raven_g20 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Καλημέρα σε όλους, Αγοράσθει σαν δώρο προς εμένα ένα κινητό Samsung αξίας €400+. Το μαγαζί βρέθηκε μέσω σκρουτζ αλλά η παραγγελία έγινε απευθείας και η παραλαβή από το κατάστημα. Δυστυχώς το κινητό δεν έχει μια δυνατότητα (VoLTE) (μαζί με κάποια άλλα θεματάκια) η οποία τονίζεται πως υπάρχει αλλά δεν φαίνεται στο λογισμικό. Έπειτα από 3 ημέρες επικοινώνησα με την Samsung και μου είπανε πρέπει να μιλήσεις με τον πάροχο. Μίλησα και το ενεργοποίησαν αλλά πάλι δεν φαίνοταν στο λογισμικό (Android 12), ενώ δούλευε! Επικοινώνησα πάλι με την Samsung και μετά από remote connection το είδε και ο ίδιος ο τεχνικός και μου λέει πρέπει να το πας για έλεγχο. Και εδώ ξεκινάν τα πανυγήρια. Καλλιθέα, έπειτα από προτροπή της Samsung, και εκεί μου λέει πως όντως δεν υπάρχει γιατί πιθανόν είναι κλειδωμένο σε άλλη χώρα(?!). Tηλεφωνώ το κατάστημα και μου λένε να σου δώσουν χαρτί, κάτι το οποίο δεν γίνεται αν δεν το αφήσω εκεί για έλεγχο. Έπειτα από δικιά τους προτροπή, μου είπαν καλύτερα να το πάω στο κατάστημα και να το στείλουν αυτοί μιας και είμαι μέσα στην 1 εβδομάδα για αντικατάσταση από Samsung. Το πήγα και παρέλαβα και το χαρτί όπου γράφει πως είναι πλήρης στο κουτί του η συσκευή. Ενώ μου είπε σε 2 μέρες θα ξέρουμε, μετά απο 5 παίρνω τηλέφωνο το κατάστημα και μου λένε ακόμα δεν έχουν νέα και πως να περιμένω. Εκεί, επειδή την μυρίζομαι την δουλειά, τους λέω δεν με ενδιαφέρει και πως να κρατήσουν την συσκευή και να μου επιστρέψουν τα χρήματα μιας και έιμαι εντός 14 ημερών. Μου λένε πως αυτό δεν γίνεται και αρχίζουν να φωνάζουν. Τα παίρνω και εγώ και γίνεται το έλα να δεις. Εχθές με παίρνει τηλ (το στείλανε στη Smartec έμαθα) και μου λέει πως δεν έχει τίποτα η συσκευή και πως όλα λειτουργούν τέλεια!! Λέω μάλλον δουλευόμαστε εδώ και του ζητώ να το δεί και ο ίδιος αυτό που είδε και η Samsung και πως ΔΕΝ υπάρχει η επιλογή ΠΟΥΘΕΝΑ! Μου λέει δεν τον ενδιαφέρει και του ζητώ επιστροφή και το αριθμό παράδοσης για έλεγχο στην Smartec. Μου λέει αυτό δεν γίνεται και επειδή έχει ανοιχτεί το κουτί κτλ κτλ. Του απαντώ πως δεν παίζει ρόλο μιας και ο νόμος έιναι συγκεκριμένος. Μου λέει εμείς δεν δεχόμαστε και έχουμε δικιά μας πολιτική! Οπότε τί κάνω τώρα εγώ παίδες? Να παραλάβω την συσκευή? Την άφησα εκεί επίτηδες γιατί αν παραλάβω μπορεί να σημαίνει πως αποδέχομαι(?) αλλά από τη άλλη σκέφτομαι τι μπορεί να κάνει αν μείνει εκεί. Είμαι εντός των 14 ημερών έως την Τρίτη 12/04 αλλά δεν βλέπω να αλλάζει κάτι. Έστειλα και email χθες για να είναι κατοχηρωμένος αλλά απάντηση μηδεν. Ο νόμος είναι υπέρ μου? Aν ναι τι να κάνω? Έχω ετοιμάσει την αίτηση στον Συνήγορο και στο ΥΠΑΝ αλλά δεν τα έχω στείλει γιατί είπα να μιλήσω με την Smartec να δώ τι θα μου πούν αυτοί και έπειτα με την Samsung προτού να κινηθώ. Το κύριο ερώτημα μου είναι αν ξεκινήσω οποιαδήποτε διαδικασία θα πάρει καιρό και θα έχουμε περάσει πλέον τις 14 ημέρες. Αυτό σημαίνει πως χάνεται η προθεσμία? Δεν θέλω να βάλω δικηγόρους γιατί είναι έξοδα ρε γμτ αλλά μπλέξαμε. Τα φώτα σας παίδες! Ευχαριστώ και συγνώμη για το κατεβατό 😉
SPY_oo7 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, raven_g20 είπε δεν έχει μια δυνατότητα (VoLTE) (μαζί με κάποια άλλα θεματάκια) η οποία τονίζεται πως υπάρχει αλλά δεν φαίνεται στο λογισμικό. Για γινε ποιο συγκεκριμένως εδω.Τι παει να πει υπαρχει αλλα δεν φαίνεται και ποια ειναι τα διαφορα αλλα θεματακια????Υπαναχώρηση σε κινητο που έχεις χρησιμοποιήσει σημαίνει βαρβατη μειωση τιμής κατι που επιτρέπει και ο νόμος Επεξ/σία 10 Απριλίου 2022 από SPY_oo7 1
xp-user Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Καταγγελια στο Συνηγορο του καταναλωτη με ολα τα στοιχεια και μολις θα του παει η ειδοποιηση θα σε παρει τηλεφωνο να δεχτει την αλλαγη. Αυτο αν μπορεις να περιμενεις γιατι κανει 1-2 μηνες για να γινει αυτο 1
SPY_oo7 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 3 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε Υπαναχώρηση σε κινητο που έχεις χρησιμοποιήσει σημαίνει βαρβατη μειωση τιμής κατι που επιτρέπει και ο νόμος 1
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Οι 14 μέρες δεν είναι για αγορές μέσω ιντερνετ;Εσεις παραγγείλατε παραλάβατε απο το κατάστημα απευθείας.. 4
raven_g20 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 41 λεπτά πριν, SPY_oo7 είπε Για γινε ποιο συγκεκριμένως εδω.Τι παει να πει υπαρχει αλλα δεν φαίνεται και ποια ειναι τα διαφορα αλλα θεματακια????Υπαναχώρηση σε κινητο που έχεις χρησιμοποιήσει σημαίνει βαρβατη μειωση τιμής κατι που επιτρέπει και ο νόμος Ευχαρίστως! Εννοώ, για το VoLTE, πως οταν πας στο μενού, κάτω από δίκτυα τηλεφωνίας, δεν υπάρχει πουθενά η επιλογή. Ούτε greyed out, ούτε τίποτα ενω δείχνει πως είναι ενεργοποιημένο στις ενδείξεις επάνω δεξιά. Τα άλλα θέματα αφορούν την αναγνώριση προσώπου και δακτυλικών που δεν λειτουργούσαν καλά. Το πιο κουφό πάντως είναι πως η Samsung το παρατήρησε το πρόβλημα αλλα η Smartec τίποτα. Μείωση τιμής για κάτι που δεν τηρεί τις προδιαγραφές? @xp-user ευχαριστώ. Τη συσκευή να την παραλάβω? Δεν θα υπάρχει πρόβλημα μιας και θα έχουν περάσει οι 14 μέρες? @Ukforthemoment ευχαριστώ. Απ' οτι ξέρω ισχύει και για αγορές από καταστήματα πλην πωλητών εκτός και πόρτα πόρτα.
Xristaras12 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Απο εποχής Note9 και μετά που σταμάτησε να έχει iris scanner η συσκευή, η αναγνώριση προσώπου γίνεται αποκλειστικά με την μπροστινή κάμερα της συσκευής. Τα θέματα που αναφέρεις ειναι γνωστά στο 90% των κινητών samsung, έπρεπε να γίνει καλύτερη έρευνα αγοράς λοιπόν. Δεν είναι πρόβλημα της δικής σου συσκευής, είναι ανικανότητα του hardware, Ιδιαίτερα δε αν μιλάμε για μικρές κατηγορίες (σειρά Α, αν αναλογιστούμε το ποσό) Απο εκει και περα, για το Volte, εφόσον είσαι με 4G και κάνεις κλήση δεν πέφτει σε 3G, δουλεύει κανονικά το Volte. Αν υποστηρίζει 5G θα πρέπει να το ρίχνει στο 4G. Η ρύθμιση για το Volte μπορεί να βρίσκεται αλλού μιας και αναφέρεις android 12. 3
raven_g20 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 12 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε Απο εποχής Note9 και μετά που σταμάτησε να έχει iris scanner η συσκευή, η αναγνώριση προσώπου γίνεται αποκλειστικά με την μπροστινή κάμερα της συσκευής. Τα θέματα που αναφέρεις ειναι γνωστά στο 90% των κινητών samsung, έπρεπε να γίνει καλύτερη έρευνα αγοράς λοιπόν. Δεν είναι πρόβλημα της δικής σου συσκευής, είναι ανικανότητα του hardware, Ιδιαίτερα δε αν μιλάμε για μικρές κατηγορίες (σειρά Α, αν αναλογιστούμε το ποσό) Απο εκει και περα, για το Volte, εφόσον είσαι με 4G και κάνεις κλήση δεν πέφτει σε 3G, δουλεύει κανονικά το Volte. Αν υποστηρίζει 5G θα πρέπει να το ρίχνει στο 4G. Η ρύθμιση για το Volte μπορεί να βρίσκεται αλλού μιας και αναφέρεις android 12. Ευχαριστώ. Κατανοητό όσον αφορά τους τρόπους αναγνώρισης. Αλλά το VoLTE δεν υπάρχει. Μήπως έκανα λάθος και είναι 11 version. Οτι και να ειναι δεν υπάρχει πουθενά η επιλογή. Εκτός από search, δεν το βρήκε ούτε ο τεχνικός της Samsung. Οπως είπα δουλεύει (δλδ δείχνει την ένδειξη 5G VoLTE επάνω δεξιά) αλλα σαν επιλογή ΔΕΝ υπάρχει πουθενά. Δλδ δεν μπορείς να το απενεργοποίησης.
Xristaras12 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δες στον dialer στις ρυθμίσεις του μήπως υπάρχει εκει πέρα η επιλογή φίλτατε, συνήθως τα vowifi, volte εκει πέρα βρίσκονται σε άλλες συσκευές. 2
filip123go Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Δηλαδή στο mobile networks δεν υπάρχει; Δες τη φώτο. Είναι από Samsung Galaxy s21. Για το fingerprint scanner και για το face recognition θα συμφωνήσω ότι είναι απογοητευτικά. Προερχόμενος από Huawei p20, η μέρα με τη νύχτα. Τουλάχιστον 1 στις 8 φορές δεν θα δουλέψει. 1 ώρα πριν, raven_g20 είπε Tηλεφωνώ το κατάστημα και μου λένε να σου δώσουν χαρτί, κάτι το οποίο δεν γίνεται αν δεν το αφήσω εκεί για έλεγχο. Αυτό το χαρτί έπρεπε να το έχεις πάρει. Επίσης, επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, έχεις κάνει, μήπως έχει φάει κανένα κόλλημα; Τέλος, πες μας ακριβώς και το μοντέλο. Αν έχει 2 slot για sim. Δοκίμασε να αλλάξεις και slot. Εδώ η φωτό: Επεξ/σία 10 Απριλίου 2022 από filip123go 1
raven_g20 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 3 λεπτά πριν, filip123go είπε Δηλαδή στο mobile networks δεν υπάρχει; Δες τη φώτο. Είναι από Samsung Galaxy s21. Για το fingerprint scanner και για το face recognition θα συμφωνήσω ότι είναι απογοητευτικά. Προερχόμενος από Huawei p20, η μέρα με τη νύχτα. Τουλάχιστον 1 στις 8 φορές δεν θα δουλέψει. Αυτό το χαρτί έπρεπε να το έχεις πάρει. Επίσης, επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων, έχεις κάνει, μήπως έχει φάει κανένα κόλλημα; Τέλος, πες μας ακριβώς και το μοντέλο. Αν έχει 2 slot για sim. Δοκίμασε να αλλάξεις και slot. Εδώ η φωτό: Ακριβώς ολα τα παραπάνω έχουν ελεγχθεί. Δεν υπάρχει πουθενά η επιλογή οπως φαίνεται στη φώτο. Για αυτο παραξενευθηκαν και στη Samsung. Και το hard reset έγινε μετά απο δική τούς προτροπή και πάλι τίποτα. Το μοντέλο είναι το Galaxy A52s 5G. @Xristaras12 δεν υπάρχει πουθενά. Μάλιστα έβαλα και άλλες sim και πάλι τίποτα. Την συσκευή λέτε να την παραλάβω αύριο? Αν ναι, να τον βάλω να υπογράψει κανα χαρτί? Αν και αμφιβάλω θα το κάνει.
NikosKallithea Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 30 λεπτά πριν, raven_g20 είπε Ακριβώς ολα τα παραπάνω έχουν ελεγχθεί. Δεν υπάρχει πουθενά η επιλογή οπως φαίνεται στη φώτο. Για αυτο παραξενευθηκαν και στη Samsung. Και το hard reset έγινε μετά απο δική τούς προτροπή και πάλι τίποτα. Το μοντέλο είναι το Galaxy A52s 5G. @Xristaras12 δεν υπάρχει πουθενά. Μάλιστα έβαλα και άλλες sim και πάλι τίποτα. Την συσκευή λέτε να την παραλάβω αύριο? Αν ναι, να τον βάλω να υπογράψει κανα χαρτί? Αν και αμφιβάλω θα το κάνει. Εγω δεν καταλαβα στο εφτιαξαν το κινητό και ολα καλα απο την μαμα εταιρεία; Να τους "βαλεις" να υπογράψουν τι; Υπαρχει ποτε πιθανότητα ενα μαγαζί να υπογράψει κατι; 1
raven_g20 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Εγω δεν καταλαβα στο εφτιαξαν το κινητό και ολα καλα απο την μαμα εταιρεία; Να τους "βαλεις" να υπογράψουν τι; Υπαρχει ποτε πιθανότητα ενα μαγαζί να υπογράψει κατι; Οχι δεν έφτιαξαν τίποτα γιατί λένε δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα (Smartec) ενώ η Samsung μου είπε πώς υπάρχει θέμα. Όπως είπα το μαγαζι το έστειλε στην Smartec οχι στην Samsung για έλεγχο.
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 1 λεπτό πριν, raven_g20 είπε Οχι δεν έφτιαξαν τίποτα γιατί λένε δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα (Smartec) ενώ η Samsung μου είπε πώς υπάρχει θέμα. Όπως είπα το μαγαζι το έστειλε στην Smartec οχι στην Samsung για έλεγχο. H Smartec δεν είναι το επίσημο service? 2
raven_g20 Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2022 4 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε H Smartec δεν είναι το επίσημο service? Είναι. Αλλά δεν είναι Samsung. Εν πασει περιπτωση θα μιλήσω και με αυτούς αύριο να επιβεβαιώσω τα λεγόμενα του μαγαζιού. Θα παραλάβω το κινητό αύριο αναγκαστικά πλέον μην κάνουν καμιά ζημιά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα