Προς το περιεχόμενο

Παραίτηση από δικαίωμα υπαναχώρησης κατά τη φορητότητα σταθερού τηλεφώνου....


Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, hln3 είπε

όταν ο μόναδικός σκοπός που γίνεται η αίτηση είναι η καλύτερη προσφορά από την υφιστάμενη;

 Είπε κανείς κάτι τέτοιο;

Γιατί όμως να μη δίνεται η δυνατότητα για ενδεχόμενη  καλύτερη προσφορά; Είναι κακό; 

Σταματάω τη συζήτηση γιατί δεν έχει κανένα νόημα, νιώθω ότι μιλάω με στελέχη εταιριών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jazzu4ia είπε

...σού απάντησε ο μπεμπελάκ, έφαγες την τάπα σου, αλλά επιμένεις...ας σταμάταγαν και ας μην έκαναν αντιπροσφορά...

...εν ολίγοις όλοι το συμφέρον τους κοιτάνε, ο καταναλωτής την τσέπη του, και πολύ καλά κάνουν...

...δεν υπάρχει κανένα ηθικό θέμα...τα θέλουμε όλα και φτηνά !

...αυτό έλειπε να έχουμε τύψεις επειδή είμαστε απαιτητικοί καταναλωτές !

Φοβερή τάπα δε θα κοιμηθώ απόψε.

...τα θέλουμε όλα και φτηνά! Αυτό δεν είναι απαιτητικός καταναλωτής, είναι άνθρωπος εκτός πραγματικότητας. Και ναι, ο εκβιασμός είναι κάτι ανήθικο. Σας έσκασε τάπα ο hln3 και συνεχίζετε την καραμέλα.

Το σταμάτησαν, αυτό λέμε, και κάνετε καταγγελίες για παράνομες τακτικές...

1 ώρα πριν, BEBELAC είπε

 Είπε κανείς κάτι τέτοιο;

Γιατί όμως να μη δίνεται η δυνατότητα για ενδεχόμενη  καλύτερη προσφορά; Είναι κακό; 

Σταματάω τη συζήτηση γιατί δεν έχει κανένα νόημα, νιώθω ότι μιλάω με στελέχη εταιριών.

Δηλαδή περίμενε, εσύ θέλεις να γίνει η μεταφορά της γραμμής σου μέσα σε 1 μέρα, αλλά μέσα σε αυτή την ημέρα να σου κάνει και αντιπροσφορά ο πάροχος που είσαι τώρα; Γύρνα πλευρό. Αν θες μην υπογράφεις, περίμενε 14 μέρες μήπως και σου κάνει προσφορά ο πάροχος που είσαι τώρα και τέλος.

Σαφώς δεν έχει νόημα όταν σε προσγειώνουν στην πραγματικότητα. Προφανώς να κοιτάξεις το συμφέρον σου αλλά με ηθικά μέσα, και με "απαιτήσεις"  φυσιολογικές. Να απαιτήσεις καλύτερες και σωστές υπηρεσίες για τα χρήματα που δίνεις, σωστό. Να απαιτήσεις μικρότερο κόστος λόγω χαμηλών μισθών ώστε να μην είναι υπέρογκες οι χρεώσεις, σωστό. Να απαιτήσεις να μπορείς να εκβιάζεις "νόμιμα"...;

Επεξ/σία από dkmaster
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dkmaster είπε

Φοβερή τάπα δε θα κοιμηθώ απόψε.

...τα θέλουμε όλα και φτηνά! Αυτό δεν είναι απαιτητικός καταναλωτής, είναι άνθρωπος εκτός πραγματικότητας. Και ναι, ο εκβιασμός είναι κάτι ανήθικο. Σας έσκασε τάπα ο hln3 και συνεχίζετε την καραμέλα.

Το σταμάτησαν, αυτό λέμε, και κάνετε καταγγελίες για παράνομες τακτικές...

Δηλαδή περίμενε, εσύ θέλεις να γίνει η μεταφορά της γραμμής σου μέσα σε 1 μέρα, αλλά μέσα σε αυτή την ημέρα να σου κάνει και αντιπροσφορά ο πάροχος που είσαι τώρα; Γύρνα πλευρό. Αν θες μην υπογράφεις, περίμενε 14 μέρες μήπως και σου κάνει προσφορά ο πάροχος που είσαι τώρα και τέλος.

Σαφώς δεν έχει νόημα όταν σε προσγειώνουν στην πραγματικότητα. Προφανώς να κοιτάξεις το συμφέρον σου αλλά με ηθικά μέσα, και με "απαιτήσεις"  φυσιολογικές. Να απαιτήσεις καλύτερες και σωστές υπηρεσίες για τα χρήματα που δίνεις, σωστό. Να απαιτήσεις μικρότερο κόστος λόγω χαμηλών μισθών ώστε να μην είναι υπέρογκες οι χρεώσεις, σωστό. Να απαιτήσεις να μπορείς να εκβιάζεις "νόμιμα"...;

Χαρα στο κουραγιο σου ...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, dkmaster said:

...τα θέλουμε όλα και φτηνά! Αυτό δεν είναι απαιτητικός καταναλωτής, είναι άνθρωπος εκτός πραγματικότητας.

...ά ναί έ ;;

...εγώ πάντως το κατάφερα εχθές 12 Απρ. '22...

...πήρα την κατοστάρα μου σε τιμή εκτός πραγματικότητας, με παροχές και δώρα εξωπραγματικά, ένα πακέτο εντελώς unreal !

...από τον Νο 2 πάροχο της ελλάδας !

...τους εκβίασα αφόρητα, τους πάτησα στον λαιμό, θα τούς πίνω το αίμα γιά τουλάχιστον 24 μήνες (δυστυχώς την πάτησα και δεσμεύτηκα), και ξέρεις κάτι ; ...με ευχαρίστησαν κι από πάνω !

...μάλιστα γιά δύο μέρες παρασκευή και δευτέρα με παρακάλαγαν να τους εκβιάσω !!

Επεξ/σία από jazzu4ia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, jazzu4ia είπε

...ά ναί έ ;;

...εγώ πάντως το κατάφερα εχθές 12 Απρ. '22...

...πήρα την κατοστάρα μου σε τιμή εκτός πραγματικότητας, με παροχές και δώρα εξωπραγματικά, ένα πακέτο εντελώς unreal !

...από τον Νο 2 πάροχο της ελλάδας !

...τους εκβίασα αφόρητα, τους πάτησα στον λαιμό, θα τούς πίνω το αίμα γιά τουλάχιστον 24 μήνες (δυστυχώς την πάτησα και δεσμεύτηκα), και ξέρεις κάτι ; ...με ευχαρίστησαν κι από πάνω !

...μάλιστα γιά δύο μέρες παρασκευή και δευτέρα με παρακάλαγαν να τους εκβιάσω !!

Εσύ δεν έγραφες πως κάνουν τραστ; Τώρα πως σου δώσανε φοβερή προσφορά; Αυτοαναιρείσαι λίγα ποστ παρακάτω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

34 minutes ago, hln3 said:

Εσύ δεν έγραφες πως κάνουν τραστ; Τώρα πως σου δώσανε φοβερή προσφορά; Αυτοαναιρείσαι λίγα ποστ παρακάτω.

...έ τί νομίζεις ότι ήταν εύκολο ;;

...έξι χρόνια τούς εκβιάζω προσπαθώντας να διαρρήξω το αρραγές καρτέλ πού έχουν στήσει !

...αλλά στό τέλος μετά από τόν στυγνό, ανελέητο, εκβιασμό, δεν άντεξαν ! σπάσανε προχτές !

...δηλ. είναι εκτός πραγματικότητας, really unreal, αλλά μπορεί καί νά γίνει κιόλας !

...αρκεί νά είσαι ένας άνθρωπος ευήθης, καί όχι ανήθικος στυγνός εκβιαστής πού τρομοκρατεί τίς καϋμένες (απροστάτευτες) εταιρίες σταθερής (και κινητής) !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, jazzu4ia είπε

...ά ναί έ ;;

...εγώ πάντως το κατάφερα εχθές 12 Απρ. '22...

...πήρα την κατοστάρα μου σε τιμή εκτός πραγματικότητας, με παροχές και δώρα εξωπραγματικά, ένα πακέτο εντελώς unreal !

...από τον Νο 2 πάροχο της ελλάδας !

...τους εκβίασα αφόρητα, τους πάτησα στον λαιμό, θα τούς πίνω το αίμα γιά τουλάχιστον 24 μήνες (δυστυχώς την πάτησα και δεσμεύτηκα), και ξέρεις κάτι ; ...με ευχαρίστησαν κι από πάνω !

...μάλιστα γιά δύο μέρες παρασκευή και δευτέρα με παρακάλαγαν να τους εκβιάσω !!

Δεν ξέρω αν δε μπορείς ή δε θες να καταλάβεις. Ίσως και τα δύο. Γενικά στη ζωή το όλα και φτηνά το θέλουμε όλοι, αυτό όμως δε μας κάνει απαιτητικούς καταναλωτές, μας κάνει καταναλωτές εκτός πραγματικότητας. Είναι πολύ διαφορετικό να καλέσεις τον πάροχο και να ζητήσεις την καλύτερη δυνατή προσφορά που μπορεί να σου δώσει, από το να κάνεις κάθε τρεις και λίγο αίτημα φορητότητας για να εκβιάσεις μια προσφορά. Θες δε θες το δεύτερο είναι ανήθικο. Ήδη ο οργανισμός που επικαλείστε για καταγγελίες έχει αποφανθεί γι' αυτή την τακτική. Αλλά ξέχασα τώρα είναι κακή και η ΕΕΤΤ, προφανώς τα παίρνει, και είναι και αυτή κατά του καταναλωτή.

Επίσης, σταματήστε να βγάζετε συμπεράσματα και να βλέπετε φαντάσματα με μετόχους και fanboys. Οι κωλοπάροχοι έχουν πάρα πολλά κακά, (2022 και η Ελλάδα έχει ακόμη έως 24mbit σε πολλές περιοχές), άθλιες εργασιακές συνθήκες στο μεγαλύτερο κομμάτι τους, κ.λπ.. Επειδή λέμε τα πράγματα με το όνομά τους δε σημαίνει ότι γουστάρουμε την κάθε εταιρεία.

 

11 ώρες πριν, cumulus είπε

Χαρα στο κουραγιο σου ...

Προσπαθώ όσο μπορώ να κάνω τον κόσμο να βλέπει και την απέναντι όχθη, αλλά δεν...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, dkmaster είπε

Είναι πολύ διαφορετικό να καλέσεις τον πάροχο και να ζητήσεις την καλύτερη δυνατή προσφορά που μπορεί να σου δώσει, από το να κάνεις κάθε τρεις και λίγο αίτημα φορητότητας για να εκβιάσεις μια προσφορά.

Είπα δε θα συνεχίσω αλλά με τρελαίνεις...

Αρχικά Το "κάθε τρεις και λίγο" είναι στη χειρότερη περίπτωση κάθε 2 χρόνια. 

Ιστορικό "εκβιασμού": Καλώ τον πάροχο και δε μου δίνει καμία ιδιαίτερη προσφορά λίγο πριν λήξει το συμβόλαιο μου. Μάλιστα στην περίπτωση της μητέρας μου για 24αρα γραμμή μου δίνουν 22 Ευρώ από 20 που είχε. Και δεν μου δίνουν καλύτερο σέρβις επειδή θα πληρώσω περισσότερα. Τα 2 ευρώ θα πάνε μάλλον σε κάποιον μεγαλοπαράγοντα.

Μόλις όμως λάβουν αίτημα φορητότητας βρίσκουν ξαφνικά πλάνα που δεν υπήρχαν. Ποιος δουλεύει ποιον; Γιατί δε μου δίνουν καλύτερες τιμές από την αρχή, και από την στιγμή που είμαι και παλιός πελάτης. Εγώ δεν εκβιάζω. Κάνω αίτημα για ενδεχόμενο συμβόλαιο. Δε νομίζω ότι χάνει η εταιρία με την καλύτερη προσφορά . Αλλιώς δε θα έκανε προσφορά. Αυτό λέγεται ανταγωνισμός. Αλλά ξέχασα , είναι κακός ο ανταγωνισμός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Είπα δε θα συνεχίσω αλλά με τρελαίνεις...

Αρχικά Το "κάθε τρεις και λίγο" είναι στη χειρότερη περίπτωση κάθε 2 χρόνια. 

Ιστορικό "εκβιασμού": Καλώ τον πάροχο και δε μου δίνει καμία ιδιαίτερη προσφορά λίγο πριν λήξει το συμβόλαιο μου. Μάλιστα στην περίπτωση της μητέρας μου για 24αρα γραμμή μου δίνουν 22 Ευρώ από 20 που είχε. Και δεν μου δίνουν καλύτερο σέρβις επειδή θα πληρώσω περισσότερα. Τα 2 ευρώ θα πάνε μάλλον σε κάποιον μεγαλοπαράγοντα.

Μόλις όμως λάβουν αίτημα φορητότητας βρίσκουν ξαφνικά πλάνα που δεν υπήρχαν. Ποιος δουλεύει ποιον; Γιατί δε μου δίνουν καλύτερες τιμές από την αρχή, και από την στιγμή που είμαι και παλιός πελάτης. Εγώ δεν εκβιάζω. Κάνω αίτημα για ενδεχόμενο συμβόλαιο. Δε νομίζω ότι χάνει η εταιρία με την καλύτερη προσφορά . Αλλιώς δε θα έκανε προσφορά. Αυτό λέγεται ανταγωνισμός. Αλλά ξέχασα , είναι κακός ο ανταγωνισμός.

Καμία μα καμία σχέση. Αρχικά τα 2 ευρώ δεν πάνε σε κανένα μεγαλοπαράγοντα (στις σοβαρές εταιρείες). Για να υπάρξουν υπηρεσίες χρειάζονται και επενδύσεις, αυτά τα χρήματα από πού νομίζεις ότι βγαίνουν; Από τα κέρδη, από παράγοντες, από δάνεια, από κρατικό μηχανισμό, κ.λπ.. 

Όταν το πακέτο με τα 24mbit και απεριόριστα τηλέφωνα π.χ. κοστίζει στον πάροχο 18 ευρώ (βασικά τώρα πρέπει να κοστίζει κοντά στα 16.5),  και στο δίνει 22 βγάζει ένα κέρδος χ. Όταν υπάρχει περιθώριο έκπτωσης γίνεται έκπτωση. Όταν λοιπόν κάνεις αίτημα μεταφοράς κάνεις για τους εξής λόγους:

1) Βρήκες ίδιο πακέτο, ίδια τιμή και επειδή δε σου κάνει ο πάροχος έκπτωση φεύγεις.

2) Βρήκες ίδιο πακέτο, μεγαλύτερη τιμή αλλά επειδή σπάστηκες με τον πάροχο φεύγεις.

3) Βρήκες ίδιο πακέτο, μικρότερη τιμή οπότε σε συμφέρει και φεύγεις.

4) Βρήκες καλύτερο πακέτο, ίδια, μικρότερη ή ελάχιστα μεγαλύτερη τιμή και φεύγεις.

5) Οποιοδήποτε από τα παραπάνω + καλύτερη εξυπηρέτηση και  φεύγεις.

6) Εκβιάζεις για έκπτωση και μένεις στον ίδιο πάροχο.

Νομίζεις όμως ότι αν το πακέτο στο αφήσουν 20 ευρώ ή και λιγότερο το κάνουν γιατί έχουν το περιθώριο και όχι γιατί θέλουν να κρατήσουν τον πελάτη για να έχουν χ αριθμό συνδρομητών για εμπορικούς λόγους.

Και μιας που λειτουργεί έτσι ο ανταγωνισμός λοιπόν, πες μου, πόσες φορές πήγες από το Α σουπερ μάρκετ και είπες, κοίταξε εγώ ψωνίζω από εδώ 20 χρόνια, μένουμε στη γειτονιά σε στηρίζουμε, αλλά ο Β έχει την ίδια ΦΕΤΑ 2 ευρώ φθηνότερα, για να μην πάω να την πάρω από εκεί τι τιμή μου κάνεις; Ανταγωνισμός δεν είναι αυτό;

Τέλος για να καταλάβεις γιατί κάνουμε και τη συζήτηση, λες δε νομίζω να χάνει η εταιρεία με την καλύτερη προσφορά. Αναρωτήσου για ποιους λόγους έκλεισαν κάποιοι πάροχοι. Ένας από τους λόγους που έκλεισε η CYTA ήταν γιατί έδινε πακέτα κάτω από το κόστος για να χτίσει πελατολόγιο και να μπορέσει να παίζει στις πρώτες θέσεις με τους μεγάλους. Δε σου λέω ότι φταις εσύ γι' αυτό ή το πέρα-δώθε με τις αιτήσεις, αλλά σου λέω γιατί χάνει όντως πολλές φορές ένας πάροχος με την καλύτερη προσφορά.

Επεξ/σία από dkmaster
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, dkmaster είπε

Όταν το πακέτο με τα 24mbit και απεριόριστα τηλέφωνα π.χ. κοστίζει στον πάροχο 18 ευρώ (βασικά τώρα πρέπει να κοστίζει κοντά στα 16.5),  και στο δίνει 22 βγάζει ένα κέρδος χ. Όταν υπάρχει περιθώριο έκπτωσης γίνεται έκπτωση.

Η εμμονή σου και οι απαντήσεις σου αποτελούν πειστήριο της σχέσης σου με το αντικείμενο της τηλεφωνίας. Θα μας πεις σε ποια εταιρεία δουλεύεις;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, BEBELAC είπε

Η εμμονή σου και οι απαντήσεις σου αποτελούν πειστήριο της σχέσης σου με το αντικείμενο της τηλεφωνίας. Θα μας πεις σε ποια εταιρεία δουλεύεις;

Δεν υπάρχει καμία εμμονή, σου εξηγώ την πραγματικότητα. Και για να σου απαντήσω στην ερώτηση γιατί υπάρχει γενικότερα μια εμμονή η αντίθετη άποψη να ταυτίζεται με την εργασία σε συγκεκριμένη εταιρεία. Δεν ζω Ελλάδα εδώ και 10 χρόνια, ούτε καν στην Ευρώπη και δεν δουλεύω σε καμία Ελληνική εταιρεία, βρίσκομαι στον χώρο των τηλεπικοινωνιών άλλα τόσα χρόνια όμως. Δεν είναι απαραίτητο η σχέση μου με την τηλεφωνία να αποτελεί πειστήριο για εργασία μου σε κάποιον πάροχο. Δε θες να καταλάβεις απλά ότι δεν με απασχολεί καμία εταιρεία, όπως είπε και ο @vagelis2019 μεγάλο δράμα η κατάσταση των υπηρεσιών, όμως αυτό δε μας δίνει το δικαίωμα να λειτουργούμε με απειλές είναι τόσο απλό. Νομίζεις ότι οι υπάλληλοι των εταιρειών έχουν όρεξη ή λόγω να υπερασπίζονται τις εταιρείες στις οποίες δουλεύουν; Ποιος νομίζεις θα έβλεπες αυτή τη συζήτηση και θα ήθελε να μάθει ποιος υπάλληλος απαντά για να του δώσει μπόνους;

Έχεις χίλιους λόγους να τα βάλεις με τους παρόχους, αλλά αυτός που ανέφερες στα ποστ σου δεν είναι ένας από αυτούς. Και σε ξαναρωτάω, σε πόσα καταστήματα έχεις πάει και έχεις ζητήσει χαμηλότερη τιμή προϊόντος επειδή το άλλο κατάστημα το έχει φθηνότερα; Σε κανένα προφανώς γι' αυτό και δεν απάντησες.

Συμπερασματικά, αναφέρεις ότι η τακτική που εφαρμόζεται πλέον με τις ευλογίες της ΕΕΤΤ για την αφαίρεση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι παράνομη. Σου λέμε δεν είναι και αυτό έγινε για να κοπούν και οι απειλές των συνδρομητών προς τους παρόχους και για να λυθεί το μπάχαλο που έφερνε αυτή τη τακτική. Απαντάς ότι αυτή η απειλή ήταν ο μόνος τρόπος για να πάρεις έκπτωση και σου λέω ότι παρότι αυτό είναι αλήθεια είναι ανήθικο. Σου εξηγώ στο περίπου (δε είμαι σε καμία εταιρεία για να σου πω ακριβώς) πώς κοστολογούνται οι υπηρεσίες, εφόσον εγώ σου κάνω για υπάλληλος και δε με πιστεύεις μπορείς να κάνεις μια έρευνα μόνος σου για κόστη εξοπλισμών, κόστος συντήρησης δικτύου, κόστος επαύξησης ταχύτητας δικτύου και να δεις, και γιατί τα περιθώρια για εκπτώσεις δεν είναι αυτά που φαντάζεσαι.

Δε χρειάζεται να πιστέψεις τίποτε από τα παραπάνω και σκοπός μου δεν είναι να σου αλλάξω γνώμη, μπορείς να κάνεις μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ και να μας πεις μετά την απάντηση σε αυτή την καταγγελία. 

Υ.Γ. Καθαρά από περιέργεια έκανα το εξής πείραμα εχθές, κάλεσα τον πάροχό μου και του ζήτησα έκπτωση γιατί όντως μια αντίπαλη εταιρεία έχει καλύτερη τιμή, η απάντηση που πήρα ήταν "λυπάμαι πολύ, αν δε σας καλύπτουν τα πακέτα μας μπορείτε να πάτε στην άλλη εταιρεία". Κάλεσα έπειτα στην εταιρεία κινητής της γυναίκας μου που είναι διαφορετική και έκανα το ίδιο, έλαβα την ίδια απάντηση. Ρώτησα επίσης 5 γνωστούς που μένουν κοντά μου αν θα ακολουθούσαν αυτή την τακτική (να απειλήσουν με αποχώρηση για να λάβουν έκπτωση) και η απάντησή τους ήταν "Μα αφού αυτές τις τιμές έχουν και όποτε έχουν εκπτώσεις ενημερώνουν και περνούν αυτόματα γιατί να το κάνω αυτό και να μην πάω σε μια εταιρεία που είναι φθηνότερη;"

Επεξ/σία από dkmaster
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορείτε απλά να μην ψάχνετε οτιδήποτε για να διαμαρτυρηθείτε; Ξέρετε να διαβάζετε; Υπαναχώρηση γνωρίζετε τι είναι; Εάν όχι λεξικό και γρήγορα. 

Είστε πολύ ψαγμενοι απαιτητικοί καταναλωτές προς τους άλλους ,αλλά yolo σε ότι αφορά εσάς. 

Η εταιρεία σου έστειλε ένα χαρτί που απορώ εάν κατάλαβες τι λεει, δεν σου έστειλε μπράβους για να εκβιάζουν ούτε έπραξε παράνομα.

Για να γίνει το οτιδήποτε χρειάζεται ένα κόστος, ένα κεφάλαιο. Δεν είναι άγιος Παντελεήμονας έξω. Πάντα υπάρχει ο παράγοντας κέρδος.

Ακόμα και εσύ ΑΝ δουλεύεις και δεν γκρινιάζεις όλη μέρα για όλα, ο μισθός σου αποτελεί ένα κομμάτι τις διαμόρφωσγς τιμής μιας υπηρεσίας. Δεν νομίζω να ήθελες να δουλεύεις αγαθοεργία.

Πραγματικά απορώ στην κοινωνία έξω πως φέρεστε για να έχετε τέτοιες συμπεριφορές και εμμονές. 

Το όλο ποστ πάει να γίνει σαν αυτό με τις απάτες με τις τράπεζες. 

Έχει γεμίσει η κοινωνία ψευτομαγκες αλάνια και μορτιδες, που τάχα μου ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ θέλουν να τους κοροϊδέψουν κ να εξαπατήσουν,αλλά αυτοί είναι τόσο ψαγμενοι που σκάνε τάπες με το καλημέρα και τους κάνουν όλοι προσφοραρες και δωραρες χαϊδεύοντας τους τα πατουσακια γιατί δεν θέλουν να τους χάσουν 

Αν και αυτή η συμπεριφορά προσπαθεί να καλύψει αλλά κενά.... Είτε γνωστικά είτε αντίληψης. 

Σωστος καταναλωτής δεν είναι αυτός που τα θέλει όλα φτηνά, τζάμπα δεν θα πω, αλλά αυτός που ξέρει τι γίνεται χρηματοοικονομικά. Διαφορετικά και ο μισθός του τότε να αγγίξει το μηδέν γιατί θα έρθει άλλος καταναλωτής εκεί που δουλεύει και θα θέλει φτηνές υπηρεσίες, παροχές, προϊόντα.

Επεξ/σία από TNT2
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

σου εξηγώ την πραγματικότητα

Ευχαριστώ πολύ! 

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

βρίσκομαι στον χώρο των τηλεπικοινωνιών άλλα τόσα χρόνια όμως

Αυτό ακριβώς ανέφερα. Οτι σχετίζεσαι κάπως.

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

αναφέρεις ότι η τακτική που εφαρμόζεται πλέον με τις ευλογίες της ΕΕΤΤ για την αφαίρεση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι παράνομη.

Ανέφερα προηγουμένως οτι διαβάζοντας τη νομοθεσία  αποδέχτηκα οτι δεν είναι παράνομη. Πιστεύω όμως οτι είναι ανήθικη. Εσυ βέβαια πιστεύεις οτι ανήθικος είμαι εγω, ο καταναλωτής. , Let's agree to disagree που λεν και στο χωριό μου.

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

Σου εξηγώ στο περίπου (δε είμαι σε καμία εταιρεία για να σου πω ακριβώς) πώς κοστολογούνται οι υπηρεσίες, εφόσον εγώ σου κάνω για υπάλληλος και δε με πιστεύεις μπορείς να κάνεις μια έρευνα μόνος σου για κόστη εξοπλισμών, κόστος συντήρησης δικτύου, κόστος επαύξησης ταχύτητας δικτύου και να δεις, και γιατί τα περιθώρια για εκπτώσεις δεν είναι αυτά που φαντάζεσαι.

Είναι θεωρείς τόσο απλό να υπολογίσω το κόστος;  Θα πρέπει να έχει κάποιος πρόσβαση στον συνολικό πραγματικό προϋπολογισμό του παρόχου. Πιθανότατα ούτε οι εργαζόμενοι δεν το γνωρίζουν επακριβώς. Και τι με νοιάζει εμένα ως καταναλωτή;

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

σε πόσα καταστήματα έχεις πάει και έχεις ζητήσει χαμηλότερη τιμή προϊόντος επειδή το άλλο κατάστημα το έχει φθηνότερα; Σε κανένα προφανώς γι' αυτό και δεν απάντησες.

Κάνεις λάθος. Σε αρκετά.

4 ώρες πριν, dkmaster είπε

 "Μα αφού αυτές τις τιμές έχουν και όποτε έχουν εκπτώσεις ενημερώνουν και περνούν αυτόματα 

Στην Ελλάδα ποτέ δεν πέρασαν κάποια έκπτωση αυτόματα.

Επι 14 χρόνια ζούσα στο εξωτερικό σε 2 διαφορετικες ηπείρους. Οι εταιρείες αν άλλαζες πάροχο απλα δεν ασχολούνταν. Δεν ειχε ομως και δεσμεύσεις διετίας. Αλλα ναι σου έδιναν εκπτώσεις αν μπορούσαν. Pricematch ηταν δεδομένο. 

5 ώρες πριν, dkmaster είπε

Δεν ζω Ελλάδα εδώ και 10 χρόνια, ούτε καν στην Ευρώπη 

Συγνώμη αλλα τότε μάλλον δε ξέρεις καλά την Ελληνική πρακτική της τελευταίας δεκαετίας.

Στο Ελλαδιστάν οι ίδιες οι εταιρείες μας έμαθαν οτι μόνο με την απειλή αποχώρησης μας υπολογίζουν. Αυτό είναι το θέμα.

Για να εξηγηθω:  Απο 20 στα 22 ευρώ στην ανανέωση , με 20 θα καθόμουν. Κανω αίτημα φορητότητας σε αλλο παροχο για 20. Μολις έλαβαν την αίτηση φορητότητας με καλούν για προσφορά στα 18. Τους ρωτάω: γιατί δε μου κάνατε προσφορά στα 18 ή ακόμα στα 20 απο την αρχή; Επειδή λοιπόν μου την έδωσαν δεν ενέδωσα και τελικά πήγα στον πάροχο με τα 20.

Γιατί δε μου κάνουν καλή προσφορά στην ανανέωση συμβολαίου, και κινητοποιούνται ΜΟΝΟ οταν λαβουν την αίτηση φορητότητας; Εγώ λοιπόν φταίω; Ας μην αντιδρούν. Αν χάνουν λεφτά γιατί το κάνουν; Στην τελική μόνοι τους κάνουν την προσφορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...