Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, elpenor είπε

Θα έγραφα ότι μετά από τόσες σελίδες κανένας δεν έχει αναφέρει ότι χωρίς sideloading δεν μπορείς να τρέξεις δικό σου κώδικα. Επίσης ότι κανένας δεν τρέχει VPN + WebGL/Audio/Font/Canvas obsufication με τον browser sandboxed σε private mode + privacy.resistFingerprinting + anonymous email accounts, αντιθέτως όλοι κάνουνε log με το κανονικό τους email και πατάνε i accept στα terms χωρίς να τα διαβάζουν οπότε δεν υπάρχει πουθενά privacy.

Όμως η ειρωνία σου, η επιθετικότητα σου και η έλλειψη γνώσεων πρωταγωνιστούν σε όλα αυτά τα threads που υπάρχει το μήλο οπότε πάντα χάνεται η ουσία. Από το πρώτο μου post που δεν απευθυνόταν καν σε εσένα έχεις ξεκινήσει να λες ένα ψέμα σε κάθε σχόλιο που απευθύνεται σε εμένα...

Μπορείς να διαβάσεις σε όλα τα τεχνικά subforums τα εκατοντάδες comments που έχω με τεχνικές πληροφορίες/μετρήσεις και συμβουλές, φυσικά όμως αρκεί ένα troll/fanboy για να εκτροχιαστεί κάθε συζήτηση. Εσύ τι γνώσεις έχεις προσφέρει στην κοινότητα;

Το ωραίο ξέρεις πιο είναι φίλε μου? Ότι σχολίασα μόνο την τάση σου να κρίνεις τους άλλους, ακόμα και τους φίλους σου… αυτό ήταν που πένεσαι και για αυτό έκανες κατευθείαν επίθεση που μετά έκανες edit… 

ποτέ δεν είπες κάτι ουσιαστικό για το θέμα και συνεχίζεις να κάνεις το ίδιο μιας και η πίεση που σου έκανα κατέληξε σε αυτό το ποστ, μια παράγραφος τύπου ψαγμένη γνώση, που οποίος ξέρεις καταλαβαίνει ότι δεν λες τίποτα το άγνωστο και μετά βούρ προσωπική επίθεση…

Αλήθεια, πιο γυμνός και εκτεθειμένος δεν θα μπορούσες να  είσαι…

ΥΓ: συνεχίζεις να με θεωρείς τρολ, μέχρι εκεί φτάνουν οι γνώσεις σου? Κριμα…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, AtiX είπε

Το ωραίο ξέρεις πιο είναι φίλε μου? Ότι σχολίασα μόνο την τάση σου να κρίνεις τους άλλους, ακόμα και τους φίλους σου… αυτό ήταν που πένεσαι και για αυτό έκανες κατευθείαν επίθεση που μετά έκανες edit…

Δηλαδή εθελοτυφλείς στο ότι υπάρχουν φανατικοί/ζηλωτές/fanboys διάφορων εταιρειών/ομάδων και στο ότι είναι σχεδόν υποχρέωση μας αν είναι φίλοι μας να τους εξηγήσουμε ότι αυτό που κάνουν είναι κατακριτέο.

1 ώρα πριν, AtiX είπε

ποτέ δεν είπες κάτι ουσιαστικό για το θέμα και συνεχίζεις να κάνεις το ίδιο μιας και η πίεση που σου έκανα κατέληξε σε αυτό το ποστ, μια παράγραφος τύπου ψαγμένη γνώση, που οποίος ξέρεις καταλαβαίνει ότι δεν λες τίποτα το άγνωστο και μετά βούρ προσωπική επίθεση…

Εγώ είπα κάτι ουσιαστικό και θα το ξαναγράψω αν δεν το είδες.... χωρίς sideloading δεν μπορείς να τρέξεις δικό σου κώδικα, αν δεν είναι άγνωστο γιατί δεν έχει αναφερθεί από κανένα.

Επίσης ότι δεν υπάρχει η έννοια του privacy όπως την εννοούν οι περισσότεροι από την στιγμή που υπογράφεις στα terms of use ότι και οι δύο εταιρείες θα χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα σου για να σου προσφέρουν καλύτερη εμπειρία πράγμα που όντως έχει αναφερθεί αλλά εγώ εξηγώ αναλυτικά τις προϋποθέσεις για να μην μπορεί καμία εταιρεία να πάρει τα δεδομένα του.

Εσύ σε όλες αυτές τις σελίδες δεν έχεις προσφέρει τίποτα εκτός από το να απαντάς ειρωνικά σε 5-6 ανθρώπους, με αυτά που γράφουν βέβαια είναι και αυτό κάτι...

Όμως υπονοείς έμμεσα σε πάρα πολλά σχόλια σου (πρόσφατα και παλαιότερα) ότι υπάρχει διαφορά στον τρόπο που διαχειρίζεται τα data σου η Google και η Apple κάτι που είναι παραπλανητικό από την στιγμή που και οι δύο εταιρείες έχουν πλατφόρμες Ads οι οποίες αν δεν είχαν τα data του χρήστη για να κάνουν target τις ads θα έκλειναν την άλλη μέρα.

Καμία από τις δύο δεν τα πουλάει ( we do not sell your personal information to anyone ), η μόνη διαφορά είναι ότι η Apple δυσκολεύει το facebook να τρέχει τις δικές του διαφημίσεις για να πάρει μεγαλύτερη μερίδα (πράγμα όχι αναγκαία κακό για εμένα αλλά σίγουρα στα όρια του νόμιμου).

Επεξ/σία από elpenor
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, elpenor είπε

Δηλαδή εθελοτυφλείς στο ότι υπάρχουν φανατικοί/ζηλωτές/fanboys διάφορων εταιρειών/ομάδων και στο ότι είναι σχεδόν υποχρέωση μας αν είναι φίλοι μας να τους εξηγήσουμε ότι αυτό που κάνουν είναι κατακριτέο.

Εγώ είπα κάτι ουσιαστικό και θα το ξαναγράψω αν δεν το είδες.... χωρίς sideloading δεν μπορείς να τρέξεις δικό σου κώδικα, αν δεν είναι άγνωστο γιατί δεν έχει αναφερθεί από κανένα.

Επίσης ότι δεν υπάρχει η έννοια του privacy όπως την εννοούν οι περισσότεροι από την στιγμή που υπογράφεις στα terms of use ότι και οι δύο εταιρείες θα χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα σου για να σου προσφέρουν καλύτερη εμπειρία πράγμα που όντως έχει αναφερθεί αλλά εγώ εξηγώ αναλυτικά τις προϋποθέσεις για να μην μπορεί καμία εταιρεία να πάρει τα δεδομένα του.

Εσύ σε όλες αυτές τις σελίδες δεν έχεις προσφέρει τίποτα εκτός από το να απαντάς ειρωνικά σε 5-6 ανθρώπους, με αυτά που γράφουν βέβαια είναι και αυτό κάτι...

Όμως υπονοείς έμμεσα σε πάρα πολλά σχόλια σου (πρόσφατα και παλαιότερα) ότι υπάρχει διαφορά στον τρόπο που διαχειρίζεται τα data σου η Google και η Apple κάτι που είναι παραπλανητικό από την στιγμή που και οι δύο εταιρείες έχουν πλατφόρμες Ads οι οποίες αν δεν είχαν τα data του χρήστη για να κάνουν target τις ads θα έκλειναν την άλλη μέρα.

Καμία από τις δύο δεν τα πουλάει ( we do not sell your personal information to anyone ), η μόνη διαφορά είναι ότι η Apple δυσκολεύει το facebook να τρέχει τις δικές του διαφημίσεις για να πάρει μεγαλύτερη μερίδα (πράγμα όχι αναγκαία κακό για εμένα αλλά σίγουρα στα όρια του νόμιμου).

Για χάρη της ουσίας στην συζήτηση μας και βλέποντας ότι μείωσες επιτέλους τις προσωπικές επιθέσεις και έγραψες και πέντε πράγματα, θα ήθελε να μου πεις αν η Samsung, η Xiaomi, η Huawei και οι περισσότεροι Κινέζοι κατασκευαστές Android κινητών, έχουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα και δεν τα πουλάνε…

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ.
Στις 15/4/2022 στις 11:41 ΜΜ, NadaGR είπε

Μιας και γυρισα απ τη δουλεια ειπα να ριξω μια ματια στα λεγομενα σου για το ios 14.5 που περηφανευεσαι, μιας και ηθελες πιο καινουργιο αρθρο : https://www.washingtonpost.com/technology/2021/09/23/iphone-tracking/ . Με ενα προχειρο google search παλι.

Το άρθρο αυτό είναι πραγματικά ενδιαφέρον, μιλάνε με συγκεκριμένα στοιχεία και έκαναν έρευνα πραγματική - αν θυμάμαι καλά το είχα ξαναδιαβάσει τότε που είχε βγει.

Λέει βέβαια πως πολλές εφαρμογές "ξεβολεύτηκαν" από το ξεδιάντροπο tracking που έκαναν, άρα και το πρώτο αυτό αντίμετρο της Apple κάπου έπιασε τόπο (θα ήταν και αστείο να ακούμε τόσο καιρό γκρίνια από το facebook περί πεσμένων εσόδων κτλ). Λέει βέβαια και πως αν κάποιος θέλει θα βρει τρόπο να σε κάνει track και πως οκ, τους στέρησαν το advertising ID αλλά δεν είναι αρκετό. Επίσης ξεκαθαρίζει και τους όρους της πολιτικής της Apple που πάλι ίσως να μην ήταν ξεκάθαροι, πως δεν μπλοκάρουν ενεργά το tracking με κάποιου είδους system-wide blocker αλλά ζητούν από τους developers να τηρήσουν κάποιους όρους και πως (φυσικά) το tracking εντός όποιου οικοσυστήματος δεν απαγορεύεται όπως και το tracking αν ο χρήστης έχει συναινέσει.

Δυστυχώς η Apple δεν είναι αφοσιωμένη σε ικανό βαθμό στο anti-tracking / ad-blocking καθώς θα τους έφερνε και σε κόντρα με πολλούς. Είναι... ψυχροπολεμικό το σκηνικό, γίνονται κινήσεις αλλά όχι εξαιρετικά επιθετικές ώστε να προκαλούν συγκρούσεις --- μπορεί το Fortnite να λείπει σε κάποιους χρήστες iPhone αλλά το Instagram θα έλειπε σε περισσότερους!

15 ώρες πριν, elpenor είπε

Όμως υπονοείς έμμεσα σε πάρα πολλά σχόλια σου (πρόσφατα και παλαιότερα) ότι υπάρχει διαφορά στον τρόπο που διαχειρίζεται τα data σου η Google και η Apple κάτι που είναι παραπλανητικό από την στιγμή που και οι δύο εταιρείες έχουν πλατφόρμες Ads οι οποίες αν δεν είχαν τα data του χρήστη για να κάνουν target τις ads θα έκλειναν την άλλη μέρα.

Νομίζω η σύγκριση Google Ads και διαφημίσεων στο App Store από την Apple είναι ατυχής. Ξέρουμε πού είναι καλή η Apple και πού είχε τραγικά αποτελέσματα (παλιότερα ads platforms, "social" etc)

Δεν θα τολμούσα καν να συγκρίνω το scale των 2 αυτών πλατφόρμων. Θα στοιχημάτιζα κιόλας πως πιο πολλά κλικς έρχονται στο App Store από το Google παρά από in-store ads από την Apple. Θεωρώ πως υπάρχει απλά για να υπάρχει αυτή η πλατφόρμα, για να βγάζουν και κάνα ψιλό από κει -- and that's it!

Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το store στην καθημερινότητά σας τελικά και πόσες από αυτές τις φορές δεν φτάσατε στην σελίδα ενός app από εξωτερικό link?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, SeaLion είπε

Νομίζω η σύγκριση Google Ads και διαφημίσεων στο App Store από την Apple είναι ατυχής. Ξέρουμε πού είναι καλή η Apple και πού είχε τραγικά αποτελέσματα (παλιότερα ads platforms, "social" etc)

Όλες οι ad platforms χρειάζονται data από τους χρήστες από την στιγμή που επιτρέπουν στον διαφημιζόμενο να επιλέξει την ηλιακή ομάδα, την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα των χρηστών που θα προβληθεί η διαφήμιση. Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι διαφορά έχει αν είναι η πιο επιτυχημένη πλατφόρμα (πχ Google) ή κάποια λιγότερο επιτυχημένη σαν της Apple/MS/Xiaomi/Samsung.

Στις 16/4/2022 στις 7:32 ΜΜ, AtiX είπε

 να μου πεις αν η Samsung, η Xiaomi, η Huawei και οι περισσότεροι Κινέζοι κατασκευαστές Android κινητών, έχουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα και δεν τα πουλάνε…

Xiaomi/Apple/Google γράφουν με σαφήνεια και χωρίς κανένα περιθώριο παρερμηνείας ότι δεν πουλάνε τα δεδομένα τους σε κανένα τρίτο μέρος. Η Samsung είναι η μόνη που παραδέχεται ότι το Samsung Pay πουλάει δεδομένα χρηστών από κάποιες χώρες και όπου την υποχρεώνει η νομοθεσία έχει την αντίστοιχη επιλογή στις ρυθμίσεις της ώστε να μπορείς να επιλέξεις να μην τα πουλάει.

Ουσιαστικά η έννοια "πουλάω τα δεδομένα" για αυτές τις εταιρείες δεν έχει σχέση με πωλήσεις τύπου Cambridge Analytica που πήρε λεφτά για να επηρεάσει τις εκλογές αλλά σημαίνει ότι τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν στην πλατφόρμα διαφημίσεων κάποιου τρίτου (πχ η Samsung μπορεί να τα πουλήσει στην Google).  Δεν πουλάω σημαίνει ότι μοιράζομαι τα δεδομένα με τρίτους αλλά όπως γράφει και η Apple,  "Apple does not share personal data with third parties for their own marketing purposes".

Και οι 4 εταιρείες στο privary policy γράφουν ότι μοιράζονται τα δεδομένα τους με affiliates/business partners/service providers.

Και οι 4 εταιρείες ακόμα και αν κάνεις opt out στις personalized ads συνεχίζουν να μαζεύουν ακριβώς τα ίδια δεδομένα που μάζευαν και πριν.

Υπάρχει μία διαφορά ανάμεσα στον τρόπο που χρησιμοποιεί τα δεδομένα η Apple και η Google για να προβάλει τις διαφημίσεις, η γνώμη μου είναι ότι δεν αλλάζει τίποτα αλλά αφού είναι σχετικό θα το αναφέρω. H Google προβάλει διαφορετικές διαφημίσεις στον καθένα ανάλογα με τα δεδομένα, η Apple ανάλογα με τα δεδομένα βάζει τον χρήστη σε κάποιο group (κάτι που αλλάζει σε πραγματικό χρόνο από όσο γνωρίζω) και μετά επιλέγει τις διαφημίσεις που θα προβάλει σε αυτό το group.

Επειδή τα πρόστιμα του GDPR είναι ασύλληπτα οι εταιρείες έχουν επιλέξει στα EU privacy policy τους να αναγράφουν όχι μόνο τις πληροφορίες που τους υποχρεώνει ο νόμος ( ποια δεδομένα και για ποια χρήση) αλλά και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια. Όποιος θέλει μπορεί να τα διαβάσει και να μάθει κυριολεκτικά τα πάντα, η Ε.Ε. τους έχει υποχρεώσει να τα αναγράφουν με τρόπο που να είναι κατανοητός και ξεκάθαρος σε όλους. Ακριβώς επειδή αναγράφονται όλα στα privacy policy θεώρησα περιττό να βάλω παραπομπές.

Επεξ/σία από elpenor
Δημοσ.
10 ώρες πριν, elpenor είπε

Όλες οι ad platforms χρειάζονται data από τους χρήστες από την στιγμή που επιτρέπουν στον διαφημιζόμενο να επιλέξει την ηλιακή ομάδα, την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα των χρηστών που θα προβληθεί η διαφήμιση. Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι διαφορά έχει αν είναι η πιο επιτυχημένη πλατφόρμα (πχ Google) ή κάποια λιγότερο επιτυχημένη σαν της Apple/MS/Xiaomi/Samsung.

Κοίτα, από την μία έχεις Google/Meta που κάνουν profiling χρηστών είτε έχουν λογαριασμό είτε όχι και που έχουν παρουσία σε κάθε website και app καθώς χωρίς αυτές δεν μπορεί να δουλέψει μια επιχείρηση. Και από την άλλη έχεις την πλατφόρμα της Apple π.χ. που σερβίρει διαφημίσεις μέσα στο δικό της App Store όταν κάνει κάποιος αναζήτηση - ένα App Store την παρουσία του οποίου στην καθημερινότητά μας θα την χαρακτήριζα... αραιή.

Αν δεν βλέπεις διαφορά στο scope, στον όγκο δεδομένων των χρηστών που εκμεταλλεύεται η κάθε μία από αυτές τις εταιρίες και το πως έχουν τριβή με την καθημερινή ζωή μας αλλά βλέπεις απλά κάποια ίδια "ad platforms", ε, δεν ξέρω τι να πω :)

Για μένα, στο συγκεκριμένο θέμα, η Google είναι σαν κάποιος advanced stalker που σε παρακολουθεί και στην τουαλέτα σου (κυριολεκτικά) ενώ η Apple είναι σαν κάτι κοπέλες που στέκονται στα supermarkets για να κάνουν promo συγκεκριμένες μάρκες κι εκεί που κοιτάς τα τυριά σου προτείνει να δοκιμάσεις το τυράκι που πουλάει αυτή.

11 ώρες πριν, elpenor είπε

Δεν πουλάω σημαίνει ότι μοιράζομαι τα δεδομένα με τρίτους αλλά όπως γράφει και η Apple,  "Apple does not share personal data with third parties for their own marketing purposes".

Σε χάνω λίγο εδώ, το κακό πού είναι; Πάντως όλες οι εταιρίες αυτού του μεγέθους έχουν εξωτερικούς contractors (οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να σέβονται τα εκάστοτε privacy policies) που μπορεί να αναλύουν δεδομένα και απλά δεν είναι απευθείας υπάλληλοί τους. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, elpenor είπε

Όλες οι ad platforms χρειάζονται data από τους χρήστες από την στιγμή που επιτρέπουν στον διαφημιζόμενο να επιλέξει την ηλιακή ομάδα, την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα των χρηστών που θα προβληθεί η διαφήμιση. Δυσκολεύομαι να καταλάβω τι διαφορά έχει αν είναι η πιο επιτυχημένη πλατφόρμα (πχ Google) ή κάποια λιγότερο επιτυχημένη σαν της Apple/MS/Xiaomi/Samsung.

Xiaomi/Apple/Google γράφουν με σαφήνεια και χωρίς κανένα περιθώριο παρερμηνείας ότι δεν πουλάνε τα δεδομένα τους σε κανένα τρίτο μέρος. Η Samsung είναι η μόνη που παραδέχεται ότι το Samsung Pay πουλάει δεδομένα χρηστών από κάποιες χώρες και όπου την υποχρεώνει η νομοθεσία έχει την αντίστοιχη επιλογή στις ρυθμίσεις της ώστε να μπορείς να επιλέξεις να μην τα πουλάει.

Ουσιαστικά η έννοια "πουλάω τα δεδομένα" για αυτές τις εταιρείες δεν έχει σχέση με πωλήσεις τύπου Cambridge Analytica που πήρε λεφτά για να επηρεάσει τις εκλογές αλλά σημαίνει ότι τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν στην πλατφόρμα διαφημίσεων κάποιου τρίτου (πχ η Samsung μπορεί να τα πουλήσει στην Google).  Δεν πουλάω σημαίνει ότι μοιράζομαι τα δεδομένα με τρίτους αλλά όπως γράφει και η Apple,  "Apple does not share personal data with third parties for their own marketing purposes".

Και οι 4 εταιρείες στο privary policy γράφουν ότι μοιράζονται τα δεδομένα τους με affiliates/business partners/service providers.

Και οι 4 εταιρείες ακόμα και αν κάνεις opt out στις personalized ads συνεχίζουν να μαζεύουν ακριβώς τα ίδια δεδομένα που μάζευαν και πριν.

Υπάρχει μία διαφορά ανάμεσα στον τρόπο που χρησιμοποιεί τα δεδομένα η Apple και η Google για να προβάλει τις διαφημίσεις, η γνώμη μου είναι ότι δεν αλλάζει τίποτα αλλά αφού είναι σχετικό θα το αναφέρω. H Google προβάλει διαφορετικές διαφημίσεις στον καθένα ανάλογα με τα δεδομένα, η Apple ανάλογα με τα δεδομένα βάζει τον χρήστη σε κάποιο group (κάτι που αλλάζει σε πραγματικό χρόνο από όσο γνωρίζω) και μετά επιλέγει τις διαφημίσεις που θα προβάλει σε αυτό το group.

Επειδή τα πρόστιμα του GDPR είναι ασύλληπτα οι εταιρείες έχουν επιλέξει στα EU privacy policy τους να αναγράφουν όχι μόνο τις πληροφορίες που τους υποχρεώνει ο νόμος ( ποια δεδομένα και για ποια χρήση) αλλά και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια. Όποιος θέλει μπορεί να τα διαβάσει και να μάθει κυριολεκτικά τα πάντα, η Ε.Ε. τους έχει υποχρεώσει να τα αναγράφουν με τρόπο που να είναι κατανοητός και ξεκάθαρος σε όλους. Ακριβώς επειδή αναγράφονται όλα στα privacy policy θεώρησα περιττό να βάλω παραπομπές.

Ακόμα να καταλάβεις αυτό που είπα από την αρχή, στους στραβούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος.

Δυστηχώς δεν βρίσκω πρόσφατη έρευνα που αποδεικνύει ότι το Android στέλνει πολλαπλάσιο (x3 & x5) όγκο δεδομένων και στοιχείων από iOS…

Επεξ/σία από AtiX

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...