Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, sdikr είπε

Μόνο που εγώ σε αυτό που με κάνεις quote δεν μιλάω για τις 14 ημέρες,  αλλά δεν πειράζει

 

Ναι αρα μιλας για DOA

αλλιως μετα πας κανονικα στην χρηση της εγγυησης, δεν εχει κατι αλλο.

Δεν μπορει να εχεις την απαιτηση μετα απο 6 μηνες να πεις χαλασε και να το γυρισεις πισω, εκει κανεις χρηση της εγγυησης.

  • Απαντ. 374
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, great είπε

Ναι αρα μιλας για DOA

αλλιως μετα πας κανονικα στην χρηση της εγγυησης, δεν εχει κατι αλλο.

Δεν μπορει να εχεις την απαιτηση μετα απο 6 μηνες να πεις χαλασε και να το γυρισεις πισω, εκει κανεις χρηση της εγγυησης.

Ουτε για DOA μιλάω, αλλά πάλι, μην ανυσηχείς

Γράφω πιο πίσω πως για αυτό που θέλει να κάνει μπορεί να προχωρήσει χωρίς φόβο, δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.

  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα. Παρήγγειλα ένα πλυντήριο 22/7 και ξαφνικά τις 1/8 δείχνει το πλυντήριο ότι παραδόθηκε.. Επικοινωνω με skroutz με γράφουν κανονικά και προσπαθώ επί δύο ημέρες να βρω έναν εκπρόσωπο στην diakinisis.. Αφού δεν κατάφερνω να βρω κάποιον παίρνω τηλ στο κατάστημα που έστειλε το προϊόν και με ενημέρωσαν ότι είναι συνηθισμένη τακτικη σε όλες αυτές τις μεταφορικές να είναι εντάξει στις προθεσμίες.. Μου απαντάνε  από το skroutz ότι ίσως το παρέλαβε κάποιο συγγενικό μου πρόσωπο... 4/8 ένα άγνωστο τηλέφωνο λέω ηρθε το πλυντήριο.. Ερχεται ο οδηγός με το τιμολόγιο κοιτάει μετά στην καρότσα πουθενά το πλυντήριο.. Ε δεν υπάρχουν λόγια ειλικρινά.. Απο τοτε κανένα τηλέφωνο και το σκρουτζ απαντά γενικά και αόριστα...

  • Sad 1
Δημοσ.
5 minutes ago, sarakats85 said:

Σκρουτζ 

mail και τηλεφωνα. για μενα εισαι καλυμενος αφου εγινε απο σκρουτζ, ισως λογω καλοκαιρι να ειναι καπως χωρις κοσμο να απανταει. Αλλα δεν νομιζω οτι θα χασεις λεφτα, ταλαιπωρτια θα εχεις.

Δημοσ.

Είχα παραγγείλει μια τηλεόραση από το Skroutz Marketplace, μόλις είδα ότι θα δρομολογηθεί με την εταιρεία diakinisis προχώρησα απευθείας σε ακύρωση της παραγγελίας. Ρίξε μια ματία στις αξιολογήσεις στο Google.

  • Thanks 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NothinqSpecial είπε

Είχα παραγγείλει μια τηλεόραση από το Skroutz Marketplace, μόλις είδα ότι θα δρομολογηθεί με την εταιρεία diakinisis προχώρησα απευθείας σε ακύρωση της παραγγελίας. Ρίξε μια ματία στις αξιολογήσεις στο Google.

Στερνή μου γνώση... 

Δημοσ.

Μην ψαχνεις την diakinisi, πηγαινε απο skroutz και πες τους εσας πληρωσα εσεις εχετε την ευθηνη

Τα ιδια μου ειχαν κανει και με το πλαισιο σε service τηλεοραση απο την αθλια την ServiceOne (ιδιες κριτικες με diakinisis)

Oποτε επαιρνα σε αυτους δεν σηκωνε κανεις ή αλλα λεγαν, οποτε και πιεσα το plaisio με μαιλ και τηλεφωνα. Το ιδιο κανε με το σκρουτζ δεν εχουμε καμια ευθηνη που αυτοι διαλεγουν αθλιους συνεργατες, εμεις δεν τους ξερουμε με το σκρουτζ εκανες συνναλαγη.

Επισης ποναει πολυ τα social media, εαν εχεις use them. Το μονο που καταλαβαινουν.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν ασχολείσαι καθόλου με τη μεταφορική. Μιλάς ΜΟΝΟ με Σκρουτζ. Τους λες τι έχει γίνει. (Πολύ πιθανόν να σου δώσουν και κανένα εκπτωτικό κουπόνι για την ταλαιπωρία)

  • Like 1
Δημοσ.

καλησπέρα και από μένα. παρήγγειλα ένα προϊόν 26-7-2023 ειδοποίηση ήρθε 12-8-2023 (ACS) το παρελαβε 12:30 ο γιος μου γιατί έλειπα. Το προϊόν ηταν λάθος δεν ήταν αυτό που παρήγγειλα. Ακύρωσα την παραγγελία από λάθος μου. Να το επιστρέψω πισω στο μαγαζί που το παρήγγειλα? Δεν μου έβγαζε ένδειξη επιστροφής στο σκρουτζ. Η συσκευασία του είναι σε καλη κατάσταση. Παρακαλώ μια βοήθεια. Ευχαριστώ.

Δημοσ.
3 hours ago, fligaros said:

καλησπέρα και από μένα. παρήγγειλα ένα προϊόν 26-7-2023 ειδοποίηση ήρθε 12-8-2023 (ACS) το παρελαβε 12:30 ο γιος μου γιατί έλειπα. Το προϊόν ηταν λάθος δεν ήταν αυτό που παρήγγειλα. Ακύρωσα την παραγγελία από λάθος μου. Να το επιστρέψω πισω στο μαγαζί που το παρήγγειλα? Δεν μου έβγαζε ένδειξη επιστροφής στο σκρουτζ. Η συσκευασία του είναι σε καλη κατάσταση. Παρακαλώ μια βοήθεια. Ευχαριστώ.

αφου το παρελαβες πως ακυρωσες την παραγγελια ? 

Εγω παρελαβα προιον που δεν ηταν σαν αυτο που ελεγε, απο σκρουτζ store παντα, πατησα στο κουμπι της παραγγελιας μετα καπου εχει επιστροφη, σε παιρνει η ACS ποτε θα εισαι σπιτι να ερθει να το παραλαβει και τελος. Η συσκευασια ειχε ανοιχτη κανονικα για να μπορεσω να δω τι ηταν αυτο που ειχε μσα και οτι δεν ηταν το σωστο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/8/2023 στις 4:16 ΜΜ, great είπε

αφου το παρελαβες πως ακυρωσες την παραγγελια ? 

Εγω παρελαβα προιον που δεν ηταν σαν αυτο που ελεγε, απο σκρουτζ store παντα, πατησα στο κουμπι της παραγγελιας μετα καπου εχει επιστροφη, σε παιρνει η ACS ποτε θα εισαι σπιτι να ερθει να το παραλαβει και τελος. Η συσκευασια ειχε ανοιχτη κανονικα για να μπορεσω να δω τι ηταν αυτο που ειχε μσα και οτι δεν ηταν το σωστο.

το τακτοποιησα μεσω σκρουτζ και το επεστρεψα, Παρ αυτα ακομα φαινεται οτι δεν ολοκληρωθηκε η παραδοση 12/08/23, 6:32 π.μ. ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΣΕ COURIER  καλο εεεεεεεεεεεεεε?  
Επεξ/σία από fligaros
σ
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Για να μην ανοίξω νέο θέμα, θα το αναρτήσω εδώ.

Προσφάτως παρατήρησα κάτι ενοχλητικό στο skroutz. 

Όταν βάζω ένα προϊόν στα αγαπημένα μου (για να το βρω αργότερα εύκολα για παραγγελία), παρατηρώ πως μετά από κάποιες ώρες μέσα στην ίδια μέρα, χτυπάει το καμπανάκι ειδοποίησης που αναφέρει μείωση τιμής.

Μπαίνοντας όμως στην "εξέλιξη τιμής" παρατηρώ πως το προϊόν δεν είχε μεγαλύτερη αξία το προηγούμενο διάστημα. Η πτώση τιμής είναι δηλαδή εικονική και αυτό μου το έκανε μάλιστα σε 5-6  προϊόντα που έβαλα στα αγαπημένα μου την τελευταία εβδομάδα.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...