Προς το περιεχόμενο

365shop.gr


Alexper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, vste είπε

Μιας και φαινεται να ξερεις καποια πραγματα, δηλαδη τωρα τι θα παιξει για αυτους που δεν μπορουν να κανουν αμφισβητηση;

Οκ θα προβουν σε μηνυση φανταζομαι. ΑΦΜ υπαρχει, ονομα υπαρχει αρα υπαρχει προσωπο να γινει. Αυτος (ο αυτοφορακιας) πως θα την σκαπουλαρει;

Ρωταω γιατι μου ακουγεται λιγο αυτοκτονικο το να κανεις τετοια απατη με τα στοιχεια σου φορα παρτιδα. Εκτος και αν μου διαφευγει κατι.

Αυτό που σου διαφεύγει είναι αν διαβάσεις το νέο καταστατικό ότι ο νεος ιδιοκτήτης είναι κάτοικος Ελευσίνας. Θα μου πεις πως θα το ειχες καταλάβει απο πριν. Δεν θα το είχες προς θεού κανεις δεν διαβάζει καταστατικό πριν αγοράσει να δει με ποιον εχει να κάνει. 

Όλως τυχαίως σε όλα τα cases που έχουν σκάσει κατά καιρούς και θα βρείτε για όλα threads εδώ (Α-Mobile , Mobilepoint  κλπ) είχαμε νομιμους εκπροσώπους που είχαν αλλάξει μερικούς μηνες πριν σκασουν οι εταιρείες, συνήθως πολύ μεγάλης (παπούδες) ή πολύ μικρής ηλικίας (πιτσιρικάδες) , κάτοικοι κοντά στην Ελευσίνα ή στο ασπρόπυργο , με έδρα της επιχείρησης εκεί γύρω ή προς καπανδρίτι , ελευσίνα. Κοινώς στις περιπτώσεις αυτές οι νέοι διαχειριστές ήταν για τα μάτια του κόσμου, που καποιος του έδινε χαρτζηλίκι, χωρίς να έχουν καταλάβει σε τι εχουν μπλέξει, και χωρίς να αντιληφθούν οτι μάλλον ειναι οι αυτοφοράκιδες της παρέας.

Παιδιά έχει γίνει πολλές φορές, τα τελευταία χρόνια λιγότερες βέβαια (μικρούς ρυθμούς) μια και ολες οι μηχανές συνεργάζονται πλήρως με τις αρχές και έχουν στήσει αρκετούς μηχανισμούς για να περιορίσουν τέτοια φαινόμενα, αλλα δυστυχώς ως γνωστόν η παρανομία ειναι πάντα λίγο πιο μπροστά και βρίσκει τρόπους να βρει παραθυράκια να κάνει το παιχνίδι της. Λιγότερο ίσως απο οτι παλαιότερα, αλλά πάντα κάποιος βρίσκει ενα τρόπο να παρακάμψει το σύστημα μέχρι το συστημα να φτιάξει ένα νεο κανόνα και αυτό πάει λέγοντας.

Γενικά πάντος το πιο γνωστό motivo είναι αυτό της τιμής.. Όταν βλεπετε τεράστιες διαφορές προς τα κάτω απο τους πρώτους 5 (οι πρώτοι 5 συνηθως παιζουν ξύλο στα  cents) , αν απο τον δευτερο δείτε διαφορά μεγάλη στο πρώτο μερικά ευρώ η ακόμα μεγαλύτερη απο τους πρώτους 5  και είστε σίγουροι οτι το θελετε, Μόνο Κάρτα η αντικαταβολή  και αν γίνει στραβή (που θα γίνει μάλλον) υπομονή με την τράπεζα για 2 μήνες να σας επιστρέψουν τα λεφτά μετα την αμφισβήτηση. (By the way η τράπεζα μάλλον θα την φάει αλλα οκ). Σε περίπτωση αντικαταβολής δε , θα έλεγα να μην δωσετε ουτε cent αν δεν ειστε σίγουροι οτι το δέμα έχει αυτό που παραγγείλατε γιατί έχουμε δει και τέτοια πράγματα στο παρελθόν (Mylion , Venom κλπ)

Εναλλακτικά πάρτε από αυτόν στην πρώτη 5άδα που έχει χρονια παρουσίας και ας μην έχει την πρώτη τιμή (επίσης με κάρτα ή αντικαταβολή). ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ Κατάθεση.

Αν ένα κατάστημα επίσης δεν έχει αντικαταβολή ως πληρωμή και έχει κατάθεση ... με τίποτε κατάθεση !!! Κάρτα δαγκωτό ή ακόμα καλύτερα από αλλού. ;-)

 

 

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 654
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, iosifidise είπε

Για τον φίλο που ρώτησε. Κάτω αριστερά στις κινήσεις συναλλαγών στις Κάρτες Εθνικής εμφανίζεται η επιλογή αμφισβήτηση συναλλαγής.

image.png.87636966d8d74bbdebbcb19318f2baf7.png

και μετά αφού γίνει η αίτηση αμφισβήτησης εμφανίζει το αίτημα υπό την μορφή pdf. image.png.1365983fc657b91fca5262b13cd5b9ba.png

Έγω είμαι σίγουρος. Βομβαρδίστε το site με καταγγελίες. Μόνο έτσι θα του γ. τα μπρέκια πατόκορφα.

 

image.png.ca0270b553a68269ea3a540012173782.png

Κάνετε το Sticky

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, iosifidise είπε

Παιδιά για μένα πρίν προσεγγίσετε δικηγόρους αστυνομία κάντε δύο ενέργειες

1) Αμφισβήτηση Συναλλαγής στην τράπεζά σας.

2) Καταγγελία στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Παρακάτω παραθέτω τα links που δημοσίευσαν δύο φίλοι σε προηγούμενες δημοσιεύσεις:

https://www.businessregistry.gr/publicity/show/161735003000

Πρέπει να σταματήσουμε μια για πάντα αυτόν τον καρκίνο με τους ανήθικους τύπους  που παρανομούν νομίζοντας οτι δεν υπάρχουν συνέπειες.

https://portal.astynomia.gr/webcenter/portal/eCrime/new-complaint?_afrLoop=191035920256254143#!%40%40%3F_afrLoop%3D191035920256254143%26centerWidth%3D66%25%26rightWidth%3D33%25%26showHeader%3Dtrue%26_adf.ctrl-state%3Dbimgphee0_29

image.png

Σε ποια στοιχεία έκανες την καταγγελία; Εμένα το Σκρουτζ μου έστειλε τα στοιχεία ενός Κατερινιώτη, όμως απ' ότι διάβασα εδώ, έχει περάσει σε άλλα χέρια ή επιχείρηση στην Αθήνα. Σε αυτή την περίπτωση τι κάνουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμβουλή προς όσους έχουν χάσει τα λεφτά τους:

α. Οσοι είναι με πιστωτικές κάρτες άμεσα αμφισβήτηση της συναλλαγής. Οι χρεωστικές κάρτες πάλι αμφισβήτηση συναλλαγής αλλά εκεί τα πράγματα είναι πιο θολά από πλευράς προστασίας του πελάτη της τράπεζας. Ζητήστε αντίγραφο από την τράπεζα σας ότι έχετε προβεί σε αμφισβήτηση συναλλαγής.

β.  Οσοι έχετε καταθέσει σε τραπεζικό λογαριασμό, κάνετε καταγγελία στην τράπεζα κατάθεσης αναφέροντας το πρόβλημα. Πάρτε αντίγραφο της καταγγελίας σας. Ισως σας χρειαστεί.

γ. Κάντε ομάδα αν μπορείτε ώστε να αθροιστούν τα ποσά. Αν το ποσό είναι πάνω από 30.000 ο υπαίτιος αντιμετωπίζει φυλάκιση τουλάχιστον 2 ετών. Πάνω από120.000 ευρώ τότε αντιμετωπίζει ποινή κάθειρξης.

δ. Προβείτε σε ομαδική καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

ε. Μιλήστε με νομικό και εκτός της μήνυσης για απάτη κατά του σημερινού διαχειριστή, ζητήστε να βάλει στο κάδρο και τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Στο 2ο ελέγξτε το ποσό της μεταβίβασης (αν είναι εύλογο ή πολύ χαμηλό), ελέγξτε επίσης πότε έγινε η μεταβίβαση των μετοχών και αν και πότε έγινε κατάθεση του αντιτίμου σε τράπεζα. Αν βρείτε κενά εκεί τότε μπορείτε να αμφισβητήσετε την συναλλαγή αγοραπωλησίας μετοχών και να κινηθείτε κατά του προηγούμενου εκπροσώπου.

στ. Τα skroutz κλπ ξεχάστε τα. Δεν υπάρχει ευθύνη στο skroutz. To skroutz απλά διαφημίζει τα μαγαζιά που έχουν δικό τους καλάθι. Δεν μπορεί να κάνει τίποτε παραπάνω από το να έχει το νου του και να παρεμβαίνει όταν υπάρχει σοβαρό θέμα. Στην περίπτωση αυτή κινήθηκε όπως λέτε άμεσα κατεβάζοντας το μαγαζί. 

ζ. Αφού έχετε κάνει τα προηγούμενα, όσοι πληρώσατε με κάρτες τα καταθέτετε στις τράπεζες (συμπληρωματικά στην αμφισβήτηση) ώστε να γνωρίζουν επίσημα ότι το κατάστημα κατηγορείται για απάτη και για αυτό ζητάτε ακύρωση της συναλλαγής. Αν δεν το κάνετε αυτό είναι σαν να αμφισβητείτε μια συναλλαγή ενός ενεργού καταστήματος που για τις τράπεζες είναι καθημερινότητα μικρής σημασίας.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι κάνατε αγορά μέσω πιστωτικής- χρεωστικής, αμφισβήτηση συναλλαγής και σε λίγο καιρό θα πάρετε τα λεφτά σας πίσω! Οι υπόλοιποι καλό κουράγιο...

 

Πλέον αγορά από Σκρουτζομαγαζα μόνο μέσω Σκρουτζ! Αν σε ένα μαγαζί δεν μπορείς να αγοράσεις μέσω Σκρουτζ απλα προσπεράσετε!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, bill987 είπε

Όσοι κάνατε αγορά μέσω πιστωτικής- χρεωστικής, αμφισβήτηση συναλλαγής και σε λίγο καιρό θα πάρετε τα λεφτά σας πίσω! Οι υπόλοιποι καλό κουράγιο...

 

Πλέον αγορά από Σκρουτζομαγαζα μόνο μέσω Σκρουτζ! Αν σε ένα μαγαζί δεν μπορείς να αγοράσεις μέσω Σκρουτζ απλα προσπεράσετε!

Φίλε μια παρατήρηση

το skroutz δεν φτιάχτηκε γιατί ΔΕΝ θέλαμε να αγοράζουμε από τους μεγάλους που ρύθμιζαν ψηλά τις τιμές; Αν κάνουμε αυτό που λες τι διαφορά θα έχει το skroutz από τους μεγάλους αφού μόνο αυτό θα πουλάει; Μάλιστα θα είναι και μεγαλύτερος άρα θα αγοράζει απευθείας από τους προμηθευτές και τέλος όλα τα μικρομάγαζα. Ολοι οι μικρομεσαίοι θα κλείσουν, μαζί με αυτούς όλες οι εταιρείες ιστοσελίδων (αφού δεν θα έχει νόημα να έχεις eshop).   Αυτό που προτείνεις είναι σαν το "πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι". Μάλλον θα πρέπει να μάθουμε όλοι το πως να ψωνίζουμε σωστά ώστε να ωφελούμαστε από καλές τιμές με καλή ποιότητα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nova_centurion είπε

Φίλε μια παρατήρηση

το skroutz δεν φτιάχτηκε γιατί ΔΕΝ θέλαμε να αγοράζουμε από τους μεγάλους που ρύθμιζαν ψηλά τις τιμές; Αν κάνουμε αυτό που λες τι διαφορά θα έχει το skroutz από τους μεγάλους αφού μόνο αυτό θα πουλάει; Μάλιστα θα είναι και μεγαλύτερος άρα θα αγοράζει απευθείας από τους προμηθευτές και τέλος όλα τα μικρομάγαζα. Ολοι οι μικρομεσαίοι θα κλείσουν, μαζί με αυτούς όλες οι εταιρείες ιστοσελίδων (αφού δεν θα έχει νόημα να έχεις eshop).   Αυτό που προτείνεις είναι σαν το "πονάει κεφάλι, κόψει κεφάλι". Μάλλον θα πρέπει να μάθουμε όλοι το πως να ψωνίζουμε σωστά ώστε να ωφελούμαστε από καλές τιμές με καλή ποιότητα.

Θεωρώ ότι κανείς λάθος , αν παρατηρήσεις τις τιμές σε διάφορα προϊόντα θα δεις ότι μερικές φορές και τα φθηνότερα καταστήματα έχουν αγορά μέσω Σκρουτζ.!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας,.

Έχω κάνει κι εγώ αμφισβήτηση της συναλλαγής ήδη από προχθές 5/4 γιατι κατάλαβα που πάει το πράγμα. Η κάρτα ήταν χρεωστική. Από την τράπεζα (ΠΕΙΡΑΙΩΣ) μου είπαν 60 μέρες. Έχει κανείς εμπειρία από τέτοιες περιπτώσεις; Ποιες οι πιθανότητες να πάρω τα λεφτά μου πίσω και πόσες μέρες  παίρνει στην πργματικότητα να "εκδικαστεί" η υπόθεση από την τράπεζα; Σαφώς δεν πρόκειται πλέον για εν λειτουργία κατάστημα με το οποίο υπάρχει αντιδικία, αλλά για απατεώνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πόσες φορές πρέπει να το λέμε πληρωμή μόνο αντικαταβολή και ας βάλουν τούβλο μέσα στο κουτί.

καλύτερα 3 ευρώ παραπάνω και αντικαταβολή παρά αυτό που συμβαίνει ξανά και ξανά.

Επεξ/σία από makis269
  • Like 2
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, διάβασα τις 2 πρώτες σελίδες σε άλλο ένα θέμα για σκρουτζομάγαζο που μάζεψε λεφτά και δεν παρέδωσε προϊόντα. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί διαχωρίζετε τις πιστωτικές με τις χρεωστικές κάρτες.

Όποιος έχει πληρώσει με οποιασδήποτε κάρτα, κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής, αποδεικνύει στην τράπεζα πως δεν παρέλαβε ποτέ και τον αποζημιώνει η τράπεζα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας, 

Πριν απο ενα χρόνο είχα μια παρόμοια εμπειρία απο κατάστημα που πουλούσε προϊόντα μέσω του public. Το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν μάλιστα στην Γαλλία. Έκανα την αγορά μέσω ΠΙΣΤΩΤΙΚΉΣ και περίμενα να έρθει η παραγγελία μου. Το προϊόν καθυστερούσε και επικοινώνησα και ζήτησα ένα αριθμό αποστολής. Οι τύποι μου έστειλαν ενα αριθμό αποστολής της DHL ο οποίος δεν είχε καταχωρηθεί ποτέ στην DHL. Απλά τον είχαν εκτυπώσει απο το κατάστημα τους.

Με τα πολλά έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα Πειραιώς και σε 60 μέρες πήρα πίσω τα χρήματα μου. 

Γενικά να προτιμάτε πιστωτικές. Και στα ταξίδια όταν πάτε καπου αλλα και για αγορές στο ίντερνετ. Μονο εκεί έχετε προστασία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, makis269 είπε

πόσες φορές πρέπει να το λέμε πληρωμή μόνο αντικαταβολή και ας βάλουν τούβλο μέσα στο κουτί.

καλύτερα 3 ευρώ παραπάνω και αντικαταβολή παρά αυτό που συμβαίνει ξανά και ξανά.

Με αντικαταβολή δεν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση. 

Το πρόβλημα το έχουν επίσης όσοι κάνουν κατάθεση σε λογαριασμό.

Πληρωμή μόνο με κάρτα ώστε να μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής. 

Αλλιώς αγορές από μεγάλες αλυσίδες και ας πληρώνεις παραπάνω. 

Επεξ/σία από Nabuko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, hal9000v2 είπε

Γεια σας,.

Έχω κάνει κι εγώ αμφισβήτηση της συναλλαγής ήδη από προχθές 5/4 γιατι κατάλαβα που πάει το πράγμα. Η κάρτα ήταν χρεωστική. Από την τράπεζα (ΠΕΙΡΑΙΩΣ) μου είπαν 60 μέρες. Έχει κανείς εμπειρία από τέτοιες περιπτώσεις; Ποιες οι πιθανότητες να πάρω τα λεφτά μου πίσω και πόσες μέρες  παίρνει στην πργματικότητα να "εκδικαστεί" η υπόθεση από την τράπεζα; Σαφώς δεν πρόκειται πλέον για εν λειτουργία κατάστημα με το οποίο υπάρχει αντιδικία, αλλά για απατεώνες.

Η τράπεζα δεν έχει καμία εξουσία. Αυτό που κάνει είναι να μεταβιβάσει την αμφισβήτηση συναλλαγής που έκανες στον παρόχου(visa, Mastercard). Εκείνοι εκδικάζουν την υπόθεση. Δεν χρειάζεται κανένας φόβος πόσο μάλλον όταν μιλάμε για τέτοιας έκτασης απάτη. Απλά είναι μία διαδικασία που αργεί.

Επεξ/σία από Kostasallinone
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Με αντικαταβολή δεν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση. 

Το πρόβλημα το έχουν επίσης όσοι κάνουν καταθέση σε λογαριασμό.

Πληρωμή μόνο με κάρτα ώστε να μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής. 

Αλλιώς αγορές από μεγάλες αλυσίδες και ας πληρώνεις παραπάνω. 

Με αντικαταβολή μπορεί να μην μπορώ να κάνω αμφισβήτηση αλλά δεν την έχω πατήσει ποτέ .

Τα υπόλοιπα είναι έτσι για να λέμε κάτι.

Άποψη μου και όποιος δεν συμφωνεί με αυτό είναι δικαίωμα του .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...