Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα νέα έρχονται μετά τη σύστηαση σωματείου μέρους των υπαλλήλων της Raven Software.

Τη μονιμοποίηση προσωρινού προσωπικού, υπεύθυνο για την ποιότητα των τίτλων της ανακοίνωσε η Activision Blizzard, μια κίνηση που θα εφαρμοστεί από την 1η Ιουλίου. Πολλοί από τους 1,100 QA testers θα λάβουν υψηλότερο μισθό, συγκεκριμένα $20 ανά ώρα από τις 17 Απριλίου, ενώ ως μόνιμοι υπάλληλοι θα έχουν κι άλλα προνόμια όπως bonus αποδοχών.

Η εταιρεία δήλωσε πως η προσθήκη τους στο προσωπικό θα ενισχύσει τους πόρους ανάπτυξης και θα αυξήσει το μόνιμο προσωπικό κατά 25%. Πρόσφατα, επιπλέον 500 υπάλληλοι προστέθηκαν στο μόνιμο εργατικό δυναμικό της εταιρείας σε άλλες θέσεις και στούντιο.

Η κίνηση έρχεται μετά την κίνηση εργαζομένων της Raven Software να δημιουργήσουν σωματείο. Υπάλληλοι της Activision Blizzard προχώρησαν σε απεργία το Δεκέμβριο μετά την απόλυση προσωρινού προσωπικού, με τους εργαζομένους στο τμήμα QA της Raven να ανακοινώνουν το δικό τους σωματείο ένα μήνα μετά.

Η Activision αρνήθηκε να αναγνωρίσει το σωματείο και έκανε ανακατανομή προσωπικού σε διάφορα τμήματα, με ανώτερα στελέχη να προσπαθούν να πείσουν τους υπαλλήλους να μην προχωρήσουν σ' αυτή την κίνηση. Παρόλα αυτά, οι QA testers συνέχισαν με τα σχέδιά τους και φαίνεται να πέτυχαν τον στόχο τους.

"Το αν το προσωπικό της Raven αποφασίσει να δημιουργήσει σωματείο δεν έχει καμία σχέση με την αύξηση μισθών σε άλλους QA testers σε διάφορους τομείς της Activision", ανέφερε ένας αντιπρόσωπος της Activision Blizzard στο Bloomberg, ενώ πρόσθεσε πως οι υπάλληλοι της Raven δε μπορούν να λάβουν μεγαλύτερες αποδοχές λόγω νομικών υποχρεώσεων.

Η Microsoft που συμφώνησε να εξαγοράσει την εταιρεία έναντι $68,7 δις., δήλωσε τον περασμένο μήνα πως σέβεται τα δικαιώματα των υπαλλήλων "αν επιλέξουν να τους αντιπροσωπεύει ένα σωματείο και θα σεβαστεί τις αποφάσεις τους".

Υπάλληλοι της Activision Blizzard πίεσαν τη διοίκηση της εταιρείας και σε άλλους τομείς, με πιο πρόσφατη απεργία αυτής της περασμένης εβδομάδας, μετά την ανακοίνωση μη απαίτησης εμβολιασμού κατά του COVID-19 για εργασία στα γραφεία της εταιρείας, αναγκάζοντας την εταιρεία να δηλώσει πως θα επιτρέψει στα διάφορα στούντιό της να θέσουν τις δικές τους πολιτικές επιστροφής προσωπικού.

Επιπλέον, η εταιρεία είναι αντιμέτωπη με πολλές μηνύσεις παρενόχλησης και κακής αντιμετώπισης προσωπικού. Το "Τμήμα Δίκαιης Απασχόλησης" της Καλιφόρνια προχώρησε σε μήνυση τον περασμένο Ιούλιο, κατηγορώντας την εταιρεία για διακρίσεις κατά των γυναικών, μεταξύ άλλων. Την περασμένη εβδομάδα, δικαστής επέβαλε πρόστιμο 18 εκατομμυρίων δολαρίων στην Activision Blizzard για τη διευθέτηση ομοσπονδιακής αγωγής που κατηγορούσε την εταιρεία ότι συντηρούσε μία κουλτούρα σεξουαλικής παρενόχλησης και φυλετικών διακρίσεων.

Τέλος, η Activision Blizzard δεν είναι η μόνη εταιρεία στον χώρο βιντεοπαιχνιδιών που μονιμοποιεί προσωρινό προσωπικό, με την Epic Games τον Φεβρουάριο να ανακοινώνει πως θα μονιμοποιήσει σχεδόν όλο το QA προσωπικό της που βρίσκεται στις ΗΠΑ.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μονιμότητα δεν είναι απαραίτητο θετικό στις ΗΠΑ. Ο λόγος; Ότι σου περιορίζουν αρκετά τα χρήματα που μπορεί να βγάζεις. Ένα QA Tester ισως προτιμαει να συνεργαζεται με 4-5 εταιρειες ταυτοχρονα ωστε να καταφερνει να μαζευει πιο πολλα χρηματα. 

Στις ΗΠΑ που οι θέσεις εργασίας σε τεχνολογία είναι κάπως ατέλειωτες, πολλοί QA testers προτιμουν να ειναι ανοιχτοι σε προτασεις συνεργασιες και να εχουν δικα τους agencies. 

Το ίδιο συμβαίνει και σε αλλά επαγγέλματα όπως τουριστικά. Αντί ένας σερβιτόρος π.χ., να εργάζεται 30-40 ώρες σε ένα εστιατόριο (που είναι σπάνιο βέβαια στις ΗΠΑ) προτιμάει να εργάζεται 40-45 ώρες σε δυο διαφορετικά. Ταυτόχρονα και ένας οδηγός στην Amazon ίσως προτιμήσει το 4-6ωρο αντί 8-9ωρο γιατί μπορεί να διατηρεί eBay σελίδα (κάποιοι στις ΗΠΑ βγάζουν άπειρα από thrift stores reselling). 

Γενικά η μονιμότητα στις ΗΠΑ είναι μια λέξη που δεν υπάρχει σήμερα, εκτός και αν μιλάμε για τη Sierra η την ΙΒΜ, Dell των late 80s-90s (εκει εμπαινες και εβγαινες με συνταξη στις τελευταιες δυο). 

Επεξ/σία από insomniac01
  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ.

"Το αν το προσωπικό της Raven αποφασίσει να δημιουργήσει σωματείο δεν έχει καμία σχέση με την αύξηση μισθών σε άλλους QA testers σε διάφορους τομείς της Activision"

🤣🤣🤣🤣

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

" Πολλοί από τους 1,100 QA testers θα λάβουν υψηλότερο μισθό, συγκεκριμένα $20 ανά ώρα"

Δηλαδή τώρα πόσο έπαιρναν; 15$ την ώρα δεν έιναι στα MacDonald's?
Επίσης, όταν λένε μόνιμο προσωπικό, εννοούν αορίστου χρόνου.
Δεν είναι ελληνικό δημόσιο.

"Η Microsoft που συμφώνησε να εξαγοράσει την εταιρεία έναντι $68,7 δις., δήλωσε τον περασμένο μήνα πως σέβεται τα δικαιώματα των υπαλλήλων "αν επιλέξουν να τους αντιπροσωπεύει ένα σωματείο και θα σεβαστεί τις αποφάσεις τους"."

Το έχει πιάσει το νόημα η MS. Βάζεις δικά σου άτομα σαν head του σωματείου και ξενοιάζεις. 

Επεξ/σία από filip123go
  • Like 1
Δημοσ.

Πειτε μου κατι πριν παθω το εγκεφαλικό, αυτη η δουλεία ειναι που παίζεις και πληρώνεσαι?  Διάλογος μεταξύ συζύγων:  -Πως πήγε σήμερα η δουλειά? - Ασε πέθανα, πέρασα 11 πίστες με τέρατα...

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, filip123go είπε

" Πολλοί από τους 1,100 QA testers θα λάβουν υψηλότερο μισθό, συγκεκριμένα $20 ανά ώρα"

Δηλαδή τώρα πόσο έπαιρναν; 15$ την ώρα δεν έιναι στα MacDonald's?
Επίσης, όταν λένε μόνιμο προσωπικό, εννοούν αορίστου χρόνου.
Δεν είναι ελληνικό δημόσιο.

"Η Microsoft που συμφώνησε να εξαγοράσει την εταιρεία έναντι $68,7 δις., δήλωσε τον περασμένο μήνα πως σέβεται τα δικαιώματα των υπαλλήλων "αν επιλέξουν να τους αντιπροσωπεύει ένα σωματείο και θα σεβαστεί τις αποφάσεις τους"."

Το έχει πιάσει το νόημα η MS. Βάζεις δικά σου άτομα σαν head του σωματείου και ξενοιάζεις. 

to the point....αν το σωματείο είναι εργοδοτικό και ξεπουλημένο,όπως η πλεινότητα στις ΗΠΑ,μόνο εμπόδια φέρνει στο κίνημα και τις διεκδηκήσεις των εργαζομένων.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, silentalex16 είπε

Πειτε μου κατι πριν παθω το εγκεφαλικό, αυτη η δουλεία ειναι που παίζεις και πληρώνεσαι?  Διάλογος μεταξύ συζύγων:  -Πως πήγε σήμερα η δουλειά? - Ασε πέθανα, πέρασα 11 πίστες με τέρατα...

Δε νομίζω πως είναι τόσο απλό. Φαντάζομαι ότι ασχολείσαι για ώρα με κάθε βράχο / δέντρο / χαρακτήρα με σκοπό να βρεις bugs για να μην τα βρουν όσοι πληρώσουν το παιχνίδι.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, silentalex16 είπε

Πειτε μου κατι πριν παθω το εγκεφαλικό, αυτη η δουλεία ειναι που παίζεις και πληρώνεσαι?  Διάλογος μεταξύ συζύγων:  -Πως πήγε σήμερα η δουλειά? - Ασε πέθανα, πέρασα 11 πίστες με τέρατα...

το QA είναι υπερβολικά σημαντικό τμήμα σε εταιρείες πληροφορικής, γιατί προλαβαίνουν όσο το δυνατό γίνεται τα bugs, καταλαβαίνω το χιουμοριστικό χαρακτήρα του post σου, αλλά σκέψου πόσο βαρετό στην πραγματικότητα είναι να προσπαθείς να κάνεις interact με το περιβάλλον με κάθε δυνατό σενάριο. 

Για παράδειγμα και σε φουλ απλοποίηση, φαντάσου να πρέπει να σκοτώσεις ένα mob με κάθε πιθανό τρόπο, και με κάθε πιθανό εξοπλισμό, δηλαδή να εξαντλήσεις όλους τους συνδυασμούς. Ειλικρινά το QA είναι από τα πιο ΒΑΡΕΤΑ κομμάτια του development, και αναφέρομαι στο gaming, αν πιάσουμε και το υπόλοιπο software, απλά εμετός!! Σε γενικές γραμμές κάνεις την πιο βαρετή διαδικασία, δεν χρησιμοποιείς ιδιαίτερες γνώσεις και πολύ σπάνια μαθαίνεις κάτι καινούριο που να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μελλοντικά ώστε να βγάλεις περισσότερα χρήματα. 

Πολύ μακριά απτο (χιουμοριστικό) "πέθανα περνόντας 11 πίστες με τέρατα.." :)

  • Like 10
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, polaki said:

το QA είναι υπερβολικά σημαντικό τμήμα σε εταιρείες πληροφορικής, γιατί προλαβαίνουν όσο το δυνατό γίνεται τα bugs, καταλαβαίνω το χιουμοριστικό χαρακτήρα του post σου, αλλά σκέψου πόσο βαρετό στην πραγματικότητα είναι να προσπαθείς να κάνεις interact με το περιβάλλον με κάθε δυνατό σενάριο. 

Για παράδειγμα και σε φουλ απλοποίηση, φαντάσου να πρέπει να σκοτώσεις ένα mob με κάθε πιθανό τρόπο, και με κάθε πιθανό εξοπλισμό, δηλαδή να εξαντλήσεις όλους τους συνδυασμούς. Ειλικρινά το QA είναι από τα πιο ΒΑΡΕΤΑ κομμάτια του development, και αναφέρομαι στο gaming, αν πιάσουμε και το υπόλοιπο software, απλά εμετός!! Σε γενικές γραμμές κάνεις την πιο βαρετή διαδικασία, δεν χρησιμοποιείς ιδιαίτερες γνώσεις και πολύ σπάνια μαθαίνεις κάτι καινούριο που να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μελλοντικά ώστε να βγάλεις περισσότερα χρήματα. 

Πολύ μακριά απτο (χιουμοριστικό) "πέθανα περνόντας 11 πίστες με τέρατα.." :)

Ενώ το development, όταν οι περισσότερες εταιρίες είναι της λογικής "κώδικας με το κιλό", είναι πολύ ενδιαφέρον.

Προσωπικά δεν θα με χάλαγε να αράζω ένα 8ωρακι με το καφεδάκι μου και να δοκιμάζω παιχνίδια. Ναι δεν νιώθεις ότι κάνεις κάτι παραγωγικό, αλλά νιώθεις μήπως στις παραπάνω εταιρίες που ανέφερα; Αντιθέτως έχεις και το άγχος του "να βγει το feature 'χθες' ".

ΥΓ: Όσο για το "δεν μαθαίνεις κάτι καινούριο"... αν δεν ασχοληθείς μόνος σου να μάθεις τι αξίζει και τι όχι, θα μάθεις ότι πιο legacy υπάρχει ή pointless yet another frameworks που υπάρχουν.

Επεξ/σία από NotAliki177
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, babisgr είπε

to the point

Ενώ στην Ελλάδα;

2 ώρες πριν, NotAliki177 είπε

Προσωπικά δεν θα με χάλαγε να αράζω ένα 8ωρακι με το καφεδάκι μου και να δοκιμάζω παιχνίδια.

12 ώρες τουλάχιστον για φράγκοδίφραγκα, εννοείται απλήρωτες υπερωρίες. Παίζεις ένα κομμάτι ενός μετρίου παιχνιδιού μέχρι να ξεράσεις και να χαλάσουν τα μάτια σου. Αναφέρεις όλα τα bugs. Το παιχνίδι βγαίνει στην αγορά με όλα τα bugs που βρήκες γιατί δεν υπήρχε χρόνος και χρήμα να διορθωθούν. Την επόμενη μέρα τα ίδια.

Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ ποσό άσχημη έχει γίνει η κατάσταση για να ενώθηκαν Αμερικανοί και να έφτιαξαν σωμάτιο.

Επεξ/σία από Shinji ikari
  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.

Οπως και να χει παντως ειναι θετικη ειδηση, γιατι αυτο συμβαινει στις ανεπτυγμενες χωρες.

Σε πληρη αντιθεση, η μπανανια μας θα τους μειωνε τις αποδοχες και θα τους απειλουσε με απολυση (εαν φταναμε ποτε στο επιπεδο να εχουμε τετοιου βεληνεκους εταιρεια).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Shinji ikari said:

12 ώρες τουλάχιστον για φράγκοδίφραγκα, εννοείται απλήρωτες υπερωρίες. Παίζεις ένα κομμάτι ενός μετρίου παιχνιδιού μέχρι να ξεράσεις και να χαλάσουν τα μάτια σου. Αναφέρεις όλα τα bugs. Το παιχνίδι βγαίνει στην αγορά με όλα τα bugs που βρήκες γιατί δεν υπήρχε χρόνος και χρήμα να διορθωθούν. Την επόμενη μέρα τα ίδια.

Δεν μπορώ ούτε να φανταστώ ποσό άσχημη έχει γίνει η κατάσταση για να ενώθηκαν Αμερικανοί και να έφτιαξαν σωμάτιο.

Πολύ "drama" νομίζω ακούγονται όλα αυτά. Δεν είπα πως οι συνθήκες είναι ιδανικές αλλά αυτό που περιγράφεις είναι ακραίο και νομίζω δεν έχει να κάνει με το επάγγελμα αυτό καθ' αυτό αλλά με τις εταιρίες.

Επεξ/σία από NotAliki177
Δημοσ.
18 ώρες πριν, silentalex16 είπε

Πειτε μου κατι πριν παθω το εγκεφαλικό, αυτη η δουλεία ειναι που παίζεις και πληρώνεσαι?  Διάλογος μεταξύ συζύγων:  -Πως πήγε σήμερα η δουλειά? - Ασε πέθανα, πέρασα 11 πίστες με τέρατα...

όταν είναι σε εξέλιξη η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχουν την δυνατότητα οι πελάτες να παίξουν σε τεστ περιβάλλοντα όπου εκεί ολοκληρώνοντας κάποια αποστολή να υποβάλλουν μια αναφορά ώστε να γίνει έλεγχος από κάποιον QA και μετά αυτός να το στείλει στους προγραμματιστες για διόρθωση. Επίσης μπορείς να αναφέρεις κάποιο πρόβλημα-bug στο παιχνίδι και κάποιος QA tester το ελεγχεί. Για εσένα μπορεί να είναι ένα παιχνίδι αλλά υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν πίσω από αυτό ώστε να μπορείς εσύ να παίξεις, χρειάζεται αρκετή δουλειά τόσο από θέμα κώδικα όσο και από καλλιτεχνικής άποψης. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι υπάρχει η Βιντεοχώρα όπου εκεί μαγικά πλάσματα φτιάχνουν τα παιχνίδια που παίζουμε στα κινητά, υπολογιστές κλπ.

Δημοσ.

απο αυτα που έγραψα, εσυ αντι να γελάσεις λιγο αυτο κατάλαβες...

1 ώρα πριν, purespyros είπε

όταν είναι σε εξέλιξη η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχουν την δυνατότητα οι πελάτες να παίξουν σε τεστ περιβάλλοντα όπου εκεί ολοκληρώνοντας κάποια αποστολή να υποβάλλουν μια αναφορά ώστε να γίνει έλεγχος από κάποιον QA και μετά αυτός να το στείλει στους προγραμματιστες για διόρθωση. Επίσης μπορείς να αναφέρεις κάποιο πρόβλημα-bug στο παιχνίδι και κάποιος QA tester το ελεγχεί. Για εσένα μπορεί να είναι ένα παιχνίδι αλλά υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν πίσω από αυτό ώστε να μπορείς εσύ να παίξεις, χρειάζεται αρκετή δουλειά τόσο από θέμα κώδικα όσο και από καλλιτεχνικής άποψης. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι υπάρχει η Βιντεοχώρα όπου εκεί μαγικά πλάσματα φτιάχνουν τα παιχνίδια που παίζουμε στα κινητά, υπολογιστές κλπ.

 

Δημοσ.
21 ώρες πριν, insomniac01 είπε

Η μονιμότητα δεν είναι απαραίτητο θετικό στις ΗΠΑ. Ο λόγος; Ότι σου περιορίζουν αρκετά τα χρήματα που μπορεί να βγάζεις. Ένα QA Tester ισως προτιμαει να συνεργαζεται με 4-5 εταιρειες ταυτοχρονα ωστε να καταφερνει να μαζευει πιο πολλα χρηματα. 

Στις ΗΠΑ που οι θέσεις εργασίας σε τεχνολογία είναι κάπως ατέλειωτες, πολλοί QA testers προτιμουν να ειναι ανοιχτοι σε προτασεις συνεργασιες και να εχουν δικα τους agencies. 

Το ίδιο συμβαίνει και σε αλλά επαγγέλματα όπως τουριστικά. Αντί ένας σερβιτόρος π.χ., να εργάζεται 30-40 ώρες σε ένα εστιατόριο (που είναι σπάνιο βέβαια στις ΗΠΑ) προτιμάει να εργάζεται 40-45 ώρες σε δυο διαφορετικά. Ταυτόχρονα και ένας οδηγός στην Amazon ίσως προτιμήσει το 4-6ωρο αντί 8-9ωρο γιατί μπορεί να διατηρεί eBay σελίδα (κάποιοι στις ΗΠΑ βγάζουν άπειρα από thrift stores reselling). 

Γενικά η μονιμότητα στις ΗΠΑ είναι μια λέξη που δεν υπάρχει σήμερα, εκτός και αν μιλάμε για τη Sierra η την ΙΒΜ, Dell των late 80s-90s (εκει εμπαινες και εβγαινες με συνταξη στις τελευταιες δυο). 

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...