akou Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής κινητού που έχει ανοιχθεί στο Κατάστημα πχ Πλαίσιο? Το κινητό μόνο τζαμακι του έβαλα και δεν έχω βγάλει τις άλλες ζελατίνες?
GATE123 Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 Η μόνη επιστροφή που θα δεχτεί το κατάστημα είναι αν είναι ελαττωματικό και το πας εντός 7 ημερών (DOA).
laserjesus Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, GATE123 είπε Η μόνη επιστροφή που θα δεχτεί το κατάστημα είναι αν είναι ελαττωματικό και το πας εντός 7 ημερών (DOA). Αυτό μόνο εάν έχει αγορασθεί από φυσικό κατάστημα με δια ζωσης και ανάλογα τα κέφια του εμπόρου. Αλλά ισχύει με νόμο το παρακάτω. Αν αγοράσατε προϊόν ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον), έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Ισχύει κανονικά στη μπανανία , το έχουμε συζητήσει πολλάκις στο προσφορές και κανένα κατάστημα δεν μπορεί να το αρνηθεί. Καλό είναι να ενημερώνουμε σωστά. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2022 από laserjesus
Nabuko Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 18 λεπτά πριν, laserjesus είπε Ισχύει κανονικά στη μπανανία , το έχουμε συζητήσει πολλάκις στο προσφορές και κανένα κατάστημα δεν μπορεί να το αρνηθεί. Καλό είναι να ενημερώνουμε σωστά. Δηλαδή αν αγοράσω ένα κινητό και μου πέσει κάτω και χτυπηθεί στη γωνία και γρατσουνίσω και την οθόνη, μπορώ να το επιστρέψω εντός 14 ημερών και να πάρω τα λεφτά μου πίσω?
GATE123 Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 Δημοσ. 7 Απριλίου 2022 19 λεπτά πριν, laserjesus είπε Αυτό μόνο εάν έχει αγορασθεί από φυσικό κατάστημα με δια ζωσης και ανάλογα τα κέφια του εμπόρου. Αλλά ισχύει με νόμο το παρακάτω. Αν αγοράσατε προϊόν ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον), έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Ισχύει κανονικά στη μπανανία , το έχουμε συζητήσει πολλάκις στο προσφορές και κανένα κατάστημα δεν μπορεί να το αρνηθεί. Καλό είναι να ενημερώνουμε σωστά. Έχει ανοιχτεί και έχει βάλει και τζαμακι και περιμένεις να το δεχτεί ο πωλητής? Αν ήταν έτσι θα το έκανε ο καθένας. Τελος πάντων εγώ είπα τη γνώμη μου. Εύχομαι στον TS να του το αλλάξουν..... 🤔 1 λεπτό πριν, Nabuko είπε Δηλαδή αν αγοράσω ένα κινητό και μου πέσει κάτω και χτυπηθεί στη γωνία και γρατσουνίσω και την οθόνη, μπορώ να το επιστρέψω εντός 14 ημερών και να πάρω τα λεφτά μου πίσω? Φυσικά..... 😛 1
laserjesus Δημοσ. 8 Απριλίου 2022 Δημοσ. 8 Απριλίου 2022 Ο νόμος είναι αυτός που έχω βάλει ποιο πάνω και είναι ισχυρότερος από την γνώμη του καθένα. Καλά κάνουν όμως και σας πιάνουν κορόιδα γιατί όχι μόνο δεν ξέρετε τα δικαιώματα σας αλλά και όταν τα γνωρίζετε δεν θέλετε να τα διεκδικήσετε. (το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν). Βέβαια ο νόμος είναι ελαστικός και μπορεί να επιστραφεί το προϊόν χωρίς της αρχική του συσκευασία. Επειδή όμως παρατηρώ μια δυσκοιλιότητα και μια τάση εκμετάλλευσης, εάν ο TS το έχει αγοράσει από internet ή τηλεφωνικά ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο χωρίς όμως να έχει πατήσει σε φυσικό κατάστημα , δικαιούται επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης κατ' άρθρο 3 του ν. 2251/94 , παίρνει το τηλέφωνο , βγάζει το τζάμακι , το βάζει μέσα στο κουτί με το φορτιστή και το στέλνει πίσω. Φυσικά και είναι υποχρεωμένοι να του γυρίσουν πίσω τα χρήματα με τον τρόπο που τα έδωσε. Άμα σας φαίνονται παράξενα τα παραπάνω καλά κάνουν και σας κοροϊδεύουν και σας εκμεταλλεύονται. 5 ώρες πριν, Nabuko είπε Δηλαδή αν αγοράσω ένα κινητό και μου πέσει κάτω και χτυπηθεί στη γωνία και γρατσουνίσω και την οθόνη, μπορώ να το επιστρέψω εντός 14 ημερών και να πάρω τα λεφτά μου πίσω? Μπες σε ένα από τα Amazon de/fr/es/it και δες τι προϊόντα υπάρχουν στα Amazon warehouse και σε τι κατάσταση. Πώς νομίζεις ότι έφτασαν αυτά προς πώληση ? Οι μεγάλες εταιρίες απλά ζητάνε λειτουργικό το προϊόν και σε καλή κατάσταση . Φυσικά υπάρχει κόσμος που το εκμεταλλεύεται λάθος.
Xristaras12 Δημοσ. 8 Απριλίου 2022 Δημοσ. 8 Απριλίου 2022 Εαν αναφέρεις μια τυχαία βλάβη, πχ διακόπτει τις κλήσεις και βγαίνει εκτος δικτύου σε τυχαιο χρόνο κλπ, το πιθανότερο είναι οτι το κατάστημα θα στο αντικαταστήσει. ΟΜΩΣ, (αν και δεν απασχολεί τον τελικό καταναλωτή τούτο) η συσκευή αυτή θα παει προς DOA στο επίσημο δίκτυο service. Αν το service δεν διαπιστώσει βλάβη θα ενημερώσει την κατασκευάστρια και το πιθανότερο είναι οτι θα κοπεί σαν DOA και θα επιστρέψει η συσκευή στο κατάστημα αγοράς. Κοινως την έφαγαν στον ποπό τη συσκευή.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα