Προς το περιεχόμενο

Skroutz και καταγγελίες από καταναλωτές


Basilhs23___

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως θα μας φαινόταν εάν θεσμοθετούσαμε την υποχρέωση αξιολόγησης από τους αγοραστές στα ηλεκτρονικά καταστήματα; Αγόρασες προϊόν/υπηρεσία; Υποχρεωτικά θα γράψεις την εμπειρία σου, μέσα από κάποια guidelines, και θα λάβεις ένα -15% έκπτωση πχ.
Να δούμε βρε αδερφέ έτσι και το περίφημο αόρατο χέρι της αγοράς που "αυτορρυθμίζεται" και αποκλείει τους κακούς και τους απατεώνες εμπόρους...

Επεξ/σία από grinder_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 ώρες πριν, Snoob είπε

Αν υποτεθεί, όμως, πως επιτρέπουν μόνο μία αξιολόγηση ανά κατάστημα, αυτό είναι λάθος και κανονικά δεν θα έπρεπε καν να χρειάζεται να πούμε το γιατί: η κάθε συναλλαγή είναι διαφορετική, και το ότι σήμερα είχα μια καλή εμπειρία δεν σημαίνει ότι σε 2 μήνες θα έχω πάλι καλή εμπειρία (ή το αντίστροφο). Ούτε θα ήταν σωστό, εφόσον αναρτώ όλα τα στοιχεία που ζητά το σύστημα (αποδείξεις, αριθμό παραγγελίας κτλ.) να αιωρείται η οποιαδήποτε υποψία ότι επιχειρώ να αβαντάρω ή να θάψω.

Δεν νομιζω πως ειναι λογικο να αφηνεις παραπανω απο 1 αξιολογηση σε καταστημα. Οπως και στο google ή σε τοσα αλλα. Αν με την 1η σου αγορα μεινεις ευχαριστημενος, θα βαλεις 5*. Αν με την 2η οχι, εχεις καθε δικαιωμα να επεξεργαστεις την αξιολογηση και να ριξεις και τα αστερακια. Στην τελικη, δεν εχει διαφορα αν βαλειςε 2 αξιολογησεις 5* και 1*, απο μια 3*

14 ώρες πριν, DeareN είπε

Έχει απορριφθεί και περιμένω απάντηση το γιατί παραμένει απορριφθήσα. 

Πρεπει να λεει τον λογο στο email, πανω απο το κειμενο σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Δεν νομιζω πως ειναι λογικο να αφηνεις παραπανω απο 1 αξιολογηση σε καταστημα. Οπως και στο google ή σε τοσα αλλα. Αν με την 1η σου αγορα μεινεις ευχαριστημενος, θα βαλεις 5*. Αν με την 2η οχι, εχεις καθε δικαιωμα να επεξεργαστεις την αξιολογηση και να ριξεις και τα αστερακια. Στην τελικη, δεν εχει διαφορα αν βαλειςε 2 αξιολογησεις 5* και 1*, απο μια 3*

Πρεπει να λεει τον λογο στο email, πανω απο το κειμενο σου

Απολύτως λογικό είναι. Κάθε εμπειρία και αξιολόγηση. Κι ας κάνει το σύστημα aggregate το μέσο όρο, στην τελική, για τις απόψεις του κάθε χρήστη.

Αυτό με τη μία αξιολόγηση ανά χρήστη, εκτός του ότι αλλοιώνει το τι πραγματικά συμβαίνει σε βάθος χρόνου (μια εταιρία μπορεί να βελτιώνει ή να χειροτερεύει τις υπηρεσίες της στην πορεία) δημιουργεί και ένα τεράστιο θέμα με τις επεξεργασίες των αξιολογήσεων. 

Και προφανώς έχει διαφορά ένα 3 από ένα 5 και ένα 1, γιατί το πρώτο ενδέχεται να κουκουλώνει ένα σημαντικό πρόβλημα ή μια θεαματική βελτίωση. Τρία, είναι μια μέτρια εταιρία. 5/1 ή 1/5 είναι μια εταιρία που έχει παρουσιάσει δραστικά διαφορετικό πρόσωπο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

 

Πρεπει να λεει τον λογο στο email, πανω απο το κειμενο σου

Μπα τίποτα δε λέει, ούτε καν το support τους δεν ξέρει αλλά μου είπαν θα μου πουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, DeareN είπε

Μπα τίποτα δε λέει, ούτε καν το support τους δεν ξέρει αλλά μου είπαν θα μου πουν 

Ψάχνουν μα βρουν την τέλεια που έβαλες λάθος... και επειδή κάποια παιδιά ανέφεραν ότι είπες για ένα θέμα που μπορεί να έγινε  στην παραλαβή  μεταφορα κλπ και που μπορεί να μην ευθύνεται η εταιρεία (αν και έγραψες ότι το πρόβλημα ειναι γνωστο βεβαια) στην αξιολόγηση θεωρώ πως γράφουμε για όλα τα στάδια της παραγγελίας παραλαβή από κουριερ  μεταφορά και μετα αξιολόγηση στο ίδιο το προϊόν.. μπορεί το προϊόν να είναι Κόμπλε αλλά να έκανε η μεταφορική 1 μήνα να στο φέρει μπορεί να ήρθε σε μια μέρα και το προϊόν να μην ειναι αυτο που αναφέρεται και να είναι χαμηλής ποιότητας κλπ... σκοπός της αξιολόγησης δεν αφορά λοιπόν μονο το προϊόν αλλά ολόκληρη την συναλλαγή αν σε κάποιο  στάδιο δεν είσαι ευχαριστημένος νομίζω πρέπει να αναφερθεί η αν είσαι σε όλα να αναφερθεί και αυτο ετσι και θα ξέρεις το προϊόν και ο σκρουτζ θα ξέρει για τις υπηρεσιες της μεταφοράς που προσφέρει εκτός και αν φνε θέλει να έχει feedback για τους συνεργάτες του.. γιατί μπήκα στις αξιολογήσεις και είδα χαλια αξιολογήσεις με την μεταφορική που συνεργάζονται και αυτο θα έπρεπε να το λάβουν υπόψιν τους..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Nabuko είπε

Έχω την αίσθηση ότι το πρόβλημά τους είναι στο ότι στην κριτική εμπλέκεις (πλαγίως έστω) και το κατάστημα.

και εμενα ακριβως εκει πηγε το μυαλο μου με την πρωτη που το διαβασα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φίλος λέει ότι είναι κατασκευαστικο το λάθος απλα είπε οτι το κατάστημα πρότεινε λύση ίδια με την εταιρία που παράγει το προϊόν... στα δικά μου μάτια το μόνο που είχε να κάνει με το κατάστημα είναι η επικοινωνία για το προϊόν..... ούτε άμεσα ούτε έμμεσα έμπλεκετε τωρα ο καθένας όπως το βλεπει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ducatista είπε

Ο φίλος λέει ότι είναι κατασκευαστικο το λάθος απλα είπε οτι το κατάστημα πρότεινε λύση ίδια με την εταιρία που παράγει το προϊόν... στα δικά μου μάτια το μόνο που είχε να κάνει με το κατάστημα είναι η επικοινωνία για το προϊόν..... ούτε άμεσα ούτε έμμεσα έμπλεκετε τωρα ο καθένας όπως το βλεπει

Δεν ειπα ότι συμφωνώ, αλλά ότι και εμένα εκεί έπεσε το μάτι μου για κάτι που θα γκρίνιαζε το Σκρουτζ, η κριτική του είναι απόλυτα τεκμηριωμένη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/3/2023 στις 8:27 ΜΜ, DeareN είπε

@DucatistaΤη βάζω από τώρα μπας και ξεχαστώ μέχρι τη Δευτέρα έχω και τρεχάματα με τη δουλειά. Για να σου φύγει και η περιέργεια. 

Παρόμοιες κριτικές έχουν γίνει δεκτές για το συγκεκριμένο μοντέλο 

Screenshot_20230325_202320.jpg.4f8c69f1ad9d0b1fa042b70ae9971f0d.jpg

Screenshot_20230325_202328_com.android.chrome_edit_66418769625280.jpg.3daaf468dc9ae20803a3b051a008517d.jpg

Τελικά εγκρίθηκε σήμερα το πρωί αλλά δε μου είπε κανένας το λόγο απόρριψης ούτε και έγκρισης 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, DeareN είπε

Τελικά εγκρίθηκε σήμερα το πρωί αλλά δε μου είπε κανένας το λόγο απόρριψης ούτε και έγκρισης 

Υποθέτω αν δεν είχες επιμείνει δεν θα την έβαζαν...  απλα επειδη έχουν γίνει πολλά παραπονα για λογοκρισία λογικά για αυτό την έβαλαν.. αλλιώς δεν εξηγείται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ducatista είπε

Υποθέτω αν δεν είχες επιμείνει δεν θα την έβαζαν...  απλα επειδη έχουν γίνει πολλά παραπονα για λογοκρισία λογικά για αυτό την έβαλαν.. αλλιώς δεν εξηγείται...

Ξέχασα φίλε μου να σου πω με όλα αυτά που έγιναν ότι το mail που τους έστειλα ήταν άκρως επιθετικό ότι θα κόψω skroutz plus κλπ , ίσως μέτρησε και το mail

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...