Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ζήτησα να μεταφέρω τη σύνδεση του σταθερού μου τηλεφώνου από τη NOVA στη WIND .

Μου ήρθαν τα συμβόλαια για υπογραφή και μαζί τους μου ήρθε και ένα έντυπο που έχει τίτλο παραίτηση από το δικαίωμα της υπαναχώρησης, προκειμένου να εκκινήσει άμεσα η εκτέλεση της παρούσης σύμβασης....

Με άλλα λόγια σου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό.

Ή υπογράφεις ή καθυστερώ πάνω από 14 μέρες...... Και δε ντρέπονται να στο ζητήσουν. Για να μη λάβει την αίτηση φορητότητας η NOVA και κάνει αντιπρόταση.

Απλά τραγικό. Πιθανότατα και παράνομο.  Έστειλα καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αν και μάλλον δε βλέπω να βγαίνει άκρη.

  • Like 1
  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Ζήτησα να μεταφέρω τη σύνδεση του σταθερού μου τηλεφώνου από τη NOVA στη WIND .

Μου ήρθαν τα συμβόλαια για υπογραφή και μαζί τους μου ήρθε και ένα έντυπο που έχει τίτλο παραίτηση από το δικαίωμα της υπαναχώρησης, προκειμένου να εκκινήσει άμεσα η εκτέλεση της παρούσης σύμβασης....

Με άλλα λόγια σου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό.

Ή υπογράφεις ή καθυστερώ πάνω από 14 μέρες...... Και δε ντρέπονται να στο ζητήσουν. Για να μη λάβει την αίτηση φορητότητας η NOVA και κάνει αντιπρόταση.

Απλά τραγικό. Πιθανότατα και παράνομο.  Έστειλα καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αν και μάλλον δε βλέπω να βγαίνει άκρη.

Έκανες τον κόπο να διαβάσεις τον κανονισμό φορητότητας πριν στείλεις καταγγελία;

Επεξ/σία από hln3
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Moderators
Δημοσ.

Το χαρτί μάλλον δεν το διάβασες

Είτε δεν υπογραφές και βάζουν την αίτηση 15 μέρες στο συρτάρι, οπότε όταν πάρει το αίτημα η τρέχουσα ετερια σου δεν μπορείς να φύγεις είτε αν βιάζεσαι υπογραφές την παραίτηση από δικαιώματα και γίνεται άμεσα η σύνδεση

Τελείωσε το πανηγύρι που είχαμε παλιά που πήγαινες από αντιπροσφορα σε αντιπροσφορα και κατέληγες με προγράμματα στα 10 ευρώ

Δημοσ.
4 ώρες πριν, hln3 είπε

Έκανες τον κόπο να διαβάσεις τον κανονισμό φορητότητας πριν στείλεις καταγγελία;

Τι εννοείς; Τι δεν είδα;

Δημοσ.
12 ώρες πριν, BEBELAC είπε

Ζήτησα να μεταφέρω τη σύνδεση του σταθερού μου τηλεφώνου από τη NOVA στη WIND .

Μου ήρθαν τα συμβόλαια για υπογραφή και μαζί τους μου ήρθε και ένα έντυπο που έχει τίτλο παραίτηση από το δικαίωμα της υπαναχώρησης, προκειμένου να εκκινήσει άμεσα η εκτέλεση της παρούσης σύμβασης....

Με άλλα λόγια σου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό.

Ή υπογράφεις ή καθυστερώ πάνω από 14 μέρες...... Και δε ντρέπονται να στο ζητήσουν. Για να μη λάβει την αίτηση φορητότητας η NOVA και κάνει αντιπρόταση.

Απλά τραγικό. Πιθανότατα και παράνομο.  Έστειλα καταγγελία στην ΕΕΤΤ, αν και μάλλον δε βλέπω να βγαίνει άκρη.

Αυτό έγινε για να σταματήσουν οι λαμογιές με τις αντιπροσφορές και όχι μόνο. Επίσης, δεν είναι παράνομο.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dkmaster είπε

Αυτό έγινε για να σταματήσουν οι λαμογιές με τις αντιπροσφορές και όχι μόνο. Επίσης, δεν είναι παράνομο.

Οι "λαμογιες" που αναφέρεις δούλευαν σίγουρα υπέρ του καταναλωτή.

8 ώρες πριν, hln3 είπε

Το διάβασα και ευχαριστώ για την ενημέρωση. Μαζεύτηκαν δηλαδή όλοι οι πάροχοι μαζί και αποφάσισαν να μη τρώγονται μεταξύ τους με την ευλογία του συνήγορου του καταναλωτή. Απο το κακό στο χειρότερο πάει αυτή η χώρα. Αυτή ειναι λαμογιά κατ' εμε. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, BEBELAC said:

Οι "λαμογιες" που αναφέρεις δούλευαν σίγουρα υπέρ του καταναλωτή.

Το διάβασα και ευχαριστώ για την ενημέρωση. Μαζεύτηκαν δηλαδή όλοι οι πάροχοι μαζί και αποφάσισαν να μη τρώγονται μεταξύ τους με την ευλογία του συνήγορου του καταναλωτή. Απο το κακό στο χειρότερο πάει αυτή η χώρα. Αυτή ειναι λαμογιά κατ' εμε. 

...πέστα βρέ φίλε, μπράβο...θα μάς τρελάνουν οι συμφορουμίτες εδώ μέσα που είναι fanboys των εταιριών...κάναν trust οι εταιρίες γιά να μας π@δ@ξουν και οι φίλοι μας εδώ μέσα πανηγυρίζουν...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, BEBELAC είπε

Οι "λαμογιες" που αναφέρεις δούλευαν σίγουρα υπέρ του καταναλωτή.

Το διάβασα και ευχαριστώ για την ενημέρωση. Μαζεύτηκαν δηλαδή όλοι οι πάροχοι μαζί και αποφάσισαν να μη τρώγονται μεταξύ τους με την ευλογία του συνήγορου του καταναλωτή. Απο το κακό στο χειρότερο πάει αυτή η χώρα. Αυτή ειναι λαμογιά κατ' εμε. 

 

41 λεπτά πριν, jazzu4ia είπε

...πέστα βρέ φίλε, μπράβο...θα μάς τρελάνουν οι συμφορουμίτες εδώ μέσα που είναι fanboys των εταιριών...κάναν trust οι εταιρίες γιά να μας π@δ@ξουν και οι φίλοι μας εδώ μέσα πανηγυρίζουν...

Έχετε δίκιο παιδιά. Πραγματικά παρότι δεν έχω μετοχές σε κάποια από τις εταιρείες τις γουστάρω πάρα πολύ. Συχνά-πυκνά τους στέλνω και ιδέες για το πώς να λειτουργούν χειρότερα οι υπηρεσίες μας ή το πώς να μας παίρνουν περισσότερα χρήματα με χειρότερες υπηρεσίες.

Οι λαμογιές σίγουρα δούλευαν υπέρ του καταναλωτή βραχυπρόθεσμα, διότι πλήρωνες για έναν χρόνο μια υπηρεσία στο κόστος για να μεγαλώσει η εταιρεία το πελατολόγιο (CYTA), αλλά μετά έκλεινε, προφανώς υπέρ του καταναλωτή το κλείσιμο.

Μετά πλήρωνες μια υπηρεσία με ελάχιστο κέρδος για να μη σε χάσει ο άλλος από πελάτη αλλά δε σου έφτανε το bandwidth, ήθελες να γίνουν επενδύσεις με τα χρήματα που δεν έδινες και τι κατάφερες; Κλείσιμο (Forthnet), μέτριες υπηρεσίες (Vodafone). Σαφώς αποτελέσματα υπέρ του καταναλωτή. Τσίμπα τώρα ένα καρτελ, 3 εταιρειών υπέρ του καταναλωτή.

Νομίζω το πιο σωστό πάντως θα ήταν να κάνεις αίτηση μεταφοράς και η γραμμή να μεταφέρεται 2 μήνες μετά, να έχουν περιθώριο και καινούργιοι πάροχοι να σε πάρουν τηλέφωνο για προσφορά, γιατί δηλαδή να σε πάρει μόνο ο παλιός; Και αν στο διάστημα αυτό σκάσει μύτη η inalan στην περιοχή σου;

Δεν φταίει προφανώς μόνο ο καταναλωτής για τα παραπάνω, αλλά είναι γελοίο να θες υπηρεσία ταχύτατη, εξυπηρέτηση ταχύτατη, άπλετο bandwidth αλλά όλο αυτό να μην ξεπερνά τα 15-18 ευρώ. (Εποχές αντιπροσφορών).

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Δεν φταίει προφανώς μόνο ο καταναλωτής για τα παραπάνω, αλλά είναι γελοίο να θες υπηρεσία ταχύτατη, εξυπηρέτηση ταχύτατη, άπλετο bandwidth αλλά όλο αυτό να μην ξεπερνά τα 15-18 ευρώ. (Εποχές αντιπροσφορών).

Δεν καταλαβα ; Φταίει έστω και λίγο ο καταναλωτής για το οτι υπηρχε ανταγωνισμός μεταξυ των εταιρειών; Ο καταναλωτής οριζε τις τιμες ή οι εταιρείες;  Αν δεν έβγαιναν γιατί εκαναν αντιπροσφορες;

Εγω παντως ξέρω οτι το κόστος των τηλεφωνικών συνδέσεων στην Ελλάδα είναι  υψηλότερο απο το εξωτερικό. Αν αναλογιστεί κανείς και τα χαμηλότερα εισοδήματα μας τότε τα πράγματα ειναι ακομα χειρότερα.

Δε ειναι θέμα κόστους για μένα αλλα ανηθικων τακτικών που μονο τις εταιρείες εξυπηρετούν.

 

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, BEBELAC είπε

Δεν καταλαβα ; Φταίει έστω και λίγο ο καταναλωτής για το οτι υπηρχε ανταγωνισμός μεταξυ των εταιρειών; Ο καταναλωτής οριζε τις τιμες ή οι εταιρείες;  Αν δεν έβγαιναν γιατί εκαναν αντιπροσφορες;

Εγω παντως ξέρω οτι το κόστος των τηλεφωνικών συνδέσεων στην Ελλάδα είναι  υψηλότερο απο το εξωτερικό. Αν αναλογιστεί κανείς και τα χαμηλότερα εισοδήματα μας τότε τα πράγματα ειναι ακομα χειρότερα.

Δε ειναι θέμα κόστους για μένα αλλα ανηθικων τακτικών που μονο τις εταιρείες εξυπηρετούν.

 

Δεν υπάρχει πρόβλημα, ό,τι σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα. Προφανώς οι καταναλωτές είναι πάντα Άγιοι και δε φταίνε ποτέ.

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, BEBELAC είπε

Δεν καταλαβα ; Φταίει έστω και λίγο ο καταναλωτής για το οτι υπηρχε ανταγωνισμός μεταξυ των εταιρειών; Ο καταναλωτής οριζε τις τιμες ή οι εταιρείες;  Αν δεν έβγαιναν γιατί εκαναν αντιπροσφορες;

Εγω παντως ξέρω οτι το κόστος των τηλεφωνικών συνδέσεων στην Ελλάδα είναι  υψηλότερο απο το εξωτερικό. Αν αναλογιστεί κανείς και τα χαμηλότερα εισοδήματα μας τότε τα πράγματα ειναι ακομα χειρότερα.

Δε ειναι θέμα κόστους για μένα αλλα ανηθικων τακτικών που μονο τις εταιρείες εξυπηρετούν.

 

Αφού αφήσαμε τα νομικά στην άκρη και πιάσαμε το ηθικό, πόσο ηθικό είναι να απασχολείται προσωπικό και πόρους από μια εταιρεία (πωλητής, κούριερ κτλ) και να δεσμεύονται και θύρες, όταν ο μόναδικός σκοπός που γίνεται η αίτηση είναι η καλύτερη προσφορά από την υφιστάμενη;

Και προφανώς μετά από το πάρε δώσε των αντιπροσφορών, έμενε το ερώτημα, σε ποιον ανήκει τελικά η γραμμή; Και φυσικά πολλές φορές τέτοια ερωτήματα κατέληγαν στην ΕΕΤΤ, οπότε στο τέλος δεσμεύοταν και ένα δημόσιο αγαθό (η αντάποκριση της ΕΕΤΤ) και όλα αυτά στο παιχνιδί του να γλιτώσει κάποιος 2-3 ευρώ στο πάγιο.

Προφανώς η ΕΕΤΤ έχει πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθεί από το να ψάχνει κάθε τρεις και λίγο σε ποιον πάροχο ανήκει η γραμμή οπότε έκανε μια διαδικασία που αφήνει λιγότερα περιθώρια για αμφισβητήσεις και προστριβές.

  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 hour ago, dkmaster said:

Δεν υπάρχει πρόβλημα, ό,τι σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα. Προφανώς οι καταναλωτές είναι πάντα Άγιοι και δε φταίνε ποτέ.

...σού απάντησε ο μπεμπελάκ, έφαγες την τάπα σου, αλλά επιμένεις...ας σταμάταγαν και ας μην έκαναν αντιπροσφορά...

...εν ολίγοις όλοι το συμφέρον τους κοιτάνε, ο καταναλωτής την τσέπη του, και πολύ καλά κάνουν...

...δεν υπάρχει κανένα ηθικό θέμα...τα θέλουμε όλα και φτηνά !

...αυτό έλειπε να έχουμε τύψεις επειδή είμαστε απαιτητικοί καταναλωτές !

  • Like 2
  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...