Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οπως λεει ο τιτλος,πριν απο 2 μερες εκανα μια αγορα για την επιχειρηση μου(χονδρικη) μεσω γερμανικου καταστηματος χονρικης(ενα απο τα μεγαλυτερα και ποιο γνωστα).

Αγορασα καποια πραγματα που χρειαζομαι για τη δουλεια μου.Να τονισω οτι εχω ξανααγορασει απο το καταστημα,αλλα ως ιδιωτης αρκετες φορες και ποτε δεν ειχα προβληματα.

Στο θεμα μας τωρα.

Εβαλα ολα τα ανταλλακτικα στο καλαθι,πατησα 'επομενο',καταχωρηθηκε η παραγγελια,και υστερα περιμενα για το επιβεβαιωτικο email,μαζι με το ακριβες ποσο των μεταφορικων.

Μου ερχεται το mail με την αποδειξη/μεταφορορικα και ολα καλα.Μου ζητανε να προχωρησω σε καταθεση του τελικου ποσου,ετσι ωστε να προχωρησουν στην αποστολη των αγαθων.Κανω τη καταθεση κανονικα.Επειτα περιμενω την επιβεβαιωση παραλαβης των χρηματων,και οτι η παραγγελια προχωραει.

Την επομενη μερα,λαμβανω αυτο το email,και απο περιεργεια λεω να ξανατσεκαρω την αποδειξη,να δω αν ολα ειναι σωστα.

Εκει αρχιζει το πανηγυρι.

Βλεπω οτι μου εχουν αφαιρεσει 4 τεμαχια απο ενα προιον που διαλεξα(ειχα επιλεξει 30τμχ,και αυτοι στη συνεχεια το αλλαξαν σε 26τμχ),και με εχουν χρεωσει 64 ευρω επιπλεον κοσρος μεταφορικων.ΠΡΟΣΕΞΤΕ.Δε με ενημερωσαν για τιποτα,δε ρωτησαν τιποτα,τα αλλαξαν αυτοι ΜΟΝΟΙ τους και απλα μου εστειλαν την επιβεβαιωση σα να μη συμβαινει τιποτα.

Λεω ανθρωποι ειμαστε,ας στειλω ενα mail να ρωτησω τι παιχτηκε.Και εκει μου απαντανε το εξης....

''Το κοστος των μεταφορικων τελικα ηταν παραπανω(δεν υπολογιστηκαν σωστα στην αρχη),και επειδη ειμαστε επαγγελματιες,αφαιρεσαμε 4τμχ απο τη παραγγελια σας(για να συμπληρωσουμε τα μεταφορικα),και να σταλει η παραγγελια σας χωρις καθυστερησεις.''

Τους απανταω οτι αυτο δεν ειναι δικο μου προβλημα,και οτι για να παρηγγειλα 30τμχ,σημαινει οτι τοσα χρειαζομαι.

Η απαντηση τους ηταν''Αν θελετε σας στελνουμε 4τμχ'' και πληρωνετε τα μεταφορικα.

Μετα απο αυτο,καταλαβα οτι οι ανθρωποι ειναι ηλιθιοι και μη συνεργασιμοι,οποτε δεν εστειλα κατι παραπανω.

Η ερωτηση μου...ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ,ωστε να βρω το δικαιο μου?

Προστασια καταναλωτη στην ευρωπαικη ενωση υπαρχει?

Ευχαριστω προκαταβολικα για καθε ουσιωδη απαντηση και βοηθεια.

 

  • Confused 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, nas91 είπε

Οπως λεει ο τιτλος,πριν απο 2 μερες εκανα μια αγορα για την επιχειρηση μου(χονδρικη) μεσω γερμανικου καταστηματος χονρικης(ενα απο τα μεγαλυτερα και ποιο γνωστα).

Αγορασα καποια πραγματα που χρειαζομαι για τη δουλεια μου.Να τονισω οτι εχω ξανααγορασει απο το καταστημα,αλλα ως ιδιωτης αρκετες φορες και ποτε δεν ειχα προβληματα.

Στο θεμα μας τωρα.

Εβαλα ολα τα ανταλλακτικα στο καλαθι,πατησα 'επομενο',καταχωρηθηκε η παραγγελια,και υστερα περιμενα για το επιβεβαιωτικο email,μαζι με το ακριβες ποσο των μεταφορικων.

Μου ερχεται το mail με την αποδειξη/μεταφορορικα και ολα καλα.Μου ζητανε να προχωρησω σε καταθεση του τελικου ποσου,ετσι ωστε να προχωρησουν στην αποστολη των αγαθων.Κανω τη καταθεση κανονικα.Επειτα περιμενω την επιβεβαιωση παραλαβης των χρηματων,και οτι η παραγγελια προχωραει.

Την επομενη μερα,λαμβανω αυτο το email,και απο περιεργεια λεω να ξανατσεκαρω την αποδειξη,να δω αν ολα ειναι σωστα.

Εκει αρχιζει το πανηγυρι.

Βλεπω οτι μου εχουν αφαιρεσει 4 τεμαχια απο ενα προιον που διαλεξα(ειχα επιλεξει 30τμχ,και αυτοι στη συνεχεια το αλλαξαν σε 26τμχ),και με εχουν χρεωσει 64 ευρω επιπλεον κοσρος μεταφορικων.ΠΡΟΣΕΞΤΕ.Δε με ενημερωσαν για τιποτα,δε ρωτησαν τιποτα,τα αλλαξαν αυτοι ΜΟΝΟΙ τους και απλα μου εστειλαν την επιβεβαιωση σα να μη συμβαινει τιποτα.

Λεω ανθρωποι ειμαστε,ας στειλω ενα mail να ρωτησω τι παιχτηκε.Και εκει μου απαντανε το εξης....

''Το κοστος των μεταφορικων τελικα ηταν παραπανω(δεν υπολογιστηκαν σωστα στην αρχη),και επειδη ειμαστε επαγγελματιες,αφαιρεσαμε 4τμχ απο τη παραγγελια σας(για να συμπληρωσουμε τα μεταφορικα),και να σταλει η παραγγελια σας χωρις καθυστερησεις.''

Τους απανταω οτι αυτο δεν ειναι δικο μου προβλημα,και οτι για να παρηγγειλα 30τμχ,σημαινει οτι τοσα χρειαζομαι.

Η απαντηση τους ηταν''Αν θελετε σας στελνουμε 4τμχ'' και πληρωνετε τα μεταφορικα.

Μετα απο αυτο,καταλαβα οτι οι ανθρωποι ειναι ηλιθιοι και μη συνεργασιμοι,οποτε δεν εστειλα κατι παραπανω.

Η ερωτηση μου...ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ,ωστε να βρω το δικαιο μου?

Προστασια καταναλωτη στην ευρωπαικη ενωση υπαρχει?

Ευχαριστω προκαταβολικα για καθε ουσιωδη απαντηση και βοηθεια.

 

Πουθενά. Θα ακυρώσεις την παραγγελία, δεν θα παραλάβεις και θα περιμένεις να σου επιστρέψουν τα χρήματα και τέλος. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TuXaKoS είπε

Πουθενά. Θα ακυρώσεις την παραγγελία, δεν θα παραλάβεις και θα περιμένεις να σου επιστρέψουν τα χρήματα και τέλος. 

Δεν πρόκειται να του επιστρεψουν τιποτα, η αγορα εγινε με κατάθεση

 

.

 

Εγω προτείνω να παραλάβεις την παραγγελία και να βρεις άλλο προμηθευτή αφου αυτός δεν ειναι συνεργάσιμος ή αν αυτα που παραγγέλνεις δεν υπάρχουν αλλου ή τελος πάντων δεν συμφέρει απο αλλου, μην χαλας την σχεση σου, ολα τα μεταφορικά εχουν πάει στο θεο λόγο καυσίμου

 

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Like 1
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Δεν πρόκειται να του επιστρεψουν τιποτα, η αγορα εγινε με κατάθεση

 

.

 

Εγω προτείνω να παραλάβεις την παραγγελία και να βρεις άλλο προμηθευτή αφου αυτός δεν ειναι συνεργάσιμος ή αν αυτα που παραγγέλνεις δεν υπάρχουν αλλου ή τελος πάντων δεν συμφέρει απο αλλου, μην χαλας την σχεση σου, ολα τα μεταφορικά εχουν πάει στο θεο λόγο καυσίμου

 

Αν είναι σοβαρό κατάστημα όπως λέει ο TS, μια χαρά θα του τα επιστρέψουν. 

Δημοσ.

Ψάξε μήπως υπάρχει κάποια αρχή για εντός Γερμανίας, αλλά λογικά θα πρέπει να μένεις Γερμανία για να ασχοληθούνε. Ευρωπαϊκά δεν υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις. Κάνε ακύρωση παραγγελίας, κάτι άλλο ρεαλιστικό δεν υπάρχει. Αυτό με τα μεταφορικά που δεν υπολογιστικαν σωστά παίζει κυρίως άμα δεν υπάρχει αυτοματοποιημενο σύστημα για τον υπολογισμό τους από την σελίδα κατά την οριστικοποιηση της παραγγελίας. Αν έκαναν κάποιο λάθος στις τιμές λογικά θα έχουνε το ίδιο πρόβλημα με πολλούς αγοραστές. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

ή τελος πάντων δεν συμφέρει απο αλλου, μην χαλας την σχεση σου, ολα τα μεταφορικά εχουν πάει στο θεο λόγο καυσίμου

Αν ηταν σωστοι, θα του ελεγαν οτι καναμε λαθος στα μεταφορικα, αυτο ειναι το νεο κοστος. Οχι σας ακυρωνουμε 4 τμχ που προφανως χρειαζοταν, για να ξανα κανεις νεα παραγγελια και αρα νεα μεταφορικα.

Εγω θα ακυρωνα και θα ξανα εκανα απλα την παραγγελια

Δημοσ.
9 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Αν ηταν σωστοι, θα του ελεγαν οτι καναμε λαθος στα μεταφορικα, αυτο ειναι το νεο κοστος. Οχι σας ακυρωνουμε 4 τμχ που προφανως χρειαζοταν, για να ξανα κανεις νεα παραγγελια και αρα νεα μεταφορικα.

Εγω θα ακυρωνα και θα ξανα εκανα απλα την παραγγελια

Εγω στην παραπάνω συναλλαγή δεν βλεπω κατι το μεμπτό, εξήγησαν οι άνθρωποι οτι το έκαναν για τα στειλουν χωρίς καθυστέρηση.

Τωρα αν θελει καποιος να το τραβήξει οκ μπορει, αλλα θα χασει τον προμηθευτή του.

 

 

Δημοσ.

εγώ διαφωνώ. Αν θελανε να είναι σωστοί έπρεπε να ενημερώσουν τον πελάτη και όχι να αλλάξουν την παραγγελία. Κι αν ο πελάτης διαφωνεί, τότε επιστροφή χρημάτων. Όλα τα άλλα είναι βλακείες.

Από την άλλη, έχουν ανέβει και τα μεταφορικά οπότε δε μπορείς να πεις ότι είναι απατεώνες. Απλά δε το χειρίστηκαν σωστά.

 

Δημοσ.
24 minutes ago, NikosKallithea said:

Εγω στην παραπάνω συναλλαγή δεν βλεπω κατι το μεμπτό, εξήγησαν οι άνθρωποι οτι το έκαναν για τα στειλουν χωρίς καθυστέρηση.

Τωρα αν θελει καποιος να το τραβήξει οκ μπορει, αλλα θα χασει τον προμηθευτή του.

 

 

ότι μπορεί να τους προτίμησε γιατί ήταν 64e φθηνότεροι (ακόμα και λιγότερο) από τον επόμενο προμηθευτή?

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Dark_son20 είπε

ότι μπορεί να τους προτίμησε γιατί ήταν 64e φθηνότεροι (ακόμα και λιγότερο) από τον επόμενο προμηθευτή?

Αυτα τα ξερει μονο ο @nas91 ουτε εγω ουτε εσυ.

Δικο του το προβλημα.

Δημοσ.

Σε παραγγελίες χονδρικής, το να είναι λάθος τα μεταφορικά που βγάζει το σύστημα ή να μην υπάρχει τελικά στην αποθήκη κάτι το οποίο το site το βγάζει In stock, συμβαίνει όχι απλά συχνά, αλλά σχεδόν πάντα.

Από 'κει και πέρα, είναι αυτονόητο πως για τα πάντα πρέπει να ενημερωθεί ο αγοραστής πριν σταλεί η παραγγελία και για τα πάντα ρωτάμε τι θέλει να κάνει.

Πρωτοβουλίες του στυλ "τελικά τα μεταφορικά ήταν άλλα, οπότε αφαίρεσα προιόντα από την παραγγελία σου για να καλύψω τα νέα μεταφορικά" είναι αστείες

και τέρμα αντι-επαγγελματικές.

Το να ψάχνεις Ευρωπαικό συνήγορο του καταναλωτή κτλ. δεν νομίζω ότι αξίζει ή θα βγει άκρη.

Εγώ θα μιλούσα απευθείας με τον πωλητή και θα εξηγούσα ήρεμα και ωραία πως αυτό που έγινε είναι γελοίο και δεν φέρω καμία ευθύνη.

Δεν ενημερώθηκα για τίποτα και δεν θα παραλάβω και τα προιόντα τα οποία έχω ανάγκη.

Μπορεί να μην δεχόμουν καν να κάνω την παραγγελία αν ήξερα ότι είναι αυτά τα μεταφορικά. Τι πρωτοβουλίες είναι αυτές;

Θα απαιτούσα να μου στέλουν τα 4 κομμάτια με δικά τους έξοδα. Η δική μου εμπειρία λέει πως σοβαρές εταιρείες θα το κάνανε χωρίς 2η σκέψη προκειμένου να μην χάσουν πελάτη χονδρικής. Αν αρνηθούν, προσωπικά δεν θα τους ξαναχρησιμοποιούσα και τέλος, θα έψαχνα άλλον προμηθευτή.

Αστεία πράγματα είναι αυτά, μπορεί να έπεσες σε κανέναν πιο νέο υπάλληλο που δεν έχει εμπειρία και πήρε αστεία πρωτοβουλία, παρόλ' αυτά το θέμα θα έπρεπε να λυθεί μπαμ μπαμ. Έτσι όπως τα περιγράφεις δεν έκανες κανένα λάθος.

Να λέγανε στείλαμε 26 αντί για 30 κομμάτια επειδή δεν είχαμε στην αποθήκη και τα εξτρά λεφτά θα πιστωθούν στον λογαριασμό σου, απόλυτα θεμιτό.

Να στέλνανε email "ξέρετε τελικά τα μεταφορικά είναι τόσα, πως θέλετε να προχωρήσουμε;", απόλυτα θεμιτό.

Αυτό που έγινε είναι αστείο όμως.

  • Thanks 2
Δημοσ.
16 ώρες πριν, KrTikker είπε

Τα χρήματα τα επέστρεψαν; 

Eδω μου εκρυψαν οτι αφαιρεθηκαν τα προιοντα που αγορασα,λες να επεστρεψαν χρηματα,χωρις καν να το ζητησω?

 

16 ώρες πριν, TuXaKoS είπε

Πουθενά. Θα ακυρώσεις την παραγγελία, δεν θα παραλάβεις και θα περιμένεις να σου επιστρέψουν τα χρήματα και τέλος. 

Τους εστειλα σημερα ενα mail,οτι σε πειπτωση που δε μου στειλουν τα 4 τμχ με δικα τους μεταφορικα,θα ακυρωσω τη παραγγελια(δε ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο εφοσον εχω ηδη πληρωσει),και θα ζητησω πισω ολακερο το ποσο..Ακομα περιμενω απαντηση..

 

12 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Ψάξε μήπως υπάρχει κάποια αρχή για εντός Γερμανίας, αλλά λογικά θα πρέπει να μένεις Γερμανία για να ασχοληθούνε. Ευρωπαϊκά δεν υπάρχει κάτι που μπορείς να κάνεις. Κάνε ακύρωση παραγγελίας, κάτι άλλο ρεαλιστικό δεν υπάρχει. Αυτό με τα μεταφορικά που δεν υπολογιστικαν σωστά παίζει κυρίως άμα δεν υπάρχει αυτοματοποιημενο σύστημα για τον υπολογισμό τους από την σελίδα κατά την οριστικοποιηση της παραγγελίας. Αν έκαναν κάποιο λάθος στις τιμές λογικά θα έχουνε το ίδιο πρόβλημα με πολλούς αγοραστές. 

Δηλαδη,οσοι κανουμε ενδοκοινοτικες συναλλαγες ειμαστε εκτεθιμενοι στο ελεος των  πονηρών?

 

12 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Αν ηταν σωστοι, θα του ελεγαν οτι καναμε λαθος στα μεταφορικα, αυτο ειναι το νεο κοστος. Οχι σας ακυρωνουμε 4 τμχ που προφανως χρειαζοταν, για να ξανα κανεις νεα παραγγελια και αρα νεα μεταφορικα.

Εγω θα ακυρωνα και θα ξανα εκανα απλα την παραγγελια

Εχεις απολυτο δικαιο.Βεβαια,δε νομιζω να μπορω να ακυρωσω τη παραγγελια εφοσον εχω κανει καταθεση..

 

2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Εγω στην παραπάνω συναλλαγή δεν βλεπω κατι το μεμπτό, εξήγησαν οι άνθρωποι οτι το έκαναν για τα στειλουν χωρίς καθυστέρηση.

Τωρα αν θελει καποιος να το τραβήξει οκ μπορει, αλλα θα χασει τον προμηθευτή του.

 

 

Θεωρω πως εισαι εκτος τοπου και χρονου,και οτι λες ασυναρτησιες.Σε ευχαριστω παντως που σχολιασες.

 

2 ώρες πριν, Bitbit είπε

εγώ διαφωνώ. Αν θελανε να είναι σωστοί έπρεπε να ενημερώσουν τον πελάτη και όχι να αλλάξουν την παραγγελία. Κι αν ο πελάτης διαφωνεί, τότε επιστροφή χρημάτων. Όλα τα άλλα είναι βλακείες.

Από την άλλη, έχουν ανέβει και τα μεταφορικά οπότε δε μπορείς να πεις ότι είναι απατεώνες. Απλά δε το χειρίστηκαν σωστά.

 

Συμφωνω στη πρωτη σου προταση 100%.Οσο για τα μεταφορικα,να τα χρεωναν απο την αρχη και αν ηθελα θα προχωρουσα.

 

2 ώρες πριν, Dark_son20 είπε

ότι μπορεί να τους προτίμησε γιατί ήταν 64e φθηνότεροι (ακόμα και λιγότερο) από τον επόμενο προμηθευτή?

Δε τους προτιμησα για αυτο το λογο.

 

45 λεπτά πριν, Baator είπε

Σε παραγγελίες χονδρικής, το να είναι λάθος τα μεταφορικά που βγάζει το σύστημα ή να μην υπάρχει τελικά στην αποθήκη κάτι το οποίο το site το βγάζει In stock, συμβαίνει όχι απλά συχνά, αλλά σχεδόν πάντα.

Από 'κει και πέρα, είναι αυτονόητο πως για τα πάντα πρέπει να ενημερωθεί ο αγοραστής πριν σταλεί η παραγγελία και για τα πάντα ρωτάμε τι θέλει να κάνει.

Πρωτοβουλίες του στυλ "τελικά τα μεταφορικά ήταν άλλα, οπότε αφαίρεσα προιόντα από την παραγγελία σου για να καλύψω τα νέα μεταφορικά" είναι αστείες

και τέρμα αντι-επαγγελματικές.

Το να ψάχνεις Ευρωπαικό συνήγορο του καταναλωτή κτλ. δεν νομίζω ότι αξίζει ή θα βγει άκρη.

Εγώ θα μιλούσα απευθείας με τον πωλητή και θα εξηγούσα ήρεμα και ωραία πως αυτό που έγινε είναι γελοίο και δεν φέρω καμία ευθύνη.

Δεν ενημερώθηκα για τίποτα και δεν θα παραλάβω και τα προιόντα τα οποία έχω ανάγκη.

Μπορεί να μην δεχόμουν καν να κάνω την παραγγελία αν ήξερα ότι είναι αυτά τα μεταφορικά. Τι πρωτοβουλίες είναι αυτές;

Θα απαιτούσα να μου στέλουν τα 4 κομμάτια με δικά τους έξοδα. Η δική μου εμπειρία λέει πως σοβαρές εταιρείες θα το κάνανε χωρίς 2η σκέψη προκειμένου να μην χάσουν πελάτη χονδρικής. Αν αρνηθούν, προσωπικά δεν θα τους ξαναχρησιμοποιούσα και τέλος, θα έψαχνα άλλον προμηθευτή.

Αστεία πράγματα είναι αυτά, μπορεί να έπεσες σε κανέναν πιο νέο υπάλληλο που δεν έχει εμπειρία και πήρε αστεία πρωτοβουλία, παρόλ' αυτά το θέμα θα έπρεπε να λυθεί μπαμ μπαμ. Έτσι όπως τα περιγράφεις δεν έκανες κανένα λάθος.

Να λέγανε στείλαμε 26 αντί για 30 κομμάτια επειδή δεν είχαμε στην αποθήκη και τα εξτρά λεφτά θα πιστωθούν στον λογαριασμό σου, απόλυτα θεμιτό.

Να στέλνανε email "ξέρετε τελικά τα μεταφορικά είναι τόσα, πως θέλετε να προχωρήσουμε;", απόλυτα θεμιτό.

Αυτό που έγινε είναι αστείο όμως.

Εχω το ιδιο σκεπτικο ακριβως,και δε μπορω να συμφωνησω παραπανω μαζι σου.ΟΜΩΣ απο οτι βλεπω,δε βγαινει ακρη με τα mail,και αυτος που μου απανταει δεν εχει επαφη με το πλανητη μας.Ποιος με προστατευει εμενα σε τετοιες περιπτωσεις?

 

15 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

 

Εγω προτείνω να παραλάβεις την παραγγελία και να βρεις άλλο προμηθευτή αφου αυτός δεν ειναι συνεργάσιμος ή αν αυτα που παραγγέλνεις δεν υπάρχουν αλλου ή τελος πάντων δεν συμφέρει απο αλλου, μην χαλας την σχεση σου, ολα τα μεταφορικά εχουν πάει στο θεο λόγο καυσίμου

 

Προσπαθω να βρω τη συσχετιση της αυξησης των καυσιμων,με αυτο που συνεβη στη περιπτωση μου.Αν το κατανοησω,θα σου απαντησω.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, nas91 είπε

Τους εστειλα σημερα ενα mail,οτι σε πειπτωση που δε μου στειλουν τα 4 τμχ με δικα τους μεταφορικα,θα ακυρωσω τη παραγγελια(δε ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο εφοσον εχω ηδη πληρωσει),και θα ζητησω πισω ολακερο το ποσο..Ακομα περιμενω απαντηση..

Μια χαρά εφικτό είναι. Ζήτα ακύρωση της παραγγελίας (εφόσον δεν σου στείλουν τα 4τμχ) και φυσικά ΜΗΝ παραλάβεις. Μετά θα ζητήσεις να σου επιστραφούν τα λεφτά (εφόσον δεν παρέλαβες/δεν επιθυμείς να παραλάβεις. Σε κάθε περίπτωση έχεις δικαίωμα να το κάνεις αυτό καθώς πρόκειται για αγορά από απόσταση). Αν αντιμετωπίσεις οποιοδήποτε πρόβλημα, (στη συγκεκριμένη περίπτωση άρνηση επιστροφής των χρημάτων) τότε μπορείς να απευθυνθείς σε διάφορους μηχανισμούς είτε τοπικούς είτε ευρωπαϊκούς. 

Προσωπικά, εφόσον όπως λες είναι μεγάλο κατάστημα, δε θεωρώ ότι θα έχεις πρόβλημα ως προς την επιστροφή των χρημάτων. Δεν ξέρω τι θα κάνουν με τα 4τμχ. 

Δημοσ.
18 ώρες πριν, nas91 είπε

Οπως λεει ο τιτλος,πριν απο 2 μερες εκανα μια αγορα για την επιχειρηση μου(χονδρικη) μεσω γερμανικου καταστηματος χονρικης(ενα απο τα μεγαλυτερα και ποιο γνωστα).

[...]

Η ερωτηση μου...ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ,ωστε να βρω το δικαιο μου?

Προστασια καταναλωτη στην ευρωπαικη ενωση υπαρχει?

Εφόσον έκανες αγορά για την επιχείρησή σου, δεν είσαι καταναλωτής. Πέρα από αστικό δικαστήριο, δε νομίζω να μπορείς να απευθυνθείς αλλού.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...