Προς το περιεχόμενο

365shop.gr


Alexper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, kstgr είπε

1) Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, δεν τα γνώριζα και θα φανούν χρήσιμα στις επόμενες παραγγελίες

2) ναι, υπάρχουν οι κριτικές που δε δημοσίευσε με αποτέλεσμα να μπαίνουν κι άλλες παραγγελίες στον απατεώνα

Επίσης έχω προσωπική εμπειρία, όπου είχα αφήσει πριν χρόνια αρνητική κριτική σε άλλο κατάστημα λόγω πολύ άσχημης εμπειρίας μου και ενώ η κριτική δεν παραβίαζε κανέναν όρο χρήσης της πλατφόρμας (δεν έβριζε, δε συκοφαντούσε και πάταγε πάνω στα γεγονότα) μετά από μέρες αφότου την υπέβαλα για έλεγχο, μου έστειλαν μεηλ να την αλλάξω λίγο και όταν ρώτησα τι παραβιάζω μου είπαν ευθέως ότι τα μαγαζιά είναι συνεργάτες τους και ότι δε μπορούν να δεχτούν τόσο αρνητικά διατυπωμένες κριτικές, πάνε χρόνια αλλά το θυμάμαι γιατί μου έκανε τεράστια εντύπωση τότε.

Όχι, το 3 δεν ισχύει. Το κατάστημα έμεινε αρκετές μέρες στο σκρουτζ χωρίς να ανεβαίνουν οι αρνητικές κριτικές. Το σκρουτζ συνήθως δημοσιοποιεί τις κριτικές σε μία άντε 2 εργάσιμες. Τρίτη κατέβηκε από το σκρουτζ αν θυμάμαι καλά

Όχι την Πέμπτη κατέβηκε εγώ την Τετάρτη έκανα αρνητική αξιόλογηση στο skroutz που περιμένουν από το κατάστημα να πάρει θέσει έγραφε συγκεκριμένα....Κ κοινώς τους έλεγα ότι μου φαγαν τα λεφτά για να μην την πατήσουν άλλοι...

17 λεπτά πριν, anonymos32 είπε

Καλημέρα αν και δεν είμαι παθών με το συγκεκριμένο κατάστημα θα ήθελα να ρωτήσω οι παραγγελίες γίνονταν με redirection στη σελίδα του καταστήματος ή μέσω του Σκρουτζ market place?

Γίνονται μέσα από την σελίδα του καταστήματος δεν υπήρχε επιλογή μέσω skroutz.

Επεξ/σία από Xara_alfa147
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 654
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, MauroPaltoudias είπε

Μιλάω πάντα, για διαφορετικές επιχειρήσεις και διακριτικές μεταξύ τους χρονικές φάσεις. 

Διακριτές ίσως?

2 ώρες πριν, ftso είπε

Θα πρέπει Δευτέρα τώρα να τρέχω στην τράπεζα να αλλάζω κάρτα. Και ταλαιπωρία και χρεωμένος... 

Γιατί να αλλάξεις κάρτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ftso είπε

Τυχαία χθες βράδυ διαβάζω για το συμβάν.

Σήμερα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής. 

Και ρωτάω, εφόσον το skroutz ξέρει για την συναλλαγή μου δεν θα έπρεπε να στείλει τουλάχιστον μια ειδοποίηση;

Είμαι συνδρομητής και στο skroutz plus παρεμπιπτόντως και η απογοήτευση μου ειναι μεγάλη. 

 

Θα πρέπει Δευτέρα τώρα να τρέχω στην τράπεζα να αλλάζω κάρτα. Και ταλαιπωρία και χρεωμένος... 

Αν την παραγγελία την εκανες μεταφερόμενος στο κατάστημα από το ίδιο το κατάστημα και όχι απο το καλάθι του Skroutz , όχι το Skroutz δεν ξέρει ότι είναι δικιά σου. Απλά ξέρει οτι αγοράστηκε το τάδε προϊόν τάδε αξίας από κάποιον anonymous.

Αν έχεις κάνει συναλλαγή με κάρτα κάνε αμφισβήτηση , αν όχι την έχεις κάνει με κατάθεση  στείλε mail στο Skroutz και από ότι φαίνεται θα επικοινωνήσει μαζί σου για να γίνει ότι πρέπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Nabuko είπε

... 

Γιατί να αλλάξεις κάρτα?

Ποιος με διαβεβαιώνει οτι δεν έχουν κρατήσει στοιχεία της κάρτας απο την στιγμή που μάλλον έχουμε απάτη.

Υπάρχει η 3d ασφάλεια αλλά μπορώ να βασίζομαι μόνο εκεί; 

Στην τράπεζα μου ζήτησα πληροφορίες για την πλατφόρμα χρεώσης αλλα δεν μπορούσαν να μου πούνε κατι. 

Νομίζω οτι έχει προταθεί και απο το skroutz. 

42 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Αν την παραγγελία την εκανες μεταφερόμενος στο κατάστημα από το ίδιο το κατάστημα και όχι απο το καλάθι του Skroutz , όχι το Skroutz δεν ξέρει ότι είναι δικιά σου. Απλά ξέρει οτι αγοράστηκε το τάδε προϊόν τάδε αξίας από κάποιον anonymous.

Αν έχεις κάνει συναλλαγή με κάρτα κάνε αμφισβήτηση , αν όχι την έχεις κάνει με κατάθεση  στείλε mail στο Skroutz και από ότι φαίνεται θα επικοινωνήσει μαζί σου για να γίνει ότι πρέπει.

Δεν ισχύει αυτο που λες. Μπορώ να πάω αυτή τη στιγμή στο λογαριασμό μου στο skroutz και να δω κανονικά τον κωδικό της παραγγελίας παρότι έγινε απο τρίτο κατάστημα. Ήμουν logged in στο skroutz την στιγμή της αγοράς οπότε το έχουν καταγράψει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, ftso είπε

Ποιος με διαβεβαιώνει οτι δεν έχουν κρατήσει στοιχεία της κάρτας απο την στιγμή που μάλλον έχουμε απάτη.

Υπάρχει η 3d ασφάλεια αλλά μπορώ να βασίζομαι μόνο εκεί; 

Στην τράπεζα μου ζήτησα πληροφορίες για την πλατφόρμα χρεώσης αλλα δεν μπορούσαν να μου πούνε κατι. 

Νομίζω οτι έχει προταθεί και απο το skroutz. 

Δεν ισχύει αυτο που λες. Μπορώ να πάω αυτή τη στιγμή στο λογαριασμό μου στο skroutz και να δω κανονικά τον κωδικό της παραγγελίας παρότι έγινε απο τρίτο κατάστημα. Ήμουν logged in στο skroutz την στιγμή της αγοράς οπότε το έχουν καταγράψει. 

σχετικα με τη κάρτα και την αλλαγή της είναι πλεονασμός.....ότι στοιχεία και να έχουν  δεν μπορούν να κάνουν συναλλαγή,αν εσύ αισθάνεσαι ποιο ήσυχος άλλαξε και τη κάρτα.

κάνε την αμφισβήτηση σου στη τράπεζα και όλα θα πάνε καλά....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω σχέση με το πρόβλημα


(για να αποφύγω τέτοια προβλήματα κάνω αγορά μόνο σε ετοιμοπαραδοτα, με κράτηση μέσω τηλεφώνου, για άμεση παραλαβή / αγορά από το κατάστημα)

 

Παραθετω λινκ από άλλη σελίδα (ελπίζω να είναι οκ από τους mod/admin) σχετικά με το θέμα, το οποίο ξεκίνησα να διαβάζω και αντίστοιχα μου παρουσίασε το Chrome στο κινητό σχετική "είδηση" στη ροή αρχικής κινητού. Ελπίζω να φανεί χρήσιμο....

https://techmaniacs.gr/i-episimi-anakoinosi-toy-skroutz-gr-gia-to-365shop-koyponi-isis-axias-gia-osoys-ekanan-katathesi/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, ftso είπε

Ποιος με διαβεβαιώνει οτι δεν έχουν κρατήσει στοιχεία της κάρτας απο την στιγμή που μάλλον έχουμε απάτη.

Υπάρχει η 3d ασφάλεια αλλά μπορώ να βασίζομαι μόνο εκεί; 

Στην τράπεζα μου ζήτησα πληροφορίες για την πλατφόρμα χρεώσης αλλα δεν μπορούσαν να μου πούνε κατι. 

Νομίζω οτι έχει προταθεί και απο το skroutz. 

Δεν ισχύει αυτο που λες. Μπορώ να πάω αυτή τη στιγμή στο λογαριασμό μου στο skroutz και να δω κανονικά τον κωδικό της παραγγελίας παρότι έγινε απο τρίτο κατάστημα. Ήμουν logged in στο skroutz την στιγμή της αγοράς οπότε το έχουν καταγράψει. 

Αν έχεις μεταφερθεί σε περιβάλλον τράπεζας, για να κάνεις την συναλλαγή , δεν μπορεί να έχει κρατήσει κάρτα, ο έμπορος. Αν τα στοιχεία της κάρτας τα έβαλες μέσα σε περιβάλλον καταστήματος τότε ίσως να μπορούσε να το κάνει αν και θεωρητικά αυτό δεν το επιτρέπει η τράπεζα αν το κατάστημα δεν έχει συγκεκριμένες πιστοποιήσεις τεχνικές που έχουν πολύ υψηλά κόστη (PCI κλπ)

Αν έχεις στο ιστορικό σου στις παραγγελίες του Skroutz , τότε μολις ολοκλήρωσες σου εμφανίστηκε παράθυρο και σε ρώταγε αν θες να την αποθηκεύσεις στο ιστορικό σου και πάτησες ναι. Αυτό συμβαίνει μόνο αν έχεις account στο Skroutz και αν αποδεχθείς να αποθηκευτεί. Αν δεν ισχύει ένα από τα δύο δεν καταγράφεται ποιος παράγγειλε τι. Ακόμα όμως και αν το αποδεχθείς να καταγραφεί, θεωρητικά πάντα ,το Σκρουτζ δεν θα πρέπει να μπορεί να αξιοποιήσει αυτή την πληροφορία εκτός και αν έχεις αποδεχθεί οτι επιτρέπεις την επεξεργασία των δεδομένων αυτών που σου ανήκουν , για συγκεκριμένους λόγους στα πλαίσια του Γενικού Κώδικα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Από όσο θυμάμαι μπορείς να επιλέξεις σε ποιές περιπτώσεις έχεις συναινέσει να σε ενοχλούν , φαίνεται στο προφιλ του χρήστη. Αν δεν έχεις συναινέσει να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί στου για τέτοιους λόγους δεν μπορούν επεξεργαστούν τα δεδομένα να σε ενημερώσουν. GDPR Rules. 

 

 

Επεξ/σία από theavenger2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Αν έχεις μεταφερθεί σε περιβάλλον τράπεζας, για να κάνεις την συναλλαγή , δεν μπορεί να έχει κρατήσει κάρτα, ο έμπορος. Αν τα στοιχεία της κάρτας τα έβαλες μέσα σε περιβάλλον καταστήματος τότε ίσως να μπορούσε να το κάνει αν και θεωρητικά αυτό δεν το επιτρέπει η τράπεζα αν το κατάστημα δεν έχει συγκεκριμένες πιστοποιήσης τεχνικές που έχουν πολύ υψηλά κόστη (PCI κλπ)

Αν έχεις στο ιστορικό σου στις παραγγελίες του Skroutz , τότε μολις ολοκλήρωσες σου εμφανίστηκε παράθυρο και σε ρώταγε αν θες να την αποθηκεύσεις στο ιστορικό σου και πάτησες ναι. Αυτό συμβαίνει μόνο αν έχεις account στο Skroutz και αν αποδεχθείς να αποθηκευτεί. Αν δεν ισχύει ένα από τα δύο δεν καταγράφεται ποιος παράγγειλε τι. Ακόμα όμως και αν το αποδεχθείς να καταγραφεί, θεωρητικά πάντα ,το Σκρουτζ δεν θα πρέπει να μπορεί να αξιοποιήσει αυτή την πληροφορία εκτός και αν έχεις αποδεχθεί οτι επιτρέπεις την επεξεργασία των δεδομένων αυτών που σου ανήκουν , για συγκεκριμένους λόγους στα πλαίσια του Γενικού Κώδικα Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Από όσο θυμάμαι μπορείς να επιλέξεις σε ποιές περιπτώσεις έχεις συναινέσει να σε ενοχλούν , φαίνεται στο προφιλ του χρήστη. Αν δεν έχεις συναινέσει να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί στου για τέτοιους λόγους δεν μπορούν επεξεργαστούν τα δεδομένα να σε ενημερώσουν. GDPR Rules. 

 

 

Πολύ σωστά αναφέρεις τον μηχανισμό και για τις κάρτες αλλά και για την αποθήκευση της παραγγελίας στο σκρουτζ. Απλά έχω να παρατηρήσω τα εξής:

α. Σχετικά με την κάρτα. Better safe than sorry. Η αλλαγή της κάρτας ίσως είναι υπερβολή αλλά είναι μικρή η ενόχληση οπότε...

β. Σχετικά με το αν το σκρουτζ θα μπορούσε ή όχι να επικοινωνήσει με ένα καταναλωτή θύμα για να τον προφυλάξει όταν αυτός έχει αποθηκεύσει την παραγγελία του η απάντηση είναι πολύ απλή και μπορούμε όλοι να το καταλάβουμε. Το σκρουτζ οφείλει να επικοινωνήσει με τον πελάτη καθώς αφορά την ασφάλεια του πελάτη και την προφύλαξη του από πιθανή ζημιά. Κανείς δεν μπορεί νομικά να κατηγορήσει το όποιο σκρουτζ επειδή προστάτευσε τον πελάτη του.

Η αλήθεια όμως είναι ότι το σκρουτζ μέχρι πρόσφατα (φαίνεται και από τα αρχικά email ακολούθησε τον δρόμο του "δεν με απασχολεί, βρείτε την άκρη σας...". Προφανώς είδε ότι αυτό ενδέχεται να βλάψει σημαντικά την εικόνα του και ότι μπορεί να το βάλει και πιθανές νομικές περιπέτειες και έκανε το ελάχιστο που μπορούσε. Προφανώς δίνει διέξοδο στους ανθρώπους που έπεσαν θύματα και είναι ευχάριστο αυτό αλλά ΔΕΝ είναι μια πλήρης λύση βάσει των δυνατοτήτων του αλλά και των ηθικών του υποχρεώσεων. Μου θυμίζει την περίπτωση της efood μς τους ντελιβεράδες που μετά το κράξιμο έκαναν damage control αλλάζοντας την αρχική τους στάση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dfg1 είπε

Αγόρασα μια οθόνη από αυτό το site ξέρεις κανείς άμα γίνεται να πάρω τα λεφτά μου πίσω 

Παρέλαβες την οθόνη; Δεν το ξεκαθαρίζεις.

Αν παράγγειλες και πλήρωσες αλλά δεν παρέλαβες τότε :

α. Αν πλήρωσες με κάρτα κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής

β. Αν κατέθεσες σε τράπεζα επικοινώνησε με το skroutz καθώς έχει ανακοινώσει ότι θα βοηθήσει αυτούς τους παθόντες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, SoullessRider είπε

Δεν έχω σχέση με το πρόβλημα


(για να αποφύγω τέτοια προβλήματα κάνω αγορά μόνο σε ετοιμοπαραδοτα, με κράτηση μέσω τηλεφώνου, για άμεση παραλαβή / αγορά από το κατάστημα)

 

Παραθετω λινκ από άλλη σελίδα (ελπίζω να είναι οκ από τους mod/admin) σχετικά με το θέμα, το οποίο ξεκίνησα να διαβάζω και αντίστοιχα μου παρουσίασε το Chrome στο κινητό σχετική "είδηση" στη ροή αρχικής κινητού. Ελπίζω να φανεί χρήσιμο....

https://techmaniacs.gr/i-episimi-anakoinosi-toy-skroutz-gr-gia-to-365shop-koyponi-isis-axias-gia-osoys-ekanan-katathesi/

 

Να κάνω και εγώ μια χαζή ερώτηση:και πως θα διασταυρώσει το skroutz τις παραγγελίες που έγιναν μέσω κατάθεσης;έχει κάποιο μηχανισμό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποθέτω με αντίγραφο του αποδεικτικου κατάθεσης / μεταφοράς......

Αν δεν το κράτησε ο αγοραστής, ε-τι άλλο να κάνει το σκρουτζ, να αρχίσει να χαρίζει χρήματα σε όποιον υποστηρίζει πως έπεσε θύμα και με ότι πόσο ισχυριστεί το κάθε "θύμα"???

"αγόρασα 15.000 τηλεοράσεις των 5.600€/τεμαχιο, θέλω τα λεφτά μου πίσω κακό σκρουτζ, αλλά δεν έχω απόδειξη πληρωμης/κατάθεσης, γιατί να έχω άλλωστε, πέσε το παραδάκι γιατί εσύ φταις" 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση μου ενω στην αρχή έγινε redirect μεσω skroutz,(για μια τηλεόραση), στην σελιδα τους,δεν ολοκλήρωσα την αγορά εκείνη τη στιγμή κ το έκλεισα. Αργότερα λογω του οτι η σύνδεση μου στο ιντερνετ δεν ηταν καλή κ επειδή βιαζόμουν άνοιξα καινουρια σελιδα απο google κ μπήκα απευθείας στο site τους κ εκανα την αγορά χωρίς ωστόσο να ολοκληρώσω την πληρωμή, πραγμα που έκανα μερικές ώρες αργότερα με καταθεση.

Ποιά η γνώμη σας,να ενοχλήσω το skroutz με όλα τα αποδεικτικά mail κ αποδειξεις ή δεν καλύπτομαι ας πούμε με κάποιο τρόπο? Να αναφέρω επίσης πως έλαβα mail για ''πτώση τιμής'' πριν την αγορά για την συγκεκριμένη τηλεόραση αφού την είχα στα αγαπημένα. Όλα τα mail είναι αποθηκευμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...