Προς το περιεχόμενο

365shop.gr


Alexper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ δεν καταλαβαίνω πως θα επιστρέψουν τα χρήματα έστω κ με αμφισβήτηση αν ο πωλητής, δηλ.αυτός δεν τα δώσει;

Που δεν πιστεύω να είναι διατεθειμένος να δώσει τίποτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 654
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 ώρες πριν, Xara_alfa147 είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω πως θα επιστρέψουν τα χρήματα έστω κ με αμφισβήτηση αν ο πωλητής, δηλ.αυτός δεν τα δώσει;

Που δεν πιστεύω να είναι διατεθειμένος να δώσει τίποτα...

Από την mastercard/visa θα πάρεις τα χρήματα σου, δεν σε απασχολεί πλέον ο πωλητής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα

αναφέρει ένας φίλος παραπάνω σχολιάζοντας τις νομικές ενέργειες κατά του καταστήματος που πρότεινα:

"Στην θεωρία πολύ καλά όλα αυτά που λες αλλά στην πράξη δυστυχώς δεν μπορούν να εφαρμοστούν

καθώς ξεχνάς την νομική μορφή της εταιρείας την οποία σου θυμίζω είναι ΙΚΕ άρα ότι νομικά μέτρα πάρετε θα είναι κατά  της εταιρείας με νομική μορφή ΙΚΕ η οποία δεν θα μπορεί φυσικά να ανταπεξέλθει και θα κηρύξει πτώχευση".

Επιτρέψτε μου να αναφέρω κάποια πράγματα για να ξέρουμε όλοι τι νομικές επιλογές υπάρχουν:

Βασικά χωρίζονται σε 3 κατηγορίες:

α. Αστικές. Εδώ οι εξαπατημένοι ζητούν τα χρήματα τους πίσω. Πράγματι οι πιθανότητες να τα πάρουν πίσω από το κατάστημα είναι ελάχιστες για να μην πω ανύπαρκτες. Ευτυχώς μπορούν να τα πάρουν από την αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτες και τα κουπόνια του σκρουτζ για τους καταθέτες. Αρα ο δρόμος της αστικής διεκδίκησης από το κατάστημα δεν έχει νόημα.

β. Διοικητικές. Εδώ η πολιτεία βάζει πρόστιμα κλπ στο κατάστημα. Είναι μορφή οικονομικής τιμωρίας του καταστήματος που για τους λόγους που ανέφερα στο (α) δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

γ. Ποινικές. Εδώ είναι το ζουμί και πρέπει να το καταλάβουμε όλοι. Δίωξη για απάτη αντιμετωπίζεται ποινικά ως εξής. Για ποσά κάτω από 30 χιλ ευρώ σχεδόν δεν κινδυνεύει ο απατεώνας καθόλου. Για ποσά > 30 χιλ και < 120 χιλ τότε φυλάκιση τουλάχιστον 2 έτη προφανώς με αναστολή ή εξαγοράσιμη. Το ενδιαφέρον όμως είναι για ποσά άνω των 120 χιλ καθώς πλέον μιλάμε για κακουργηματική απάτη με ποινές κάθειρξης αλλά και για συμπαρασυρόμενες κατηγορίες πχ. ξέπλυμα μαύρου χρήματος, σύσταση συμμορίας αν αποδειχτεί ότι υπάρχει οργάνωση από πίσω κοκ

Σκεφτείτε επομένως να αθροιστεί από τις πληροφορίες του σκρουτζ το συνολικό ποσό απάτης ώστε να ξεπερνά τις 120 χιλ. που από ότι διαβάζω εδώ είναι σίγουρα μεγαλύτερο. Τότε ο εκπρόσωπος του καταστήματος και κάθε εμπλεκόμενος αντιμετωπίζει ποινές κάθειρξης. Εκεί τα πράγματα σοβαρεύουν για τους κατηγορούμενους καθώς αυτό σημαίνει φυλακή που εκτίεις. Αρα είναι πιθανόν και στόματα να ανοίξουν για τους εγκέφαλους που αναφέρονται εδώ από Ελευσίνες κλπ.

Τέτοιου είδους αντιμετώπιση σε τέτοιες περιπτώσεις αφενός τιμωρεί τους ενόχους και αφετέρου αποθαρρύνει μελλοντικούς απατεώνες.

Η κοινωνική ευθύνη του σκρουτζ είναι τεράστια καθώς οφείλει να κινηθεί νομικά ως ηγέτης μαζί με τα θύματα (άσχετα αν αποζημιωθούν από αλλού) κατά του καταστήματος. Οτιδήποτε άλλο θα συγκαλύψει την υπόθεση (έστω και άθελα) και θα ενθαρρύνει μελλοντικούς απατεώνες. 

Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι έχουμε ευθύνες στο κοινωνικό σύνολο. Ιδιαίτερα μεγάλες εταιρείες όπως το σκρουτζ πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι η στάση τους σε τέτοιες περιπτώσεις ενθαρρύνει ή αποθαρρύνει τους απατεώνες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, ΚωνσταντίνοςΚιλκίς είπε

Ρε παιδιά έκανα αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής στη eurobank τούς έστειλα μέσω email την αίτηση, σε πόσο καιρό θα με απαντήαουν ??? Θα βρώ άκρη ??? Δεν μπορώ να ησυχάσω πως αυτοί οι αλήτες με κοροΐδεψαν, έχει συμβεί σε κάποιον απο εσάς να σας επεστρέψουν τα χρήματα εφόσον αγορασατε προιον και δεν σας ήρθε ποτέ ???

Καλησπέρα ναι αλλά παρε τηλέφωνο μαλιστα επειδη εγω άλλαξα κάρτα λόγω ηλεκτρονικής απάτης μου είπαν να καλώ άμμεσα για μελλοντικά τετοια προβλήματα 2109555000 για να μπορούν να δράσουν πιο άμεσα. επίσης εγω σκέφτομαι να κάνω και ασφάλιση κάρτας για να νιώθω πιο safe  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν πληρωνεις με καρτα σε οποιοδήποτε καταστημα, τα χρηματα εμφανιζονται στον λογαριασμο του πωλητη σε 1-2 εργασιμες μερες.Μπορει να τα κανει οτι θελει δηλαδη.Στην συγκεκριμένη περιπρωση σιγουρα  τα εχει μεταφερει τα χρηματα καπου αλλου οποτε και να γινει δεσμευση του λογαριασμου του θα ειναι αδειος.Στην ουσια η visa-mastercard τα δινουν απο την τσεπη τους και μετα κυνηγανε τον απατεωνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Οταν πληρωνεις με καρτα σε οποιοδήποτε καταστημα, τα χρηματα εμφανιζονται στον λογαριασμο του πωλητη σε 1-2 εργασιμες μερες.Μπορει να τα κανει οτι θελει δηλαδη.Στην συγκεκριμένη περιπρωση σιγουρα  τα εχει μεταφερει τα χρηματα καπου αλλου οποτε και να γινει δεσμευση του λογαριασμου του θα ειναι αδειος.Στην ουσια η visa-mastercard τα δινουν απο την τσεπη τους και μετα κυνηγανε τον απατεωνα.

Δεν τα δίνουν ακριβώς από της τσέπη τους.

Έχουν ασφάλιστικές και δίνουν ποσοστά.

Πχ καλύπτει η τράπεζα το 10%, το scheme το 20% και η ασφάλεια τα άλλα 70%.

Μερικές φορές έχουν και οι τράπεζες ασφάλειες για το 10% το δικό τους.

Τα ποσοστά είναι αυθαίρετα προφανώς απλά να δώσουμε μία ιδέα.

Όλοι καλύπτουν κάτι αλλά τα περισσότερα τα βάζουν ασφαλιστικές από χρήματα που είτε γίνοταν είτε δεν γίνοταν απάτη η visa/mastercard/amex και οι τράπεζες και ο card acquirer(Adyen κτλ...) θα πλήρωναν έτσι και αλλιώς.

 

Δεν μας ενδιαφέρει εμάς αυτό σαν καταναλωτές απλώς επειδή μερικοί ρωτάνε τι γίνεται αν δεν έχει χρήματα το κατάστημα τα βάζει η τράπεζα κτλ.

ΟΧΙ δεν τα βάζει η τράπεζα και δεν έχει σημασία αν έχει χρήματα το κατάστημα στον acquirer του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή διαβάζω πολλές απορίες για το από που θα βρεθούν τα χρήματα για την αμφισβήτηση συναλλαγής με κάρτα θα ήθελα να το ξεκαθαρίσω ώστε να το γνωρίζουμε όλοι:

Η αμφισβήτηση συναλλαγής όταν γίνει έχει την ακόλουθη διαδικασία:

1. Η τράπεζα (εκδότης της κάρτας του καταναλωτή) επικοινωνεί με τον εκκαθαριστή καρτών (δηλ. αυτόν που χρησιμοποιούσε το κατάστημα για τις κάρτες πχ. VIVA, EveryPay ή κάποια Τράπεζα που έχει ePOS κλπ) και του ζητάει να τοποθετηθεί επί του αιτήματος αμφισβήτησης που έκανε ο πελάτης-καταναλωτής

2. Ο εκκαθαριστής καρτών επικοινωνεί με το κατάστημα και του ζητάει στοιχεία που να αποδεικνύουν το νόμιμο της συναλλαγής π.χ απόδειξη λιανικής, voucher courier κλπ. 

3. Αν το κατάστημα δεν απαντήσει ή δεν αποδείξει την παράδοση τότε ο εκκαθαριστής αντιλογίζει την κίνηση της κάρτας

4. Αφού αντιλογιστεί η κίνηση τότε ενημερώνεται η αρχική τράπεζα και ο πελάτης-καταναλωτής παίρνει τα χρήματα του πίσω.

Τώρα ποιος πληρώνει την ζημιά αφού αφενός το κατάστημα ΔΕΝ γύρισε τα λεφτά πίσω (αφού την κοπάνησε) και ο καταναλωτής πήρε τα λεφτά του πίσω; 

Η απάντηση είναι πολύπλοκη αλλά επί της ουσίας ΕΜΕΙΣ όλοι μέσω των χρεώσεων που κάνουν οι κάρτες στις συναλλαγές για να ισοφαρίσουν όλες αυτές τις ζημιές. Δηλ. όλοι όσοι εμπλέκονται στις κάρτες (visa-τράπεζες- κλπ) με τις προμήθειες που μας χρεώνουν πληρώνουν τις ζημιές αυτές. Για αυτό όσο μεγαλύτερες είναι οι ζημιές τόσο αυξάνονται οι προμήθειες που χρεώνουν για τις συναλλαγές με κάρτες.

Σκεφτείτε το σαν μια μορφή ασφάλειας όπου το ασφάλιστρο είναι οι χρεώσεις συναλλαγών. Το ασφάλιστρο πέφτει αν δεν έχει ζημιές και ανεβαίνει αν έχει πολλές.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, nova_centurion είπε

Καλημέρα

αναφέρει ένας φίλος παραπάνω σχολιάζοντας τις νομικές ενέργειες κατά του καταστήματος που πρότεινα:

"Στην θεωρία πολύ καλά όλα αυτά που λες αλλά στην πράξη δυστυχώς δεν μπορούν να εφαρμοστούν

καθώς ξεχνάς την νομική μορφή της εταιρείας την οποία σου θυμίζω είναι ΙΚΕ άρα ότι νομικά μέτρα πάρετε θα είναι κατά  της εταιρείας με νομική μορφή ΙΚΕ η οποία δεν θα μπορεί φυσικά να ανταπεξέλθει και θα κηρύξει πτώχευση".

Επιτρέψτε μου να αναφέρω κάποια πράγματα για να ξέρουμε όλοι τι νομικές επιλογές υπάρχουν:

Βασικά χωρίζονται σε 3 κατηγορίες:

α. Αστικές. Εδώ οι εξαπατημένοι ζητούν τα χρήματα τους πίσω. Πράγματι οι πιθανότητες να τα πάρουν πίσω από το κατάστημα είναι ελάχιστες για να μην πω ανύπαρκτες. Ευτυχώς μπορούν να τα πάρουν από την αμφισβήτηση συναλλαγών με κάρτες και τα κουπόνια του σκρουτζ για τους καταθέτες. Αρα ο δρόμος της αστικής διεκδίκησης από το κατάστημα δεν έχει νόημα.

β. Διοικητικές. Εδώ η πολιτεία βάζει πρόστιμα κλπ στο κατάστημα. Είναι μορφή οικονομικής τιμωρίας του καταστήματος που για τους λόγους που ανέφερα στο (α) δεν έχει ιδιαίτερο νόημα.

γ. Ποινικές. Εδώ είναι το ζουμί και πρέπει να το καταλάβουμε όλοι. Δίωξη για απάτη αντιμετωπίζεται ποινικά ως εξής. Για ποσά κάτω από 30 χιλ ευρώ σχεδόν δεν κινδυνεύει ο απατεώνας καθόλου. Για ποσά > 30 χιλ και < 120 χιλ τότε φυλάκιση τουλάχιστον 2 έτη προφανώς με αναστολή ή εξαγοράσιμη. Το ενδιαφέρον όμως είναι για ποσά άνω των 120 χιλ καθώς πλέον μιλάμε για κακουργηματική απάτη με ποινές κάθειρξης αλλά και για συμπαρασυρόμενες κατηγορίες πχ. ξέπλυμα μαύρου χρήματος, σύσταση συμμορίας αν αποδειχτεί ότι υπάρχει οργάνωση από πίσω κοκ

Σκεφτείτε επομένως να αθροιστεί από τις πληροφορίες του σκρουτζ το συνολικό ποσό απάτης ώστε να ξεπερνά τις 120 χιλ. που από ότι διαβάζω εδώ είναι σίγουρα μεγαλύτερο. Τότε ο εκπρόσωπος του καταστήματος και κάθε εμπλεκόμενος αντιμετωπίζει ποινές κάθειρξης. Εκεί τα πράγματα σοβαρεύουν για τους κατηγορούμενους καθώς αυτό σημαίνει φυλακή που εκτίεις. Αρα είναι πιθανόν και στόματα να ανοίξουν για τους εγκέφαλους που αναφέρονται εδώ από Ελευσίνες κλπ.

Τέτοιου είδους αντιμετώπιση σε τέτοιες περιπτώσεις αφενός τιμωρεί τους ενόχους και αφετέρου αποθαρρύνει μελλοντικούς απατεώνες.

Η κοινωνική ευθύνη του σκρουτζ είναι τεράστια καθώς οφείλει να κινηθεί νομικά ως ηγέτης μαζί με τα θύματα (άσχετα αν αποζημιωθούν από αλλού) κατά του καταστήματος. Οτιδήποτε άλλο θα συγκαλύψει την υπόθεση (έστω και άθελα) και θα ενθαρρύνει μελλοντικούς απατεώνες. 

Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι έχουμε ευθύνες στο κοινωνικό σύνολο. Ιδιαίτερα μεγάλες εταιρείες όπως το σκρουτζ πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι η στάση τους σε τέτοιες περιπτώσεις ενθαρρύνει ή αποθαρρύνει τους απατεώνες.

Νομικές επιλογές έχεις

αλλά θα φάτε χρόνο και χρήμα και από ουσία δεν θα γίνει τίποτα απολύτως για τον απλό λόγο δεν μπορείτε να έχετε καμία αξίωση σε περιουσιακά στοιχεία του ιδιοκτήτη παρά μόνο στην εταιρεία ΙΚΕ η οποία φυσικά δεν έχει τίποτα απολύτως έτσι θα κηρύξει πτώχευση όπως έχει συμβεί με όλες τις περιπτώσεις που έχουν αναφερθεί σε αυτή την ιστοσελίδα μετά από τα πρόστιμα που έδωσαν οι αρμόδιες αρχές όλες οι εταιρείες ΙΚΕ κήρυξαν πτώχευση και τα πρόστιμα πήγαν από εκεί που ήρθαν.

Ο ιδιοκτήτης απολαμβάνει την ελευθερία του και τα κέρδη του.

δεν είναι τυχαίο που τις εταιρείες ΙΚΕ της λένε στην αγορά εταιρείες του 1 ευρώ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Νομικές επιλογές έχεις

αλλά θα φάτε χρόνο και χρήμα και από ουσία δεν θα γίνει τίποτα απολύτως για τον απλό λόγο δεν μπορείτε να έχετε καμία αξίωση σε περιουσιακά στοιχεία του ιδιοκτήτη παρά μόνο στην εταιρεία ΙΚΕ η οποία φυσικά δεν έχει τίποτα απολύτως έτσι θα κηρύξει πτώχευση όπως έχει συμβεί με όλες τις περιπτώσεις που έχουν αναφερθεί σε αυτή την ιστοσελίδα μετά από τα πρόστιμα που έδωσαν οι αρμόδιες αρχές όλες οι εταιρείες ΙΚΕ κήρυξαν πτώχευση και τα πρόστιμα πήγαν από εκεί που ήρθαν.

Ο ιδιοκτήτης απολαμβάνει την ελευθερία του και τα κέρδη του.

δεν είναι τυχαίο που τις εταιρείες ΙΚΕ της λένε στην αγορά εταιρείες του 1 ευρώ

 

4. Ευθύνη έναντι τρίτων

Τέλος, με βάση τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα, ο διαχειριστής της ΙΚΕ ευθύνεται εις ολόκληρον μαζί με την εταιρεία, έναντι τρίτων ιδιωτών, κατ’ άρθρο 71 ΑΚ, σε περίπτωση υπαίτιας πράξης ή παράλειψης, που γεννά υποχρέωση αποζημίωσης είτε λόγω παραβίασης συμβατικών υποχρεώσεων είτε λόγω αδικοπραξίας.

Βλέπουμε, λοιπόν, ότι η ευθύνη του διαχειριστή της ΙΚΕ έχει πολλές διαστάσεις και ποικίλλει ανάλογα με την κατηγορία των υποχρεώσεων και των οφειλών. Συνεπώς, η απλουστευτική προσέγγιση ότι, επειδή πρόκειται για κεφαλαιουχική εταιρεία, οι ευθύνες είναι περιορισμένες, δεν έχει βάση και ειδικά στην περίπτωση του διαχειριστή.

https://naftemporiki.gr/story/1690866

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ikorolis είπε

Νομικές επιλογές έχεις

αλλά θα φάτε χρόνο και χρήμα και από ουσία δεν θα γίνει τίποτα απολύτως για τον απλό λόγο δεν μπορείτε να έχετε καμία αξίωση σε περιουσιακά στοιχεία του ιδιοκτήτη παρά μόνο στην εταιρεία ΙΚΕ η οποία φυσικά δεν έχει τίποτα απολύτως έτσι θα κηρύξει πτώχευση όπως έχει συμβεί με όλες τις περιπτώσεις που έχουν αναφερθεί σε αυτή την ιστοσελίδα μετά από τα πρόστιμα που έδωσαν οι αρμόδιες αρχές όλες οι εταιρείες ΙΚΕ κήρυξαν πτώχευση και τα πρόστιμα πήγαν από εκεί που ήρθαν.

Ο ιδιοκτήτης απολαμβάνει την ελευθερία του και τα κέρδη του.

δεν είναι τυχαίο που τις εταιρείες ΙΚΕ της λένε στην αγορά εταιρείες του 1 ευρώ

 

Αγαπητέ Φίλε

εξακολουθείς να συγχέεις τις αστικές αποζημιώσεις με τις ποινικές ευθύνες. Οπως έγραψα στο ποινικό είναι το θέμα όπου ανεξαρτήτως τύπου εταιρείας οι υπεύθυνοι για την απάτη θα πάνε μέσα με κάθειρξη. 

Η επιλογή του να μένουν ατιμώρητοι οι όποιοι απατεώνες τους αποθρασύνει και θα το ξανακάνουν. Αν όμως φάνε 6-7 χρόνια για απάτη και μείνουν μέσα 3-4 χρόνια τότε οι επόμενοι θα το ξανασκεφτούν αν αξίζει τον κόπο. 

Το να προωθούμε την ατιμωρησία επειδή δεν θα κερδίσουμε λεφτά είναι λάθος πρακτική και επιβραβεύει τα λαμόγια.

Μάλιστα αν το πράγμα μείνει εδώ δηλ. οι εξαπατηθέντες πάρουν τα λεφτά από τράπεζες, κάρτες, σκρουτζ και δεν γίνει καμία νομική ενέργεια εναντίον των απατεώνων τότε θα έχουμε στείλει ως μήνυμα ότι "κλέψτε" και δεν θα έχετε ούτε καν δικαστική ταλαιπωρία.  Αρα γιατί να μην ξαναγίνει και πολύ χειρότερα γιατί να μην σκεφτούν και κάποιοι άλλοι ότι βρήκαν έναν τρόπο να βγάλουν άκοπα λεφτά και χωρίς ρίσκο.

Είναι θέμα κοσμοθεωρίας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, ikorolis είπε

Ναι φίλε μου

Βρισκόμαστε το έτος 2022 και μετά λύπης μου βλέπω ότι συνεχίζονται και αυξάνουν τα θέματα/μηνύματα στην παρούσα διαδικτυακή ιστοσελίδα/κοινότητα αλλά και αλλού για καταστήματα απατεώνες

Αν ακόμα δεν έχουμε μάθει να ψωνίζουμε με ασφάλεια εξασφαλίζοντας ότι κανένας απατεώνας δεν θα μας κλέψει το οποιοδήποτε χρηματικό ποσό μικρό/μεγάλο

Γιατί τα μέσα αυτά που εξασφαλίζουν ότι μπορούμε να ψωνίσουμε με ασφάλεια υπάρχουν

Τότε ναι είμαστε άξιοι της τύχης μας και καλά κάνει το γνωστό κύκλωμα απατεώνων από ότι φαίνεται με έδρα τις περιοχές Ελευσίνας / Ασπροπύργου / Άγιος Στέφανος και δημιουργούν συνέχεια καινούργια καταστήματα απάτη και εξακολουθούν να κερδίζουν εις βάρος σας.

Μέχρι τότε Καλή Τύχη - Καλό Πάσχα

Ευελπιστώ να είναι το τελευταίο θέμα για κατάστημα απάτη και να μάθετε να ψωνίζετε με ασφάλεια.

Φιλε μου καλό θα ήταν όταν γράφουμε κάτι να έχει νόημα και να βοηθάει κάπου στη συζήτηση. 

Η άποψη σου όχι μόνο είναι εμπρηστική και ειρωνική, ουσιαστικά κατηγορείς τους ανθρώπους ως υπαίτιους που έπεσαν θύματα εξαπάτησης. 

Με αυτή σου την στάση ενδεχομένως καλύπτεις ένα κενό ή κάποιο κοπλεξ ανωτεροτητας. Αυτά λύνονται με διάφορους τρόπους. Αυτό που δεν λύνεται και ή το έχεις ή δεν το έχεις είναι η κοινή λογική.

Ας κάνουμε το αντίστροφο σενάριο, συλλαμβάνουν και στο δικαστήριο ο δικαστης ρωτα τον κύριο Τσεσμερτζη, γιατί εξαπατησατε τους πελάτες σας.

Και απαντάει ο Τσεσμερτζης είναι 2022 κύριε πρόεδρε και τα ζώα ακόμα δεν έχουν μάθει να ψωνίζουν με ασφάλεια. Είμαι αθώος κύριε πρόεδρε.

Και κάπως ετσι κύλησε αυτή η όμορφη ιστορία.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να επισημάνουμε οτι δεν πρεπει να γινεται καταθεση ποτε σε τραπεζα ειναι σωστο και θεμιτο γιατι μονο ετσι μπορει κάποιος να προστατευτεί στοιχειωδώς απο μια τετοια απατη.Απο εκει και περα ολοι αυτοι οι μετα Χριστώ προφήτες που κουνανε το δαχτυλο στα θηματα ειναι αηδία ποια....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τοξικότητα σε αυτό το φόρουμ έχει χτυπήσει κόκκινο. Η ανάγκη για να δείξουν κάποιοι πόσο έξυπνοι και ανώτεροι είναι υπερτερεί της όποιας στοιχειώδους ενσυναίσθησης

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.in.gr/2022/04/13/economy/oikonomikes-eidiseis/kataggelia-kolafos-kata-tis-skroutz-gia-eksapatisi-pelaton/

 

Έφτασε και στο in.gr η φάση. Οπότε έχει μεγαλώσει η ιστορία. Θέλω να πιστεύω ότι το πράγμα θα καταλήξει σε κάτι θετικό για τους καταναλωτές γενικότερα.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...