Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Haldol είπε

Έλα μου ντε; Στα 23... :P 

@Ntinaras τα εργοστασιακά έχουν κάτι καλύτερο σαν πρώτης τοποθέτησης, σε σχέση με κάποια αντικατάστασης άλλης μάρκας; Εάν ναι να τα ψάξω -- αν και δύσκολο να τα βρω πλέον, καθώς το 9N3 σταμάτησε το 2008. 

Δεν ξερω, το πα με τη λογικη οτι αυτος που θα θελει να καγκουροποιησει το δικο του, θα σε πληρωσει κιολας. Κι εσυ θα βαλεις μαμα...

Παντως δεν χρειαζεται να αλλαξεις και ζαντολαστιχα και αμορτισερ. Ενα απο τα 2 ειναι αρκετο θεωρω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κατα 90% bilstein μαυρα φορανε τα εργοστασιακα βαλε κ αντιστοιχα ελατηρια κ θα γινει οπως ηταν

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
Στις 8/4/2022 στις 6:32 ΜΜ, Ntinaras είπε

Παντως δεν χρειαζεται να αλλαξεις και ζαντολαστιχα και αμορτισερ. Ενα απο τα 2 ειναι αρκετο θεωρω.

Καλή ιδέα. Γι' αρχή σκέφτομαι να πετάξω άμεσα τις βλακείες που έβαλε ο father για λάστιχα (μάλιστα, έβαλε διαφορετικά μπρος, διαφορετικά πίσω :P). Εάν και πάλι δε μείνω ικανοποιημένος απ' τη συμπεριφορά, τότε θα βγάλω και τα Bilstein B6.

Αν και προσωπικά, έχω μπει στο πειρασμό να πάρω κάνα άλλο πιο σοβαρό αμάξι και να του το εμφανίσω ένα πρωινό :P 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Haldol είπε

Καλή ιδέα. Γι' αρχή σκέφτομαι να πετάξω άμεσα τις βλακείες που έβαλε ο father για λάστιχα (μάλιστα, έβαλε διαφορετικά μπρος, διαφορετικά πίσω :P). Εάν και πάλι δε μείνω ικανοποιημένος απ' τη συμπεριφορά, τότε θα βγάλω και τα Bilstein B6.

Αν και προσωπικά, έχω μπει στο πειρασμό να πάρω κάνα άλλο πιο σοβαρό αμάξι και να του το εμφανίσω ένα πρωινό :P 

Βάλε 14αρες και θα έχει τεράστια διαφορά στην άνεση. Μετά βλέπεις αν θα πρέπει να προχωρήσεις σε επιπλέον αλλαγές.

  • Confused 1
  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Παίδες με την ευκαιρία του "σούπερ" service που έκανα στο αμάξι, έβγαλα το Β6. Κατέληξα σε Sachs (μπλε). Βελτιώθηκε η εικόνα, αλλά και πάλι μου φαίνεται ένα τσακ σκληρό για 75-χρονο. Μάλλον θα δω και για ζάντα, τώρα που θ' αλλάξω (και) ελαστικά. 

Άραγε, τα Β6 να μπαίνουν στο T-ROC, ή να τα πάω στα σκουπίδια; :P

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Bilstein b6 με τα δικά τους eibach (b12 kit δηλαδή) είναι mercedes. Ποτέ b6 με ελατήρια μαμίσια. Σκληρά αμορτισέρ με φαρδύ ελατήριο ΔΕΝ γίνεται. Από κακό ταίριασμα αμορτισέρ ελατηρίου προκύπτει αυτό. 

Επεξ/σία από jimis_vts
Δημοσ.
2 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Bilstein b6 με τα δικά τους eibach (b12 kit δηλαδή) είναι mercedes. Ποτέ b6 με ελατήρια μαμίσια. Σκληρά αμορτισέρ με φαρδύ ελατήριο ΔΕΝ γίνεται. Από κακό ταίριασμα αμορτισέρ ελατηρίου προκύπτει αυτό. 

Τα Β12 δεν είναι σετ για χαμήλωμα; 

 Ή μπορούν να μείνουν και στο εργοστασιακό ύψος;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Haldol είπε

Τα Β12 δεν είναι σετ για χαμήλωμα; 

 Ή μπορούν να μείνουν και στο εργοστασιακό ύψος;

Μπορείς να βάλεις τα b6 στο κιτάκι αντί για τα b8 που είναι κοντοκάλαμα. Το ελατήριο είναι νορμάλ 2-3 πόντοι. Δεν χρειάζεται να το πάρεις σαν κιτ αν θες παίρνεις b6 με eibach ελατήρια ξεχωριστά να είναι για το αμάξι σου. Αν και γενικά αν βγάλεις το θέμα άνεσης τα θεωρώ πολλά (550-600€) για τέτοια ανάρτηση όταν με 800€ παίρνεις ή μάλλον όταν τα έβαλα έπαιρνες coilover. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Bilstein b6 με τα δικά τους eibach (b12 kit δηλαδή) είναι mercedes.

B12 Kit είναι Bilstein B8 και Eibach pro kit 30mm,τα έχω εδώ και πολλά χρόνια στο clk.Πιο πριν είχα τα Β6 με τα ίδια Eibach ελατήρια,για επίσης πολλά χρόνια.Και τα 2 σετ,πολύ καλά αλλά κούτσουρα,τα είχα βάλει βέβαια όταν ακόμα ήμουν Γερμανία.

Τα Β6 μπαίνουν άνετα με μανισια ελατήρια στα Mercedes,δεκαδες αναφορες σε γερμανικά φόρουμ,όπως και σε κάθε αμάξι.Τα Β8 δεν μπαίνουν με μανισια ελατήρια ,με πιο σημαντική αιτία την πολύ γρήγορη φθορά τους.Όχι κάτι άλλο ιδιαίτερα.

Τελος το αμάξι χαμηλώνει μόνο με ελατήρια και όχι με αμορτισέρ,στο clk και μέχρι 20 χιλιοστά με λαστιχένια δαχτυλίδια,που κάθονται πάνω στα ελατήρια.

7 ώρες πριν, Haldol είπε

Τα Β12 δεν είναι σετ για χαμήλωμα; 

 Ή μπορούν να μείνουν και στο εργοστασιακό ύψος;

Ναι,περίπου 30 χιλιοστά,λόγω των Eibach ελατηρίων.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, jmmys είπε

B12 Kit είναι Bilstein B8 και Eibach pro kit 30mm,τα έχω εδώ και πολλά χρόνια στο clk.Πιο πριν είχα τα Β6 με τα ίδια Eibach ελατήρια,για επίσης πολλά χρόνια.Και τα 2 σετ,πολύ καλά αλλά κούτσουρα,τα είχα βάλει βέβαια όταν ακόμα ήμουν Γερμανία.

Τα Β6 μπαίνουν άνετα με μανισια ελατήρια στα Mercedes,δεκαδες αναφορες σε γερμανικά φόρουμ,όπως και σε κάθε αμάξι.Τα Β8 δεν μπαίνουν με μανισια ελατήρια ,με πιο σημαντική αιτία την πολύ γρήγορη φθορά τους.Όχι κάτι άλλο ιδιαίτερα.

Τελος το αμάξι χαμηλώνει μόνο με ελατήρια και όχι με αμορτισέρ,στο clk και μέχρι 20 χιλιοστά με λαστιχένια δαχτυλίδια,που κάθονται πάνω στα ελατήρια.

Ναι,περίπου 30 χιλιοστά,λόγω των Eibach ελατηρίων.

Έχοντας περάσει από coilover τα bilstein τα θεωρώ βελούδο. Αποψη μου βέβαια, άλλος μπορεί να τα βλέπει αγωνιστικά στη μέση του. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...