Προς το περιεχόμενο

Skroutz και καταγγελίες από καταναλωτές


Basilhs23___

Προτεινόμενες αναρτήσεις

57 λεπτά πριν, teoqq είπε

 Βέβαια σε λίγο καιρό θα μας αρχίσουν για το Black Friday...Θα γελάσουμε πάλι.

 Έχει ήδη αρχίσει το Black Friday promo, προς ενημέρωση καταναλωτών με στατιστικές απεικονίσεις κλπ. 

 

https://www.skroutz.gr/black-friday

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν κατακρίνω τη χρησιμότητα του site ή το πόσο εύχρηστο είναι. Το χρησιμοποιώ πάνω από 10 χρόνια, από τις εποχές που φτιάχναμε κομμάτι κομμάτι το pc στο σπίτι.

Όμως το κακό έχει παραγίνει με τις προμήθειες που ζητά από τα μαγαζιά οι οποίες ανεβαίνουν διαρκώς. Αυτό βέβαια έχει ως άμεσο αποτέλεσμα να ανεβαίνουν και συνέχεια οι τιμές που πληρώνουμε εμείς οι καταναλωτές. Το 15% δηλαδή που μπορεί να χρεώνει + clicks + ετήσιο fee + άλλες χρεώσεις δε νομίζω να μπορούν να τις απορροφήσουν τα μαγαζιά.

Σε πάρα πολλά προϊόντα πλέον οι τιμές του skroutz είναι ίδιες με κανονικούς retailer και αυτό αποδεικνύεται με ένα απλό googleάρισμα. Αν είναι λοιπόν να χρεώνεις τιμές retailers, για να τσεπώνεις τη διαφορά του skroutzoμάγαζου-retailer όσο το μαγαζί παλεύει να παραμείνει ανοιχτό, ε τότε όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, teoqq said:

Ο φίλος μάλλον εννοεί ότι υπάρχει το search bar πάνω-πάνω οπότε μπαίνω skroutz.gr πατάω στο search box και βουαλα, όλα καλά. Μιλάμε για σκέψη που αξίζει να πάμε τις προμήθειες και στο 30% τον επόμενο μήνα για να βγει το μεροκάματο της ομάδας που το σκέφτηκε.

ακριβως αυτό. Καταλαβαίνω ολες τις αντιρρήσεις και τον νταβατζή και την ακρίβειά κτλ άλλα δεν έχω τον χρονο (και φυσικά το κουράγιο) να κάτσω να ψαξω cent-cent την διαφορά για τα 10€

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα από τα πράγματα που αναφέρω είναι αυτό. Ότι πλέον δεν γλυτώνεις ούτε 10€, μάλιστα με διάφορα τεχνάσματα (του στυλ 25ε/κατάστημα για δωρεάν μεταφορικά) αρκετές φορές τα προϊόντα του είναι πιο ακριβά.

Παλιά ψώνιζα προϊόντα φαρμακείου, τώρα οι τιμές είναι ίδιες με αυτές στο φαρμακείο στη γωνία.

Ρούχα, τώρα σε μαγαζιά που πας και τα δοκιμάζεις και έχουν και 10 υπαλλήλους είναι ίδιες τιμές.

Παιχνίδια, τιμές ίδιες με Public και Πλαίσιο, εκτός αν έχει περάσει κανάς χρόνος.

Προϊόντα σουπερ-μάρκετ (όχι τρόφιμα), τιμές ίδιες και ακριβότερες από σούπερ-μάρκετ.

Μόνο στα κινητά/τεχνολογία έχει κρατήσει και εκεί γιατί δε βάζουν μυαλό οι αντιπροσωπίες. Όμως εκεί έχεις eshop και you και κανα-δυο άλλα που κάνουν καλές προσφορές και είναι και σοβαρά μαγαζιά.

Κάθε πέρυσι και καλύτερα, ειδικά φέτος το 25€ για το "plus" μας το έφαγε τσάμπα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Να ρωτησω κατι σχετικα με τις επιστροφες,

πριν εναμιση χρονο πηρα ενα ασυρματο ποντικο logitech με 18,5ε και εγγυηση 2χρονια. Περιεργως, προχτες σταματησε να δουλευει. Στη σελιδα του skroutz, στη φορμα επιστροφων, λεει οτι αφορα μονο εως 12 μηνες.

Βασικα δε νομιζω οτι αξιζει το κοπο η επιστροφη για το συγκεκριμενο, αλλα τι ισχυει με την εγγυηση του skroutz? Σε καθε περιπτωση ειναι 12 μηνες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, fitsoulas2024 είπε

Να ρωτησω κατι σχετικα με τις επιστροφες,

πριν εναμιση χρονο πηρα ενα ασυρματο ποντικο logitech με 18,5ε και εγγυηση 2χρονια. Περιεργως, προχτες σταματησε να δουλευει. Στη σελιδα του skroutz, στη φορμα επιστροφων, λεει οτι αφορα μονο εως 12 μηνες.

Βασικα δε νομιζω οτι αξιζει το κοπο η επιστροφη για το συγκεκριμενο, αλλα τι ισχυει με την εγγυηση του skroutz? Σε καθε περιπτωση ειναι 12 μηνες?

Αυτό αναφέρει στο σκρουτζ

Αναφορά σε κείμενο

 

Αν το προϊόν χαλάσει λόγω ελαττώματος κατασκευής στους πρώτους 12 μήνες από την παράδοσή του, μπορείς να καταχωρήσεις αίτημα επιστροφής από την πλευρά σου επιλέγοντας “Ελαττωματικό προϊόν” στη φόρμα επιστροφής απευθείας μέσω Skroutz κι εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

Μετά το πέρας των 12 μηνών από την παράδοση, θα χρειαστεί το προϊόν να επιστραφεί στο συνεργαζόμενο κατάστημα για να εξακριβωθεί η βλάβη. Σε τέτοιες περιπτώσεις, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας, ώστε να αναλάβουμε την επιστροφή στο κατάστημα και να γίνει ο απαραίτητος έλεγχος. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία του ελέγχου, θα σε ενημερώσουμε με το τεχνικό πόρισμα και τα επόμενα βήματα. Αναλυτικές οδηγίες εδώ

 

Αν δε θέλεις να μπλέξεις με σκρουτζ και κατάστημα επικοινώνησε κατευθείαν με τη Logitech

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Αυτό αναφέρει στο σκρουτζ

Αν δε θέλεις να μπλέξεις με σκρουτζ και κατάστημα επικοινώνησε κατευθείαν με τη Logitech

Αρα υπαρχουν δυο κατηγοριες, προ και μετα 12 μηνων. Το κειμενο που εβαλες λεει οτι και στις δυο περιπτωσεις επικοινωνεις με τον skroutz για να αναλαβουν την επιστροφη. Μπορεις να μου πεις ποια ακριβως ειναι η διαφορά?

Οσο αφορα το συγκεκριμενο προϊον, που πηρα 18,5ε και σημερα κανει 15, δε νομιζω οτι αξιζει το κοπο να κανω κατι και να πληρωνω μεταφορικα να παει και να ερθει, όποτε ερθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, fitsoulas2024 είπε

Αρα υπαρχουν δυο κατηγοριες, προ και μετα 12 μηνων. Το κειμενο που εβαλες λεει οτι και στις δυο περιπτωσεις επικοινωνεις με τον skroutz για να αναλαβουν την επιστροφη. Μπορεις να μου πεις ποια ακριβως ειναι η διαφορά?

Οσο αφορα το συγκεκριμενο προϊον, που πηρα 18,5ε και σημερα κανει 15, δε νομιζω οτι αξιζει το κοπο να κανω κατι και να πληρωνω μεταφορικα να παει και να ερθει, όποτε ερθει.

 Εάν τυχόν δικαιούσαι επιστροφής, δεν πληρώνεις μεταφορικά, προφανές είναι αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Gulik είπε

 Εάν τυχόν δικαιούσαι επιστροφής, δεν πληρώνεις μεταφορικά, προφανές είναι αυτό. 

Δηλαδη τα λεφτα που θα δωσω για να στειλω το προς επισκευη/αντικατασταση προϊον θα μου επιστραφουν?

Το "τυχον" που κολλαει? Προϊον που χαλασε εντος της εγγυησης πρεπει υποχρεωτικα να τακτοποιηθει, οχι τυχον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, fitsoulas2024 είπε

Δηλαδη τα λεφτα που θα δωσω για να στειλω το προς επισκευη/αντικατασταση προϊον θα μου επιστραφουν?

Το "τυχον" που κολλαει? Προϊον που χαλασε εντος της εγγυησης πρεπει υποχρεωτικα να τακτοποιηθει, οχι τυχον.

"Τυχόν" έγραψα επειδή εσύ ο ίδιος έχεις μπερδευτεί με το εάν είναι ακόμη εντός εγγύησης το προϊόν, ή όχι... Πού να ξέρω εγώ; Εξ'ου και το "τυχόν". Εννοείται πως μπορείς πανεύκολα να διαπιστώσεις τί ακριβώς ισχύει την περίπτωσή σου, πλην όμως βαριέσαι ή -στην καλύτερη- δεν γνωρίζεις καν τον τρόπο (όλα μέσα από την πλατφόρμα φαίνονται καθαρά). 

 

Αυτά που γράφεις για "πληρωμένες επιστροφές" και για "λεφτά που θα τους δώσεις" απορώ πραγματικά πού τα σκέφτηκες, εφόσον το αγόρασες όντως μέσω skroutz και δεν μπήκα αδίκως στον κόπο να σου απαντήσω, για να μας την πεις κι από πάνω. Αγορά μέσω skroutz τί είδους πληρωμή επιστροφής να έχει; Αναλαμβάνει το skroutz την επιστροφή του, εφόσον η εγγύηση είναι σε ισχύ. Απλά πράγματα, ειλικρινά... Γιατί το μπερδεύεις τόσο πολύ, απορώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Gulik είπε

"Τυχόν" έγραψα επειδή εσύ ο ίδιος έχεις μπερδευτεί με το εάν είναι ακόμη εντός εγγύησης το προϊόν, ή όχι... Πού να ξέρω εγώ; Εξ'ου και το "τυχόν". Εννοείται πως μπορείς πανεύκολα να διαπιστώσεις τί ακριβώς ισχύει την περίπτωσή σου, πλην όμως βαριέσαι ή -στην καλύτερη- δεν γνωρίζεις καν τον τρόπο (όλα μέσα από την πλατφόρμα φαίνονται καθαρά).

Eγω δεν εχω μπερδευτει και μιλησα με σαφηνεια. 2 χρονια ειναι η εγγυηση του προϊοντος, 12 μηνες λεει ο skroutz για επιστροφη, εναμιση χρονο το εχω εγω.

8 ώρες πριν, Gulik είπε

Αυτά που γράφεις για "πληρωμένες επιστροφές" και για "λεφτά που θα τους δώσεις" απορώ πραγματικά πού τα σκέφτηκες, εφόσον το αγόρασες όντως μέσω skroutz και δεν μπήκα αδίκως στον κόπο να σου απαντήσω, για να μας την πεις κι από πάνω. Αγορά μέσω skroutz τί είδους πληρωμή επιστροφής να έχει; Αναλαμβάνει το skroutz την επιστροφή του, εφόσον η εγγύηση είναι σε ισχύ. Απλά πράγματα, ειλικρινά... Γιατί το μπερδεύεις τόσο πολύ, απορώ. 

Δε σου την ειπα, σορυ αν ετσι καταλαβες. Να μεινουμε στο θεμα? Αν προκυψει ελαττωματικο προιον απο Σκρουτζ εντος εγυησης, ερχεται ο Σκρουτζ στο σπιτι και το παραλαμβανει, ή πρεπει εσυ να το στειλεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fitsoulas2024 είπε

Eγω δεν εχω μπερδευτει και μιλησα με σαφηνεια. 2 χρονια ειναι η εγγυηση του προϊοντος, 12 μηνες λεει ο skroutz για επιστροφη, εναμιση χρονο το εχω εγω.

Δε σου την ειπα, σορυ αν ετσι καταλαβες. Να μεινουμε στο θεμα? Αν προκυψει ελαττωματικο προιον απο Σκρουτζ εντος εγυησης, ερχεται ο Σκρουτζ στο σπιτι και το παραλαμβανει, ή πρεπει εσυ να το στειλεις?

 Εντάξει, δεν υπάρχει πρόβλημα, εξάλλου εδώ είμαστε για να βρίσκουμε λύσεις, πάντα. Με μια ερώτηση διευκρίνησης στο support του Skroutz θα σου εξηγήσουν τί μπορεί να γίνει στην περίπτωσή σου, που φαίνεται να έχει λήξει η εγγύηση ενώ κανονικά αυτό δεν ισχύει. Σε οτιδήποτε αφορά τις αγορές μέσω skroutz, η απάντηση είναι ότι ναι, δεν χρεώνεσαι εσύ τα έξοδα αποστολής κατά την επιστροφή του προϊόντος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...