Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι λέτε ρε παιδιά, εδώ μιλάμε για ανεξάρτητη ιδιοκτησία η οποία ρευματοδοτείται από το κοινόχρηστο ρεύμα, όταν θα έρθει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι ήδη αργά.

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

καλά....το ασανσέρ καίει τριφασικό ρεύμα όλη μέρα, γιατί όλοι βαριούνται να περπατήσουν. το φως που πιθανά ανάβεις στην είσοδο όλο το βράδυ δεν σε πειράζει. οι σκάλες, με το αυτόματο φως; δεν σε νοιάζουν;

εσύ θες να αφαιρέσεις από το λογαριασμό σου τα 3€ που σου αναλογούν από την πόρτα;

τότε τι νόημα έχει το ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟ, αν ο καθένας πληρώνει τα δικά του;

τι διάλο, καταπέλτη πλοίου έχετε στην είσοδο; μην τυχόν θες να ξεσυνδέσουν και τα κουδούνια; πες τους, θα βγαίνεις στην βεράντα και πετάς τα κλειδιά. να μην σου χτυπάνε. 

ρε κοίτα καλύτερα, μην χρησιμοποιεί κανείς το κοινόχρηστο για κανένα τέσλα που λένε οι υπόλοιποι ή μην έχετε κανενα ψυγείο στο υπόγειο που τραβάει κοινόχρηστο και άσε τα 10' - 20' που δουλεύει η πόρτα την ημέρα στην ησυχία της. αν είχες παπάκι δηλαδή ή ποδήλατο και το πάρκαρες σε μια γωνιά στην είσοδο, θα γκρίνιαζες;

 

  • Like 1
  • Confused 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Για τι ποσό μιλάμε? Είναι σημαντικό ποσό (χλωμό το κόβω), ή απλά ψάχνεις ευκαιρία να κάνεις μανούρα?

Πόσο πια να καταναλώνει μια γκαραζόπορτα; Με την kWh στα 0,40€ και την γκαραζοπορτα να καταναλώνει 0.01 kWh, έχουμε κόστος για κάθε άνοιξε κλεισε 0,004€. Αυτό, αν υποθέσουμε ότι ανοιγοκλείνουν 1000 φορές τον μήνα την γκαραζοπορτα (σιγά μην την ανοιγοκλείνουν 1000 φορές αλλά λέμε τώρα), είναι 4€ τον μήνα, άρα 1€ για κάθε ένοικο.

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Πόσο πια να καταναλώνει μια γκαραζόπορτα; Με την kWh στα 0,40€ και την γκαραζοπορτα να καταναλώνει 0.01 kWh, έχουμε κόστος για κάθε άνοιξε κλεισε 0,004€. Αυτό, αν υποθέσουμε ότι ανοιγοκλείνουν 1000 φορές τον μήνα την γκαραζοπορτα (σιγά μην την ανοιγοκλείνουν 1000 φορές αλλά λέμε τώρα), είναι 4€ τον μήνα, άρα 1€ για κάθε ένοικο.

Βασικά βγαίνει πάνω κάτω 0,80€ για κάθε ένοικο μια και είναι 5 τα διαμερίσματα :)

Η ερώτηση που έκανα δεν αποσκοπούσε στο να μάθω πόσο καταναλώνει, γνωρίζω ότι είναι είναι ασήμαντο και ανάξιο λόγου, αλλά στο να δώσει τροφή για σκέψη στον ts. Μάλλον οι προσδοκίες μου ήταν υπερβολικές.

  • Like 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Βασικά βγαίνει πάνω κάτω 0,80€ για κάθε ένοικο μια και είναι 5 τα διαμερίσματα :)

Έχεις δίκιο, κάπου έφαγα έναν ιδιοκτήτη 😅

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 minutes ago, Joshua21 said:

Βασικά βγαίνει πάνω κάτω 0,80€ για κάθε ένοικο μια και είναι 5 τα διαμερίσματα :)

Η ερώτηση που έκανα δεν αποσκοπούσε στο να μάθω πόσο καταναλώνει, γνωρίζω ότι είναι είναι ασήμαντο και ανάξιο λόγου, αλλά στο να δώσει τροφή για σκέψη στον ts. Μάλλον οι προσδοκίες μου ήταν υπερβολικές.

 

47 minutes ago, GodzillaCover said:

Πόσο πια να καταναλώνει μια γκαραζόπορτα; Με την kWh στα 0,40€ και την γκαραζοπορτα να καταναλώνει 0.01 kWh, έχουμε κόστος για κάθε άνοιξε κλεισε 0,004€. Αυτό, αν υποθέσουμε ότι ανοιγοκλείνουν 1000 φορές τον μήνα την γκαραζοπορτα (σιγά μην την ανοιγοκλείνουν 1000 φορές αλλά λέμε τώρα), είναι 4€ τον μήνα, άρα 1€ για κάθε ένοικο.

Πράγματι κάπου εκεί μπορεί να είναι το κόστος. και άντε, δεν είναι 0,8 και είναι και 3-4 ευρώ το μήνα τι έγινε;με την ίδια έννοια αν κάποιος μένει στον 1 καίει λιγότερο ρεύμα το ασανσέρ για να τον πάει ως εκεί σε σχέση με αυτόν που μένει στον 3. Θα επιμεριστεί λιγότερο ρεύμα;

Αν τον καίει τον TS τόσο αυτή η πόρτα ας αγοράσει απο την τσέπη του (γιατί εφόσον οι άλλοι δεν έχουν τέτοιους καημούς με την κατανάλωση της πόρτας σιγά μην το πληρώσουν) έναν ενδιάμεσο μετρητή, να πληρώσει έτσι την αξία του ρεύματος της γκαραζόπορτας για 10-20 μήνες 

πέραν της πλάκας όμως, είναι κακή στρατηγική TS να γίνεις κακό σπυρί της πολυκατοικίας για κάτι με τόσο ευτελή αξία

Επεξ/σία από marmagia
  • Like 1
Δημοσ.

Μια συρομενη γκαραζοπορτα εχει συνηθη ισχυ 200-350W οταν ανοιγοκλεινει η πορτα (λιγα λεπτα την ημερα). Η καταναλωση ρευματος ειναι κυριως το ασανσερ και ελαχιστα τα φωτα και η γκαραζοπορτα. Ακομα και κλειστο να ειναι το γκαραζ, με ιδιοκτητες θεσεις, βασει κανονισμου ολος ο υπολοιπος χωρος ειναι συνηθως κοινοχρηστος, αρα πληρωνουν ολοι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, casaniva είπε

Θα μπορούσε πάντως να μπει ενδιάμεσος μετρητής ώστε να υπολογίζεται το ρεύμα που καταναλώνεται.

Υπόψιν ότι δεν μιλάμε για πυλωτή που είναι κοινόχρηστος χώρος αλλά για υπόγειο γκαραζ που αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία όπως το διαμέρισμα.

Όλο το κοινόχρηστο ρεύμα μια παροχή θα έχει δεν παίζει να βάλουν παραπάνω ρολόγια τουλάχιστον για πολυκατοικιες για τέτοια θέματα εκτός από τον ανελκυστήρα. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Δημοσ.

Καλά, τόσο δύσκολο είναι να το σκεφτείτε;

Στα χιλιοστά δαπανών των κοινοχρήστων είναι υπολογισμένη αυτή η χρήση στα υπόγεια/κλειστά parking

Σας το λέω από πρώτο χέρι, τo parking στο ιδιόκτητο σπίτι μου, μαζί με άλλων 5 ενοίκων είναι υπόγειο, με ανελκυστήρα για τα αυτοκίνητα. Το ρεύμα που χρησιμοποιείται έρχεται από την παροχή των κοινοχρήστων.

Οι συντηρήσεις / επισκευές του ανελκυστήρα για τα αυτοκίνητα ή της εσωτερικής γκαραζόπορτας όταν υπάρχουν, περνάνε στα κοινόχρηστα ως "Ειδικές δαπάνες" και διαιρούνται μόνο στους ιδιοκτήτες που έχουν υπόγεια/κλειστά parking.

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Πόσο πια να καταναλώνει μια γκαραζόπορτα; Με την kWh στα 0,40€ και την γκαραζοπορτα να καταναλώνει 0.01 kWh, έχουμε κόστος για κάθε άνοιξε κλεισε 0,004€. Αυτό, αν υποθέσουμε ότι ανοιγοκλείνουν 1000 φορές τον μήνα την γκαραζοπορτα (σιγά μην την ανοιγοκλείνουν 1000 φορές αλλά λέμε τώρα), είναι 4€ τον μήνα, άρα 1€ για κάθε ένοικο.

Όταν εγώ πληρώνω για κάτι το οποίο εστω και εάν έχει μικρή αξία όπως το ρεύμα της γκαραζοπορτας ή ο φωτισμός στον ίδιο χώρο, κάποιος άλλος που τα χρησιμοποιεί , γλυτώνει αυτό το κόστος που σε βάθος χρόνου συνολικα δεν είναι και τόσο μικρό.Ειμαι υποχρεωμένος βάσει νομοθεσίας να πληρώνω τα έξοδα των νόμιμων κοινόχρηστων και αυτό συμβαίνει.Οχι όμως να χάνω εγώ και να κερδίζει κάποιος άλλος στη πλάτη μου. Εάν συμφωνείς να χαρίζεις 1 και 2 και 3 ευρώ το μήνα χωρίς λόγο δικαίωμα σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, EuphangeL είπε

Καλά, τόσο δύσκολο είναι να το σκεφτείτε;

Στα χιλιοστά δαπανών των κοινοχρήστων είναι υπολογισμένη αυτή η χρήση στα υπόγεια/κλειστά parking

Σας το λέω από πρώτο χέρι, τo parking στο ιδιόκτητο σπίτι μου, μαζί με άλλων 5 ενοίκων είναι υπόγειο, με ανελκυστήρα για τα αυτοκίνητα. Το ρεύμα που χρησιμοποιείται έρχεται από την παροχή των κοινοχρήστων.

Οι συντηρήσεις / επισκευές του ανελκυστήρα για τα αυτοκίνητα ή της εσωτερικής γκαραζόπορτας όταν υπάρχουν, περνάνε στα κοινόχρηστα ως "Ειδικές δαπάνες" και διαιρούνται μόνο στους ιδιοκτήτες που έχουν υπόγεια/κλειστά parking.

Ισως η μονο απαντηση εντος θεματος.
Οι υπολοιποι κλασσικοι insomniacs,μην ασχολεισαι/δε βαριεσαι/πας καλα τι ασχολεισαι για Χ ευρω το μηνα.
Το θεμα ειναι,ειναι υπολογισμενα βασει χιλιοστων;
Και επισης,αν οντως υπαρχει ηλεκτρικο αμαξι/μηχανακι/ψυγειο,δε θα επιβαρυνθουν και οι αλλοι,εστω και σε μικροτερη κλιμακα;

 

Επεξ/σία από StamTheMan
Δημοσ.
2 ώρες πριν, abelale είπε

Όταν εγώ πληρώνω για κάτι το οποίο εστω και εάν έχει μικρή αξία όπως το ρεύμα της γκαραζοπορτας ή ο φωτισμός στον ίδιο χώρο, κάποιος άλλος που τα χρησιμοποιεί , γλυτώνει αυτό το κόστος που σε βάθος χρόνου συνολικα δεν είναι και τόσο μικρό.Ειμαι υποχρεωμένος βάσει νομοθεσίας να πληρώνω τα έξοδα των νόμιμων κοινόχρηστων και αυτό συμβαίνει.Οχι όμως να χάνω εγώ και να κερδίζει κάποιος άλλος στη πλάτη μου. Εάν συμφωνείς να χαρίζεις 1 και 2 και 3 ευρώ το μήνα χωρίς λόγο δικαίωμα σου.

Εαν τα κοινόχρηστα τα εκδίδει εταιρεία, είναι υπολογισμένα βάσει χιλιοστών και καταστατικού και άρα όλα είναι νόμιμα 99.9%. Εκεί που μπορεί να συμβαίνουν λαμογιες είναι κοινόχρηστα που εκδίδονται σε κάτι μπακαλοχαρτα από διαχειριστες και χωρίς αποδείξεις. 

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, abelale είπε

Στη πολυκατοικία μας είμαστε 5 οροφοδιαμερίσματα. Στα τρία μείνουν ιδιοκτήτες και στα υπόλοιπα δυο-με εμένα- ενοικιαστές. Εχει  υπόγειο κλειστό πάρκινγκ 4 θέσεων του οποίου οι ιδιοκτήτες είναι 2 ένοικοι και επίσης άλλοι 2 εκτός πολυκατοικίας. Στο πάρκινγκ υπάρχει ηλεκτρική γκαραζόπορτα η οποία από ότι έχω καταλάβει  λειτουργεί με κοινόχρηστο ρεύμα. Εγω σαν ενοικιαστής (δεν εχω πρόσβαση στο πάρκινγκ) πρέπει να πληρώνω την κατανάλωση ρεύματος για τη πόρτα, βάσει έκδοσης κοινοχρήστων? Υπάρχει τρόπος να αφαιρεθεί το εκάστοτε ποσό? Επίσης υπάρχουν και φώτα στο χώρο.

Ο διαχειριστής τι λεει;

Δημοσ.
10 ώρες πριν, abelale είπε

Όταν εγώ πληρώνω για κάτι το οποίο εστω και εάν έχει μικρή αξία όπως το ρεύμα της γκαραζοπορτας ή ο φωτισμός στον ίδιο χώρο, κάποιος άλλος που τα χρησιμοποιεί , γλυτώνει αυτό το κόστος που σε βάθος χρόνου συνολικα δεν είναι και τόσο μικρό.Ειμαι υποχρεωμένος βάσει νομοθεσίας να πληρώνω τα έξοδα των νόμιμων κοινόχρηστων και αυτό συμβαίνει.Οχι όμως να χάνω εγώ και να κερδίζει κάποιος άλλος στη πλάτη μου. Εάν συμφωνείς να χαρίζεις 1 και 2 και 3 ευρώ το μήνα χωρίς λόγο δικαίωμα σου.

Όπως το βλέπει ο καθένας, αν νομίζεις πως αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς για 1-3€ το μήνα - που αμφιβάλλω αν είναι τόσα - τότε κάντο, μίλα με τον ιδιοκτήτη και απαίτησε του να βρει λύση, είτε να σταματήσουν τα γκαράζ και η γκαραζόπορτα να ρευματοδοτούνται από το κοινόχρηστο, είτε να μπει ενδιάμεσος μετρητής που να καταγράφει την επίμαχη κατανάλωση ώστε να μπορεί να υπολογίζεται και να αφαιρείτε από τα δικά σου κοινόχρηστα.

Επίσης να πεις στον ιδιοκτήτη ότι δεν έχεις καμία δουλειά με το ΤΑΠ, πως είναι φόρος κατοχής ο οποίος πληρώνεται ακόμα και αν το σπίτι είναι κλειστό, δεν γίνεται να χάνεις εσύ και να κερδίζει αυτός στην πλάτη σου. Γιατί να χαρίζεις ας πούμε 1,35€/μήνα?

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...