Nabuko Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Έχω την αίσθηση ότι το πρόβλημά τους είναι στο ότι στην κριτική εμπλέκεις (πλαγίως έστω) και το κατάστημα. 1
Ducatista Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 4 λεπτά πριν, Snoob είπε Δεν θα μπω σε τέτοιες εικασίες. Μέλος παραπάνω έγραψε ότι έκανε 3 φορές αλλαγές μέχρι να το δεχτούν, δεν ανέφερε πως άλλαξε αστέρια για να δεχτούν την αξιολόγηση. Εγώ θα ρωτούσα απλά, "πείτε μου ποιο θεωρείτε ότι είναι το προβληματικό σημείο και γιατί". Βρίσκω πάρα πολύ τραβηγμένη τη θεωρία με τα αστέρια, όταν αυτή τη στιγμή, στη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος, υπάρχει αξιολόγηση με 2 αστέρια και πολύ βαρύτερους χαρακτηρισμούς: "Απο οτι φαίνεται ΟΛΑ τα G603 έχουν κατασκευαστικο πρόβλημα με τον μηχανισμό της ροδελας. Μετα απο 5-6 μηνες το scrolling με την ροδελα αρχίζει να πηδαει πάνω κάτω κανοντας την χρήση της αδύνατη. Το service της Logitech απλά άθλιο, μονη λύση που δινούν ειναι να κανεις firmware update - το οποιο φυσικα δοκίμασα και δεν κανει απολύτως τιποτα αφου το πρόβλημα ειναι στο μηχανισμό. Για αντικατάσταση βεβαια ούτε λόγος σου λένε να το πάς πίσω στο κατάστημα αγοράς και να τα βρεις μαζι τους.. μετα απο 10 mail με το Ινδικό helpdesk τα παράτησα. Κρίμα γιατι γενικά με τα προίόντα της Logitech δεν ειχα ποτε πρόβλήματα στο παρελθόν. Μακρια απο το συγκεκριμενο εκτος και αν για κάποιο περίεργο λόγο δεν σας ενδιαφέρει να χρησιμοποιείται την ροδέλα." Ωραια εσυ δεν πιστεύεις ότι χρειάζεται αλλαγή η αξιολόγηση η δεν έχει κάποιο μεμπτό σημείο κάνεις αλλος να πει την αποψη του; Να δούμε αν στα δικά μας μάτια υπάρχει κάτι πρέπει να αλλαχθεί γιατι σιγουρα καποιος σαν εμας εκρινε οτι η αξιολόγηση είχε θέμα... εγώ την βρίσκω και πολύ αναλυτική και πραγματικά βοηθάει τον επόμενο καταναλωτή.... αν θέλουμε να κάνουμε εικασίες εγώ θα πω ότι έχει να κάνει με την εταιρεία ίσως να έχουν πάρα πολλές πωλήσεις η καμία συμφωνία και δεν θέλουν κακές αξιολογήσεις στο brand.... πέραν από τις εικασίες επιμένω στο ότι το προβληματικό σημείο είναι τα 2 αστεράκια στην συγκεκριμένη περίπτωση 1
DeareN Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 4 λεπτά πριν, Snoob είπε Δεν θα μπω σε τέτοιες εικασίες. Μέλος παραπάνω έγραψε ότι έκανε 3 φορές αλλαγές μέχρι να το δεχτούν, δεν ανέφερε πως άλλαξε αστέρια για να δεχτούν την αξιολόγηση. Εγώ θα ρωτούσα απλά, "πείτε μου ποιο θεωρείτε ότι είναι το προβληματικό σημείο και γιατί". Βρίσκω πάρα πολύ τραβηγμένη τη θεωρία με τα αστέρια, όταν αυτή τη στιγμή, στη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος, υπάρχει αξιολόγηση με 2 αστέρια και πολύ βαρύτερους χαρακτηρισμούς: "Απο οτι φαίνεται ΟΛΑ τα G603 έχουν κατασκευαστικο πρόβλημα με τον μηχανισμό της ροδελας. Μετα απο 5-6 μηνες το scrolling με την ροδελα αρχίζει να πηδαει πάνω κάτω κανοντας την χρήση της αδύνατη. Το service της Logitech απλά άθλιο, μονη λύση που δινούν ειναι να κανεις firmware update - το οποιο φυσικα δοκίμασα και δεν κανει απολύτως τιποτα αφου το πρόβλημα ειναι στο μηχανισμό. Για αντικατάσταση βεβαια ούτε λόγος σου λένε να το πάς πίσω στο κατάστημα αγοράς και να τα βρεις μαζι τους.. μετα απο 10 mail με το Ινδικό helpdesk τα παράτησα. Κρίμα γιατι γενικά με τα προίόντα της Logitech δεν ειχα ποτε πρόβλήματα στο παρελθόν. Μακρια απο το συγκεκριμενο εκτος και αν για κάποιο περίεργο λόγο δεν σας ενδιαφέρει να χρησιμοποιείται την ροδέλα." Αυτό είναι ΠΟΥ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕ 😂 Αυτή η κριτική που την έχουν ενώ τη δικιά μου την απέρριψαν. Πάντως αυτό που ανέβασα είναι η πρώτη και η μόνη επαναδιατυπωση που έκανα, ουσιαστικά τίποτα δεν άλλαξα μόνο την αρχική φράση 'το ποντίκι ήρθε με χαλασμένη ροδέλα' Έγραψα από τα νεύρα μου 'Φυσικά και το ποντίκι ήρθε με χαλασμένη ροδέλα' Επίσης είχα link του ανταλακτικού από το aliexpress Αυτές είναι οι μόνες αλλαγές αλλά ρε παιδιά τώρα μιλάμε οι άνθρωποι αν τους ενοχλούσε το link ας εσβηναν το link όχι όλη την κριτική. Αν γίνεται σε εμένα αυτό δε μπορώ να φανταστώ τι γίνεται σε άλλες αρνητικές κριτικές... 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Super Moderators Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 8 λεπτά πριν, Ducatista είπε Ωραια εσυ δεν πιστεύεις ότι χρειάζεται αλλαγή η αξιολόγηση η δεν έχει κάποιο μεμπτό σημείο κάνεις αλλος να πει την αποψη του; Να δούμε αν στα δικά μας μάτια υπάρχει κάτι πρέπει να αλλαχθεί γιατι σιγουρα καποιος σαν εμας εκρινε οτι η αξιολόγηση είχε θέμα... εγώ την βρίσκω και πολύ αναλυτική και πραγματικά βοηθάει τον επόμενο καταναλωτή.... αν θέλουμε να κάνουμε εικασίες εγώ θα πω ότι έχει να κάνει με την εταιρεία ίσως να έχουν πάρα πολλές πωλήσεις η καμία συμφωνία και δεν θέλουν κακές αξιολογήσεις στο brand.... πέραν από τις εικασίες επιμένω στο ότι το προβληματικό σημείο είναι τα 2 αστεράκια στην συγκεκριμένη περίπτωση Δεν κατάλαβα, εμποδίζω κανέναν να γράψει την άποψή του; Μη με κάνεις παράθεση να μη σου απαντάω. Εφόσον γράφεις κάτι, όμως, που διαψεύδεται από τα όσα διαβάζουμε στη σελίδα του προϊόντος αυτή τη στιγμή, τι να κάνουμε, θα το επισημάνω. Υπάρχουν αξιολογήσεις με τα ίδια χαμηλά αστέρια. Αν υπήρχαν αυτά που λες, αργά το θυμήθηκαν, ακόμη και οι θετικές αξιολογήσεις αναφέρουν πρόβλημα με τη ροδέλα. Η θεωρία μπάζει, κοντολογίς. 7 λεπτά πριν, DeareN είπε [...] Αυτές είναι οι μόνες αλλαγές αλλά ρε παιδιά τώρα μιλάμε οι άνθρωποι αν τους ενοχλούσε το link ας εσβηναν το link όχι όλη την κριτική. [...] Mία διευκρίνιση: μετά την επαναδιατύπωση (οκ, το "φυσικά" θα μπορούσε να είναι θέμα, αλλά το ψειρίζουμε πολύ θεωρώ αν σκαλώσουμε εκεί), απορρίφθηκε η αξιολόγηση ή δεν έχει εγκριθεί ακόμη;
Ducatista Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 2 λεπτά πριν, Snoob είπε Δεν κατάλαβα, εμποδίζω κανέναν να γράψει την άποψή του; Μη με κάνεις παράθεση να μη σου απαντάω. Εφόσον γράφεις κάτι, όμως, που διαψεύδεται από τα όσα διαβάζουμε στη σελία του προϊόντος αυτή τη στιγμή, τι να κάνουμε, θα το επισημάνω. Υπάρχουν αξιολογήσεις με τα ίδια χαμηλά αστέρια. Αν υπήρχαν αυτά που λες, αργά το θυμήθηκαν, ακόμη και οι θετικές αξιολογήσεις αναφέρουν πρόβλημα με τη ροδέλα. Η θεωρία μπάζει, κοντολογίς. Μα εγώ δεν διαφωνώ σε ότι λες μιλάω για την συγκεκριμένη περίπτωση για την συγκεκριμένη αξιολόγηση.. ούτε ειπα οτι εμποδίσες κανένα να γράψει κάτι συζήτηση κάνουμε... δεν εχω καμια θεωρία απαντάω για συγκεκριμένη αξιολόγηση κατά την δική μου άποψη και θα ήθελα αν μπορουν να μας πουν εδώ τα παιδιά και την δική τους...
DeareN Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 3 λεπτά πριν, Snoob είπε Mία διευκρίνιση: μετά την επαναδιατύπωση (οκ, το "φυσικά" θα μπορούσε να είναι θέμα, αλλά το ψειρίζουμε πολύ θεωρώ αν σκαλώσουμε εκεί), απορρίφθηκε η αξιολόγηση ή δεν έχει εγκριθεί ακόμη; Έχει απορριφθεί και περιμένω απάντηση το γιατί παραμένει απορριφθήσα. Το παρακάτω είναι εικασία και καθαρά προσωπικό μου συμπέρασμα (και των φίλων μου που το συζητήσαμε), νομίζω ότι επίτηδες το κάνουν, έχουν αλλάξει πολιτική με τις αρνητικές αξιολογήσεις και σου λέει ό,τι κερδίσουμε τουλάχιστον οι μισοί σιγά μη κάτσουν να ασχοληθούν. Αλλιώς δεν εξηγείται γιατί μου την έκοψαν με το δικό μου το μυαλό. Αλλά επαναλαμβάνω αυτό είναι καθαρά δική μου εικασία και της παρέας μου κανένας δεν έχει εμπειρία σε αξιολογήσεις και τέτοια, απλοί καταναλωτές είμαστε. 1
Ducatista Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 1 λεπτό πριν, DeareN είπε Έχει απορριφθεί και περιμένω απάντηση το γιατί παραμένει απορριφθήσα. Το παρακάτω είναι εικασία και καθαρά προσωπικό μου συμπέρασμα (και των φίλων μου που το συζητήσαμε), νομίζω ότι επίτηδες το κάνουν, έχουν αλλάξει πολιτική με τις αρνητικές αξιολογήσεις και σου λέει ό,τι κερδίσουμε τουλάχιστον οι μισοί σιγά μη κάτσουν να ασχοληθούν. Αλλιώς δεν εξηγείται γιατί μου την έκοψαν με το δικό μου το μυαλό. Αλλά επαναλαμβάνω αυτό είναι καθαρά δική μου εικασία και της παρέας μου κανένας δεν έχει εμπειρία σε αξιολογήσεις και τέτοια, απλοί καταναλωτές είμαστε. Κοίτα ίσως να είναι και έτσι... όταν σου απαντήσουν πιο σημείο θέλει αλλαγή να το αναφέρεις εδω... αν βρουν προβληματικό σημείο και όχι μια δικαιολογία.. πολύ θα ήθελα να βάλεις 5 αστέρια με την ίδια αξιολόγηση να γελασουμε.. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Super Moderators Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 1 λεπτό πριν, DeareN είπε Έχει απορριφθεί και περιμένω απάντηση το γιατί παραμένει απορριφθήσα. Το παρακάτω είναι εικασία και καθαρά προσωπικό μου συμπέρασμα (και των φίλων μου που το συζητήσαμε), νομίζω ότι επίτηδες το κάνουν, έχουν αλλάξει πολιτική με τις αρνητικές αξιολογήσεις και σου λέει ό,τι κερδίσουμε τουλάχιστον οι μισοί σιγά μη κάτσουν να ασχοληθούν. Αλλιώς δεν εξηγείται γιατί μου την έκοψαν με το δικό μου το μυαλό. Αλλά επαναλαμβάνω αυτό είναι καθαρά δική μου εικασία και της παρέας μου κανένας δεν έχει εμπειρία σε αξιολογήσεις και τέτοια, απλοί καταναλωτές είμαστε. Θα το επαναλάβω, ειδικά σε συνάρτηση με το τι υπάρχει ήδη δημοσιευμένο στη σελίδα του προϊόντος, για μένα είναι ακατανόητη η απόρριψη. Εντωμεταξύ, με αυτή την κουβέντα, συνειδητοποίησα ότι το logitech ποντίκι που ήρθε πακέτο με το πληκτρολόγιο που χρησιμοποιώ (Κ800, σκυλί για τη δουλειά που το θέλω, αλλά άθλια αυτονομία) από ροδέλα τέθηκε εκτός. Τώρα έχω ένα MX Master 3, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο καιρό, αλλά θα το παρακολουθώ, γιατί σαν πολλές ροδέλες έχουν πέσει μαζεμένες στα logitech. Ειλικρινά περιμένω με ενδιαφέρον την απάντηση για τη νέα απόρριψη. 1
DeareN Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Μόλις τώρα, Snoob είπε Θα το επαναλάβω, ειδικά σε συνάρτηση με το τι υπάρχει ήδη δημοσιευμένο στη σελίδα του προϊόντος, για μένα είναι ακατανόητη η απόρριψη. Εντωμεταξύ, με αυτή την κουβέντα, συνειδητοποίησα ότι το logitech ποντίκι που ήρθε πακέτο με το πληκτρολόγιο που χρησιμοποιώ (Κ800, σκυλί για τη δουλειά που το θέλω, αλλά άθλια αυτονομία) από ροδέλα τέθηκε εκτός. Τώρα έχω ένα MX Master 3, δεν θυμάμαι ακριβώς πόσο καιρό, αλλά θα το παρακολουθώ, γιατί σαν πολλές ροδέλες έχουν πέσει μαζεμένες στα logitech. Ειλικρινά περιμένω με ενδιαφέρον την απάντηση για τη νέα απόρριψη. Θα ενημερώσω εννοείται, απλά λόγω Σ/Κ και εθνικής γιορτής μπορεί να το καθυστερούν, πάλι υποθέσεις κάνω. Πάντως το συγκεκριμένο ανταλλακτικό τρελές πωλήσεις και στο eBay και στο aliexpress. Επειδή ασχολήθηκα με το θέμα (το άλλαξα μόνος μου και είδα και βιντεάκια που το σχολίαζαν) είναι κατασκευαστική αστοχία της Logitech δηλαδή και να μη στο κάνει εξ αρχής σε ένα τρίμηνο το πολύ ο μηχανισμός ροδέλας καπούτ 😂 Επίσης παίζει και το μέρος εισαγωγής γιατί κυρίως από Ινδία είναι οι διαμαρτυρίες, οι Αμερικανοί το εξυμνούν το συγκεκριμένο ποντίκι. Όπως γράφω και στην αξιολόγηση έχω κάποια μοντέλα logitech σκυλιά, από θήκες για ipad και στυλό γραφής μέχρι presenters και TV control (εκτός δηλαδή από keyboard-mouse) οπότε δε μπορώ να μη το επισημάνω και αυτό.
Broli007 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Αν έπρεπε να μαντέψω από το κείμενο, ποιό σημείο θεωρούν ότι χρειάζεται αλλαγή, είναι η αναφορά σε άλλο κατάστημα εκτός Skroutz και ακόμα χειρότερα αναφορά στο όνομα του "ali", από το οποίο αναφέρεις αγορά ανταλλακτικού (Mouse Wheel Board) για να διορθώσεις κάτι που αγόρασες από εκεί. Υποθέτω ότι η αλλαγή του κειμένου να μην αναφέρουν άλλα καταστήματα και να μείνεις μόνο στην εμπειρία, θα επιτρέψει την αξιολόγηση.
StamTheMan Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Στις 24/3/2023 στις 6:08 ΜΜ, DeareN είπε Η δουλεία μου είναι να γράφω πορίσματα άρα γνωρίζω εξ αρχής ότι δεν υπάρχει κανένα λάθος. 30 λεπτά πριν, DeareN είπε Έγραψα από τα νεύρα μου 'Φυσικά και το ποντίκι ήρθε με χαλασμένη ροδέλα' Βλεπεις που ειναι το λαθος σου;
DeareN Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, StamTheMan είπε Βλεπεις που ειναι το λαθος σου; Δε ξέρω αν αυτός ο χαρακτηρισμός σε σχέση με πολύ σοβαρότερους που υπάρχουν ήδη στις κριτικές είναι αρκετός για να κοπεί μια αρνητική αξιολόγηση. Μη τρελαθούμε και τελείως με αυτή τη λογική είπαμε πάνω από το 50% των αρνητικών παίρνει... Ξέρουμε τι... Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2023 από DeareN 1
StamTheMan Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 3 λεπτά πριν, DeareN είπε Δε ξέρω αν αυτός ο χαρακτηρισμός σε σχέση με πολύ σοβαρότερους που υπάρχουν ήδη στις κριτικές είναι αρκετός για να κοπεί μια αρνητική αξιολόγηση. Μη τρελαθούμε και τελείως με αυτή τη λογική είπαμε πάνω από το 50% των αρνητικών παίρνει... Ξέρουμε τι... Κανε ενα βημα πισω και δες και τις 2 παραθεσεις.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Super Moderators Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Πάντως, θα ήταν καλό για όλους, όταν σκαλώνει κάπου μια αξιολόγηση, να καθίσαται εξαρχής σαφές ποιο είναι το πρόβλημα. Αν θυμάμαι καλά -έχει περάσει καιρός- όταν απορρίφθηκε μια (απόλυτα θετική) δική μου αξιολόγηση, εξηγούσαν από την αρχή το λόγο. Αποφεύγονται πάρα πολλές παρεξηγήσεις έτσι και, βέβαια, ούτε η υποστήριξη της εταιρίας, ούτε οι χρήστες, χάνουν χρόνο. Γενικά, όπως ανέφερα και σε προηγούμενο μήνυμα, οι θετικές αξιολογήσεις είναι εύκολες, οι αρνητικές πολύ πιο απαιτητικές και ο εκνευρισμός, ακόμη κι όταν είναι απόλυτα δικαιολογημένος, είναι κακός σύμβουλος. 1
DeareN Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2023 15 λεπτά πριν, StamTheMan είπε Κανε ενα βημα πισω και δες και τις 2 παραθεσεις. Το είδα, μπορείς τώρα να το αναλύσεις λίγο το σκεπτικό σου παραπάνω? Και γιατί αν είχε πχ 4 αστέρια ακριβώς το ίδιο κείμενο δε θα είχε ασχοληθεί κανείς? Επίσης γιατί συνεχίζει για 24 ώρες να παραμένει απορριφθήσα μετά την επαναδιατυπωση?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα