Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Αυτό ακριβώς ανέφερα. Οτι σχετίζεσαι κάπως.

Άλλο το σχετίζομαι άλλο το δουλεύω σε κάποια από τις εταιρείες όπως 2 φορές ανέφερες.

 

25 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Ανέφερα προηγουμένως οτι διαβάζοντας τη νομοθεσία  αποδέχτηκα οτι δεν είναι παράνομη. Πιστεύω όμως οτι είναι ανήθικη. Εσυ βέβαια πιστεύεις οτι ανήθικος είμαι εγω, ο καταναλωτής. , Let's agree to disagree που λεν και στο χωριό μου.

Η τελευταία γραμμή είναι και ο λόγος που αυτή θα είναι η τελευταία μου απάντηση.

25 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Είναι θεωρείς τόσο απλό να υπολογίσω το κόστος;  Θα πρέπει να έχει κάποιος πρόσβαση στον συνολικό πραγματικό προϋπολογισμό του παρόχου. Πιθανότατα ούτε οι εργαζόμενοι δεν το γνωρίζουν επακριβώς. Και τι με νοιάζει εμένα ως καταναλωτή;

Το κόστος για τον πάροχο μπορεί να μην σε νοιάζει σαν καταναλωτή, αλλά είναι μέρος της εξήγησης για το γιατί παίζουν σε συγκεκριμένα όρια η προσφορές κάτι που απαντά στο ερώτημά σου γιατί δίνουν εκπτώσεις που δε μας αρέσουν ή όταν θέλουμε εμείς. Καλώς κακώς είναι μέρος της απάντησης.

Μια χαρά τα γνωρίζω τα πράγματα έχοντας άτομα που είναι καταναλωτές. Θα τονίσω όμως ένα πράγμα και δε θα συνεχίσω διότι η απάντησή σου "Κάνεις λάθος. Σε αρκετά."

25 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Κάνεις λάθος. Σε αρκετά.

Αυτό δείχνει πολλά για το πώς δρουν πολλά άτομα στην καθημερινότητά τους και αυτό με βρίσκει αντίθετο. Δε με νοιάζει από ποια πλευρά έρχεται ένας εκβιασμός καταστάσεων, είναι κατάπτυστη πρακτική είτε έρχεται από καταναλωτή είτε από εταιρεία.

26 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Στην Ελλάδα ποτέ δεν πέρασαν κάποια έκπτωση αυτόματα.

Επι 14 χρόνια ζούσα στο εξωτερικό σε 2 διαφορετικες ηπείρους. Οι εταιρείες αν άλλαζες πάροχο απλα δεν ασχολούνταν. Δεν ειχε ομως και δεσμεύσεις διετίας. Αλλα ναι σου έδιναν εκπτώσεις αν μπορούσαν. Pricematch ηταν δεδομένο. 

Το γνωρίζω ότι δεν πέρασαν αυτόματα γιατί δε λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο οι εκπτώσεις όπως στο εξωτερικό. Όμως σε 2 χώρες που έμεινα είχα δεσμεύσεις διετίας. Μάλιστα στην τωρινή για να σπάσεις το συμβόλαιο πληρώνεις το ίδιο ποσό ως ρήτρα είτε το σπάσεις μια ώρα πριν τη λήξη είτε την πρώτη μέρα, όπως γινόταν στην Ελλάδα.

 

28 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Συγνώμη αλλα τότε μάλλον δε ξέρεις καλά την Ελληνική πρακτική της τελευταίας δεκαετίας.

Στο Ελλαδιστάν οι ίδιες οι εταιρείες μας έμαθαν οτι μόνο με την απειλή αποχώρησης μας υπολογίζουν. Αυτό είναι το θέμα.

Για να εξηγηθω:  Απο 20 στα 22 ευρώ στην ανανέωση , με 20 θα καθόμουν. Κανω αίτημα φορητότητας σε αλλο παροχο για 20. Μολις έλαβαν την αίτηση φορητότητας με καλούν για προσφορά στα 18. Τους ρωτάω: γιατί δε μου κάνατε προσφορά στα 18 ή ακόμα στα 20 απο την αρχή; Επειδή λοιπόν μου την έδωσαν δεν ενέδωσα και τελικά πήγα στον πάροχο με τα 20.

Γιατί δε μου κάνουν καλή προσφορά στην ανανέωση συμβολαίου, και κινητοποιούνται ΜΟΝΟ οταν λαβουν την αίτηση φορητότητας; Εγώ λοιπόν φταίω; Ας μην αντιδρούν. Αν χάνουν λεφτά γιατί το κάνουν; Στην τελική μόνοι τους κάνουν την προσφορά. 

Μια χαρά γνωρίζω, αλλά δε σε έπαθε κάποιος να χρησιμοποιείς αυτό το κενό. Το έκαναν 1-2 άτομα και είπες (όχι εσύ γενικότερα το λέω), εγώ μαλάκας είμαι να μην το εκμεταλλευτώ; Δηλαδή αν παίξει πλιάτσικο σε ένα κατάστημα θα πεις το ίδιο; Ε αφού μπήκαν άλλοι 10 γιατί να μην μπω και εγώ.

Όσο το γιατί δεν στην έδωσαν την έκπτωση στην αρχή σου έχω ήδη απαντήσει, και πολύ καλά έκανες και δεν ενέδωσες. Τέλος, όπως είδες πλέον δεν έχουν περιθώριο ν' αντιδράσουν, άρα δεν σου κάνουν προσφορά, αλλά γι' αυτό άνοιξες το θέμα γιατί σε ενοχλεί. Δηλαδή θες να σου κάνουν την αντιπροσφορά, αλλά αν δεν βγαίνουν να μην στην κάνουν, όμως αν δε στην κάνουν θα τσαντιστείς. Κύκλος.

Καλή συνέχεια λοιπόν.

  • Like 2
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, dkmaster είπε

Αυτό δείχνει πολλά για το πώς δρουν πολλά άτομα στην καθημερινότητά τους και αυτό με βρίσκει αντίθετο. Δε με νοιάζει από ποια πλευρά έρχεται ένας εκβιασμός καταστάσεων, είναι κατάπτυστη πρακτική είτε έρχεται από καταναλωτή είτε από εταιρεία.

Σχετικά με τον εκβιασμό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

Απλά μάλλον έχουμε διαφορετικές απόψεις περί το τι καθιστά "εκβιασμο". 

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

Κάνεις λάθος. Σε αρκετά.

Αν ένα μαγαζί δίνει pricematch εσύ θα πεις όχι; Είναι εκβιασμός αν το ζητήσει ο καταναλωτής;

Το να ζητήσω καλύτερη τιμή από κάποιο κατάστημα που πουλάει ακριβότερα από κάποιον αποτελεί εκβιασμό; 

Κάτι λάθος έχεις καταλάβει.

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

Μια χαρά γνωρίζω, αλλά δε σε έπαθε κάποιος να χρησιμοποιείς αυτό το κενό. Το έκαναν 1-2 άτομα και είπες (όχι εσύ γενικότερα το λέω), εγώ μαλάκας είμαι να μην το εκμεταλλευτώ; Δηλαδή αν παίξει πλιάτσικο σε ένα κατάστημα θα πεις το ίδιο; Ε αφού μπήκαν άλλοι 10 γιατί να μην μπω και εγώ.

Κανένα άτομο δε μου το έμαθε.

Οι εταιρίες οι ίδιες με τις πρακτικές που ακολουθούσαν μου το έδειξαν.

Η παρομοίωση με πλιάτσικο δεν έχει καμία σχέση. Δε κλέβω κανέναν.

Νομίζω ότι απλά δεν έγινα κατανοητός. Δε λέω σε καμιά περίπτωση να εκβιάσω την εταιρία. 

Με ενοχλεί όμως πάρα πολύ το γεγονός ότι οι πάροχοι δίνουν εκπτώσεις μόνο όταν φοβηθούν ότι θα φύγεις. Αφού μπορούν να δώσουν ας δώσουν από την αρχή, ή αν δε μπορούν ας μη δώσουν καθόλου.

 

Δημοσ.

Το λάθος είναι ότι σχετίζετε το δικαίωμα υπαναχώρησης με την αντιπροσφορα.

Σε αυτό μεν φταίνε οι εταιρίες γιατί είναι δικές τους πρακτικές και οι καταναλωτές το θεωρούν δεδομένο.

Αν διαβάσεις το νήμα καταλαβαίνεις πόσο καλά έχει ριζώσει μέσα τους η αντιπροσφορα και αν δεν μπορούν να την πάρουν, είναι όλα ανήθικα και για το συμφέρον των εταιριών.

Συμφωνώ στο θέμα ότι οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα είναι μπαχαλο, ειδικά σε θέμα υποδομών.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πόσες μέρες πριν πρέπει να κάνει κάποιος αίτηση φορητότητας , σε άλλον παροχο πχ αν κάποιου το συμβόλαιο, λήγει στης 28/6/22 ποσες μέρες πριν πρέπει, να έχει κάνει αίτηση  στον παροχο που θέλει να πάει, που και να μην μείνει χωρίς υπηρεσίες, και να μην πληρώσει κάποια ποινή

Δημοσ.
1 ώρα πριν, markon είπε

Πόσες μέρες πριν πρέπει να κάνει κάποιος αίτηση φορητότητας , σε άλλον παροχο πχ αν κάποιου το συμβόλαιο, λήγει στης 28/6/22 ποσες μέρες πριν πρέπει, να έχει κάνει αίτηση  στον παροχο που θέλει να πάει, που και να μην μείνει χωρίς υπηρεσίες, και να μην πληρώσει κάποια ποινή

Χωρίς υπηρεσίες δεν μένεις, είναι υποχρεωμένος ο πάροχος να σου δίνει υπηρεσίες μέχρι να αλλάξεις εταιρία.

Μπορεί να πληρώσεις κάποια διαφορά για τις μέρες που είσαι εκτός συμβολαίου για τις υπηρεσίες που χρησιμοποίησες.

Τώρα για το πότε θα κάνεις αίτηση.

Προσωπικά θα έκανα αίτηση με άμεση ενεργοποίηση και όχι το 14ημερο, την μέρα της λήξης του συμβολαίου για να είσαι ασφαλής.

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...