Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Alexde είπε

Έχεις κάνει καμία δουλειά που να έχει να κάνει με δημόσιο- οτα τελευταία? Πχ έκδοση οικοδ.αδειας, αγοραπωλησία ακινήτου, έκδοση σύνταξης, τακτοποίηση αυθαιρετων και άλλα πολλά. Αν ναι, δεν θα έλεγες το ίδιο..

 

Ακόμα κι εκεί υπάρχουν βελτιώσεις τα τελευταία χρόνια, αν και όχι ριζικές αλλαγές. Ορισμένα από αυτά που αναφέρεις τα έκανα πρόσφατα και ένα σημαντικό μέρος αυτών μπορούσε να γίνει ηλεκτρονικά (άσχετα αν ακόμα κι έτσι υπήρχαν προβλήματα και χρειάστηκε αρκετό μπρος-πίσω). Συμφωνώ ότι το συγκεκριμένο είδος του δημοσίου και κυρίως ό,τι αφορά σε ΟΤΑ/Πολεοδομίες/Εφορίες κλπ έχει μείνει πίσω σε σχέση με τις υπόλοιπες γενικές βελτιώσεις του gov.gr.

Θα έλεγα μάλιστα ότι πολλές καθυστερήσεις ή κωλύματα σε ΟΤΑ και Πολεοδομίες οφείλονται σε ελλείψεις ανθρώπινου δυναμικού (εκτός από την παραδοσιακή και κατά τόπους ανοργανωσιά ή τη δυσκολία στην ερμηνεία των διατάξεων που συχνά αλληλοαναιρούν η μία την άλλη, για τα οποία όμως δεν ευθύνονται οι ίδιοι οι υπάλληλοι). Εκεί ακριβώς θα ήταν που θα βοηθούσε τα μέγιστα η ψηφιοποίηση των εργασιών, φαίνεται όμως ότι αυτό γίνεται με αργά βήματα. Πιθανώς επειδή ο καθένας σηκώνει το δικό του μπαϊράκι χωρίς να υπάρχει κεντρική αρχή που επιβάλει ό,τι πρέπει να εφαρμοστεί προς όφελος του πολίτη.

Για παράδειγμα πολύ πρόσφατα χρειάστηκε να καταθέσω σε εφορία τη σύμβαση έργου με εργολάβο, ωστόσο η τοπική εφορία δεν το δεχόταν και ήθελε να πάω το χαρτί μόνο στη δική μου ΔΟΥ, στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Η δική μου ΔΟΥ δεν δεχόταν καν email, φαξ ή ταχυδρομείο, έπρεπε να πάω το ίδιο το πρωτότυπο χαρτί. Τουναντίον η ΔΟΥ της συζύγου (σε τρίτη πόλη) για το ίδιο ακριβώς θέμα δεν είχε κανένα πρόβλημα με όλα τα παραπάνω αφού δεχόταν email και τα πάντα όλα. Είναι που θα πέσεις και κανένας δεν μπορεί ακόμα να τους κάνει όλους αυτούς να εφαρμόσουν κοινή γραμμή.

Στα υπόλοιπα του gov.gr και άλλων δημοσίων υπηρεσιών, χαίρομαι γιατί επιτέλους μπόρεσα να ασφαλίσω σωστά όλα τα παιδιά μου ηλεκτρονικά χωρίς να χρειάζεται να τρέχω στα κατά τόπους ΕΦΚΑ/ΙΚΑ (που σπανίως σηκώνουν τηλέφωνα) και να ακούω γελοιότητες ότι πρέπει ο δεύτερος γονέας να τρέχει αυτοπροσώπως στο ταμείο του (στο οποίο επίσης δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνα) για να πάρει αποδεικτικό μη-ασφάλισης, επειδή τα ταμεία δεν μπορούσαν να διασταυρώσουν στοιχεία μεταξύ τους. Μπόρεσα επιτέλους να ολοκληρώσω τη διαδικασία ονοματοδοσίας ηλεκτρονικά, χωρίς να φάω 3+ ώρες για να τρέχω στο ληξιαρχείο του δήμου μου για μια απλούστατη πράξη.

 

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, b1LLy23 είπε

Καμιά μιζέρια η αλήθεια είναι, τώρα αν δε θέλεις να τη δεχτείς είναι άλλο θέμα!

Κοίτα λίγο πως ΟΛΟΙ αντέδρασαν θετικά σε αυτό που σου απάντησε και πως αντέδρασαν αρνητικά σε αυτό που είπες. Έτσι για να μην έχεις την ψευδαίσθηση ότι κατέχεις την αλήθεια.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσα μπορούν να γίνουν ψηφιακά να γίνουν. Τέλος στις ουρές, τέλος στα χαρτιά, τέλος στο χάσιμο χρόνου. Όσο για τις νέες ταυτότητες έχουν γίνει πολλές προσφυγές στο ΣΤΕ οπότε θα αργήσουν κι άλλο. 

Να υποθέσω πως όσοι είστε αντίθετοι με τον εκσυγχρονισμό του δημοσίου, τους λογαριασμούς σας δεν τους πληρώνετε μέσω e-banking και πηγαίνετε ακόμα στο προποτζίδικά; 

Επεξ/σία από gianniskks
  • Like 5
Δημοσ.

Μακάρι τα πάντα ακόμα και για τα μωρά,  να γίνουν ψηφιακά και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ χωρίς να απαιτείται παρουσία υπαλλήλου. 

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 3
Δημοσ.
2 ώρες πριν, nzeppos είπε

Ακόμα κι εκεί υπάρχουν βελτιώσεις τα τελευταία χρόνια, αν και όχι ριζικές αλλαγές. Ορισμένα από αυτά που αναφέρεις τα έκανα πρόσφατα και ένα σημαντικό μέρος αυτών μπορούσε να γίνει ηλεκτρονικά (άσχετα αν ακόμα κι έτσι υπήρχαν προβλήματα και χρειάστηκε αρκετό μπρος-πίσω). Συμφωνώ ότι το συγκεκριμένο είδος του δημοσίου και κυρίως ό,τι αφορά σε ΟΤΑ/Πολεοδομίες/Εφορίες κλπ έχει μείνει πίσω σε σχέση με τις υπόλοιπες γενικές βελτιώσεις του gov.gr.

Θα έλεγα μάλιστα ότι πολλές καθυστερήσεις ή κωλύματα σε ΟΤΑ και Πολεοδομίες οφείλονται σε ελλείψεις ανθρώπινου δυναμικού (εκτός από την παραδοσιακή και κατά τόπους ανοργανωσιά ή τη δυσκολία στην ερμηνεία των διατάξεων που συχνά αλληλοαναιρούν η μία την άλλη, για τα οποία όμως δεν ευθύνονται οι ίδιοι οι υπάλληλοι). Εκεί ακριβώς θα ήταν που θα βοηθούσε τα μέγιστα η ψηφιοποίηση των εργασιών, φαίνεται όμως ότι αυτό γίνεται με αργά βήματα. Πιθανώς επειδή ο καθένας σηκώνει το δικό του μπαϊράκι χωρίς να υπάρχει κεντρική αρχή που επιβάλει ό,τι πρέπει να εφαρμοστεί προς όφελος του πολίτη.

Για παράδειγμα πολύ πρόσφατα χρειάστηκε να καταθέσω σε εφορία τη σύμβαση έργου με εργολάβο, ωστόσο η τοπική εφορία δεν το δεχόταν και ήθελε να πάω το χαρτί μόνο στη δική μου ΔΟΥ, στην άλλη άκρη της Ελλάδας. Η δική μου ΔΟΥ δεν δεχόταν καν email, φαξ ή ταχυδρομείο, έπρεπε να πάω το ίδιο το πρωτότυπο χαρτί. Τουναντίον η ΔΟΥ της συζύγου (σε τρίτη πόλη) για το ίδιο ακριβώς θέμα δεν είχε κανένα πρόβλημα με όλα τα παραπάνω αφού δεχόταν email και τα πάντα όλα. Είναι που θα πέσεις και κανένας δεν μπορεί ακόμα να τους κάνει όλους αυτούς να εφαρμόσουν κοινή γραμμή.

Στα υπόλοιπα του gov.gr και άλλων δημοσίων υπηρεσιών, χαίρομαι γιατί επιτέλους μπόρεσα να ασφαλίσω σωστά όλα τα παιδιά μου ηλεκτρονικά χωρίς να χρειάζεται να τρέχω στα κατά τόπους ΕΦΚΑ/ΙΚΑ (που σπανίως σηκώνουν τηλέφωνα) και να ακούω γελοιότητες ότι πρέπει ο δεύτερος γονέας να τρέχει αυτοπροσώπως στο ταμείο του (στο οποίο επίσης δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνα) για να πάρει αποδεικτικό μη-ασφάλισης, επειδή τα ταμεία δεν μπορούσαν να διασταυρώσουν στοιχεία μεταξύ τους. Μπόρεσα επιτέλους να ολοκληρώσω τη διαδικασία ονοματοδοσίας ηλεκτρονικά, χωρίς να φάω 3+ ώρες για να τρέχω στο ληξιαρχείο του δήμου μου για μια απλούστατη πράξη.

 

Για αυτόν τον λόγο διάβασα πως ετοιμάζεται καταγραφή όλων των διαδικασιών του Δημοσίου με αναλυτική παρουσίαση των βημάτων που χρειάζεται η κάθε μία. Έτσι όλο το Δημόσιο θα ακολουθολει υποχρεωτικα αυτόν τον οδηγό. Δεν θα σου ζητάει ο καθένας ότι θελει.

  • Thanks 2
Δημοσ.
2 hours ago, ardi21 said:

Για αυτόν τον λόγο διάβασα πως ετοιμάζεται καταγραφή όλων των διαδικασιών του Δημοσίου με αναλυτική παρουσίαση των βημάτων που χρειάζεται η κάθε μία. Έτσι όλο το Δημόσιο θα ακολουθολει υποχρεωτικα αυτόν τον οδηγό. Δεν θα σου ζητάει ο καθένας ότι θελει.

Έχει γίνει μια πρώτη καταγραφή. 

Αρχική σελίδα - Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών (mitos.gov.gr)

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, b1LLy23 είπε

Καμιά μιζέρια η αλήθεια είναι, τώρα αν δε θέλεις να τη δεχτείς είναι άλλο θέμα!

Πότε θα βάλει dislike το insomnia να το πατάμε στις απύθμενες ανοησίες που διαβάζουμε; Χαίρε ατελείωτη!

  • Like 8
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Πότε θα βάλει dislike το insomnia να το πατάμε στις απύθμενες ανοησίες που διαβάζουμε; Χαίρε ατελείωτη!

Θέλεις να γίνει κρανίου τόπος εδώ μέσα?????????????

Δημοσ.

Σοβαρά μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς ένα φόρουμ τεχνολογίας, που θα έπρεπε να χαιρετίζει τέτοιου είδους ενέργειες, έφτασε να αμφισβητεί κάθε βήμα προς τα μπροστά. Άντε στα Facebook κτλ, στο insomnia τι κάνετε όλοι εσείς οι οπισθοδρομικοί; Τελείωσαν οι "μανουλες του Facebook", η "επίπεδη γη", "η αιλαδα ανικοι στους έλινες" κτλ; Αδυνατω να το πιστέψω...

  • Like 3
  • Thanks 4
  • Confused 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, PaNtErAz είπε

Σοβαρά μερικές φορές αναρωτιέμαι πώς ένα φόρουμ τεχνολογίας, που θα έπρεπε να χαιρετίζει τέτοιου είδους ενέργειες, έφτασε να αμφισβητεί κάθε βήμα προς τα μπροστά. Άντε στα Facebook κτλ, στο insomnia τι κάνετε όλοι εσείς οι οπισθοδρομικοί; Τελείωσαν οι "μανουλες του Facebook", η "επίπεδη γη", "η αιλαδα ανικοι στους έλινες" κτλ; Αδυνατω να το πιστέψω...

Καλά εδώ τι περιμένεις να βρεις; Δεν είναι δα και το XDA. Κουτσομπολιστικο φόρουμ είναι περισσότερο. Το ότι έχει τεχνολογικής φύσεως ειδήσεις δεν συνεπάγεται και αντιστοιχο κοινό...

Δημοσ.
8 ώρες πριν, gianniskks είπε

 τους λογαριασμούς σας δεν τους πληρώνετε μέσω e-banking και πηγαίνετε ακόμα στο προποτζίδικά; 

ειχα παει ευδαπ υποκαταστημα για μια νεα παροχη και κουβαλουσα μια στοιβα χαρτια. Απεξω περιμεναν κυριολεκτικα πανω απο 50 ατομα ουρα με αποστασεις μεταξυ τους και μασκες. 

"Συγγνωμη και εσεις για νεα παροχη" ρωτησα εναν. "οχι ρε φιλε τι νεα παροχη, για να πληρωσω τον λογαριασμο ηρθα" μου λεει αυτος

  • Sad 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Radiatedsoul είπε

"Συγγνωμη και εσεις για νεα παροχη" ρωτησα εναν. "οχι ρε φιλε τι νεα παροχη, για να πληρωσω τον λογαριασμο ηρθα" μου λεει αυτος

Αν φορούσε και τίποτα δερμάτινα ήταν μάλλον από τον τοπικό σύνδεσμο BDSM

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, b1LLy23 είπε

Ε βέβαια αφού τα λύσαμε όλα τα προ-βλήματα μας σα χώρα τι ξεχάσαμε να κάνουμε....;

Όταν θα αρχίσουμε να λύνουμε καθημερινά περισσότερα προβλήματα του τύπου "όλα τα είχαμε αυτό μας μάρανε" θα έχουμε αρχίσει να γινόμαστε κανονικό κράτος.

10 ώρες πριν, MrHavoC είπε

Η ψηφιοποίηση δημόσιων υπηρεσιών γίνεται ή έχει γίνει χρόοοοονια τώρα σε άλλα κράτη, απλά εμείς αναγκαστήκαμε να εξυγχρονιστούμε λόγω κορόνα... Πάντως, κάλλιο αργά παρά ποτέ

Η πανδημία επιτάχυνε την διαδικασία και κυρίως διευκόλυνε την αποδοχή της από το κοινό αλλά και τους δημόσιους λειτουργούς. Αλλά ως στρατηγική είχε ανακοινωθεί αυτούσια από τον ίδιο τον υπουργό στις προγραμματικές δηλώσεις στη Βουλή το καλοκαίρι του 19 μόλις ανέλαβε. Άλλωστε 22 Μαρτίου 2020 μπήκε το πρώτο lockdown 23 Μαρτιου 2020 ανεβηκε το gov.gr

10 ώρες πριν, Alexde είπε

Έχεις κάνει καμία δουλειά που να έχει να κάνει με δημόσιο- οτα τελευταία? Πχ έκδοση οικοδ.αδειας, αγοραπωλησία ακινήτου, έκδοση σύνταξης, τακτοποίηση αυθαιρετων και άλλα πολλά. Αν ναι, δεν θα έλεγες το ίδιο..

 

Προσωπικά έκανα έναρξη επιχείρησης (ιατρείο) από την εφορία και πήρα άδεια λειτουργίας ιατρείου από τον σύλλογο ψηφιακά. Όλες οι διαδικασίες τα πιστοποιητικά τα απαιτούμενα έγγραφα ακόμα και ο έλεγχος του φάκελου για την άδεια του ιατρείου έγιναν εξ αποστάσεως χωρίς κανένα πρόβλημα. Η μόνη "μη ψηφιακή διαδικασία" ήταν ο επιτόπιος έλεγχος στο ιατρείο από την επιτροπή του συλλόγου.

Το επόμενο βήμα είναι όλα αυτά που συγκέντρωσα ψηφιακά να διακινούνται αυτόματα μεταξύ των μητρώων και από μένα να απαιτείται απλά η άδεια μου να μετακινηθούν πληροφορίες από την μια υπηρεσία στην άλλη.

5 ώρες πριν, Agmourk είπε

Έχει γίνει μια πρώτη καταγραφή. 

Αρχική σελίδα - Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών (mitos.gov.gr)

Πετυχημένο όνομα διάλεξαν οι άτιμοι πάντως 

Επεξ/σία από Choulio
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Radiatedsoul είπε

ειχα παει ευδαπ υποκαταστημα για μια νεα παροχη και κουβαλουσα μια στοιβα χαρτια. Απεξω περιμεναν κυριολεκτικα πανω απο 50 ατομα ουρα με αποστασεις μεταξυ τους και μασκες. 

"Συγγνωμη και εσεις για νεα παροχη" ρωτησα εναν. "οχι ρε φιλε τι νεα παροχη, για να πληρωσω τον λογαριασμο ηρθα" μου λεει αυτος

Φαντάζομαι τις εξής κατηγορίες:

  1. Δεν μπορεί να έχει λεφτά στην τράπεζα διότι θα του τα κατασχέσουν και πληρώνει μόνο με μετρητά.
  2. Δε έχει εξοικείωση με την τεχνολογία
  3. Κάνει διακανονισμό
  4. Θέλει να πληρώσει μέρος τους λογαριασμού χωρίς να του το κόψουν και θέλει να μιλήσει με υπάλληλο διότι δεν ξέρει πως αλλιώς
  5. Έχει ληγμένο λογαριασμό και δεν ξέρει τι να κάνει αλλιώς
  6. Έτσι έκανε πάντα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...