A10B Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 2 ώρες πριν, RVD είπε Όσο για τις αρνητικές... από πότε είναι δύσκολο να ανέβουν; Στο Skroutz οι αρνητικές αξιολογήσεις αποσύρονται και υπάρχουν πολλά προϊόντα δεν ανταποκρίνονται στις περιγραφές τους. Εδώ και αρκετό καιρό δεν έχει καμία άλλη χρησιμότητα πέρα από αυτήν της μηχανής αναζήτησης για τιμές και καταστήματα που βρίσκονται κοντά στον καταναλωτή για να επισκεφτεί. Προσωπικά αν χρειαστεί να κάνω κάποια αγορά από την Ελλάδα αυτό που κάνω είναι το εξής: Κοιτάω την τιμή σε αυτό που με ενδιαφέρει και πάω σε κάποιο κατάστημα να το αγοράσω εγώ. Ποτέ μα ποτέ δεν πλήρωσα περισσότερα χρήματα για αυτό δεν πλήρωσα μεταφορικά δεν έδωσα προκαταβολές και δεν εξόφλησα κάτι το οποίο δεν έχω ακόμα παραλάβει και δεν πλήρωσα αντικαταβολές. Μόλις προχτές σε προϊόν με τιμή στα 29,00€ + 5,00€ μεταφορικά + 2,00€ αντικαταβολή το αγόρασα στα 21,00€ τελική τιμή με απόδειξη και τα χρήματα που είχα κέρδος έγιναν χρηματική δωρεά στο περιοδικό δρόμου "σχεδία". Αναφορά σε κείμενο Κάνω παράθεση την τοποθέτηση σας δίχως να απευθύνομαι σε εσάς προσωπικά αλλά για να καταθέσω την εμπειρία μου και να ενημερωθούν όλοι οι χρήστες. 1. (Μάρτιος) Η αξιολόγησή σου για το προϊόν `………………..` χρειάζεται επαναδιατύπωση 2. (Μάρτιος) Η αξιολόγησή σου για το προϊόν `………………..` εγκρίθηκε 3. (Οκτώβριος) Η αξιολόγησή σου για το προϊόν `………………..` χρειάζεται επαναδιατύπωση Για όσους δεν γνωρίζουν «επαναδιατύπωση» σημαίνει ότι αποσύρουν το σχόλιο σου από τις δημόσιες αξιολογήσεις της πλατφόρμας μέχρι να το εγκρίνουν και να το δημοσιεύσουν ξανά. Έκανα την επαναδιατύπωση που ζήτησαν έπειτα από μήνες όπως βλέπετε για δεύτερη φορά και επιπλέον τους έστειλα μήνυμα στο οποίο τους ρωτούσα τόσο για τους λόγους που την απέσυραν αλλά και τι ήταν αυτό που τους ενόχλησε τόσους μήνες μετά σε ένα κείμενο που είχαν ήδη εγκρίνει ξανά οι ίδιοι. Όχι μόνο απάντηση δεν πήρα αλλά και η αξιολόγηση μου δεν αναρτήθηκε ποτέ ξανά από τότε και αν κάποιος θεωρεί πως το ύφος μου ήταν προσβλητικό δεν έχει παρά να κοιτάξει όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις μου. Προσωπικά θεωρώ πως επειδή η αξιολόγηση αυτή ήταν η μοναδική αρνητική και ταυτόχρονα είχε ένα τριψήφιο αριθμό χρηστών που την έβρισκαν χρήσιμη δημιουργούσε πρόβλημα στις πωλήσεις του προϊόντος και στο σκρουτζομάγαζο που το πουλούσε μέσω της πλατφόρμας και για το λόγο αυτό την απέσυραν. Άλλωστε δεν είμαι ο μόνος που το έχει διαπιστώσει αυτό. Υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις χρηστών όπως π.χ. αυτή: https://www.insomnia.gr/forums/topic/697645-skroutz-κα-αξιολογη-καταστηματων/ 1
1comment Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 15/4/2022 στις 7:55 ΠΜ, theace7 είπε Πρόσφατα έπιασα δουλειά στα ΕΛΤΑ Κούριερ (τα κόκκινα όχι το μπλε το "δημόσιο", ιδιωτικά franchisee με μισθό για γελια). Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα στον δυτικό κόσμο που εχει τόσες πολλές αντικαταβολές. Αυτή η ανασφάλεια και καχυποψία σαν λαός που μας ορίζει φαίνεται καθαρά και εδώ. Το τι ακούω δεν εχει τελειωμό. Έμαθαν το χόαξ να ανοίξουν το δέμα πριν το πληρώσουν να δουν ότι είναι καλό η να μου το δώσουν πίσω. άντε εκεί να εξηγώ κάθε ένα ότι η διαδικασία δεν αφορά εμένα αλλά το μαγαζί και αυτόν δλδ είχε θέμα , πάρτους, κανονίστε το και θα έρθουμε να το πάρουμε το ρημαδιό σου (άλλο αν δεν το θέλει γενικά και κάνει άρνηση παραλαβής ΧΩΡΙΣ να ανοιχτεί το πακέτο καθόλου). Σε κοπέλα συνάδελφο της επιτέθηκε φραστικά ένας και την απείλησε με μήνυση αν δεν ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΣΕ το τραπέζι που είχε παραγγείλει με δωρεάν μεταφορικά (το τονίζω αυτό και οποιος κατάλαβε, κατάλαβε). Το τραπέζι παίδες και όχι 2 σουβλάκια και μια κόκα. Και φιλοδώρημα ΤΙΠΟΤΑ. Θεωρείτε σωστο να δινεται 1 ευρω στον ντελιβερα που κουβαλαει 200γρ βαρος και σε εμάς που σας κουβαλάμε ότι σας καπνίσει (πχ 3 νταμιτζάνες λάδι στον τρίτο χωρίς ασανσέρ και τιπ 0 σας αρέσει??) δεν δίνεται μια και πέρνουμε λιγότερα στο τέλος. Κλαίνε με το κάθε κωλομαγαζο. ΠΑΡΤΕ ΑΠΟ ΑΜΑΖΟΝ. φιλική συμβουλή, τους δίνουμε προτεραιότητα σε σχέση με τα ντόπια μαγαζάκια. έχει αντικαταβολή η αμαζόνα? όχι. φοβάστε να πάρετε από εκεί? ΟΧΙ . γιατί εκεί ναι και εδώ όχι? εγώ γιατί πρέπει να κουβαλάω κάθε μέρα τόσα ευρώ από τις αντικαταβολές σας? μόνος μου. γιατί ο συνάδελφος της DHL να είναι χαλαρουητα και όλα προπληρωμένα, ούτε ταμεία, ουτε βάρος ούτε κίνδυνος? Εμείς φταίμε για τα μαγαζιά που έχουμε και ότι συμβαίνει. Κάνουμε πάντα τη ζωή του άλλου δύσκολη. Προσωπικά παραγγέλνω από τα πρώτα eshop και πριν τον σκρουτζ. Εχω βάλει την κάρτα μου σε απίθανα websites και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Αν το μαγαζί είναι λαμογε το καταλαβαίνεις και εκεί βαζεις μόνο παραλαβή από κατάστημα. αν δεν εχει φυσικο κατάστημα ΓΕΙΑ ΣΑΣ επόμενος. Ειδικά αν δεν έχει πληρωμή με κάρτα χαιρετάς ευγενικά... Δεν θέλει και πολύ μυαλο αλλά δεν είναι για όλους το webshopping. Δεν μπορεί κάθε άσχετος με τεχνολογία να το παίζει μάγκας στις διαδικτυακές συναλλαγές γιατί θα την φαει από κάπου. Πήρανε ολοι ένα σμαρτφον και μας τα έχουν πρήξει. Αυτά και συγγνώμη για το ύφος δεν έχω κατι προσωπικο με κανενα και κυρίως με τους ντελιβεραδες που έθιξα παραπάνω , απλα επειδή εχω εικόνα και από τις δυο δουλειές το σύγκρινα σε σχέση με τα τιπς.. αυτά. καλές αγορές στο σοπφλιξ χαχαχαχαχαχα, θα πληρώνει ο πρόεδρος ρε αμα εξαφανίζονται..(που να εξαφανιστούν βέβαια από κει:)) Έχεις τρομερό δίκιο. Έχω μαγαζί με παπούτσια και πρόσφατο eshop. Το 90% παραγγελιών από διαφημίσεις facebook είναι αντικαταβολή παρότι την χρεώνω έξτρα 2,5Ε (αυτά ακριβώς μου χρεώνει η κουριερ). Από best price αντίθετα είναι όλες με κάρτα. Εντωμεταξύ κάποιες γυναίκες (ευτυχώς λίγες) μάλλον έχουν τα ψυχολογικά τους και το κάνουν συστηματικά ώστε να μην παραλάβουν το δέμα και να γίνει επιστροφή. Γι αυτό και πολλά μεγάλα eshop αναφέρουν στους όρους ότι πελάτες που έχουν στο ιστορικό τους άρνηση παραλαβής, θα παραλαμβάνουν νέα παραγγελία μόνο κατόπιν πληρωμής με κάρτα. Μία πελάτισσα μου έγραφε σημείωση να την πάρει τηλ η κουριερ και να παραλάβει από το κατάστημα. Εγώ που την κάλεσα δεν το σήκωσε ούτε με πήρε πίσω. Αν την καλέσει η κουριερ και δεν απαντήσει, προφανώς δεν θα γίνει δεύτερη τηλεφωνική προσπάθεια, το δέμα θα μείνει στο κατάστημα και μετά θα γίνει επιστροφή. Αυτά της έγραψα σε μεηλ αφού της ακύρωσα την παραγγελία και της είπα να την επαναλάβει και να πληρώσει με κάρτα για να το στείλω. Τελικά μου απάντησε στο μεηλ 5 μέρες αργότερα. Κάπου ώπα με τις αντικαταβολές και όσες-όσους το κάνουν για να σκεφτούν στο μεσοδιάστημα αν θα παραλάβουν το δέμα. Θεωρώ ότι μελλοντικά πρέπει να σταματήσει να υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής γενικότερα. Όλοι έχουν μία κάρτα και εφόσον μπορεί να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής και να αποζημιωθείς από την τράπεζα, δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2022 από 1comment 2 2
basilis_k6 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 9 λεπτά πριν, 1comment είπε Έχεις τρομερό δίκιο. Έχω μαγαζί με παπούτσια και πρόσφατο eshop. Το 90% παραγγελιών από διαφημίσεις facebook είναι αντικαταβολή παρότι την χρεώνω έξτρα 2,5Ε (αυτά ακριβώς μου χρεώνει η κουριερ). Από best price αντίθετα είναι όλες με κάρτα. Εντωμεταξύ κάποιες γυναίκες (ευτυχώς λίγες) μάλλον έχουν τα ψυχολογικά τους και το κάνουν συστηματικά ώστε να μην παραλάβουν το δέμα και να γίνει επιστροφή. Γι αυτό και πολλά μεγάλα eshop αναφέρουν στους όρους ότι πελάτες που έχουν στο ιστορικό τους άρνηση παραλαβής, θα παραλαμβάνουν νέα παραγγελία μόνο κατόπιν πληρωμής με κάρτα. Μία πελάτισσα μου έγραφε σημείωση να την πάρει τηλ η κουριερ και να παραλάβει από το κατάστημα. Εγώ που την κάλεσα δεν το σήκωσε ούτε με πήρε πίσω. Αν την καλέσει η κουριερ και δεν απαντήσει, προφανώς δεν θα γίνει δεύτερη τηλεφωνική προσπάθεια, το δέμα θα μείνει στο κατάστημα και μετά θα γίνει επιστροφή. Αυτά της έγραψα σε μεηλ αφού της ακύρωσα την παραγγελία και της είπα να την επαναλάβει και να πληρώσει με κάρτα για να το στείλω. Τελικά μου απάντησε στο μεηλ 5 μέρες αργότερα. Κάπου ώπα με τις αντικαταβολές και όσες-όσους το κάνουν για να σκεφτούν στο μεσοδιάστημα αν θα παραλάβουν το δέμα. Θεωρώ ότι μελλοντικά πρέπει να σταματήσει να υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής γενικότερα. Όλοι έχουν μία κάρτα και εφόσον μπορεί να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής και να αποζημιωθείς από την τράπεζα, δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης. είναι λάθος αυτη η λογικη. καλυτερα αφου έχουν όλοι κάρτα να χρεώνει απευθειας το ποσο των 2,5ε της αντικαταβολής ανεξάρτητα απο το αν θα παραλάβει η οχι ο πελάτης ωστε να ξέρει οτι αυτα τα 2,5ε πηγαν χαμένα αν δεν ασχοληθει. τοτε δεν θα παραγγέλνει για πλακα καθε χασομερης.
Bitbit Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 10 λεπτά πριν, 1comment είπε Έχεις τρομερό δίκιο. Έχω μαγαζί με παπούτσια και πρόσφατο eshop. Το 90% παραγγελιών από διαφημίσεις facebook είναι αντικαταβολή παρότι την χρεώνω έξτρα 2,5Ε (αυτά ακριβώς μου χρεώνει η κουριερ). Από best price αντίθετα είναι όλες με κάρτα. Εντωμεταξύ κάποιες γυναίκες (ευτυχώς λίγες) μάλλον έχουν τα ψυχολογικά τους και το κάνουν συστηματικά ώστε να μην παραλάβουν το δέμα και να γίνει επιστροφή. Γι αυτό και πολλά μεγάλα eshop αναφέρουν στους όρους ότι πελάτες που έχουν στο ιστορικό τους άρνηση παραλαβής, θα παραλαμβάνουν νέα παραγγελία μόνο κατόπιν πληρωμής με κάρτα. Μία πελάτισσα μου έγραφε σημείωση να την πάρει τηλ η κουριερ και να παραλάβει από το κατάστημα. Εγώ που την κάλεσα δεν το σήκωσε ούτε με πήρε πίσω. Αν την καλέσει η κουριερ και δεν απαντήσει, προφανώς δεν θα γίνει δεύτερη τηλεφωνική προσπάθεια, το δέμα θα μείνει στο κατάστημα και μετά θα γίνει επιστροφή. Αυτά της έγραψα σε μεηλ αφού της ακύρωσα την παραγγελία και της είπα να την επαναλάβει και να πληρώσει με κάρτα για να το στείλω. Τελικά μου απάντησε στο μεηλ 5 μέρες αργότερα. Κάπου ώπα με τις αντικαταβολές και όσες-όσους το κάνουν για να σκεφτούν στο μεσοδιάστημα αν θα παραλάβουν το δέμα. Θεωρώ ότι μελλοντικά πρέπει να σταματήσει να υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής γενικότερα. Όλοι έχουν μία κάρτα και εφόσον μπορεί να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής και να αποζημιωθείς από την τράπεζα, δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης. καλά τα λες αλλά σύντομα θα εμφανιστεί κάποιος και θα πει ότι είχε παραγγείλει κάτι και 3 εβδομάδες μετά ακόμα δε του το είχανε στείλει. οπότε προτιμάει την αντικαταβολή. φαύλος κύκλος
Lucifer Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Από τη μία έχει ποστάρει ένας κούριερ που ρωτάει τους πελάτες "γιατί δίνετε φιλοδώρημα στον σουβλατζή και όχι σε εμένα" (για να έρχονται ζεστά και γρήγορα φίλε, αν αργήσει ο SSD δε θα σκοτώσω κανέναν απ' την πείνα) την ίδια στιγμή που ομολογεί ότι δίνει προτεραιότητα στα δέματα της Άμαζον σε σχέση με τα τοπικά μαγαζάκια και μετά αναρωτιέται από πού πηγάζει η ανασφάλεια του πελάτη και παραγγέλνει αντικαταβολή. Από εσένα μαν και όσους συναδέλφους σου μας αφήναν χαρτάκια "δε σας βρήκαμε" μέσα στο λοκνταουν. Και έχει ποστάρει και ένας μαγαζάτορας που ανακαλύπτει ότι υπάρχουν μαλάκες πελάτες και καπηλεύονται την δυνατότητα αντικαταβολής. Βγάλτη φίλε. Άμα δε σε παίρνει οικονομικά να την βγάλεις, τότε σημαίνει ότι σε συμφέρει οικονομικά να την έχεις, απλά δε σου αρέσει γιατί (έκπληξη) εμπεριέχει ένα έξτρα ρίσκο, σε αντίθεση με την περίπτωση "πλήρωσε με κάρτα, πες του να τα βρει με τον κούριερ, εγώ το έστειλα και είμαι οκ". Ψηθείτε να τα βρείτε μεταξύ σας, γιατί υπάρχουν και μαλάκες έμποροι και μαλάκες κούριερ που όταν γίνει η στραβή πετάνε το μπαλάκι ο ένας στον άλλο και τελικά αυτός που την πληρώνει είναι ο πελάτης. 10 3
Basilhs23___ Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 1 ώρα πριν, A10B είπε Στο Skroutz οι αρνητικές αξιολογήσεις αποσύρονται και υπάρχουν πολλά προϊόντα δεν ανταποκρίνονται στις περιγραφές τους. Εδώ και αρκετό καιρό δεν έχει καμία άλλη χρησιμότητα πέρα από αυτήν της μηχανής αναζήτησης για τιμές και καταστήματα που βρίσκονται κοντά στον καταναλωτή για να επισκεφτεί. Έχω κάνει γύρω στις 40 αξιολογήσεις τα τελευταία 3 χρόνια και σχεδόν καμιά δεν έχει διαγραφεί. Πιθανόν να έγινε διαγραφή σε προϊόν αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί έχω αξιολογήσει πολλά. Αναφέρομαι σε προϊόντα και όχι καταστήματα. Οι αξιολογήσεις πιστεύω ότι δεν σβήνονται όταν είναι καλογραμμένες αναλυτικές και όχι κακοπροαιρετες. Τώρα κάτι βλακειες που διαβάζω του στυλ "χάλια, σκατα, δεν κάνει τίποτα, δεν το αγοράζω ξανά, πέταξα τα λεφτά μου, το χειρότερο προϊόν που υπάρχει". Τότε καλώς να σβήνονται διότι μπερδεύουν και εμένα ως υποψήφιο αγοραστή και δεν προφέρουν τίποτα. Αν ήμουνα εγώ ο ιδιοκτήτης του skroutz θα είχα θέσει ένα σχέδιο παρακολούθησης των προφίλ που αφήνουν αρνητικές κριτικές, αν έβλεπα να το κάνουν συστηματικά και αδιακριτα σε προϊόντα με τον ίδιο τρόπο γραφής τότε να τους έκανα ban.
Arkin Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Ακουσα για φιλοδωρημα σε κουριερ σοβαρα? Δεν ειναι θεμα για ανεκδοτα ρε παιδια εδω. Ρε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα. 1
dtk-386 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Η υπηρεσία των κούριερ πληρώνεται. Η υπηρεσία των delivery φαγητού όχι.
Ducatista Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Ο αλλος ζητάει τιπ για την δουλειά που έχει πληρωθεί να κάνει ο άλλος συνάδελφος λέει ότι οι πελατες βαριούνται να ανοίξουν δεν πιάνουν το τηλέφωνο κλπ δες ρε γαμωτο που ο καθένας έχει την δική του λογική τελικά και προφανώς το δικό του δικιο.... λοιπόν σας έχω μια ιδέα παιδιά πρώτον αλλάξτε δουλειά γιατί κάπου έχετε μπερδευτεί... για αρχη το τιπ είναι προαιρετικό και όχι αναγκαστικό αν δεν σου αρέσει αλλάζεις δουλειά και απαντάω ακριβώς στο ίδιο ύφος που απαντήσανε και τα παιδιά γιατί θα μας τρελάνουν κάνουν γαργάρα για το σύστημα που εχουν να αφήνουν χαρτακια και μνμτα οτι δεν μας βρήκαν και θεωρούν μάλιστα ότι μας κάνουν χάρη να κάνουν την δουλειά για την οποία πληρώνονται... και φυσικά το δέμα αν τους πεις να το φέρουν σε βάζουν σε πρόγραμμα και αν λεω αν έχουν διαθέσιμο δρομολόγιο όρεξη κλπ στο φέρνουν μετά από 5 μέρες ενώ έχει φτάσει στο κατάστημα ειδικά για τα κόκκινα ελτα που ανέφερε ο φίλος... αν αρχίσω να γράφω για εμπειρίες και συμπεριφορες θα γράφω 10 σελίδες.. όσο για τους ιδιοκτήτες eshop ναι αντικαταβολή γιατί ενώ γράφετε 2 έως μέρες η άμεσα διαθέσιμο το στέλνετε μετά από 10 γιατί με την δυνατότητα του τζαμπα eshop έκανε και η κυρά Μαρίκα μαγαζί και περιμένει να του παραγγείλουν για να παραγγείλει και δεσμεύει τα λεφτά των ανθρώπων και μετά από 30 μέρες σου λέει refund ασε ρε..... 11 λεπτά πριν, Arkin είπε Ακουσα για φιλοδωρημα σε κουριερ σοβαρα? Δεν ειναι θεμα για ανεκδοτα ρε παιδια εδω. Ρε τι αλλο θα διαβασουμε εδω μεσα. Περίμενε τις απαντήσεις σε λίγο να γελασουμε Επεξ/σία 16 Απριλίου 2022 από Ducatista 2
korakios Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 για να κάνεις αξιολόγηση σε κατάστημα χρειάζεται και η απόδειξη , δε μπορεί μαζικά να γίνει θετική ή αρνητική
pictorino Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 2 ώρες πριν, 1comment είπε Γι αυτό και πολλά μεγάλα eshop αναφέρουν στους όρους ότι πελάτες που έχουν στο ιστορικό τους άρνηση παραλαβής, θα παραλαμβάνουν νέα παραγγελία μόνο κατόπιν πληρωμής με κάρτα Ούτε καν ήξερα ότι βάζουν τέτοιο όρο, προσωπικά δεν το έχω συναντήσει. Από κει και πέρα, άρνηση παραλαβής μπορεί να γίνει άσχετα με τον τρόπο πληρωμής. Ακόμα και αν έχει γίνει αγορά μέσω κάρτας, μπορεί να γίνει υπαναχωρηση και επιστροφή χρημάτων! Μόνη διαφορά είναι η αναμονή μερικών ημερών για την επιστροφή των χρημάτων.
dtk-386 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 46 λεπτά πριν, korakios είπε για να κάνεις αξιολόγηση σε κατάστημα χρειάζεται και η απόδειξη , δε μπορεί μαζικά να γίνει θετική ή αρνητική για την ακρίβεια ζητάνε τον αριθμό παραγγελίας. 1
1comment Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Lucifer είπε Και έχει ποστάρει και ένας μαγαζάτορας που ανακαλύπτει ότι υπάρχουν μαλάκες πελάτες και καπηλεύονται την δυνατότητα αντικαταβολής. Βγάλτη φίλε. Άμα δε σε παίρνει οικονομικά να την βγάλεις, τότε σημαίνει ότι σε συμφέρει οικονομικά να την έχεις, απλά δε σου αρέσει γιατί (έκπληξη) εμπεριέχει ένα έξτρα ρίσκο, σε αντίθεση με την περίπτωση "πλήρωσε με κάρτα, πες του να τα βρει με τον κούριερ, εγώ το έστειλα και είμαι οκ". Ψηθείτε να τα βρείτε μεταξύ σας, γιατί υπάρχουν και μαλάκες έμποροι και μαλάκες κούριερ που όταν γίνει η στραβή πετάνε το μπαλάκι ο ένας στον άλλο και τελικά αυτός που την πληρώνει είναι ο πελάτης. Προσωπικά με ενδιαφέρει πάρα πολύ ο πελάτης να παραλάβει στις μέρες που δίνω (3 εργάσιμες) και πάντα κοιτάω τα voucher να δω αν παραλάβανε. Αν δω ότι καθυστερεί η κουριερ, παίρνω τηλ και τους λέω να το επισπεύσουν. Και μιας και μιλάμε για κουριερ, με την ΕΛΤΑ συνεργάζομαι γιατί είναι η πιο οικονομική. Το πρόβλημα με την ΕΛΤΑ είναι ότι εκεί που δεν έχει πρακτορείο, αναλαμβάνει το δημόσιο ΕΛΤΑ να παραδώσει (αν έχω καταλάβει σωστά) και τότε οι καθυστερήσεις μπορεί να είναι πολύ μεγάλες. Η αντικαταβολή δεν γίνεται να βγει γιατί όπως είπα, παραγγελίες που προέρχονται από ads είναι κατά 90% αντικαταβολή σε αντίθεση με best price που φαίνεται είναι πιο εξοικιωμένο το κοινό και βάζει κάρτα. Το πρόβλημα είναι με όσους δεν παραλαμβάνουν από καπρίτσιο. Θα έπρεπε να υπάρχουν κάποιου είδους ποινή για αυτούς. Π.χ. να έμπαιναν σε black list στην κάθε κουριερ και αυτή η λίστα να δινόταν στα eshop. Όταν βλέπαμε παραγγελία από αυτούς, δεν θα την στέλναμε. Πλέον τηλεφωνώ για επιβεβαίωση της παραγγελίας σε όλες τις αντικαταβολές κι αν δεν το σηκώσουν με 2 προσπάθειες το μέγιστο, ακυρώνεται η παραγγελία. Το eshop το άνοιξα ως ένα έξτρα boost. Δεν βασίζω τη δουλειά μου σε αυτό. 28 λεπτά πριν, pictorino είπε Ούτε καν ήξερα ότι βάζουν τέτοιο όρο, προσωπικά δεν το έχω συναντήσει. Από κει και πέρα, άρνηση παραλαβής μπορεί να γίνει άσχετα με τον τρόπο πληρωμής. Ακόμα και αν έχει γίνει αγορά μέσω κάρτας, μπορεί να γίνει υπαναχωρηση και επιστροφή χρημάτων! Μόνη διαφορά είναι η αναμονή μερικών ημερών για την επιστροφή των χρημάτων. Αν γκουγκλάρεις "Οι πελάτες, που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν" θα το βρεις σε πολλά eshop. Ειδικά σε eshop μόδας φαίνεται ότι είναι σύνηθες να μην παραλαμβάνουν αρκετοί. Άρνηση παραλαβής σε δέμα που πληρώθηκε με κάρτα; Δεν μου έχει τύχει. Όποιος πλήρωσε με κάρτα, σημαίνει ότι θέλει κάτι σίγουρα και το λιγότερο θα είναι να το πάρει, να το ανοίξει και μετά να το επιστρέψει αν δεν του κάνει/αρέσει. Ενώ με την αντικαταβολή δυστυχώς είναι μερικοί που το κάνουν συστηματικά να παραγγέλνουν και μετά να μην παραλαμβάνουν. Μία φίλη με eshop εσωρούχων, μου έδειξε το μπλοκάκι με τις ακυρώσεις αποδείξεων (επιστροφές) και το νούμερο ήταν πάνω από 500 μέσα σε δύο χρόνια! Μου είπε ότι κανένα δεν ήταν υπαναχώρηση. Όλα ήταν δέματα που δεν παρέλαβαν και επιστράφηκαν πίσω! Επεξ/σία 16 Απριλίου 2022 από 1comment
RVD Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dtk-386 είπε για την ακρίβεια ζητάνε τον αριθμό παραγγελίας. Ισχύει αυτό... μόνο αυτό ζητάνε και να βάλεις το κινητό σου. Αλλά story time. Παραγγελία με αντικαταβολή, είδε το mail της καταχώρησης, πήγε να του σταλεί sms με κωδικό αποστολής και είχε φραγή εισερχομένων, πέρασαν 14 μέρες, έκανε αρνητική ότι δε παρέλαβε ποτέ, παίρναμε τηλέφωνα και είχε ακόμη φραγή, αποστείλαμε email και το διαβάσε και δεν απάντησε. Εν τέλει από τις αξιολογήσεις του καταλάβαμε ότι ήταν ανταγωνιστής. Δε θα μπω σε λεπτομέριες για το τι έγινε μετά. Αλλά... για να βγει έπρεπε να αποδείξουμε ότι είχαμε στείλει όντως sms, ότι είχαμε στείλει 2-3 email και ότι είχαμε προσπαθήσει να τον πάρουμε τηλέφωνο. Μόνο τότε τη κατέβασε το skroutz. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2022 από RVD
poulinos Δημοσ. 22 Απριλίου 2022 Δημοσ. 22 Απριλίου 2022 On 14/04/2022 at 10:50, ChrisOnceMore said: Υπάρχει και η παραλαβή από κατάστημα,οπότε δεν εμπλέκεται κανείς σε αποστολές και αντικαταβολές (έχω χρεωθεί έξοδα μετακίνησης ίσα με αντικαταβολή σε παραγγελία, απλά για να μην βάλω το κατάστημα σε διαδικασία αποστολής...Εαν δεν,τότε φυσική παρουσία σε μαγαζί και ψωνια από εκεί (και ας παίζει καπέλο οποιουδήποτε είδους). Επίσης με όλο το σεβασμό και πάντα φιλικά , θέλει λίγο προσοχή ο όρος "πιστόλιασμα". Δεν μπορεί να γνωρίζει κανείς τον λόγο που κάποιος/α δεν παρέλαβαν. Είναι δυστυχώς κίνδυνος του επαγγέλματος (occupation hazard που λένε και στο χωριό...) Αν η μή παραλαβή με αντικαταβολή είναι "πιστόλιασμα" , τότε αδυνατώ να χαρακτηρίσω αυτό που έκανε το εν λόγω μαγαζί παίρνοντας λεφτά για αέρα...Μήπως "μπαζούκιασμα";-))))) Λυπάμαι πάρα πολύ,αλλά λεφτά για κάτι που δεν θα πάρω επιτόπου,δύσκολα έως καθόλου... Υποκειμενική άποψη,βέβαια, οποιαδήποτε κριτική δεκτή... απλα πετυχα και καταστημα που ενω πριν μπορουσα να βαλω παραγγελια και να πληρωσω καταστημα μετα δεν μπορουσα.στην αρχη λεω θα ειναι για προιοντα που δεν ειναι ετοιμοπαραδοτα.μετα ομως ειδα οτι μου το εκανε με ολα εκτος αν εκανα κατι εγω λαθος. παμε για το πιστολιασμα. εννοειται οτι αυτο που εκανε το καταστημα οπως σωστα ειπες ειναι μπαζουκιασμα και οχι μονο.ειναι κλεψια τελειως. το ειπα οτι ειναι πιστολιασμα επειδη παρα πολλα ατομα το κανουν κατα εξακολουθηση. εχουν αναφερθει και περιπτωσεις απο courier που τα ιδια ατομα εκαναν παραγγελιες και δεν πηγαιναν ποτε να τις παρουν μεχρι να γυρισουν πισω.μαλλον ειναι ο νεος τροπος shopping therapy.γουσταρω να βαζω πραγματα στο καλαθι για να νιωθω ωραια και μετα who cares.επισης κα αλλο ατομο σε αλλο θεμα ανεφερε οτι πιστολιασε επειδη το βρηκε αλλου φτηνοτερα. ειναι λιγο βλακεια γιατι οτι ο αλλος δεν εψαξε και το παραγγειλε για να προλαβει και μετα πιστολιασε εχει 2 αποτελεσματα. ενα αμεσο αποτελεσα και ενα εμμεσο. το αμεσο ειναι οτι το καταστημα χρεωθηκε για να παει το πακετο για delivery και το εμμεσο οτι σιγα σιγα ολα τα καταστημα εκοψαν τις αντικαταβολες το οποιο χτυπαει σε ολους τους υπολοιπους. παρομοια φαση με amazonκτλ που ξαφνικα ολοι εχαναν τα δεματα. ο αλλος δεν ειναι μαλακας.μια δυο θα γινει η στραβη και μετα θα την πληρωσουμε ολοι μαζι 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα