Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα αγαπημένοι μου Insomniacs, έχω κάνει μια παραγγελεία από ένα κατάστημα και έχω πληρώσει με κάρτα σε 2 δόσεις (μια "προκαταβολή" και μετά από 3 ώρες το υπόλοιπο). Ο λόγος που πλήρωσα έτσι ήταν για να πάρω θέση στην παραγγελεία εφόσων είχε μείνει τελευταίο κομμάτι στον προμηθευτή τους  και δεν είχα τόσα χρήματα διαθέσιμα στην κάρτα οπότε έπρεπε να τρέξω στην τράπεζα να κάνω κατάθεση. Ενημερωτικά, το σύστημα πληρωμής του καταστήματος είναι το EveryPay.

Το προιόν είχε διαθεσιμότητα 4-10 ημέρες και ακόμα δεν έχω παραλάβει (δεν έχουν περάσει 10 ημέρες βέβαια). Τώρα έχω βρει καλύτερη ευκαιρία και σκέφτομαι να κάνω υπαναχώρηση αλλά στους όρους επιστροφής του καταστήματος αναφέρει αυτό:

"Όπου το προϊόν δεν είναι ετοιμοπαράδοτο και η εταιρία πραγματοποιεί παραγγελία στους προμηθευτές της κατόπιν εντολής του πελάτη – ειδικά αν αυτή συνοδεύεται από προκαταβολή (ή/και προεξόφληση) – το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν υφίσταται."

Πρώτη φορά βλέπω κάτι τετοιό. Δηλαδή σημαίνει ότι δεν μπορώ να υπαναχωρήσω επειδή δεν το είχαν σε απόθεμα και αναγκαστήκαν να παραγγείλουν από τον προμηθευτή τους με χρέωση? ισχύει κάτι τέτοιο? μου φένεται τρελό να μην μπορώ να υπαναχωρήσω ενώ δεν έχω παραλάβει ακόμα + ότι κανένας τους δεν με ενημέρωσε (βιάστηκα και εγώ, επειδή είχε μείνει 1 κομμάτι μόνο για παραγγελεία).

Έχω δώσει περίπου 800 ευρώ σε χρήματα. Δώστε τα φώτα σας όσοι γνωρίζετε.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, XghosT7 είπε

Καλησπέρα αγαπημένοι μου Insomniacs, έχω κάνει μια παραγγελεία από ένα κατάστημα και έχω πληρώσει με κάρτα σε 2 δόσεις (μια "προκαταβολή" και μετά από 3 ώρες το υπόλοιπο). Ο λόγος που πλήρωσα έτσι ήταν για να πάρω θέση στην παραγγελεία εφόσων είχε μείνει τελευταίο κομμάτι στον προμηθευτή τους  και δεν είχα τόσα χρήματα διαθέσιμα στην κάρτα οπότε έπρεπε να τρέξω στην τράπεζα να κάνω κατάθεση. Ενημερωτικά, το σύστημα πληρωμής του καταστήματος είναι το EveryPay.

Το προιόν είχε διαθεσιμότητα 4-10 ημέρες και ακόμα δεν έχω παραλάβει (δεν έχουν περάσει 10 ημέρες βέβαια). Τώρα έχω βρει καλύτερη ευκαιρία και σκέφτομαι να κάνω υπαναχώρηση αλλά στους όρους επιστροφής του καταστήματος αναφέρει αυτό:

"Όπου το προϊόν δεν είναι ετοιμοπαράδοτο και η εταιρία πραγματοποιεί παραγγελία στους προμηθευτές της κατόπιν εντολής του πελάτη – ειδικά αν αυτή συνοδεύεται από προκαταβολή (ή/και προεξόφληση) – το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν υφίσταται."

Πρώτη φορά βλέπω κάτι τετοιό. Δηλαδή σημαίνει ότι δεν μπορώ να υπαναχωρήσω επειδή δεν το είχαν σε απόθεμα και αναγκαστήκαν να παραγγείλουν από τον προμηθευτή τους με χρέωση? ισχύει κάτι τέτοιο? μου φένεται τρελό να μην μπορώ να υπαναχωρήσω ενώ δεν έχω παραλάβει ακόμα + ότι κανένας τους δεν με ενημέρωσε (βιάστηκα και εγώ, επειδή είχε μείνει 1 κομμάτι μόνο για παραγγελεία).

Έχω δώσει περίπου 800 ευρώ σε χρήματα. Δώστε τα φώτα σας όσοι γνωρίζετε.

 

Αναφορά σε κείμενο

 

ΝΟΜΟΣ 2251/1994

Άρθρο 3ιβ
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης
γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων
 

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...