Προς το περιεχόμενο

365shop.gr


Alexper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω δεν μπορω να καταλαβω, οσοι εκαναν καταθεση σε τραπεζα, δεν εχουν καρτα χρεωστικη? Τι φοβηθηκαν? μηπως τους κλεψουν τους αριθμους της καρτας? Καλα να παθουν και τωρα ας τρεχουν. Το παθημα να γινει μαθημα. 

Ακομα ειμαι περιεργος ποσοι που εκαναν νεο λογαριασμο εδω και κλαιγονται, θα ξαναμπουν οταν τελειωσει ολη η ιστορια. Λογικα κανενας.

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 654
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Είστε πάρα πολύ τεχεροί που για 1η φορά το Skroutz θα επιστρέψει λεφτά, και πιστέψτε με τα τελευταία 5 χρόνια θα πρέπει να είναι η 20η φορά που σκρουτζομάγαζο βαράει κανόνι και έχει κάνει μπάζα. 

Και αυτό δεν θα το έκανε το Skroutz αν δεν υπήρχε το shopflix και το κράξιμο από όλα τα media του ομίλου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.  

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Platijet είπε

Είστε πάρα πολύ τεχεροί που για 1η φορά το Skroutz θα επιστρέψει λεφτά, και πιστέψτε με τα τελευταία 5 χρόνια θα πρέπει να είναι η 20η φορά που σκρουτζομάγαζο βαράει κανόνι και έχει κάνει μπάζα. 

Και αυτό δεν θα το έκανε το Skroutz αν δεν υπήρχε το shopflix και το κράξιμο από όλα τα media του ομίλου.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.  

Ότι πιο σωστό ακούστηκε εδώ.

Είναι η μοναδική φορά στα τόσα χρόνια λειτουργίας του Skroutz που ουσιαστικά επιστρέφει τα χρήματα στους πελάτες ενώ στο παρελθόν έχουν υπάρξει παρόμοια περιστατικά και με μεγαλύτερη κλίμακα.

Και αυτό γιατί πλέον υπάρχει σοβαρός ανταγωνιστής.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, vorlon68 είπε

Εγω δεν μπορω να καταλαβω, οσοι εκαναν καταθεση σε τραπεζα, δεν εχουν καρτα χρεωστικη? Τι φοβηθηκαν? μηπως τους κλεψουν τους αριθμους της καρτας? Καλα να παθουν και τωρα ας τρεχουν. Το παθημα να γινει μαθημα. 

Ακομα ειμαι περιεργος ποσοι που εκαναν νεο λογαριασμο εδω και κλαιγονται, θα ξαναμπουν οταν τελειωσει ολη η ιστορια. Λογικα κανενας.

η παιδεια εχει αποτυχει εντελως στην περιπτωση ατομων οπως αυτων που κανουν τετοια σχολια. και ξερεις τι, απο ενα σημειο και μετα δεν υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης, το κακο εχει γινει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς κάποιοι από σας θα πρέπει να ξανά διαβάσετε την δεοντολογία του διαδικτύου ώστε να μάθετε να γράφετε σε μια δημόσια διαδικτυακή κοινότητα/ιστοσελίδα καθώς δεν σέβεστε ούτε εκτιμάτε τον συνομιλητή σας που έχει αντίθετη άποψη από την δική σας ένας βασικός κανόνας του διαδικτύου αγαπητοί μου φίλοι είναι ότι σέβεσαι και εκτιμάς τον συνομιλητή σου και ας έχει αντίθετη άποψη από εσένα.

άρα αν κάποιος πρέπει να φύγει από το θέμα αυτό - όλα τα προηγούμενα θέματα που αφορούν καταστήματα-απατεώνες μαντέψτε ποιος είναι.?

με απλά λόγια αν δεν έχετε μάθει να συζητάτε δημόσια σε μια διαδικτυακή κοινότητα/ιστοσελίδα εν έτη 2022 παρά μόνο γράφεστε για να πείτε κάτι/να μαλώσετε με άλλους/να προσπαθήσετε να βρείτε λύση στο πρόβλημα που σας απασχολεί σωστά μαντέψατε είναι λάθος ο τρόπος σας και δεν θα βρείτε ούτε λύση ούτε σωτήρα.

αυτά είχα να πω τα εμπεδώσετε ή όχι μου είναι ειλικρινά αδιάφορο

καλά θα κάνουν οι υπεύθυνοι συντονιστές/διαχειριστές στο επόμενο θέμα που θα αφορά κατάστημα-απατεώνας που βάρεσε κανόνι να μην επιτρέψουν καμία συζήτηση παρά μόνο να γράψουν πέντε-δέκα συμβουλές και να το λογοκρίνουν άμεσα κλειδώνοντας το.

ευχαριστώ.

2 ώρες πριν, Platijet είπε

Είστε πάρα πολύ τεχεροί που για 1η φορά το Skroutz θα επιστρέψει λεφτά, και πιστέψτε με τα τελευταία 5 χρόνια θα πρέπει να είναι η 20η φορά που σκρουτζομάγαζο βαράει κανόνι και έχει κάνει μπάζα. 

Και αυτό δεν θα το έκανε το Skroutz αν δεν υπήρχε το shopflix και το κράξιμο από όλα τα media του ομίλου.

Βάλε παραπάνω μην ντρέπεσαι

εδώ και κάμποσες δεκαετίες τώρα έχω χάσει το μέτρημα για θέματα που αφορούν κατάστημα-απατεώνες που βάρεσε κανόνι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Αν μπορώ να απαντήσω στο ερώτημα σου θα πω ότι είμαι αντίθετος στην απαγόρευση της κατάθεσης. Αντίθετα θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθεί η αντικαταβολή γιατί είναι ακριβή μέθοδος για το μέσο καλάθι (2-2,5 ευρώ για μέοο καλάθι 40 ευρώ δηλ. 5%), γιατί είναι μη δεσμευτική για τον καταναλωτή με μεγάλα ποσοστά Αρνησης παραλαβής που κοστίζει στα μαγαζιά, γιατί προωθεί τα μαύρα και γιατί καμία προηγμένη οικονομία δεν την υποστηρίζει (έχεις δει το amazon ή οποιοδήποτε άλλο site σε δυτική χώρα) να δέχεται αντικαταβολή; Επιπλέον η τραπεζική κατάθεση είναι αποδεκτή σ' όλο τον δυτικό κόσμο. Φυσικά όποιος διαφωνεί με την κατάθεση μπορεί απλά να μην την κάνει και να πληρώνει κατ' επιλογήν του αλλιώς.

Τα καταστήματα έχουν την αντικαταβολή γιατί ένα μεγάλο ποσοστό των συμπολιτών μας δεν εμπιστεύονται - δεν θέλουν τις αγορές μέσω κάρτας. Μπορεί κάποιος αφαιρέσει την δυνατότητα αντικαταβολής, χάνοντας υποψήφιους πελάτες. Ως προς την άρνηση παραλαβής, είναι μέσα στα ρίσκα του επιχειρηματία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

Ειλικρινα τωρα πιστευεις οτι το κρατος θα κλεισει τους απατεωνες στη φυλακη.Δεν το εχει κανει ποτε μεχρι τωρα.Και να το κανει παλι ο καταναλωτής δεν προκειτε να παρει πισω τα λεφτα του με αυτον τον τροπο.Συγνωμη  φιλε μου  αλλα μετα απο 50 χρονια εμαθα να βλεπω την ζωη καταματα και να μην κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου.

Τέλος παντων αν με ρωτας εγω θα ηθελα να λειτουργούν και τα δυο σωστα.

Αστική υπόθεση είναι.

Ιδιώτης εναντίον ιδιώτη.

Και αν φας τάπα πχ 10 ενοίκια, ΕΣΥ θα τον κυνηγάς, όχι το κράτος !!!!

Και αν δεν έχει μια στο όνομα του, κλαφτα Χαράλαμπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια μικρή παρένθεση γιατί διάβασα 36 σελίδες και δεν είδα ν' αναφέρεται κάπου αυτό. Για την ατιμωρησία των απατεώνων φταίνε και οι νόμοι αλλά και οι περιπτώσεις όπου γίνεται το εξής: Κάνεις μήνυση στον απατεώνα, σε καλεί ο δικηγόρος του και σου λέει θα σας επιστρέψει τα χρήματά σας ο πελάτης μου αν αποσύρετε τη μήνυση, και έτσι και γίνεται. Δεν τα βάζω με το άτομο που επιλέγει να κινηθεί έτσι, απλά και έτσι βγαίνει λάδι ο απατεώνας.

Είναι μια πρακτική που συμβαίνει και στα καταστήματα που βαρούν κανόνια στα μικρά ποσά, δηλαδή, ξεκινούν 200 άτομα π.χ. μήνυση αποσύρουν τα 50, μειώνονται οι ποινές. Ο λόγος που το αναφέρω αυτό είναι γιατί, κατά την άποψή μου, πέραν από την οικονομική βλάβη την οποία με τον παραπάνω τρόπο θα επουλώσεις, καλό θα ήταν να μην σταματήσεις το κυνήγι του απατεώνα προκειμένου να λάβει το μέγιστο της ποινής.

18 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Αστική υπόθεση είναι.

Ιδιώτης εναντίον ιδιώτη.

Και αν φας τάπα πχ 10 ενοίκια, ΕΣΥ θα τον κυνηγάς, όχι το κράτος !!!!

Και αν δεν έχει μια στο όνομα του, κλαφτα Χαράλαμπε.

Μου θύμισες φίλο που του χρωστά ο εργοδότης του μισθούς πρακτικής από το 2010, έγινε το δικαστήριο, κέρδισε ο φίλος, ο τύπος δεν είχε τίποτα στο όνομά του, δεν απέκτησε επίσης τίποτα στο όνομά του από τότε, και είναι σαφώς έξω, και ο φίλος δεν έχει πάρει ούτε 1 ευρώ (συγγνώμη για το off topic).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, dkmaster είπε

 

Μου θύμισες φίλο που του χρωστά ο εργοδότης του μισθούς πρακτικής από το 2010, έγινε το δικαστήριο, κέρδισε ο φίλος, ο τύπος δεν είχε τίποτα στο όνομά του, δεν απέκτησε επίσης τίποτα στο όνομά του από τότε, και είναι σαφώς έξω, και ο φίλος δεν έχει πάρει ούτε 1 ευρώ (συγγνώμη για το off topic).

Δυστυχώς, έτσι είναι.

Ουκ αν λάβεις από του μη έχοντος !!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είδατε τελικά το skroutz προχώρησε σε αρκετές αλλαγές. Τεκτονικές αλλαγές θα έλεγα που δεν έχει κάνει από την αρχή της λειτουργίας του, ειδικά σε σχέση με τα καταστήματα τεχνολογίας η κινητής τηλεφωνίας.

Επίσης για πρώτη φορά επέστρεψε χρήματα σε μία κατηγορία αυτών που έκαναν κατάθεση που και αυτό είναι ιστορικό.

Ας μην κοροϊδευόμαστε κυρίως είναι ο ανταγωνισμός γιατί μπορεί να είναι πρώτο και με διαφορά αυτή τη στιγμή αλλά αυτό αλλάζει γρήγορα.

Αλλά επίσης δείχνει ότι παιδιά δεν είναι όλοι κακομαθημένα κορόιδα αυτοί που φωνάζουνε. Ότι υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν ώστε να προστατευτεί και το κορόιδο. Και ότι μέχρι τώρα οι έλεγχοι ήταν πολύ χαλαροί.

Αν η εμπειρία του καταναλωτή πάει μπροστά εγώ συμφωνώ.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SPY_oo7 είπε

Δεν υπαρχει αντιφαση.Απλα απαγορευοντας την καταθεση χτυπας το προβλημα στην ουσια αντι να κάνεις το κοροιδο γυριζοντας γυρο γυρο .Αλλωστε εγινε ηδη στο SHOPFLIX και αρα δεν τιθετε θεμα .

 

Έχεις κάνει σημαία τα περί τραπεζικής κατάθεσης και λες ότι το shopflix, που έχει 100 μαγαζιά, δεν την δέχεται.

Και ΑΝ αύριο το shopflix άρχισει να την δέχεται, τι θα λες τότε ? Η δεσμευεσαι ότι εσαεί ΔΕΝ θα την δέχεται ?

Η λέμε κάτι και όπου κολλήσει ?

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, pictorino είπε

Τα καταστήματα έχουν την αντικαταβολή γιατί ένα μεγάλο ποσοστό των συμπολιτών μας δεν εμπιστεύονται - δεν θέλουν τις αγορές μέσω κάρτας. Μπορεί κάποιος αφαιρέσει την δυνατότητα αντικαταβολής, χάνοντας υποψήφιους πελάτες. Ως προς την άρνηση παραλαβής, είναι μέσα στα ρίσκα του επιχειρηματία. 

Αντίστοιχα η αγορά με κατάθεση είναι μέσα στα ρίσκα του αγοραστή, εφόσον δεν υπάρχει κάποιο πλαίσιο προστασίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω κάνει ένα αρνητικό σχόλιο στο skroutz και δεν έβρισα ούτε παραβίασα τους όρους και δεν εγκρίνουν το σχόλιό μου στο skroutz γιατί κατηγώρησα και το skroutz!!!  Αυτή είναι η δημοκρατία του skroutz είναι συνένοχοι του 365shop.gr !!!!

Επεξ/σία από ΚωνσταντίνοςΚιλκίς
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, billdanos είπε

SKROUTZ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

“Αναφορικά με το συμβάν που έχει προκύψει με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, κατάστημα “365shop”, ως εταιρεία Skroutz επιθυμούμε να διευκρινίσουμε τα εξής:

Από τα πρώτα κιόλας σχόλια των καταναλωτών ανταποκριθήκαμε άμεσα, διερευνώντας την υπόθεση και προχωρήσαμε σε λήξη - διακοπή της συνεργασίας με το συγκεκριμένο κατάστημα.
Ταυτόχρονα, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της λειτουργίας και της δραστηριότητάς μας, την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη των καταναλωτών, προχωρήσαμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών. 

Πιο συγκεκριμένα, αξίζει να αναφερθεί ότι το κατάστημα 365 SHOP GR MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, με έδρα την Κατερίνη, δραστηριοποιούνταν στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz από το 2019, συμμετέχοντας σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων, πληρώντας τις τότε ισχύουσες προϋποθέσεις για ένταξη στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών. 

Στις 9/02/2022 προέβη σε αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος με έδρα την Αθήνα, ενώ η αλλαγή αναρτήθηκε επίσημα στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) στις 31/3/2022. Τη Δευτέρα 4/4/2022 λάβαμε τις πρώτες αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα και ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι μηχανισμοί ελέγχου μας.

Το κατάστημα την ίδια ημέρα αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz, καθώς διαπιστώθηκε η αλλαγή του καθεστώτος ιδιοκτησίας στο ΓΕΜΗ, για την οποία δεν ήταν ενήμερες ούτε οι τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόταν εως τότε το κατάστημα. Με κύριο γνώμονα την προστασία των καταναλωτών, το κατάστημα αφαιρέθηκε άμεσα από την πλατφόρμα και προχωρήσαμε σε άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές ώστε να τους ενημερώσουμε να προχωρήσουν σε αμφισβήτηση της τραπεζικής τους συναλλαγής.

Εν συνεχεία με πρωταρχικό μας μέλημα μας την άψογη αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών. Αξίζει να αναφερθεί ότι από την έναρξη του συμβάντος μέχρι και σήμερα η εταιρεία έχει ήδη απαντήσει σε 492 emails καταναλωτών στα οποία είτε προσφέρει αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας - μέσω του Skroutz Marketplace - για τους καταναλωτές που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε στηρίζει και βοηθά τους καταναλωτές που έκαναν την αγορά τους με κάρτα (χρεωστική η πιστωτική) να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής. Έως τώρα έχουν εκδοθεί 106 κουπόνια αξίας: €51,418.75.

Ειδική μνεία οφείλει να γίνει στην πολιτική ένταξης καταστημάτων στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz η οποία και μεταβάλλεται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου με στόχο να γίνεται όλο και πιο αυστηρή ώστε να διασφαλιστεί η προστασία των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, η ισχύουσα πολιτική συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz από το Φεβρουάριο του 2022 είναι η εξής: 

Κάθε κατάστημα που επιθυμεί να εγγραφεί στο Skroutz με το δικό του e-shop θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον τρεις ετήσιες χρήσεις πριν την υποβολή της αίτησης. Παράλληλα, η εταιρεία θα πρέπει να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών ύψους τουλάχιστον 50.000 ευρώ.

Αν το κατάστημα έχει λιγότερες από τρεις (κλεισμένες) χρήσεις και καταγράφει ετήσιο κύκλο εργασιών χαμηλότερο των 50.000 ευρώ (σε κάθε χρήση), τότε μπορεί να αξιοποιήσει το Skroutz Marketplace για τα επόμενα δύο χρόνια. Με την πάροδο των δύο ετών, θα μπορεί να αξιολογηθεί το ενδεχόμενο ενεργοποίησης του redirection μοντέλου.

Αν η εταιρεία έχει περισσότερες από τρεις χρήσεις και καταγράφει ετήσιο κύκλο εργασιών υψηλότερο των 50.000 ευρώ/χρήση, τότε μπορεί να αξιοποιήσει τόσο το μοντέλο συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών όσο και το Skroutz Marketplace.

Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο κινητής τηλεφωνίας, laptop, tablet, κονσόλες παιχνιδιών θα μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους μόνο μέσω του Skroutz Marketplace (για τουλάχιστον δύο χρόνια).

Να υπογραμμιστεί τέλος, ότι τα στοιχεία κάθε εταιρείας ελέγχονται για την εγκυρότητά τους μέσω της εφαρμογής του GSIS (Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων) ενώ είναι υποχρεωτική η εγγραφή στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο). Περισσότερες πληροφορίες για τη συμμετοχή των εταιρειών στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz μπορείτε να βρείτε εδώ.

Κλείνοντας, να τονιστεί ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ).

Να υπογραμμίσουμε δε, ότι παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε στο πλευρό του καταναλωτή ανά πάσα στιγμή και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε συστήματα και διαδικασίες που προσφέρουν άμεση, γρήγορη και εύκολη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές, συνδυαζόμενη με την κατάλληλη υποστήριξη και εξυπηρέτηση”.

Και εγώ λέω κάτι άλλο. So? Μετράει η γνώμη κάποιου από τους 2 μας; Έχω την εντύπωση πως υπάρχουν συγκεκριμένοι μηχανισμοί και υπηρεσίες που τα καθορίζουν αυτά.
 

Αν εγώ ανοίξω ένα eshop αύριο και είμαι νόμιμος και τυπικός σε όλα, γιατί να μην έχω και τέτοια μέθοδο πληρωμής; Αφού ακόμη υπάρχει κοινό που το ζητάει! :) 

Άρα, ο καυγάς είναι για 4 ημέρες καθυστέρηση εκτός οποίων οι 2 ΣΚ !!

Και κάποιοι εδώ στο φόρουμ ήθελαν μπλοκάρισμα λογαριασμων από τις τράπεζες και ότι βάζει ο νους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ΚωνσταντίνοςΚιλκίς είπε

Έχω κάνει ένα αρνητικό σχόλιο στο skroutz και δεν έβρισα ούτε παρενέβησα τους όρους και δεν εγκρίνουν το σχόλιό μου στο skroutz γιατί κατηγώρησα και το skroutz!!!  Αυτή είναι η δημοκρατία του skroutz είναι συνένοχοι του 365shop.gr !!!!

Δεδομένου του τρόπου που συνήθως γράφεις, λογικό να μην εγκρίνεται το σχόλιο σου.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...