Προς το περιεχόμενο

Skroutz και καταγγελίες από καταναλωτές


Basilhs23___

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, Ducatista είπε

Αυτά Που λες θα είχαν αξία αν όταν έβαζες 5 αστέρια σκέτο η έγραφες όλα τέλεια σου έλεγαν να ξαναγράψεις την κριτική δεν γίνεται να υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμα

Ακριβώς αυτό, όσες φορές έβαλα 5 αστέρια δεν είχαν κανένα πρόβλημα, με το που έβαλα σε προβληματικό προϊόν 2 αστέρια την έκοψαν παρόλο που βοηθούσα και άλλους αγοραστές πώς να επιδιορθώσουν το πρόβλημα.

Εννοείται ότι ακόμα δε βάζω εδώ την κριτική γιατί τους έστειλα mail και μου απάντησαν ότι θα το δουν το θέμα.

Ακόμα βέβαια μετά από 2 επαναδιατυπώσεις η κριτική βρίσκεται σε απόρριψη δηλαδή δε φαίνεται.

Κουράστηκα και δε θα ασχοληθώ περαιτέρω, αν την ανεβάσουν καλώς, αν την απορρίψουν καλώς, έτσι κι αλλιώς εγώ και 2-3 ακόμη που μας απασχόλησε το θέμα βγάλαμε τα συμπεράσματα μας δε χρειαζόμαστε την απάντηση τους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, DeareN είπε

Ακριβώς αυτό, όσες φορές έβαλα 5 αστέρια δεν είχαν κανένα πρόβλημα, με το που έβαλα σε προβληματικό προϊόν 2 αστέρια την έκοψαν παρόλο που βοηθούσα και άλλους αγοραστές πώς να επιδιορθώσουν το πρόβλημα.

Εννοείται ότι ακόμα δε βάζω εδώ την κριτική γιατί τους έστειλα mail και μου απάντησαν ότι θα το δουν το θέμα.

Ακόμα βέβαια μετά από 2 επαναδιατυπώσεις η κριτική βρίσκεται σε απόρριψη δηλαδή δε φαίνεται.

Κουράστηκα και δε θα ασχοληθώ περαιτέρω, αν την ανεβάσουν καλώς, αν την απορρίψουν καλώς, έτσι κι αλλιώς εγώ και 2-3 ακόμη που μας απασχόλησε το θέμα βγάλαμε τα συμπεράσματα μας δε χρειαζόμαστε την απάντηση τους. 

αλιμονο φιλε μου....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
4 ώρες πριν, Ducatista είπε

Αυτά Που λες θα είχαν αξία αν όταν έβαζες 5 αστέρια σκέτο η έγραφες όλα τέλεια σου έλεγαν να ξαναγράψεις την κριτική δεν γίνεται να υπάρχουν 2 μέτρα και 2 σταθμα

Ενημερωτικά, η μόνη αξιολόγηση που μου έχουν απορρίψει τόσα χρόνια ήταν 5αρα, με την αιτιολογία πως έγινε πολύ σύντομα μετά από προηγούμενη 5αρα προς το ίδιο κατάστημα.

Από εκεί και πέρα, αν δούμε κάποια στιγμή τι ανέφεραν οι αξιολογήσεις που σκάλωσαν στο αίτημα επαναδιατύπωσης, θα μπορούμε να πούμε κάτι περισσότερο.

Στο μεταξύ, το τι νομίζει ο καθένας πως είναι "άψογο", από μια εμπειρία άνω των 10 ετών στο συντονισμό εδώ μέσα, θεωρώ πως πρέπει να το αντιμετωπίζουμε με υγιή επιφύλαξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Snoob είπε

Ενημερωτικά, η μόνη αξιολόγηση που μου έχουν απορρίψει τόσα χρόνια ήταν 5αρα, με την αιτιολογία πως έγινε πολύ σύντομα μετά από προηγούμενη 5αρα προς το ίδιο κατάστημα.

Από εκεί και πέρα, αν δούμε κάποια στιγμή τι ανέφεραν οι αξιολογήσεις που σκάλωσαν στο αίτημα επαναδιατύπωσης, θα μπορούμε να πούμε κάτι περισσότερο.

Στο μεταξύ, το τι νομίζει ο καθένας πως είναι "άψογο", από μια εμπειρία άνω των 10 ετών στο συντονισμό εδώ μέσα, θεωρώ πως πρέπει να το αντιμετωπίζουμε με υγιή επιφύλαξη.

Ναι δεν αντιλέγω! Όμως εμενα όσες 5ρες είχα δεν είχα καμία αναφορά..  μπορούν όμως και τα υπόλοιπα μέλη να απαντήσουν.... στην περίπτωση του ίδιου καταστήματος ίσως να την εξετάζουν λογο συγκεκριμένης κατάστασης δηλαδη  μην μπουν δηλαδή φίλοι συγγενείς κλπ  και βάζουν 5στερα για να ανέβει το κατάστημα... μια σημείωση όμως επειδή το ανάφερες και σε προηγούμενο ποστ για την διατύπωση μιας αξιολόγησης καταλαβαίνω το σκεπτικό αλλά δεν μπορούμε να ζητάμε εξειδίκευση  σε μια αξιολόγηση καθώς η αγορά γίνεται συνήθως από καταναλωτές με υποκειμενικά κριτήρια εμείς που θα την διαβάσουμε καταλαβαίνουμε θεωρώ και βλέπουμε αν την λάβουμε υπόψιν μας... και φυσικά είπαμε γίνεται σχεδόν παντα με τις αρνητικές αξιολογήσεις που αυτο κάτι λέει....

Επεξ/σία από Ducatista
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν είχα καταλάβει καθόλου στο σκεπτικό τους τότε: θυμάμαι είχα αναρτήσει απόδειξη αγοράς (και όχι λίγων ευρώ, πανάκριβο, συλλεκτικό μοντέλο Lego ήταν), αριθμό παραγγελίας, τα πάντα. 

Γι' αυτό έγραφα παραπάνω πως ναι μεν θεωρώ ανάγκη να υπάρχουν παράμετροι, ώστε να μη γίνουν οι αξιολογήσεις σκορποχώρι, αλλά ταυτόχρονα δεν πρέπει να καθίσταται το σύστημα στρυφνό. Είτε στις θετικές, είτε στις αρνητικές αξιολογήσεις.

Παρενθετικά, η τελευταία αξιολόγηση που έγραψα για προϊόν έχει 1/5 αστέρια και ανέβηκε αμέσως.

Τέλος πάντων, όλα αυτά είναι θεωρητικά, εφόσον δεν ξέρουμε τι γράφτηκε, μιλάμε στον αέρα. Αν κάποια στιγμή το δούμε, συζητάμε επί άλλης βάσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, DeareN είπε

Ακριβώς αυτό, όσες φορές έβαλα 5 αστέρια δεν είχαν κανένα πρόβλημα, με το που έβαλα σε προβληματικό προϊόν 2 αστέρια την έκοψαν παρόλο που βοηθούσα και άλλους αγοραστές πώς να επιδιορθώσουν το πρόβλημα.

 

41 λεπτά πριν, Snoob είπε

Ενημερωτικά, η μόνη αξιολόγηση που μου έχουν απορρίψει τόσα χρόνια ήταν 5αρα, με την αιτιολογία πως έγινε πολύ σύντομα μετά από προηγούμενη 5αρα προς το ίδιο κατάστημα.

 

5 λεπτά πριν, Snoob είπε

Δεν είχα καταλάβει καθόλου στο σκεπτικό τους τότε: θυμάμαι είχα αναρτήσει απόδειξη αγοράς (και όχι λίγων ευρώ, πανάκριβο, συλλεκτικό μοντέλο Lego ήταν), αριθμό παραγγελίας, τα πάντα. 

Δεν αναφερομαι συγκεκριμενα σε εσας, αλλα καλα κανουν και κοβουν τις αξιολογησεις <3/5 χωρις αιτιολογηση, και καλα κανουν και δεν σε αφηνουν 2η 5αρα προς το ιδιο καταστημα τοσο συντομα. Επειδη λες "τοσο συντομα προς το ιδιο καταστημα". Εννοεις αξιολογηση 2ου προιοντος που αγοραστηκε απο καταστημα που ξανα αγορασες? Τι σχεση εχει η συντομη χρονικη αγορα απο το ιδιο καταστημα, με αξιολογηση για το προιον αγορας? Ετσι και αλλιως, στα καταστηματα 1 αξιολογηση μπορουμε να βαλουμε, οχι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δεν ξέρω πώς λειτουργεί το σύστημα, ουδέποτε με απασχόλησε τόσο.

Αν υποτεθεί, όμως, πως επιτρέπουν μόνο μία αξιολόγηση ανά κατάστημα, αυτό είναι λάθος και κανονικά δεν θα έπρεπε καν να χρειάζεται να πούμε το γιατί: η κάθε συναλλαγή είναι διαφορετική, και το ότι σήμερα είχα μια καλή εμπειρία δεν σημαίνει ότι σε 2 μήνες θα έχω πάλι καλή εμπειρία (ή το αντίστροφο). Ούτε θα ήταν σωστό, εφόσον αναρτώ όλα τα στοιχεία που ζητά το σύστημα (αποδείξεις, αριθμό παραγγελίας κτλ.) να αιωρείται η οποιαδήποτε υποψία ότι επιχειρώ να αβαντάρω ή να θάψω.

Από εκεί και πέρα, ακούγεται πολύ (και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω, με την πάγια επιφύλαξή μου πως, εφόσον δεν ξέρω τι γράφτηκε, συγκεκριμένα, θεωρητικά μόνο μπορούμε να μιλήσουμε) ότι κόβουν τις αρνητικές και αφήνουν τις θετικές:

Από την εμπειρία μου, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Και θετικότατη (5/5) μου έχουν κόψει και απολύτως αρνητική (1/5) αξιολόγηση μου έχουν κάνει δεκτή.

Όμως, δύο παρατηρήσεις επ' αυτού:

Πρώτον, είναι πολύ λογικό να εμφανίζονται περισσότερα προβλήματα σε αρνητικές αξιολογήσεις, για τον απλούστατο λόγο ότι λόγω της -δικαιολογημένης ή αδικαιολόγητης, άλλη ιστορία αυτή- δυσαρέσκειάς τους, οι άνθρωποι τείνουν να ξεφεύγουν όταν έχουν αρνητική εμπειρία. Τα "συστήνω ανεπιφύλακτα", "το καλύτερο παιδί", "όλα τέλεια", είναι εύκολα (όσο και, πρακτικά, άχρηστα) Στις αρνητικές εμπειρίες είναι πιθανότερο να υπάρξουν χαρακτηρισμοί, υπαινιγμοί κτλ. Εκεί είναι το δύσκολο, να περιγράψεις νηφάλια και αντικειμενικά το πρόβλημα. (Επαναλαμβάνω, γενική διαπίστωση αυτή, εφόσον δεν ξέρουμε εν προκειμένω τι γράφτηκε, τι να πούμε).

Δεύτερον, αν θεωρήσω πως η δυσκολία που έχω αντιμετωπίσει κατ' επανάληψη στο insomnia να εξηγήσω σε κάποια μέλη γιατί διαγράφηκαν οι αξιολογήσεις τους (έχω τύχει, όχι μία φορά, σε περιπτώσεις χρηστών που αδυνατούν να αντιληφθούν ότι δεν μπορεί να γράφουν για λαμόγια και απατεώνες -έχω και πάρα πολύ πρόσφατο περιστατικό) είναι αντίστοιχη της κατάστασης που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι του σκρουτζ, τότε -δυστυχώς- δεν μπορώ να αποκλείσω την περίπτωση πολλές "άψογες" αξιολογήσεις να μην είναι και τόσο άψογες, τελικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποτέ και σε κανένα site είτε Amazon είτε eBay είτε ακόμα και στο insomnia δεν είχα πρόβλημα με τις αξιολογήσεις μου. 

Να προσθέσω ότι η κριτική μου ήταν ορατή μέχρι να την κατεβάσουν δηλαδή τους πήρε ένα βράδυ, κάτι χάλασε σε κάποιον μάλλον. 

Τέσπα είπαμε εγώ διαβάζοντας τα παιδιά εδώ μέσα και διαβάζοντας και αυτά από τον χάρτη έβγαλα τα συμπεράσματα μου. 

Screenshot_20230325_194750.jpg.c1722303744e08b4c3f37d6cbb6b5a68.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Snoob είπε

Δεν ξέρω πώς λειτουργεί το σύστημα, ουδέποτε με απασχόλησε τόσο.

Αν υποτεθεί, όμως, πως επιτρέπουν μόνο μία αξιολόγηση ανά κατάστημα, αυτό είναι λάθος και κανονικά δεν θα έπρεπε καν να χρειάζεται να πούμε το γιατί: η κάθε συναλλαγή είναι διαφορετική, και το ότι σήμερα είχα μια καλή εμπειρία δεν σημαίνει ότι σε 2 μήνες θα έχω πάλι καλή εμπειρία (ή το αντίστροφο). Ούτε θα ήταν σωστό, εφόσον αναρτώ όλα τα στοιχεία που ζητά το σύστημα (αποδείξεις, αριθμό παραγγελίας κτλ.) να αιωρείται η οποιαδήποτε υποψία ότι επιχειρώ να αβαντάρω ή να θάψω.

Από εκεί και πέρα, ακούγεται πολύ (και δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω, με την πάγια επιφύλαξή μου πως, εφόσον δεν ξέρω τι γράφτηκε, συγκεκριμένα, θεωρητικά μόνο μπορούμε να μιλήσουμε) ότι κόβουν τις αρνητικές και αφήνουν τις θετικές:

Από την εμπειρία μου, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Και θετικότατη (5/5) μου έχουν κόψει και απολύτως αρνητική (1/5) αξιολόγηση μου έχουν κάνει δεκτή.

Όμως, δύο παρατηρήσεις επ' αυτού:

Πρώτον, είναι πολύ λογικό να εμφανίζονται περισσότερα προβλήματα σε αρνητικές αξιολογήσεις, για τον απλούστατο λόγο ότι λόγω της -δικαιολογημένης ή αδικαιολόγητης, άλλη ιστορία αυτή- δυσαρέσκειάς τους, οι άνθρωποι τείνουν να ξεφεύγουν όταν έχουν αρνητική εμπειρία. Τα "συστήνω ανεπιφύλακτα", "το καλύτερο παιδί", "όλα τέλεια", είναι εύκολα (όσο και, πρακτικά, άχρηστα) Στις αρνητικές εμπειρίες είναι πιθανότερο να υπάρξουν χαρακτηρισμοί, υπαινιγμοί κτλ. Εκεί είναι το δύσκολο, να περιγράψεις νηφάλια και αντικειμενικά το πρόβλημα. (Επαναλαμβάνω, γενική διαπίστωση αυτή, εφόσον δεν ξέρουμε εν προκειμένω τι γράφτηκε, τι να πούμε).

Δεύτερον, αν θεωρήσω πως η δυσκολία που έχω αντιμετωπίσει κατ' επανάληψη στο insomnia να εξηγήσω σε κάποια μέλη γιατί διαγράφηκαν οι αξιολογήσεις τους (έχω τύχει, όχι μία φορά, σε περιπτώσεις χρηστών που αδυνατούν να αντιληφθούν ότι δεν μπορεί να γράφουν για λαμόγια και απατεώνες -έχω και πάρα πολύ πρόσφατο περιστατικό) είναι αντίστοιχη της κατάστασης που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι του σκρουτζ, τότε -δυστυχώς- δεν μπορώ να αποκλείσω την περίπτωση πολλές "άψογες" αξιολογήσεις να μην είναι και τόσο άψογες, τελικά.

αν μια αξιολογηση εχει χαρακτηρισμους ειναι λογικο να μην την ανεβασουν αλλα μονο σε αυτο δεχομαι για κοψιμο μιας αξιολογησης.. εδω στο ινσομνια επειδη υπαρχει και προσωπικη επαφη καμια φορα ειναι λογικο παλι να λενε για το καλυτερο παιδι... τωρα αυτο δεν σημαινει σε καμια περιπτωση οτι απο μια αξιολογηση βγαζουμε συμπερασμα αλλα απο το συνολο και επιλεγουμε η οχι την συναλλαγη....

17 λεπτά πριν, DeareN είπε

Ποτέ και σε κανένα site είτε Amazon είτε eBay είτε ακόμα και στο insomnia δεν είχα πρόβλημα με τις αξιολογήσεις μου. 

Να προσθέσω ότι η κριτική μου ήταν ορατή μέχρι να την κατεβάσουν δηλαδή τους πήρε ένα βράδυ, κάτι χάλασε σε κάποιον μάλλον. 

Τέσπα είπαμε εγώ διαβάζοντας τα παιδιά εδώ μέσα και διαβάζοντας και αυτά από τον χάρτη έβγαλα τα συμπεράσματα μου. 

Screenshot_20230325_194750.jpg.c1722303744e08b4c3f37d6cbb6b5a68.jpg

πραγματικα φιλαρακι μετα απο τοσα ποστ εχω περιεργεια να δω τι εγραψες αν δεν σου κανει κοπο γραψε την εδω να δουμε και εμεις  αν ηταν τοσο κακη η περιγραφη σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Ducatista είπε

αν μια αξιολογηση εχει χαρακτηρισμους ειναι λογικο να μην την ανεβασουν αλλα μονο σε αυτο δεχομαι για κοψιμο μιας αξιολογησης.. εδω στο ινσομνια επειδη υπαρχει και προσωπικη επαφη καμια φορα ειναι λογικο παλι να λενε για το καλυτερο παιδι... τωρα αυτο δεν σημαινει σε καμια περιπτωση οτι απο μια αξιολογηση βγαζουμε συμπερασμα αλλα απο το συνολο και επιλεγουμε η οχι την συναλλαγη....

πραγματικα φιλαρακι μετα απο τοσα ποστ εχω περιεργεια να δω τι εγραψες αν δεν σου κανει κοπο γραψε την εδω να δουμε και εμεις  αν ηταν τοσο κακη η περιγραφη σου

Θα την ανεβάσω εννοείται, απλά περιμένω την έκβαση με τον "Γιάννη" που μου λέει γειά σας είμαι ο Γιάννης και έχω αναλάβει αποκλειστικά να σας λύσω το πρόβλημα με την αξιολόγηση σας. 

Ακόμα απαντάει αλλά εντάξει είναι και εθνική γιορτή θα περιμένω μέχρι Δευτέρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@DucatistaΤη βάζω από τώρα μπας και ξεχαστώ μέχρι τη Δευτέρα έχω και τρεχάματα με τη δουλειά. Για να σου φύγει και η περιέργεια. 

Παρόμοιες κριτικές έχουν γίνει δεκτές για το συγκεκριμένο μοντέλο 

Screenshot_20230325_202320.jpg.4f8c69f1ad9d0b1fa042b70ae9971f0d.jpg

Screenshot_20230325_202328_com.android.chrome_edit_66418769625280.jpg.3daaf468dc9ae20803a3b051a008517d.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο θέμα με αυτό το κείμενο. 

Εφόσον, όμως, ζητούν επαναδιατύπωση, πρέπει να επισημαίνουν ποιο θεωρούν ότι είναι το προβληματικό σημείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Snoob είπε

Προσωπικά δεν βλέπω κάποιο θέμα με αυτό το κείμενο. 

Εφόσον, όμως, ζητούν επαναδιατύπωση, πρέπει να επισημαίνουν ποιο θεωρούν ότι είναι το προβληματικό σημείο.

τα 2 αστερια ειναι το προβληματικο σημειο.......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
8 λεπτά πριν, Ducatista είπε

τα 2 αστερια ειναι το προβληματικο σημειο.......

Δεν θα μπω σε τέτοιες εικασίες.

Μέλος παραπάνω έγραψε ότι έκανε 3 φορές αλλαγές μέχρι να το δεχτούν, δεν ανέφερε πως άλλαξε αστέρια για να δεχτούν την αξιολόγηση.

Εγώ θα ρωτούσα απλά, "πείτε μου ποιο θεωρείτε ότι είναι το προβληματικό σημείο και γιατί".

Βρίσκω πάρα πολύ τραβηγμένη τη θεωρία με τα αστέρια, όταν αυτή τη στιγμή, στη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος, υπάρχει αξιολόγηση με 2 αστέρια και πολύ βαρύτερους χαρακτηρισμούς:

"Απο οτι φαίνεται ΟΛΑ τα G603 έχουν κατασκευαστικο πρόβλημα με τον μηχανισμό της ροδελας. Μετα απο 5-6 μηνες το scrolling με την ροδελα αρχίζει να πηδαει πάνω κάτω κανοντας την χρήση της αδύνατη. Το service της Logitech απλά άθλιο, μονη λύση που δινούν ειναι να κανεις firmware update - το οποιο φυσικα δοκίμασα και δεν κανει απολύτως τιποτα αφου το πρόβλημα ειναι στο μηχανισμό. Για αντικατάσταση βεβαια ούτε λόγος σου λένε να το πάς πίσω στο κατάστημα αγοράς και να τα βρεις μαζι τους.. μετα απο 10 mail με το Ινδικό helpdesk τα παράτησα. Κρίμα γιατι γενικά με τα προίόντα της Logitech δεν ειχα ποτε πρόβλήματα στο παρελθόν. Μακρια απο το συγκεκριμενο εκτος και αν για κάποιο περίεργο λόγο δεν σας ενδιαφέρει να χρησιμοποιείται την ροδέλα."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...