lector Δημοσ. 15 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2022 13 ώρες πριν, Bitbit είπε Παιδιά ο @SabotazNic έχει ένα δίκιο σχετικά με τις αρνητικές κριτικές και την αντίληψη του κόσμου. Δε λέω ότι καλά κάνει το Σκρουτζ, εγώ μια αρνητική κριτική έχω αφήσει και δημοσιεύτηκε αμέσως οπότε δεν έχω παράπονο. Αλλά σίγουρα δεν είμαι σοβαρό δείγμα. Συζητώντας όμως με αρκετούς βλέπω ότι ο κόσμος δε ξέρει τι του γίνεται και έχει μόνο απαιτήσεις . Και το κακό είναι ότι δε ξέρει από ποιον να απαιτήσει. Ακούω παράπονα για καταστήματα που δε στέκουν. Προσωπικά κι εκεί που δούλευα υπήρχαν άτομα με παράπονα και αρνητικά σχόλια σε google, fb στα οποία αντικειμενικά είχαν άδικο. Υπήρχαν και περιπτώσεις που όντως φταιγαμε. Εκεί όμως κάναμε τα πάντα για να καλύψουμε τη ζημιά. Και σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις που θυμάμαι ο κόσμος το εκτιμούσε. Υπήρχαν περιπτώσεις όμως που ο άλλος έγραφε ψέματα επίτηδες ή από άγνοια. Και δυστυχώς με αυτούς δε βγαίνει άκρη. Και μιλάμε για περιπτώσεις που δε φαντάζεστε. Θα σας δώσω πίσω το προϊόν, θα μου επιτρέψετε τα χρήματα αλλά θα το το κρατήσετε για να το πάρω αργότερα... Όταν θα είμαι καλύτερα οικονομικά. Βέβαια αυτές τις απαιτήσεις δε τις γράφουν στις κριτικές. Τα παρουσιάζουν αλλιώς. Επίσης όταν είναι να πάρεις κάποια χρήματα και από εμένα έχουν γίνει άμεσα όλες οι κινήσεις αλλά το θέμα έχει κολλήσει αλλού γιατί με βρίζεις χωρίς να ξέρεις; Πόσο μάλλον όταν το θέμα έχει κολλήσει επειδή εσύ έχεις κάνει λάθος και έχεις δώσει άλλο IBAN. Πραγματικό γεγονός το παραπάνω. Και μετά εννοείται δεν υπάρχει συγνώμη. Απλά λέω ότι υπάρχει και η άλλη άποψη που ο απλός καταναλωτής δε μπορεί να φανταστεί γιατί δε το έχει ζήσει. Πόσες φορές εξάλλου δεν έχετε διαβάσει κριτικές αλλού γι αλλού; Όσο για την google, εμάς μας έχουν κάνει δυσφήμιση αλλά άντε αφαίρεσε την. Οπότε η λογική αφού το κάνει η google είναι σωστό δε στέκει. Διότι με την ίδια λογική, ξέρετε τη γίνεται στην Σαγκάη. Ολόκληρη Κίνα, αφού το κάνουν αυτοί είναι σωστό. Τι χαζοί είναι οι Κινέζοι; Εγώ προσωπικά δε κοιτάω απλά τις αρνητικές. Κοιτάω τι γράφουν. Το σκρουτζ δε λογοκρινει τις καλες κριτικες, λογοκρινει μονο τις κακες. Ομως, οσο κακοβουλη μπορει να ειναι μια κακη κριτικη (αν θεωρησουμε καλοπροαιρετα οτι οι κακες κοβονται για αυτο το λογο) αλλο τοσο κακοβουλη μπορει να ειναι μια καλη κριτικη. Για σκεψου εγω να εχω μαγαζι και να ειμαι απατεωνας, οπως ο 365 ας πουμε, και να εχω στρατολογησει ατομα να μου πλεκουν το εγκωμιο στις κριτικες, ωστε να τσιμπησω κι αλλα θυματα. Αυτο δεν ειναι κακοβουλο; Η μηπως δε συμβαινει;;; Η σουμα ειναι οτι υπαρχουν δυο μετρα και δυο σταθμα. Και αυτο δεν ειναι καθολου τιμιο, οσο και να χτυπιουνται καποιοι. 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
magicnumbers Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 skroutz κ e food με χιλια.Η εξυπηρετηση ειναι ακεραια ειδικα στο καλαθι του σκρουτζ που οκ μπορει ναναι κατι τις πιο ακριβο αλλα σου επιστρεφουν λεφτα αν γινει μλκια.Τωρα αν πας να σορταρεις το πιο φτηνο μαγαζι κ παρεις το τελευταιο i phone με ολες σου τις οικονομιες για να γλυτωσεις 50 ευρω στα 1200 κ μετα το μαγαζακι βαρεσει πιστολι, περαστικα σου κ μαθημα για την επομενη. Το efood εξπρες κ σοβαρο ντελιβερυ. Τωρα ο βαγγελας δε ξερω τι επιχειρηματικη ευκαιρια ειδε κ παει να χωθει σε μια κορεσμενη αγορα.Ισως πουλαει κ incognito μεταφορες με σαπιοκαραβα?😆 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickem7 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Στις 15/4/2022 στις 5:35 ΠΜ, Bitbit είπε Εγώ προσωπικά δε κοιτάω απλά τις αρνητικές. Κοιτάω τι γράφουν. Αυτό είναι το θέμα, το skroutz στις αρνητικές δε σε αφήνει να γράφεις τα περιστατικά όπως έγιναν γιατί όπως λέει "δεν μπορούν να αποδειχτούν". Λες και τους όρισε κανείς δικαστές και θα κάνουνε δικαστήριο... Σε τραβάνε όσο χρειαστεί μέχρι να βαρεθείς να αλλάζεις συνέχεια την αξιολόγηση και στο τέλος να μη τη στείλεις ή να σβήσεις εντελώς τα σχόλια. Άρα πρακτικά δεν μπορείς να διαβάσεις τι γράφουν γιατί τα κόβουν. Και κάπου εκεί αναρωτιέσαι ποιο κατάστημα να εμπιστευτείς... Όχι δεν είναι λογική αυτή. Πρέπει να γράφει κάποιος αυτό που πιστεύει και να απαντάει το κατάστημα το δικό του. Γιατί και το κατάστημα μπορεί να γράψει ότι του κατέβει ώστε να μη χάσει αξιοπιστία! Και μετά δεν έχεις καν δικαίωμα να απαντήσεις... 11 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 @nickem7 Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα γράφεις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
telis Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Μόλις τώρα, nickem7 είπε Αυτό είναι το θέμα, το skroutz στις αρνητικές δε σε αφήνει να γράφεις τα περιστατικά όπως έγιναν γιατί όπως λέει "δεν μπορούν να αποδειχτούν". Λες και τους όρισε κανείς δικαστές και θα κάνουνε δικαστήριο... Σε τραβάνε όσο χρειαστεί μέχρι να βαρεθείς να αλλάζεις συνέχεια την αξιολόγηση και στο τέλος να μη τη στείλεις ή να σβήσεις εντελώς τα σχόλια. Άρα πρακτικά δεν μπορείς να διαβάσεις τι γράφουν γιατί τα κόβουν. Και κάπου εκεί αναρωτιέσαι ποιο κατάστημα να εμπιστευτείς... Όχι δεν είναι λογική αυτή. Πρέπει να γράφει κάποιος αυτό που πιστεύει και να απαντάει το κατάστημα το δικό του. Γιατί και το κατάστημα μπορεί να γράψει ότι του κατέβει ώστε να μη χάσει αξιοπιστία! Και μετά δεν έχεις καν δικαίωμα να απαντήσεις... Λες και οι θετικές αξιολογήσεις μπορούν να αποδειχθούν. Προφανώς το Σκρουτζ παίζει κατανάτσιο με τις αρνητικές κριτικές, οπότε το επιχείρημα "είναι απλά ένα search engine με καταστήματα" άρα δεν έχει ευθύνη δεν στέκει. Παρεμβαίνει στις αρνητικές κριτικές, οπότε έχει ευθύνη, ευθυνάρα θα έλεγα. Το άλλο με το παπόρι από την Περσία είναι γελοίο βέβαια, πόσο ξεφτίλες είναι εκεί στο 1ο φλέμα και στα άλλα site. Στον βόθρο του χοντρού ούτε σέντς. 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 18 λεπτά πριν, telis είπε κατανάτσιο What?! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RVD Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Τους εμπόρους πάντως τους συμφέρει αυτό που γίνεται. Καιρός να ρίξει λίγο το Skroutz λίγο τις προμήθειες. Το λέω σαν άνθρωπος του χώρου. Όσο για τις αρνητικές... από πότε είναι δύσκολο να ανέβουν; Το πρόβλημα είναι να κατέβουν όταν υπάρχει ξακάθαρα δόλος. Μπαίνει ο άλλος από άλλο μαγαζί με ψεύτικο λογαριασμό, σου πετάει μία αρνητική αφού έχει κάνει παραγγελία που δεν παρέλαβε ποτέ και μετά άντε να τη σβήσεις. Θέλει αποδείξεις ότι τον πήρες τηλέφωνά, ότι του έστειλες email, sms και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Έχει γίνει γι αυτό το λέω και περάσαμε από φουρτούνες για να σβηστεί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
telis Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 27 λεπτά πριν, RVD είπε Τους εμπόρους πάντως τους συμφέρει αυτό που γίνεται. Καιρός να ρίξει λίγο το Skroutz λίγο τις προμήθειες. Το λέω σαν άνθρωπος του χώρου. Όσο για τις αρνητικές... από πότε είναι δύσκολο να ανέβουν; Το πρόβλημα είναι να κατέβουν όταν υπάρχει ξακάθαρα δόλος. Μπαίνει ο άλλος από άλλο μαγαζί με ψεύτικο λογαριασμό, σου πετάει μία αρνητική αφού έχει κάνει παραγγελία που δεν παρέλαβε ποτέ και μετά άντε να τη σβήσεις. Θέλει αποδείξεις ότι τον πήρες τηλέφωνά, ότι του έστειλες email, sms και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο. Έχει γίνει γι αυτό το λέω και περάσαμε από φουρτούνες για να σβηστεί. Το ίδιο γίνεται και με τους αβανταδόρους των θετικών αξιολογήσεων. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RVD Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, telis είπε Το ίδιο γίνεται και με τους αβανταδόρους των θετικών αξιολογήσεων. Σε προϊόντα ναι. Σε κατάστημα όχι μιας και θέλει να δίνεις κινητά τηλέφωνα κλπ. Σίγουρα και εκεί μέχρι ένα σημείο αλλά το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο όσο φαντάζεται ο μέσος χρήστης. Στα προϊόντα πέφτει η κοροϊδια. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2022 από RVD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
telis Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 1 λεπτό πριν, RVD είπε Σε προϊόντα ναι. Σε κατάστημα όχι μιας και θέλει να δίνεις κινητά τηλέφωνα κλπ. Σίγουρα και εκεί μέχρι ένα σημείο αλλά το πρόβλημα δεν είναι τόσο μεγάλο όσο φαντάζεται ο μέσος χρήστης. Στα προϊόντα πέφτει η κοροϊδια. Στην αρνητική στο κατάστημα που ανέφερες, δεν υπάρχουν τα κινητά κλπ; Δεν καταλαβαίνω. Όση πιθανότητα έχει να μπει ο αβανταδόρος της θετικής, άλλο τόση έχει ο βαλτός της αρνητικής. Γιατί οι θετικές να περνάνε αέρα; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, telis είπε Παρεμβαίνει στις αρνητικές κριτικές, οπότε έχει ευθύνη, ευθυνάρα θα έλεγα. Αυτό ακριβώς. Η αλήθεια είναι βέβαια, ότι μου έχουν κάνει και το αντίθετο καψόνι : έγραψα θετική κριτική για προϊόν και μου ζήτησαν αποδεκτό συναλλαγής σκανναρισμένο. Το είχα γράψει και παλιότερα (σε αυτό ή σε άλλο τοπικ, δεν θυμάμαι ειλικρινά), αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να το εντοπίσω. Ζητούσαν κοντολογίς δηλαδή, να χάσω χρόνο να σκαννάρω το φορολογικό στοιχείο, να συντάξω κριτική και όλα αυτά, για να εισπράξουν περισσότερα κλικ. Ψάχνουν για υποζύγια μου φαίνεται. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2022 από MauroPaltoudias 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
RVD Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, telis είπε Στην αρνητική στο κατάστημα που ανέφερες, δεν υπάρχουν τα κινητά κλπ; Δεν καταλαβαίνω. Όση πιθανότητα έχει να μπει ο αβανταδόρος της θετικής, άλλο τόση έχει ο βαλτός της αρνητικής. Γιατί οι θετικές να περνάνε αέρα; Έχει απλά ο τύπος που θα μπει σε αυτή τη διαδικασία να κάνει ψεύτικη κριτική με τηλέφωνο θα είναι ένας στους χίλιους. Στα προϊόντα όποιος θέλει μπαίνει. Δεν είναι ότι δεν περνάνε οι αρνητικές κριτικές στα καταστήματα αλλά ότι επί το πλείστον τα καταστήματα που λειτουργούν τα τελευταία 5 χρόνια είναι αρκετά αξιόπιστα. Edit: Και πολύ βασικό ότι τα καταστήματα δίνουν βάση στο καλάθι(κακώς). Πχ. Αν έχεις ένα τελευταίο τεμάχιο και πέσουν 2 παραγγελίες πριν προλάβει να ενημερωθεί το απόθεμα σε αυτόν που το έχει κάνει από το καλάθι θα το δώσεις. Επεξ/σία 16 Απριλίου 2022 από RVD Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doom26 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Προτιμώ το skroutz που το δημιούργησαν 3 παλικάρια από το τίποτα παρά το "μαγαζάκι" του Βαγγελα. Μακάρι να βαστηξουν γιατί θα δεχθούν λάσπη και πόλεμο. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 5 λεπτά πριν, doom26 είπε Προτιμώ το skroutz που το δημιούργησαν 3 παλικάρια από το τίποτα παρά το "μαγαζάκι" του πρεζεμπορα. Μακάρι να βαστηξουν γιατί θα δεχθούν λάσπη και πόλεμο. Και εγώ το προτιμώ, όταν το σκέφτομαι. Όταν φτάσει η ώρα όμως να κερδίσω το κάτι παραπάνω προς όφελος της τσέπης μου, απ, πάει το συννεφάκι, χάνεται! 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
basilis_k6 Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2022 το συστημα αξιολόγησης μπορούσε να λυθει πολύ απλα με tickets. να δινει το κατάστημα ticket, δηλαδη εναν κωδικο για το σκρουτζ, μετά την πληρωμή ώστε να μπορει να κάνει αξιολόγηση ο αγοραστης. προφανως δεν συμφαιρει γιατι μετα δεν θα μπορει εύκολα να λογοκρίνει τις αρνητικες. το σκρουτζ δεν θελει αρνητικες στα καταστηματα του, λογικο δεν ειναι? οσο για το αν ειναι απλα μια πλατφορμα τιμων, τα εχουμε ξαναπει. οταν υπαρχει προμηθεια και συναλλαγη μεταξυ σκρουτζ και καταστηματος εχουμε συνεργατη. άλλωστε και το σκρουτζ αναφέρει τα καταστήματα σαν "συνεργαζομενα". "Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί." Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα