Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με εγγύηση Xiaomi Mi Monitor 34'


johnnycer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

Σας γράφω αυτό το μήνυμα σαν συμβάν που προέκυψε με τον προμηθευτή της Xiaomi στην Ελλάδα, παρακαλώ τα φώτα σας!

Έχω μια οθόνη Mi Monitor 34' αγορασμένη πριν από 1+ χρόνο περίπου από ελληνική αλυσίδα μέσω γνωστού Distributor της Xiaomi... 

Η οθόνη παρουσίασε πρόβλημα ξαφνικά (δεν ανάβει ΚΑΘΟΛΟΥ) και επισκέφτηκα το σέρβις (στο κουτί της με bubblewrap κτλ) οπου και με ενημέρωσαν εκείνη την στιγμή μετά απο έλεγχο ότι υπάρχει ένα σπάσιμο του πάνελ σε μια γωνία σαν να έχει πιεστεί, πιθανόν κατά την μεταφορά.

Φωτογραφία επισυνάπτεται.

Τους είπα ότι το αναγνωρίζω αν και δεν είχε πέσει ποτέ στην αντίληψη μου αυτό το σημάδι/πίεση/σπάσιμο/whatever ωστόσο δεν θεωρώ ότι επηρεάζει σε καμία περίπτωση το πρόβλημα που έχω το οποίο και είναι διαφορετικής φύσης.

Δέχτηκαν να την κρατήσουν στο σέρβις ωστόσο για να εξακριβώσουν αν μπορούν να το καλύψουν εντός εγγύησης.

Μετά από λίγες μέρες με κάλεσαν και μου ανέφεραν ότι κρίνεται Εκτός εγγύησης για αυτόν τον λόγο. Επιπλέον επειδή δεν υπάρχουν ανταλλακτικά από τον αντιπρόσωπο, αναγκαστικά θα πρέπει να υπάρξει αντικατάσταση προϊόντος έναντι 491 ευρώ!

Θεώρησα ότι είναι πάρα πολλά και κρίνεται ασύμφορη η επισκευή... Στο μεταξύ έστειλα email παραπόνων όπου εξηγούσα όλο αυτό το συμβάν και οτι ειναι παράλογο να ζητείται τέτοιο ποσό για επισκευή προιόντος. Εγώ ζητάω απλά να επισκευαστεί εντός εγγύησης το πρόβλημα της “νεκρής” οθόνης το οποίο σίγουρα είναι διαφορετικής φύσεως απο του πάνελ.

Μου απάντησαν μέσω email ότι δυστυχώς έτσι είναι και μου πρότειναν μια νέα τιμή στα 418 ευρώ (είναι ότι καλύτερο μπορούν να κάνουν ανέφεραν).

Συγγνώμη αλλά φταίω εγώ για το ότι ο προμηθευτής τους δεν τους δίνει ανταλλακτικά; Γιατί πρέπει να “καρπωθώ” εγώ το κόστος αντικατάστασης; ΟΚ η οθόνη μπορεί να είναι “πιεσμένη”, αλλά σαν καταναλωτής δεν δικαιούμαι επισκευή για το πρόβλημα μου; Δεν ζητάω να μου φτιάξουν το πάνελ δωρεάν…

Στο μεταξύ τους ανέφερα ότι θα απευθυνθώ και στην ίδια την Xiaomi ([email protected]) το οποίο και έκανα ωστόσο μου απάντησαν (απο Κίνα παρακαλώ) προ ολίγου ότι δεν καλυπτουν ΚΑΘΟΛΟΥ προιόντα που προορίζονται σε άλλο market παρα μόνο απο το δικό τους δίκτυο!  Αν δείτε δηλαδή εδώ δεν υπάρχει ελληνικό κατάστημα Mi Store. 

Δηλαδή που μπορώ να απευθυνθώ αν ο ίδιος ο κατασκευαστής δεν μπορεί να βοηθήσει; 

Προφανώς το μαγαζί που αγόρασα την οθόνη μου είπε ότι μόνο ο αντιπρόσωπος είναι υπεύθυνος για το σέρβις του προιόντος και με παρέπεμψε σε αυτόν.

Τι μπορώ να κάνω; Πώς μπορώ να κινηθώ; Είναι παράλογο να ζητάω να επισκευαστεί το monitor και να βρίσκουν πάτημα για το πανελ; Η όλη φάση μου θυμίζει συσκευές που κρίνονται εκτός εγγύησης με το αίτιο της “υγρασίας”…

 

PS. Αν υπάρχει πρόβλημα ας αφαιρεθεί ή ας μετακινηθεί...

 

xiaomi.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες τους να σου αποδειξουν πως η μη λειτουργια της οθονης προηλθε απο το σπασιμο εκει.

Αν δε μπορουν,τοτε σου καλυπτουν την επισκευη της μη λειτουργιας εντος εγγυησης και αφηνουν το πανελ οπως ειναι.

Πες τους κιολας οτι εμενα μου αρεσει ετσι και δε θελω να το αλλαξω.

Δυστυχως θα πρεπει να τους το παιξεις τρελας μιας και οντως ειναι σα τις περιπτωσεις της υγρασιας στα κινητα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Dantε είπε

Πες τους να σου αποδειξουν πως η μη λειτουργια της οθονης προηλθε απο το σπασιμο εκει.

Αν δε μπορουν,τοτε σου καλυπτουν την επισκευη της μη λειτουργιας εντος εγγυησης και αφηνουν το πανελ οπως ειναι.

Πες τους κιολας οτι εμενα μου αρεσει ετσι και δε θελω να το αλλαξω.

Δυστυχως θα πρεπει να τους το παιξεις τρελας μιας και οντως ειναι σα τις περιπτωσεις της υγρασιας στα κινητα.

Φίλε μου συμφωνώ και κάτι παρόμοιο τους είπα ΑΛΛΑ μου είπαν οτι δεν τους δίνει ο κατασκεαυστής replacement parts. Μονο αντικατάσταση ολόκληρου το προιόντος μπορεί να γίνει...

Δεν ειναι παράλογο; 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dsi44 είπε

καμια δουλεια δεν εχει ο αντιπροσωπος με εσενα.Γαι την εγγυηση υπευθυνος βασει νομου ειναι ο πωλητης λιανικης.

απο που αγορασες?

Κωτσόβολος, οι ίδιοι μου είπαν να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία μέσω Chat. Είσαι σίγουρος για αυτό;

Επίσης αν το σέρβις του Κώτσου τελικά το προωθήσει στην αντιπροσωπεία (πράγμα αρκετά συνηθισμένο) νομίζω οτι δεν έχει έτσι και αλλιώς κάποιο όφελος όλο αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 15/04/2022 at 22:06, dsi44 said:

καμια δουλεια δεν εχει ο αντιπροσωπος με εσενα.Γαι την εγγυηση υπευθυνος βασει νομου ειναι ο πωλητης λιανικης.

απο που αγορασες?

πολυ σωστα ειχα θεμα με ενα xiaomi wifi repeater και το ειχα παρει απο κωτσο τους πηρα και μου λενε να πατε στην αντιπροσωπεια τους λεω εγω δεν εχω καμια δουλεια με αυτους απο εσας το πηρα και μου ειπαν οκ φερτε το μας το πηγα στον τεχνικο τους και την ιδια μερα εγινε αντικατασταση απλα πρεπει να ξερεις πως θα τους μιλησεις

On 15/04/2022 at 23:39, johnnycer said:

Κωτσόβολος, οι ίδιοι μου είπαν να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία μέσω Chat. Είσαι σίγουρος για αυτό;

Επίσης αν το σέρβις του Κώτσου τελικά το προωθήσει στην αντιπροσωπεία (πράγμα αρκετά συνηθισμένο) νομίζω οτι δεν έχει έτσι και αλλιώς κάποιο όφελος όλο αυτό...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δοκιμασε να κανεις και μια καταγγελια στο ΣτΚ. Μπορει να ξυπνησουν, γιατι αυτη η εκπτωση στην τιμη service που σου εκαναν καπως δεν μου καθεται καλα.

Επεξ/σία από umbrella co.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/4/2022 στις 9:32 ΜΜ, Runner25 είπε

πολυ σωστα ειχα θεμα με ενα xiaomi wifi repeater και το ειχα παρει απο κωτσο τους πηρα και μου λενε να πατε στην αντιπροσωπεια τους λεω εγω δεν εχω καμια δουλεια με αυτους απο εσας το πηρα και μου ειπαν οκ φερτε το μας το πηγα στον τεχνικο τους και την ιδια μερα εγινε αντικατασταση απλα πρεπει να ξερεις πως θα τους μιλησεις

 

Δεν το γνώριζα, πολύ καλά, θα το έχω υπ' όψιν! Ωστόσο τελικά προχώρησα σε ΣτΚ και βλέπουμε...

Στις 18/4/2022 στις 9:53 ΜΜ, umbrella co. είπε

Δοκιμασε να κανεις και μια καταγγελια στο ΣτΚ. Μπορει να ξυπνησουν, γιατι αυτη η εκπτωση στην τιμη service που σου εκαναν καπως δεν μου καθεται καλα.

Έκανα μια καταγγελία τελικά... Γνωρίζεις πόσο καιρό παίρνει η όλη διαδικασία; Από Δευτέρα που την έκανα δεν έχω λάβει κάποια ενημέρωση! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιστρέφω στο topic για να πώ οτι απο τις 18 Απριλίου που έκανα την καταγγελία ο Συνήγορος ειναι άφαντος! 
Στα πολλά τηλέφωνα που είχα κανει και κάπου στις 28 Απριλίου οταν κατάφερα να πιάσω γραμμή, μου είχαν πει οτι παίρνει 1.5 με 2 μήνες για να πρωτοκολληθεί...και βλέπουμε για την συνέχεια!

Την προηγούμενη εβδομάδα ξανακάλεσα και ένας νεαρός μου είπε οτι όντως καθυστερεί κάποιες φορές και δεν με βρήκε καν στην λίστα! Το ξαναέστειλα (forward το αρχικό μήνυμα) ακολουθώντας όλες τις διαδικασίες (με ταυτότητα κτλ) και μια εβδομάδα μετά, ακόμη τίποτα.

Τα ερωτήματα πολλά... και στο μεταξύ η οθόνη ακόμη στο σέρβις! 

Κάτι μου λέει οτι θα αναγκαστώ να την παραλάβω και θα πληρώσω και απο πάνω κανα 20άρι για τον "έλεγχο"...

Επεξ/σία από johnnycer
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Ξαναεπιστρέφω στο θέμα λοιπον, μετά απο τρείς μήνες συνολικής αναμονής έλαβα γράμμα (ναι ταχυδρομικώς) απο τον συνήγορο με ένα λεπτομερέστατο report 30 σελίδων. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να δικαιωθούμε.

Με το κτύπημα το οποίο υποστηρίζουν οτι αυτόματα βγάζει την συσκευή εκτός εγγύησης παρά την τελείως διαφορετική φύση του προβλήματος (δεν ανάβει η οθόνη) και στο οποίο ο Συνήγορος δεν μπορεί να εκτιμήσει την όποια διαφωνία έχουμε και κατα συνέπεια να βγάλει τεχνικό πόρισμα "ολοκληρώθηκε" η υπόθεση. 

Σαν αποτέλεσμα, δηλώνω κυρίως απογοητευμένος. Θεωρώ άδικο το να πρέπει η συσκευή να είναι "άψογη" για να μπορέσει να καλυφθεί εντός εγγύησης. Στην τελική ζητούσα πάντα να επισκευαστεί για το πρόβλημα που τους ανέφερα, απο την στιγμή που δεν είναι δυνατό έπρεπε (κατα την γνώμη μου) να αντικατασταθεί. Αλλά δικοί τους οι όροι, δικό τους το παιχνίδι.

Ο συνήγορος έκανε μια πολύ καλή προσπάθεια ωστόσο, παρουσιάζοντας μου τα emails και των τριών πλευρών (Τα δικά τους, kotsovolos, Infoquest) στο τελικό report. Σαν πρόταση βελτίωσης, θα ήθελα πιο συχνή επικοινωνία μεταξύ του καταγγέλονοτος και του Συνήγορου. Δυσκολευόμουν πολύ να μάθω νεότερα και δεν με κρατούσαν ενήμερο σε κανένα email όπως διάβαζα σε άλλες περιπτώσεις, παρουσιάζοντας μου ολόκληρη την εικόνα στο τέλος της υπόθεσης, μετά δηλαδή από ενα τρίμηνο. Εάν ήθελα να ενημερωθώ, έπρεπε να πάρω τηλέφωνο - με μια σχετική δύσκολια στο να βρείς εκπρόσωπο. Επίσης θα μπορούσαν να στέλνουν με email την τελική επιστολή.

Και τέλος όσον αφορά εμένα, θα σκεφτώ πολύ σοβαρά να εμπιστευτώ την Infoquest. Έχω δώσει αρκετά λεφτά για να αγοράζω και να στηρίζω τον επίσημο Distrubutor της Ελλάδας ούτως ώστε να έχω εγγύηση και μια φορά που τους χρειάστηκα δεν έπραξαν τα δέοντα. Η καλύτερη προσφορά που μου έκαναν για την οθόνη ήταν περίπου στα 420 ευρώ, όταν απο Κίνα πλεον την βρίσκεις στα ~320. Για ποιο λόγο να τους προτιμήσω μετά απο όλα αυτά;

Banggood και πάλι banggood!

 

image.png

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kazantzidis είπε

Συγνωμη για να καταλαβω, η οθονη ειναι σπασμενη (το πανελ) και θελεις να στο κανουν δωρεαν; Η δεν καταλαβα κατι καλα; 

Στο αρχικό μήνυμα αναφέρει οτι η οθόνη στάλθηκε για επισκευή άλλου προβλήματος (Δεν άναβε) και κατα τη μεταφορά έγινε το σπάσιμο εκ των υστέρων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/4/2022 στις 11:39 ΜΜ, johnnycer είπε

Κωτσόβολος, οι ίδιοι μου είπαν να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία μέσω Chat. Είσαι σίγουρος για αυτό;

Επίσης αν το σέρβις του Κώτσου τελικά το προωθήσει στην αντιπροσωπεία (πράγμα αρκετά συνηθισμένο) νομίζω οτι δεν έχει έτσι και αλλιώς κάποιο όφελος όλο αυτό...

Συνηγορος του Καταναλωτη δυστυχως η μονη κινηση π μπορουμε να κανουμε για αυτα...

Στις 14/8/2022 στις 1:05 ΜΜ, johnnycer είπε

Και τέλος όσον αφορά εμένα, θα σκεφτώ πολύ σοβαρά να εμπιστευτώ την Infoquest. Έχω δώσει αρκετά λεφτά για να αγοράζω και να στηρίζω τον επίσημο Distrubutor της Ελλάδας ούτως ώστε να έχω εγγύηση και μια φορά που τους χρειάστηκα δεν έπραξαν τα δέοντα. Η καλύτερη προσφορά που μου έκαναν για την οθόνη ήταν περίπου στα 420 ευρώ, όταν απο Κίνα πλεον την βρίσκεις στα ~320. Για ποιο λόγο να τους προτιμήσω μετά απο όλα αυτά;

Banggood και πάλι banggood!

 

Γιατι απο bangoood θα υπηρχε περιπτωση εγγυησης? Εννοεις επειδη ειναι ολα τζαμπα αρα και να χαλασει κατι εισαι καλυμμενος?

Για την infoquest δεν κατανοω γιατι τοσο ταλαιπωρια κτλ , γενικα ειναι λαθος του Γερμανου καθως την πηρες και πληρωσες εξτρα καθρα και μονο λογω σερβισε αρα Χ και στους 2 θα ελεγα...

Επεξ/σία από JustAnotherZombie
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το σπάσιμο του πάνελ θεωρείται κακομεταχείρηση και έχουν βάσιμη δικαιολογία για να σε βγάλουν εκτός εγγύησης.

Το κόστο επισκευής είναι "λογικό" και αντίστοιχο με άλλων κατασκευαστών γιατί έχεις πρόβλημα στο πάνελ.

Οταν σπάμε το πάνελ ή "καιγεται" εκτός εγγύησης η επισκευή είναι ασύμφορη ανεξαρτήτως μπραντ και αναγκαζόμαστε σε αγορά καινούριας συσκευής

Επεξ/σία από jgeorgiou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Το σπάσιμο του πάνελ θεωρείται κακομεταχείρηση και έχουν βάσιμη δικαιολογία για να σε βγάλουν εκτός εγγύησης.

Το κόστο επισκευής είναι "λογικό" και αντίστοιχο με άλλων κατασκευαστών γιατί έχεις πρόβλημα στο πάνελ.

Οταν σπάμε το πάνελ ή "καιγεται" εκτός εγγύησης η επισκευή είναι ασύμφορη ανεξαρτήτως μπραντ και αναγκαζόμαστε σε αγορά καινούριας συσκευής

Γνωρίζω οτι το κόστος επισκευής ενος πανελ κρίνεται συνήθως ασύμφορο, κοντά στην τιμή ολόκληρης της συσκευής. Ωστόσο θεωρώ οτι θα έπρεπε να επισκευαστεί για το πρόβλημα το οποίο την έστειλα.

Αυτό που πρότειναν απο την στιγμή που δεν δίνει η Xiaomi ανταλλακτικά είναι να αντικατασταθεί με καινούρια επι πληρωμή. Για το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν ευθύνομαι εγώ όμως. Επιπλέον γνωρίζω οτι ειναι λόγος για να σε βγάλουν εκτός εγγύησης, κουβέντα κάνουμε. Απο την στιγμή που δεν θέλουν να βοηθήσουν επομένως (δεν ειναι βέβαια και  υποχρεωμένοι), με γεια τους με χαρά τους!

Φαντάζομαι οτι συμφωνούμε ολοι οτι το "σπάσιμο" πανελ που βλέπετε στην φωτογραφία το οποίο μαλλον έγινε κατα την μεταφορά στο σέρβις (την οποία έκανα εγώ δεν το αρνήθηκα ποτέ) ειναι ΑΣΧΕΤΟ με το οτι δεν ανάβει.

Πάντως σε κάνει να αναρωτιέσαι για διάφορα συμβάντα που ακούμε κατα καιρούς και βγαίνουν στην φόρα απο τα service πχ. πέρασε υγρασία στο κινητό, μικρό χτύπημα στο frame και άλλα τέτοια "περίεργα" και την ευκολία που βγάζουν συσκευές εκτός εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...