Προς το περιεχόμενο

Skroutz και καταγγελίες από καταναλωτές


Basilhs23___

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, mary είπε

Επικοινώνησε οπωσδήποτε με το σκρουτζ και στείλε τους φώτο το εξώδικο που σου έστειλαν.

Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να σου στείλουν εξώδικο. Τα στοιχεία που τους έδωσες ήταν για να εκτελέσουν την παραγγελία όχι για να σου στέλνουν εξώδικο. Συν ότι είναι καθαρά εκβιαστικο αυτό που κάνουν και όχι τακτική σωστής εταιρείας.

ΚΑΚΏΣ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΉ.

ΜΑΘΑΙΤΕ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΑΣ ΌΤΑΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΜΈΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ!!!

Καλησπέρα, το ξέρω και έχεις απόλυτο δίκιο. Δυστυχώς η παραγγελία ήταν στο όνομα της κοπέλας μου και όχι στο δικό μου. Προσωπικά ενημέρωσα το skroutz με email κτλ και περιμένω απάντηση. Να φανταστείς ότι είμαι υπεύθυνος σε κατάστημά με ρούχα και έχουμε site και εμείς. Συνήθως όταν ο πελάτης είναι δυσαρεστημένος προσπαθούμε να έχουμε μια επικοινωνία και να διορθώσουμε την κατάσταση (ζητάμε συγνώμη, δωρεάν μεταφορικά, κουπόνι εκπτώσεων κτλ) ποτέ δεν είμαστε πιεστικοί, επιθετικοί και όλα τα συναφή. Στο πόστο μου εγώ κανω τις επιστροφές χρήματων και θεωρώ αποτυχία να λάβω email και τηλέφωνο από πελάτες για τις επιστροφές αυτές. Όλα γίνονται στην ώρα τους και το εχω άγχος αυτό. Θα το πήγαινα μέχρι τέλους αν ήταν στο όνομα μου.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 371
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, vasilisr91 είπε

Καλησπέρα, το ξέρω και έχεις απόλυτο δίκιο. Δυστυχώς η παραγγελία ήταν στο όνομα της κοπέλας μου και όχι στο δικό μου. Προσωπικά ενημέρωσα το skroutz με email κτλ και περιμένω απάντηση. Να φανταστείς ότι είμαι υπεύθυνος σε κατάστημά με ρούχα και έχουμε site και εμείς. Συνήθως όταν ο πελάτης είναι δυσαρεστημένος προσπαθούμε να έχουμε μια επικοινωνία και να διορθώσουμε την κατάσταση (ζητάμε συγνώμη, δωρεάν μεταφορικά, κουπόνι εκπτώσεων κτλ) ποτέ δεν είμαστε πιεστικοί, επιθετικοί και όλα τα συναφή. Στο πόστο μου εγώ κανω τις επιστροφές χρήματων και θεωρώ αποτυχία να λάβω email και τηλέφωνο από πελάτες για τις επιστροφές αυτές. Όλα γίνονται στην ώρα τους και το εχω άγχος αυτό. Θα το πήγαινα μέχρι τέλους αν ήταν στο όνομα μου.

πολύ θέλω να μάθω τι θα πουνε. αν και πιστευω θα ειναι ενα απλο λυπουμαστε πολύ δεν ειναι δικο μας θεμα μπλα μπλα μπλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να αναγκαστούν να στείλουν εξώδικο μήπως είχες γράψει κάτι ακραίο? Δεν δίνει ο άλλος 50-100 ευρώ απλά για μια κακή κριτική. 

Είναι εύκολο να κάνεις ένα copypaste την κριτική? Αν θέλεις βέβαια και φυσικά σβήνοντας τα στοιχεία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Για να αναγκαστούν να στείλουν εξώδικο μήπως είχες γράψει κάτι ακραίο? Δεν δίνει ο άλλος 50-100 ευρώ απλά για μια κακή κριτική. 

Είναι εύκολο να κάνεις ένα copypaste την κριτική? Αν θέλεις βέβαια και φυσικά σβήνοντας τα στοιχεία. 

Παράθεση κριτικής. Να σημειωθεί πως ήταν η τελευταία μου ελπίδα να πάρω τα χρήματα μου επειδή είχαν μόνο ένα κινητό για τηλέφωνο επικοινωνίας και δεν με καλούσαν πίσω. 

"Έχω κάνει παραγγελία 1 ρόλοι tommy hilfiger πριν απο 2 μήνες. Έβαλα προκαταβολή στην τράπεζα Πειραιώς αιως 40 ευρώ γιατί η διαθεσιμότητα ήταν 30 μέρες. Έχω επικοινωνήσω επανειλημμένα να επικοινωνήσω μαζί τους διότι τους ζήτησα ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων μου άλλα μου λένε δικαιολογίες του τύπου τι θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα στο τέλος του μηνά (δηλαδή 1μιση μήνα μετά την ακύρωση) γιατί παίρνει χρόνο. Δουλεύω σε ηλεκτρονικού κατάστημα και αυτό ξέρω ότι είναι παράνομο και καταχρηστικό. Μακριά από αυτό το κατάστημα!! "

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, vasilisr91 είπε

Παράθεση κριτικής. Να σημειωθεί πως ήταν η τελευταία μου ελπίδα να πάρω τα χρήματα μου επειδή είχαν μόνο ένα κινητό για τηλέφωνο επικοινωνίας και δεν με καλούσαν πίσω. 

"Έχω κάνει παραγγελία 1 ρόλοι tommy hilfiger πριν απο 2 μήνες. Έβαλα προκαταβολή στην τράπεζα Πειραιώς αιως 40 ευρώ γιατί η διαθεσιμότητα ήταν 30 μέρες. Έχω επικοινωνήσω επανειλημμένα να επικοινωνήσω μαζί τους διότι τους ζήτησα ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή των χρημάτων μου άλλα μου λένε δικαιολογίες του τύπου τι θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα στο τέλος του μηνά (δηλαδή 1μιση μήνα μετά την ακύρωση) γιατί παίρνει χρόνο. Δουλεύω σε ηλεκτρονικού κατάστημα και αυτό ξέρω ότι είναι παράνομο και καταχρηστικό. Μακριά από αυτό το κατάστημα!! "

Η επικοινωνία σε τέτοιες περιπτώσεις είναι καλό να γίνεται μόνο μέσω mail, ώστε να έχεις αποδεικτικό απεσταλμένων μηνυμάτων και απαντήσεων. Γράφεις μετά στη κριτική ότι την τάδε ημερομηνία / τάδε ώρα έστειλα αίτημα ακύρωσης γι'αυτό το λόγο... μου απάντησαν την τάδε ημερομηνία / ώρα τάδε κλπ. Μέσω τηλεφώνου δεν έχεις κανένα απολύτως αποδεικτικό, μπορεί να σε βγάλουν και συκοφάντη προκειμένου να γλυτώσουν τη κακή κριτική.

Επίσης η προτροπή "μακριά από αυτό το κατάστημα" δε συμβαδίζει με τους κανόνες του skroutz, απορώ πώς πέρασε απ'τον έλεγχο. Στην κριτική γράφεις μόνο τη προσωπική σου εμπειρία αναφορικά με τη παραγγελία και τίποτα περαιτέρω.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

 

Επίσης η προτροπή "μακριά από αυτό το κατάστημα" δε συμβαδίζει με τους κανόνες του skroutz, απορώ πώς πέρασε απ'τον έλεγχο. Στην κριτική γράφεις μόνο τη προσωπική σου εμπειρία αναφορικά με τη παραγγελία και τίποτα περαιτέρω.

μαααα το σκρουτζ μονο τιμες δειχνει  :D

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, mary είπε

Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να σου στείλουν εξώδικο

Φυσικα και εχουν . Το εξωδικο δεν ειναι βομβα ή υβριστικη επιστολη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
53 minutes ago, vagos789 said:

Φυσικα και εχουν . Το εξωδικο δεν ειναι βομβα ή υβριστικη επιστολη.

 

Εμ δεν έχουν: 

Σύμφωνα με τη σύμβαση για τα καταστήματα:

Quote

5.4 Ο Αποδέκτης υποχρεούται να απέχει από κάθε πράξη ή παράλειψη που δύναται να χειραγωγήσει τις αξιολογήσεις που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της Παρόχου Εταιρείας, από την παροχή οικονομικής ή άλλης ανταμοιβής για την δημοσίευση ή απόσυρση αξιολόγησης ιδίως δε να απέχει από τη δημοσίευση αξιολογήσεων από υπολογιστές εντός του φυσικού καταστήματός του καθώς και να μην επιτρέπει τη δημοσίευση αξιολογήσεων από υπαλλήλους του ή συνεργάτες του. Παράβαση των υποχρεώσεων της παρούσας παραγράφου παρέχει δικαίωμα της Παρόχου Εταιρείας να προχωρήσει στην προσωρινή διακοπή της παρεχόμενης προς τον Αποδέκτη υπηρεσίας ή να καταγγείλει αζημίως και μονομερώς την παρούσα Σύμβαση.
 

Η αποστολή εξωδίκου ή οι άμεσες/έμμεσες απειλές δεν είναι χειραγώγηση των αξιολογήσεων; Καραμπινάτα! 

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Φυσικα και εχουν . Το εξωδικο δεν ειναι βομβα ή υβριστικη επιστολη.

 

Αφενός δεν είναι βόμβα το εξώδικο και μπορεί να στείλει ο καθένας αφετέρου πολλές φορές γίνεται με σκοπό απλά τον εκφοβισμό χωρίς καμία νομική βάση.

Φαντάζομαι εννοεί πως εφόσον δεν υπήρξε καν αγοραπωλησία τελικά, δεν μπορεί ο άλλος να στέλνει... στο σπίτι συστημένο εξώδικο. Πρέπει να αποδείξει πως απέκτησε πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα του όταν μάλιστα μιλάμε για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Δεν μπορώ εγώ να πάρω τηλέφωνο στην δουλειά σου, να ρωτήσω τα στοιχεία σου, να μου τα δώσουν, και να σου στείλω εξώδικο επειδή μου κόρναρες πρωινιάτικα.

Αφού εμπλέκεται και το skroutz ως ένα βαθμό, πιθανολογώ δεν έχει ακολουθήσει καμία νόμιμη διαδικασία ο "νταής" καταστηματάρχης μαζί με το skroutz και θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν με την AΠΔΠΧ. Κακώς απέσυρε την κριτική και φυσικά μπορούσε να τους τρέξει άνετα αφού η όλη συμπεριφορά ήταν απαράδεκτη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα έχουμε παραβίαση της σύμβασης με το Σκρούτζ και ενδεχομένως θα έλεγα παραβίαση του GDPR, διότι φαντάζομαι όταν κάνεις μια παραγγελιά, τα προσωπικά στοιχεία που μοιράζεσαι τα δίνεις με μοναδικό σκοπό την εκπλήρωση της παραγγελίας, όχι για να γίνεται άλλη χρήση τους.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, vasilisr91 είπε

Καλησπέρα σας, σήμερα έλαβα ένα εξώδικο για να αποσύρω ένα σχόλιο στο Skroutz από ένα κατάστημα.

Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο;; Είχα κάνει την παραγγελία στις 02/03/2022 και έβαλα 40 ευρώ προκαταβολή. Το

σίτε έλεγε μέχρι 30 μέρες.  Στα μέσα Απριλίου λοιπόν έπαιρνα τηλέφωνο (κινητό είχαν) δεν απαντούσαν τις περισοτερες

φορές. Μετά μου έλεγαν παράδοση από εβδομάδα σε εβδομάδα. Όταν ζητούσα επίμονα τα χρήματα μου πίσω μετά από 2 μήνες μου έλεγαν ότι έλαβαν το αίτημα μου άλλα δεν με ενημέρωσαν για την επιστροφή των χρημάτων μου. Τελικά κατέβασα την κριτική εκβιαστικά άλλα πήρα τουλάχιστον τα χρήματα μου πίσω.Την ίδια ημέρα που μου έστειλαν το εξώδικο μου επέστρεψαν τα χρήματα. Το κατάστημα σήμερα έχει αξιολόγηση 2, 7/5 (23/5/2022). Όταν είχα βάλει την παραγγελία (02/03/2022) είχε 4,3/5 βαθμολογία. 

 

Βάλε ένα αστέρι και γράψε , είστε οι καλύτεροι επαγγελματίες σαν αξίζει ένα αστέρι , ευχαριστώ πολύ για το εξώδικο.

15 ώρες πριν, mary είπε

Επικοινώνησε οπωσδήποτε με το σκρουτζ και στείλε τους φώτο το εξώδικο που σου έστειλαν.

Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να σου στείλουν εξώδικο. Τα στοιχεία που τους έδωσες ήταν για να εκτελέσουν την παραγγελία όχι για να σου στέλνουν εξώδικο. Συν ότι είναι καθαρά εκβιαστικο αυτό που κάνουν και όχι τακτική σωστής εταιρείας.

ΚΑΚΏΣ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΉ.

ΜΑΘΑΙΤΕ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΑΣ ΌΤΑΝ ΑΓΟΡΆΖΕΤΕ ΜΈΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ!!!

Μπορεί να ζητήσει και τα ρέστα λόγο gdpr ότι χρησιμοποίησαν τα στοιχεία του για άλλον σκοπό από αυτόν που έδωσε το ok όταν έκανε και παραγγελία.

Του περνεις τα σωβρακα , καταγγελία αμέσως .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, vasilisr91 είπε

Καλησπέρα σας, σήμερα έλαβα ένα εξώδικο για να αποσύρω ένα σχόλιο στο Skroutz από ένα κατάστημα.

Σας έχει συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο;; Είχα κάνει την παραγγελία στις 02/03/2022 και έβαλα 40 ευρώ προκαταβολή. Το

σίτε έλεγε μέχρι 30 μέρες.  Στα μέσα Απριλίου λοιπόν έπαιρνα τηλέφωνο (κινητό είχαν) δεν απαντούσαν τις περισοτερες

φορές. Μετά μου έλεγαν παράδοση από εβδομάδα σε εβδομάδα. Όταν ζητούσα επίμονα τα χρήματα μου πίσω μετά από 2 μήνες μου έλεγαν ότι έλαβαν το αίτημα μου άλλα δεν με ενημέρωσαν για την επιστροφή των χρημάτων μου. Τελικά κατέβασα την κριτική εκβιαστικά άλλα πήρα τουλάχιστον τα χρήματα μου πίσω.Την ίδια ημέρα που μου έστειλαν το εξώδικο μου επέστρεψαν τα χρήματα. Το κατάστημα σήμερα έχει αξιολόγηση 2, 7/5 (23/5/2022). Όταν είχα βάλει την παραγγελία (02/03/2022) είχε 4,3/5 βαθμολογία. 

 

Αν πρόκειται για αυτό το κατάστημα (το υπέθεσα από βαθμολογία και είδος), πλέον δεν εμφανίζεται στο σκρουτζ.

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Μυριζει χρημα εδω...

Μηπως να το τραβαγες και εσυ γιατι τους βλεπω να σε πληρώνουν αδρα για να το βουλωσεις. 

Τι εννοείς να τον πληρώσουν αδρά; Να κινηθούν νομικά εναντίον του και μετά όταν θα χάσουν που είναι σχεδόν σίγουρο να του πληρώσουν έξοδα και αποζημίωση για την ταλαιπωρία του; 

Η εννοείς να τον πιάσουν να του τα δώσουν μαυρα στο χέρι για να τους αποσύρει την κριτική; 

Αν είναι το 2ο, εγώ δεν έμπαινα στην διαδικασία να μπλέξω με τέτοιες πληρωμές γιατί φοβάμαι μην έχω άλλες συνέπειες μετά πχ να μου πούνε ότι εγώ τους εκβιασα για κάτι και τους απείλησα να με πληρώσουν και να φάω μήνυση. Ίσως μόνο αν είχα γραπτώς σε email όλα αυτά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Μυριζει χρημα εδω...

Μηπως να το τραβαγες και εσυ γιατι τους βλεπω να σε πληρώνουν αδρα για να το βουλωσεις. 

Ναι δεν θα χρειαστει να δουλεψει ξανα, θα παρει 10.000.000€ απο ενα σκρουτζομαγαζο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...