Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Choulio είπε

Πετυχημένο όνομα διάλεξαν οι άτιμοι πάντως 

Εξαιρετικά πετυχημένο και κυριολεκτώ. Ο μίτος της Αριάδνης που θα ξεκλειδώσει το λαβύρινθο της γραφειοκρατίας. 

  • Like 1
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Radiatedsoul είπε

ειχα παει ευδαπ υποκαταστημα για μια νεα παροχη και κουβαλουσα μια στοιβα χαρτια. Απεξω περιμεναν κυριολεκτικα πανω απο 50 ατομα ουρα με αποστασεις μεταξυ τους και μασκες. 

"Συγγνωμη και εσεις για νεα παροχη" ρωτησα εναν. "οχι ρε φιλε τι νεα παροχη, για να πληρωσω τον λογαριασμο ηρθα" μου λεει αυτος

Έχω να πληρώσω λογαριασμό σε φυσικό κατάστημα περίπου 10 έτη. Πήγα σε υποκατάστημα τράπεζας μία φορά μόνο για να αντικαταστήσω χαμένη κάρτα. Δεν κάνω τίποτα πλέον σε καταστήματα. Μόνο από τον υπολογιστή ή το κινητό μου. Δεν μου περισσεύει χρόνος να τρέχω δεξίά και αριστερά. Αν σε κάποιους περισσεύει....χαλάλι τους. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, PaNtErAz είπε

Σοβαρά μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς ένα φόρουμ τεχνολογίας, που θα έπρεπε να χαιρετίζει τέτοιου είδους ενέργειες, έφτασε να αμφισβητεί κάθε βήμα προς τα μπροστά. Άντε στα Facebook κτλ, στο insomnia τι κάνετε όλοι εσείς οι οπισθοδρομικοί; Τελείωσαν οι "μανουλες του Facebook", η "επίπεδη γη", "η αιλαδα ανικοι στους έλινες" κτλ; Αδυνατω να το πιστέψω...

Εδώ και χρόνια έχει πάψει να είναι αυτό που λες το insomnia από άποψη μελών. 

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, deceit είπε

Εσένα, ως data subject, τα στοιχεία σου τα έχουν οι κρατικές υπηρεσίες.  Είναι θετικό ότι από τα φυσικά βιβλιάρια γίνεται μετάβαση σε ψηφιακά.  Το ίδιο ισχύει και για το μητρώο εμβολιασμού.

Το πώς διαχειρίζεται ένας data controller τα στοιχεία αυτά και το κατά πόσο συμμορφώνεται με την ισχύουσα νομοθεσία είναι άσχετο με το άρθρο.  Μπορώ να επιχειρηματολογήσω για το ότι είναι ευκολότερο να υπάρχει κακοδιαχείριση όταν οι πληροφορίες αυτές ανταλλάσσονται με φυσικά βιβλιάρια και χαρτιά αντί ψηφιακών μέσων.

Κρυφός (και φανερός) πόθος των ασφαλιστικών εταιρειών είναι η πρόσβαση στα βιβλιάρια υγείας μας.

Αυτά που γράφουν μέσα οι γιατροί ως τώρα δεν τα έβλεπε κανένας. Η αρχή έγινε με την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, η συνέχεια στις οθόνες... Η ευκολία της ψηφιοποίησης, κλπ είναι το τυράκι για να περάσει εύκολα το ιατρικό ιστορικό του καθενός στον άμεσα ενδιαφερόμενο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, costaseglezos είπε

Κρυφός (και φανερός) πόθος των ασφαλιστικών εταιρειών είναι η πρόσβαση στα βιβλιάρια υγείας μας.

Αυτά που γράφουν μέσα οι γιατροί ως τώρα δεν τα έβλεπε κανένας. Η αρχή έγινε με την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, η συνέχεια στις οθόνες... Η ευκολία της ψηφιοποίησης, κλπ είναι το τυράκι για να περάσει εύκολα το ιατρικό ιστορικό του καθενός στον άμεσα ενδιαφερόμενο.

Όλες οι ασφαλιστικές και γενικότερα ο κάθε data controller πάντα θα συλλέγει πληροφορίες που αναλογούν στην υπηρεσία που μας προσφέρουν.  Εάν για παράδειγμα, έχω μια ασφάλεια για υγειονομική περίθαλψη η οποία με καλύπτει και για STDs και ζητήσω να από την ασφαλιστική να μου πληρώσει φάρμακα για HIV, ενδέχεται να μου ζητηθεί να διευκρινήσω πότε και πώς πιστεύω ότι κόλλησα την ασθένεια.  Από αυτό, η ασφαλιστική θα μάθει τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις.  Αυτό είναι πληροφορία που συγκαταλέγεται στα sensitive personal information, όπου δεν έχει πρόσβαση ένας οποιοσδήποτε data controller.  

Το επιχείρημά σου ότι πριν την ψηφιοποίηση μια ασφαλιστική δεν θα είχε πληροφορίες στο ιατρικό σου ιστορικό - εάν το χρειαζόταν - δεν ισχύει.  Καμία ασφαλιστική δεν θα σε πληρώσει έτσι απλά.

Επεξ/σία από deceit
  • Like 1
Δημοσ.
11 hours ago, johnnieinlab said:

Φαντάζομαι τις εξής κατηγορίες:

  1. Δεν μπορεί να έχει λεφτά στην τράπεζα διότι θα του τα κατασχέσουν και πληρώνει μόνο με μετρητά.
  2. Δε έχει εξοικείωση με την τεχνολογία
  3. Κάνει διακανονισμό
  4. Θέλει να πληρώσει μέρος τους λογαριασμού χωρίς να του το κόψουν και θέλει να μιλήσει με υπάλληλο διότι δεν ξέρει πως αλλιώς
  5. Έχει ληγμένο λογαριασμό και δεν ξέρει τι να κάνει αλλιώς
  6. Έτσι έκανε πάντα

Δυστυχώς υπάρχουν δήμοι που ακόμα δεν έχουν προσθέσει τις υπηρεσίες τους στο Για τη ΔΕΥΑ – Ydata. Εμείς στην περιοχή που μένουμε ή θα πάμε στο γκισέ, ή θα κάνουμε μεταφορά σε λογαριασμό της υπηρεσίας (με τα ανάλογα έξοδα αν δεν έχεις λογαριασμό τραπεζής ίδιο με της υπηρεσίες). 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, costaseglezos είπε

Κρυφός (και φανερός) πόθος των ασφαλιστικών εταιρειών είναι η πρόσβαση στα βιβλιάρια υγείας μας.

Πόσοι έχουν ιδιωτική, αποκλειστικά, ασφάλιση;

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/4/2022 στις 9:38 ΠΜ, deceit είπε

Το επιχείρημά σου ότι πριν την ψηφιοποίηση μια ασφαλιστική δεν θα είχε πληροφορίες στο ιατρικό σου ιστορικό - εάν το χρειαζόταν - δεν ισχύει.  Καμία ασφαλιστική δεν θα σε πληρώσει έτσι απλά.

Άλλο να δίνεις εσύ εξηγήσεις εφόσον είσαι πελάτης, άλλο να γνωρίζει το ιστορικό σου εκ προοιμίου. Έτσι αποκτά τη δυνατότητα να αποφασίζει αν και για ποιες περιπτώσεις θα σε ασφαλίσει. 

Επεξ/σία από costaseglezos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...