Προς το περιεχόμενο

Skroutz και καταγγελίες από καταναλωτές


Basilhs23___

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά ο @SabotazNic έχει ένα δίκιο σχετικά με τις αρνητικές κριτικές και την αντίληψη του κόσμου. Δε λέω ότι καλά κάνει το Σκρουτζ, εγώ μια αρνητική κριτική έχω αφήσει και δημοσιεύτηκε αμέσως οπότε δεν έχω παράπονο. Αλλά σίγουρα δεν είμαι σοβαρό δείγμα.

Συζητώντας όμως με αρκετούς βλέπω ότι ο κόσμος δε ξέρει τι του γίνεται και έχει μόνο απαιτήσεις . Και το κακό είναι ότι δε ξέρει από ποιον να απαιτήσει. Ακούω παράπονα για καταστήματα που δε στέκουν. Προσωπικά κι εκεί που δούλευα υπήρχαν άτομα με παράπονα και αρνητικά σχόλια σε google, fb στα οποία αντικειμενικά είχαν άδικο. 

Υπήρχαν και περιπτώσεις που όντως φταιγαμε. Εκεί όμως κάναμε τα πάντα για να καλύψουμε τη ζημιά. Και σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις που θυμάμαι ο κόσμος το εκτιμούσε.

Υπήρχαν περιπτώσεις όμως που ο άλλος έγραφε ψέματα επίτηδες ή από άγνοια. Και δυστυχώς με αυτούς δε βγαίνει άκρη. Και μιλάμε για περιπτώσεις που δε φαντάζεστε. Θα σας δώσω πίσω το προϊόν, θα μου επιτρέψετε τα χρήματα αλλά θα το το κρατήσετε για να το πάρω αργότερα... Όταν θα είμαι καλύτερα οικονομικά. Βέβαια αυτές τις απαιτήσεις δε τις γράφουν στις κριτικές. Τα παρουσιάζουν αλλιώς.

Επίσης όταν είναι να πάρεις κάποια χρήματα και από εμένα έχουν γίνει άμεσα όλες οι κινήσεις αλλά το θέμα έχει κολλήσει αλλού γιατί με βρίζεις χωρίς να ξέρεις; Πόσο μάλλον όταν το θέμα έχει κολλήσει επειδή εσύ έχεις κάνει λάθος και έχεις δώσει άλλο IBAN. Πραγματικό γεγονός το παραπάνω. Και μετά εννοείται δεν υπάρχει συγνώμη.

Απλά λέω ότι υπάρχει και η άλλη άποψη που ο απλός καταναλωτής δε μπορεί να φανταστεί γιατί δε το έχει ζήσει. 

Πόσες φορές εξάλλου δεν έχετε διαβάσει κριτικές αλλού γι αλλού;

Όσο για την google, εμάς μας έχουν κάνει δυσφήμιση αλλά άντε αφαίρεσε την. Οπότε η λογική αφού το κάνει η google  είναι σωστό δε στέκει. 

Διότι με την ίδια λογική, ξέρετε τη γίνεται στην Σαγκάη. Ολόκληρη Κίνα, αφού το κάνουν αυτοί είναι σωστό. Τι χαζοί είναι οι Κινέζοι;

Εγώ προσωπικά δε κοιτάω απλά τις αρνητικές. Κοιτάω τι γράφουν.

  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Αντε παλι με αυτες τις κριτικες. Διαβασες τους ορους στο σκρουτζ? Αν οχι, λεει οτι τις δημοσιευει μετα απο 10 μερες αν δεν απαντησει το καταστημα. Με την αλλαγη διευθυνσης στις 31 Μαρτιου, και τις περισσοτερες υποθεσεις απατης στις 5-7 Απριλιου, το 10ημερο δεν βγαινει. Και συντομα, διαγραφηκε και τελειως το καταστημα απο το σκρουτζ.

και οσοι παραγγειλουν και δωσουν τα λεφτα τους στον απατεωνα κατα τη διαρκεια αυτων των 10 ημερων , μαλλον ειναι παραπλευρες απωλειες ε ?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσφατα έπιασα δουλειά στα ΕΛΤΑ Κούριερ (τα κόκκινα όχι το μπλε το "δημόσιο", ιδιωτικά franchisee με μισθό για γελια).

Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα στον δυτικό κόσμο που εχει τόσες πολλές αντικαταβολές. Αυτή η ανασφάλεια και καχυποψία σαν λαός που μας ορίζει φαίνεται καθαρά και εδώ. Το τι ακούω δεν εχει τελειωμό. Έμαθαν το χόαξ να ανοίξουν το δέμα πριν το πληρώσουν να δουν ότι είναι καλό η να μου το δώσουν πίσω. άντε εκεί να εξηγώ κάθε ένα ότι η διαδικασία δεν αφορά εμένα αλλά το μαγαζί και αυτόν δλδ είχε θέμα , πάρτους, κανονίστε το και θα έρθουμε να το πάρουμε το ρημαδιό σου (άλλο αν δεν το θέλει γενικά και κάνει άρνηση παραλαβής ΧΩΡΙΣ να ανοιχτεί το πακέτο καθόλου). Σε κοπέλα συνάδελφο της επιτέθηκε φραστικά ένας και την απείλησε με μήνυση αν δεν ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΣΕ το τραπέζι που είχε παραγγείλει με δωρεάν μεταφορικά (το τονίζω αυτό και οποιος κατάλαβε, κατάλαβε). Το τραπέζι παίδες και όχι 2 σουβλάκια και μια κόκα. Και φιλοδώρημα ΤΙΠΟΤΑ. Θεωρείτε σωστο να δινεται 1 ευρω στον ντελιβερα που κουβαλαει 200γρ βαρος και σε εμάς που σας κουβαλάμε ότι σας καπνίσει (πχ  3 νταμιτζάνες λάδι στον τρίτο χωρίς ασανσέρ και τιπ 0 σας αρέσει??) δεν δίνεται μια και πέρνουμε λιγότερα στο τέλος. Κλαίνε με το κάθε κωλομαγαζο. ΠΑΡΤΕ ΑΠΟ ΑΜΑΖΟΝ. φιλική συμβουλή, τους δίνουμε προτεραιότητα σε σχέση με τα ντόπια μαγαζάκια. έχει αντικαταβολή η αμαζόνα? όχι. φοβάστε να πάρετε από εκεί? ΟΧΙ . γιατί εκεί ναι και εδώ όχι? εγώ γιατί πρέπει να κουβαλάω κάθε μέρα τόσα ευρώ από τις αντικαταβολές σας? μόνος μου. γιατί ο συνάδελφος της DHL να είναι χαλαρουητα και όλα προπληρωμένα, ούτε ταμεία, ουτε βάρος ούτε κίνδυνος? Εμείς φταίμε για τα μαγαζιά που έχουμε και ότι συμβαίνει. Κάνουμε πάντα τη ζωή του άλλου δύσκολη. Προσωπικά παραγγέλνω από τα πρώτα eshop και πριν τον σκρουτζ. Εχω βάλει την κάρτα μου σε απίθανα websites και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Αν το μαγαζί είναι λαμογε το καταλαβαίνεις και εκεί βαζεις μόνο παραλαβή από κατάστημα. αν δεν εχει φυσικο κατάστημα ΓΕΙΑ ΣΑΣ επόμενος. Ειδικά αν δεν έχει πληρωμή με κάρτα χαιρετάς ευγενικά... Δεν θέλει και πολύ μυαλο αλλά δεν είναι για όλους το webshopping. Δεν μπορεί κάθε άσχετος με τεχνολογία να το παίζει μάγκας στις διαδικτυακές συναλλαγές γιατί θα την φαει από κάπου. Πήρανε ολοι ένα σμαρτφον και μας τα έχουν πρήξει.

Αυτά και συγγνώμη για το ύφος δεν έχω κατι προσωπικο με κανενα και κυρίως με τους ντελιβεραδες που έθιξα παραπάνω , απλα επειδή εχω εικόνα και από τις δυο δουλειές το σύγκρινα σε σχέση με τα τιπς.. αυτά. καλές αγορές στο σοπφλιξ χαχαχαχαχαχα, θα πληρώνει ο πρόεδρος ρε αμα εξαφανίζονται..(που να εξαφανιστούν βέβαια από κει:))

  • Like 13
  • Thanks 5
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, theace7 είπε

Και φιλοδώρημα ΤΙΠΟΤΑ. Θεωρείτε σωστο να δινεται 1 ευρω στον ντελιβερα που κουβαλαει 200γρ βαρος και σε εμάς που σας κουβαλάμε ότι σας καπνίσει (πχ  3 νταμιτζάνες λάδι στον τρίτο χωρίς ασανσέρ και τιπ 0 σας αρέσει??) δεν δίνεται μια και πέρνουμε λιγότερα στο τέλος.

Ντελιβεράς από σουβλακερί ποτέ δεν έχει αφήσει χαρτάκι που να λέει "δεν σας βρήκαμε" ενώ είναι όλο το σόι μέσα στο σπίτι.
Ούτε στέλνει sms που να λέει "περάσαμε αλλά δεν σας βρήκαμε,ελάτε να το πάρετε από το κωλομάγαζο μας γιατί σας έχουμε τελείως γραμμένους".
500 μέτρα είναι τα ΕΛΤΑ κούριερ από μένα κι όποτε έχω δέμα ο μάγκας πρώτα πάει κέντρο και στο γυρισμό ΑΝ προλάβει μου το παραδίδει.Έτσι έφτασε σε σημείο ένα δέμα να κάνει βόλτες 3 μέρες μέχρι που πήγα εγώ να το πάρω αλλά δυστυχώς ο "ντελιβεράς" το είχε ακόμη μαζί του για να γνωρίσει το δέμα μου καλύτερα την πόλη.
Θα του έδινα φιλοδώρημα με μεγάλη μου χαρά μια βρεγμένη σανίδα.

  • Like 17
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 14/04/2022 at 05:40, chaosmaster said:

Ο όρος skroutzομαγαζο είναι λάθος. Όταν μιλάμε πχ για Γερμανός, you, cosmos sport δε μπορείς να πεις ότι αυτά είναι skroutzομαγαζα. Απλά χρησιμοποιούν ένα επιπλέον σύστημα προβολής κ διανομής των προϊόντων τους. Τώρα από κει και πέρα οι αντικαταβολες είναι ένα θέμα για τις επιχειρήσεις ειδικά όταν ο πελάτης δεν παραλαμβανει. Κ πίστεψε με πλέον έχει γίνει μόδα το να μην παραλαμβάνουν. Έχεις πάρει εσύ το προϊόν, έχεις απασχολήσει υπάλληλο κ χρόνο, έχεις κόψει απόδειξη, έχεις πληρώσει μεταφορικά, σου έχει πάρει κ τη προμήθεια το skroutz για να σου γυρίσει πάλι πίσω μετά από 1-2 εβδομάδες. 

Βάλε και τις επιστροφές στο 7ήμερο επειδή δεν του άρεσε, αλλά έχει το δικαίωμα…βέβαια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως λίγες φορές έχω χρειαστεί να κάνω αρνητική κριτική αλλά όσες φορές την έκανα δημοσιεύτηκε, ήταν βέβαια αιτιολογημένη, ανάφερα την επικοινωνία που είχε γίνει και που φρόντιζα να ήταν και με μέιλ για να μην μπορούν να αρνηθούν.

Τώρα για την ασφάλεια του σκρουτζ.

Α. Προτιμώ το καλάθι του σκρουτζ αν η διαφορά τιμής δεν είναι μεγάλη και επιλέγω διαθέσιμα σε 1-3 μέρες.

Β. Αν επιλέξω αγορά απευθείας από το κατάστημα:

1. Φροντίζω να παίρνω πράγματα που είναι διαθέσιμα τουλάχιστον σε 1-3 μέρες, αν χρειάζομαι κάτι που δεν είναι διαθέσιμα  προηγουμένως  παίρνω τηλέφωνο ή στέλνω μέιλ να επιβεβαιώσω ότι όντως μπορούν να το φέρουν.

2.  Διαβάζω τις κριτικές, αν αμφιβάλλω  για κάτι βάζω αντικαταβολή. 

Το μοναδικό που με εκνευρίζει στο σκρουτζ είναι όταν κάποιο κατάστημα ακυρώνει την παραγγελία, σου δίνει μεν μια αποζημίωση αλλά κανονικά έπρεπε να σου στέλνει το προϊόν σε όποια ακριβότερη τιμή υπάρχει, (ας βάλουν και ένα όριο ασφαλείας, δεν λέω να αξίζει κάτι 300 και να το έχω βρει 100) και να τα βρίσκει με το κατάστημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Christos84# είπε

Αν το χει πάρει σοβαρά ο Βαγγέλας , μετράει μέρες το Σκρουτζ.Στη καλύτερη περίπτωση θα πωληθεί σε συμβολική τιμή,στον ίδιο φυσικά. Στη χειρότερη...

 

αχαχαχαχα, μη το ξυπνατε το παιδι.

4 ώρες πριν, Bitbit είπε

Εγώ προσωπικά δε κοιτάω απλά τις αρνητικές. Κοιτάω τι γράφουν.

και τον τροπο που το γραφουν και τον λογο που το γραφουν. Παντου ειναι αυτο  και στην booking, Βλεπεις αρνιτικη 0 αστερακια γιατι ειχε πλακακια στο μπανιο και κρυοναν τα ποδια του, και στο skroutz Πολλες είναι στο οτι ο πελατης ειναι απλα στραβοξυλο ή και βλακας. Εχω διαβασει αρνιτικη κριτικη που ελεγε οτι τελικα το κοκκινο χρωμα που πηρα δεν ηταν ωραιο.

  • Like 2
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ μια φορά ζήτησα από τον ντελιβερά και να κουβαλήσει μέχρι τον πέμπτο το δέμα ,που ήταν πάνω από 20 κιλά , και να μου συναρμολογήσει το έπιπλο , και να μου κάνει επίδειξη πως δουλεύει , και επειδή δεν μ΄ άρεσε η επίδειξη , του έκανα και μήνυση και τον τρέχω στα δικαστήρια . 

Πέρα από την πλάκα , από κακομαθημένο , ανάγωγο  αγράμματο και χωρίς κουλτούρα λαό , το άλλο να περιμένεις ?

Έπρεπε το 2012 να σκάσει σαν καρπούζι η ελλάδα (κακώς την βοήθησαν οι ξένοι) για να δει ο ελληναράς τις σημαίνει ανέχεια .

Τώρα ,  το ότι  skroutz δέχθηκε να αποζημιώσει τα θύματα των απατεώνων , αν και δεν έχει ευθύνη , είναι ένα plus για την πλατφόρμα ,όπως και να το δεις . 

  • Like 2
  • Confused 4
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, theace7 είπε

Πρόσφατα έπιασα δουλειά στα ΕΛΤΑ Κούριερ (τα κόκκινα όχι το μπλε το "δημόσιο", ιδιωτικά franchisee με μισθό για γελια).

Πρέπει να είμαστε η μόνη χώρα στον δυτικό κόσμο που εχει τόσες πολλές αντικαταβολές. Αυτή η ανασφάλεια και καχυποψία σαν λαός που μας ορίζει φαίνεται καθαρά και εδώ. Το τι ακούω δεν εχει τελειωμό. Έμαθαν το χόαξ να ανοίξουν το δέμα πριν το πληρώσουν να δουν ότι είναι καλό η να μου το δώσουν πίσω. άντε εκεί να εξηγώ κάθε ένα ότι η διαδικασία δεν αφορά εμένα αλλά το μαγαζί και αυτόν δλδ είχε θέμα , πάρτους, κανονίστε το και θα έρθουμε να το πάρουμε το ρημαδιό σου (άλλο αν δεν το θέλει γενικά και κάνει άρνηση παραλαβής ΧΩΡΙΣ να ανοιχτεί το πακέτο καθόλου). Σε κοπέλα συνάδελφο της επιτέθηκε φραστικά ένας και την απείλησε με μήνυση αν δεν ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΣΕ το τραπέζι που είχε παραγγείλει με δωρεάν μεταφορικά (το τονίζω αυτό και οποιος κατάλαβε, κατάλαβε). Το τραπέζι παίδες και όχι 2 σουβλάκια και μια κόκα. Και φιλοδώρημα ΤΙΠΟΤΑ. Θεωρείτε σωστο να δινεται 1 ευρω στον ντελιβερα που κουβαλαει 200γρ βαρος και σε εμάς που σας κουβαλάμε ότι σας καπνίσει (πχ  3 νταμιτζάνες λάδι στον τρίτο χωρίς ασανσέρ και τιπ 0 σας αρέσει??) δεν δίνεται μια και πέρνουμε λιγότερα στο τέλος. Κλαίνε με το κάθε κωλομαγαζο. ΠΑΡΤΕ ΑΠΟ ΑΜΑΖΟΝ. φιλική συμβουλή, τους δίνουμε προτεραιότητα σε σχέση με τα ντόπια μαγαζάκια. έχει αντικαταβολή η αμαζόνα? όχι. φοβάστε να πάρετε από εκεί? ΟΧΙ . γιατί εκεί ναι και εδώ όχι? εγώ γιατί πρέπει να κουβαλάω κάθε μέρα τόσα ευρώ από τις αντικαταβολές σας? μόνος μου. γιατί ο συνάδελφος της DHL να είναι χαλαρουητα και όλα προπληρωμένα, ούτε ταμεία, ουτε βάρος ούτε κίνδυνος? Εμείς φταίμε για τα μαγαζιά που έχουμε και ότι συμβαίνει. Κάνουμε πάντα τη ζωή του άλλου δύσκολη. Προσωπικά παραγγέλνω από τα πρώτα eshop και πριν τον σκρουτζ. Εχω βάλει την κάρτα μου σε απίθανα websites και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Αν το μαγαζί είναι λαμογε το καταλαβαίνεις και εκεί βαζεις μόνο παραλαβή από κατάστημα. αν δεν εχει φυσικο κατάστημα ΓΕΙΑ ΣΑΣ επόμενος. Ειδικά αν δεν έχει πληρωμή με κάρτα χαιρετάς ευγενικά... Δεν θέλει και πολύ μυαλο αλλά δεν είναι για όλους το webshopping. Δεν μπορεί κάθε άσχετος με τεχνολογία να το παίζει μάγκας στις διαδικτυακές συναλλαγές γιατί θα την φαει από κάπου. Πήρανε ολοι ένα σμαρτφον και μας τα έχουν πρήξει.

Αυτά και συγγνώμη για το ύφος δεν έχω κατι προσωπικο με κανενα και κυρίως με τους ντελιβεραδες που έθιξα παραπάνω , απλα επειδή εχω εικόνα και από τις δυο δουλειές το σύγκρινα σε σχέση με τα τιπς.. αυτά. καλές αγορές στο σοπφλιξ χαχαχαχαχαχα, θα πληρώνει ο πρόεδρος ρε αμα εξαφανίζονται..(που να εξαφανιστούν βέβαια από κει:))

Και λίγα είπες.. Πάμε: Ποιος το έχει στείλει? Τι έχει μέσα? Δεν θυμάμαι να έχω παραγγείλει κάτι...αααα τώρα θυμήθηκα τι είναι. Αντικαταβολή 8-9-10€ στο χέρι με 50αρικο. Πρέπει να κουβαλάς εσύ και να έχεις ένα κουβά με κέρματα και 5ευρα 10ευρα για να δίνεις ρέστα. Άπειρες φορές βαράς το κουδούνι δεν απαντάει κανείς. Παίρνεις τηλ στο κινητό το σηκώνει, σου λέει πάνω είμαι. Δεν άκουσα το κουδούνι. Το κινητό όμως που το έχουν αγκαλιά το ακούνε. Το κορυφαίο είναι τηλεφωνική επικοινωνία οπωσδήποτε πριν και δεν το σηκώνουν ποτέ!!! Επίσης στατιστικά 9 στις 10 γυναίκες με αντικαταβολή δεν το σηκώνουν ποτέ. Πολυκατοικίες με Α Β Γ Δ που πρέπει να κάνεις τον ντετέκτιβ επιπλέον του διανομέα. Κουδούνια που δεν γράφουν τίποτα η δεν γράφουν το δικό τους επίθετο και σου λέει αααννν το σηκώσει χτυπά εκεί. Σημειώματα που λέει κουδούνι χαλασμένο πάρε στο τάδε τηλέφωνο. Το αμαζον ξέρει να το παραγγέλνει κάθε 3 μέρες το κουδούνι δεν το φτιάχνει. Τώρα τα ήμουν όλη μέρα σπίτι δεν βάρεσε κουδούνι δεν άφησε χαρτάκι είναι δικαιολογίες του καλοπερασακια Νεοέλληνα. Θα μπορούσα να γράφω μέχρι αύριο για το σύντομο πέρασμα μου από τη διανομή, για τον Έλληνα διαδικτυακό καταναλωτή. Από τα γίδια και τη στανη στην αμαζόνα χαχαχαχαχα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, notist είπε

Καλά τα πρώτα 2  αλλά και το πωπο θεμα είναι του ευτραφή κύριου?

Ετσι φαινεται

Επεξ/σία από archer100
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, theace7 είπε

[...]

Ααα μάλιστα. Τώρα θα αγοράζω με αντικαταβολή ακόμα πιο πεισματικά.

Γιατί; Γιατί και εγώ το βλέπω από τον δικό μου μικρόκοσμο και βόλεψη. Και δεν γουστάρω να μου έρχονται χαρτάκια όταν έχω πληρώσει για το 100% της διαδρομής. Ούτε γουστάρω να πηγαίνω για ψώνια, γι' αυτό και ψωνίζω διαδικτυακά για να μην πατάω το πόδι μου σε φυσικά καταστήματα. Οπότε αντικαταβολή λοιπόν επειδή δεν γουστάρω να έρχομαι για βόλτα στα ΕΛΤΑ (κόκκινα, μπλε, τα ίδια σκατά) και να περιμένω και στην ουρά.

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...