Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με εγγύηση Xiaomi Mi Monitor 34'


johnnycer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, johnnycer είπε

Για το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν ευθύνομαι εγώ όμως.

Μπερδεύεις τα πράγματα , ΣΩΣΤΑ σε έβγαλαν εκτός εγγύησης και η τιμή επισκευής είναι ΕΥΛΟΓΗ για τέτοια ζημιά οπότε κάνεις λάθος να γκρινιάζεις.

Τώρα αν τους κατηγορείς ότι αυτοί το έσπασαν , αυτό είναι άλλη συζήτηση και άλλο θέμα. Με προβληματίζει πάντως η ευκολία που τους "συγχωρείς" που σου έσπασαν το πανελ και το έριξαν σε εσένα και η σιγουριά σου ότι το σπάσιμο δεν είχε σχέση με το γενικό πρόβλημα. Οι ιδιωτικές εταιρίες δεν είμαι η μαμά μας και ο μπαμπάς μας να μας κάνουν χατήρια αν δεν είναι υποχρεωμένες δεν αναλαμβάνουν το κόστος. Θεωρώ τον τρόπο σκέψης σου εκτός πραγματικότητας και αν δεν τον αλλάξεις θα τα βρεις μπαστούνια έξω στον πραγματικό κόσμο.

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Μπερδεύεις τα πράγματα , ΣΩΣΤΑ σε έβγαλαν εκτός εγγύησης και η τιμή επισκευής είναι ΕΥΛΟΓΗ για τέτοια ζημιά οπότε κάνεις λάθος να γκρινιάζεις.

Τώρα αν τους κατηγορείς ότι αυτοί το έσπασαν , αυτό είναι άλλη συζήτηση και άλλο θέμα. Με προβληματίζει πάντως η ευκολία που τους "συγχωρείς" που σου έσπασαν το πανελ και το έριξαν σε εσένα και η σιγουριά σου ότι το σπάσιμο δεν είχε σχέση με το γενικό πρόβλημα. Οι ιδιωτικές εταιρίες δεν είμαι η μαμά μας και ο μπαμπάς μας να μας κάνουν χατήρια αν δεν είναι υποχρεωμένες δεν αναλαμβάνουν το κόστος.

Για να τα πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή, η συσκευή παρουσίασε προβλημα ξαφνικά. Δεν άναβε καθόλου. Προφανώς χωρίς κάποια πτώση ή οτιδήποτε αλλο. 

Την πακέταρα ο ίδιος, την συσκεύασα (bubble wrap κτλ) και την πήγα στο εξουσιοδοτημένο σέρβις. Εκεί με το που την παρέλαβαν ο υπάλληλος είδε το σπάσιμο εσωτερικά της οθόνης (με φακό) και με ενημέρωσε οτι φαίνεται χτυπημένη και οτι θα δουν αν μπορούν να το καλύψουν. Και πολύ καλά έκανε αν θες την γνώμη μου.

ΕΚΕΙ ακριβώς θεώρησα οτι πρεπει να πιέστησε στην συσκευασία της. Εγώ την πακέταρα, εγώ την μετέφερα, δεν έχω λόγο να κατηγορήσω κανέναν άλλο, το ανέφερα απο την αρχή.

Επίσης, εκτός όλων των άλλων: Δεν χρειάζεται να είσαι τεχνικός για να καταλάβεις οτι οταν δεν ανοίγει ΚΑΘΟΛΟΥ η συσκευή (καμία απολύτως ένδειξη και κανένα led λειτουργίας) ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ενα εσωτερικό ράγισμα. Πόσο μάλλον οταν αποδεικνύεται απο το ίδιο το σέρβις οτι απλά πιέστηκε η οθόνη με κάτι.

Η όλη ιστορία δημοσιοποιείται κυρίως για καταγραφή και για ανταλλαγή απόψεων, όπως είναι άλλωστε και ο σκοπός των forums. Θεωρώ οτι ειναι ωραίο να δημοσιοπιούνται τέτοιες ιστορίες ούτως ώστε να υπάρχει διαφάνεια και γνώση των υπολοίπων μελών για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη (πχ Infoquest) στην περίπτωση μας.

1 ώρα πριν, jgeorgiou είπε

Θεωρώ τον τρόπο σκέψης σου εκτός πραγματικότητας και αν δεν τον αλλάξεις θα τα βρεις μπαστούνια έξω στον πραγματικό κόσμο.

Τέλος είναι κρίμα μιας και είσαι μέλος χρόνια στο forum να ολοκληρώνεις κάνοντας μαθήματα ζωής. Κανείς δεν χαρίζει κανενός, οι όροι εγγύησης το αναφέρουν ξεκάθαρα οτι μπορούν να μην με καλύψουν και το έπραξαν. Πάντα όμως υπάρχει και το "ηθικό" κομμάτι. Με μεγάλη γενίκευση και χωρίς να είναι παρόμοιο, πώς θα σου φαινόταν να βγάλουν το αυτοκίνητο σου εκτός εγγύησης επειδή έχεις σπάσει την οθόνη πολυμέσων ή λ.χ. φοράς λάστιχα no name? 

Αυτά, ας κλειδωθεί!
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, johnnycer είπε

 

ΕΚΕΙ ακριβώς θεώρησα οτι πρεπει να πιέστησε στην συσκευασία της. Εγώ την πακέταρα, εγώ την μετέφερα, δεν έχω λόγο να κατηγορήσω κανέναν άλλο, το ανέφερα απο την αρχή.


 

Σπάνιο πράγμα ότι παραδέχεσαι κάτι τέτοιο εδώ μέσα.. Το 99% από εδώ μέσα θα έριχνα το φταίξιμο στο service.

Δυστυχώς ότι η οθόνη δεν ήταν σε άρτια κατάσταση όταν την παρέλαβαν, τους δίνει το δικαίωμα να σε βγάλουν εκτός εγγύησης (όχι ότι θέλουν και πολύ για να το κάνουν έτσι και αλλιώς..).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τέλει, δεν εχει σημασια αν ειχε αλλο προβλημα και το πηγες για αλλο (που δεν αναβε). Αφου ειναι σπασμενο το πανελ και πρεπει να αλλαχθει ολη η οθονη, τοτε πληρωνεις...  

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πραγματικό πρόβλημα και - υποθέτω - αυτό με το οποίο έχει εκνευριστεί ο φίλος, είναι ότι σε μόλις ένα χρόνο από την αγορά, ο προμηθευτής δεν υποστηρίζει με ανταλλακτικά το προϊόν του. Εάν υπάρχαν ανταλλακτικά, δεν θα είχε κανένα θέμα με το πάνελ, μιας και οι όροι της εγγύησης υποχρεώνουν τον πωλητή να επισκευάσει και εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν να αντικαταστήσει.

Με το να μη διατηρείς ανταλλακτικά, ουσιαστικά κάνεις την αντικατάσταση μονόδρομο και με διάφορες δικαιολογίες βγάζεις προϊόντα εκτός εγγύησης, ρίχνοντας ακόμα περισσότερο το κόστος λειτουργίας σου. 

@johnnycer αφού δεν θα βγάλεις άκρη, δεν δοκιμάζεις να την πας σε έναν ηλεκτρονικό να της ρίξει μια ματιά;

Επεξ/σία από clampro
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Προφανώς θεωρούν ότι σου έπεσε και έσπασε αλλά αυτό μπορεί να την χάλασε κιόλας, οπότε δεν ανάβει.

Ένα χρόνο μετά, δύσκολο να πείσεις ότι δεν τη χάλασες εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...