Προς το περιεχόμενο

365shop.gr


Alexper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

56 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Καλησπέρα

απλά για να ξέρουμε, μπορεί κάποιος παθών με κάρτα να μας πει τον εκκαθαριστή καρτών του μαγαζιού; Εννοώ το με ποιο σύστημα καρτών ήταν συνδεδεμένο το μαγαζί. Συνήθως στέλνουν ένα email ως απόδειξη της συναλλαγής.

Κάπου διάβασα ότι ήταν η Alpha Bank μάλλον αλλά αυτό δεν λέει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 654
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

25 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Διαβάζοντας τις παρατηρήσεις όλων έχω καταλήξει ότι ιεραρχικά μετά φυσικά τον απατεώνα οι ευθύνες κατηγοριοποιούνται στα εξής:

α. Μέγιστη ευθύνη έχει το κράτος που η αντιμετώπιση της απάτης είναι τόσο ήπια και τόσο δύσκολο να τιμωρηθεί που επιτρέπει σε πολλούς να εξαπατούν χωρίς ουσιαστικές συνέπειες. Περιπτώσεις σαν αυτή θα έπρεπε να καταλήγει στο Οικονομικό έγκλημα  να διώκεται αυτεπαγγέλτως και με αυστηρές ποινές. 

β. Ευθύνη έχουν οι τράπεζες και ο εκκαθαριστής καρτών διότι από ότι έχει φανεί το κατάστημα παρουσίασε ασυνήθιστου ύψους συναλλαγές τις τελευταίες 15 ημέρες. Θα έπρεπε την 2η-3 ημέρα να τον έχουν θέσει σε αναστολή μέχρι να ξεκαθαρίσει το πράγμα. Επιπλέον είναι βέβαιο ότι κάθε βράδυ ο τύπος θα "σκούπιζε" τους λογαριασμούς μεταφέροντας τα ποσά σ' άλλους. Αρα ένα επιπλέον στοιχείο για να κινητοποιηθούν οι τράπεζες και ο εκκαθαριστής καρτών.

γ. Ευθύνη έχει το skroutz καθώς ΓΝΩΡΙΖΕ και αυτό την απότομη αλλαγή του ύψους των καθημερινών παραγγελιών αφού είναι γνωστό σ' όλους ότι με το λογισμικό που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ εγκαθιστά σ' όλα τα μαγαζιά παρακολουθεί και καταγράφει το σύνολο των πωλήσεων μέσα από το site. Με δεδομένο ότι πριν λίγο καιρό είχε συμβεί σε 4-5 μαγαζιά ΟΦΕΙΛΕ να έχει θέσει σε λειτουργία λογισμικό που όταν ανιχνεύει απότομες αλλαγές συμπεριφοράς να κινητοποιεί μηχανισμούς ελέγχου και αποτροπής. Σε 2-3 ημέρες έπρεπε το μαγαζί να είναι σε αναστολή. Κατά τη γνώμη μου ο συνδυασμός αρνητικής δημοσιότητας, η διασπορά της πληροφορίας στο κοινό για το πως χρεώνει το skroutz και το τι καταγράφει το ανάγκασε να κάνει την αναδίπλωση του. Είναι φανερό ότι δεν θα το έκανε αν δεν υπήρxε αυτό το forum.

δ. Σχετική ευθύνη έχουν και εκείνοι που πλήρωσαν με κατάθεση ιδιαίτερα αφού το προϊόν ήταν μη διαθέσιμο δηλ. 4-10 ημέρες. Δικαιολογούνται ΟΜΩΣ καθώς ΔΕΝ είναι επαγγελματίες της αγοράς και δεν μπορούν να τα γνωρίζουν όλα και να τα υποψιάζονται όλα.

 

Γενικά συμφωνώ. Μια παρατήρηση όμως. Το φαινόμενο με τα μαγαζιά που περιγράφεις για το άρθρο 39Α κατά τη γνώμη μου δεν σημαίνει ότι το μαγαζί έχει σκοπό να ρίξει τον πελάτη. Το στήσιμο του μαγαζιού μάλλον παραπέμπει στο να φάει τον ΦΠΑ (άλλου είδους κομπίνα). Τα μαγαζιά αυτά αντιδρούν στο 39Α διότι χωρίς να φάνε τον ΦΠΑ δεν "βγαίνουν". Από αυτά δεν πρέπει να ψωνίζουμε ΔΙΟΤΙ ρίχνουν όλη την κοινωνία όπως κάνουν όλοι όσοι δεν εκδίδουν απόδειξη.

Σταληθεια το Σκρουτζ γνωρίζει τις πωλήσεις του κάθε μαγαζιού? Δύσκολο. Σιγά μην τους δείχνουν και τι χρώμα βρακι φοράνε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Σταληθεια το Σκρουτζ γνωρίζει τις πωλήσεις του κάθε μαγαζιού? Δύσκολο. Σιγά μην τους δείχνουν και τι χρώμα βρακι φοράνε. 

Επιβεβαιωμένο. Πριν λίγο 2 χρόνια περίπου ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ όλα τα καταστήματα να εγκαταστήσουν ειδικό λογισμικό (skroutz analytics) το οποίο μπαίνει στο check out του μαγαζιού καταγράφει και αποθηκεύει στους servers του skroutz ΟΛΕΣ τις πωλήσεις που κάνει το ηλεκτρονικό κατάστημα. Μάλιστα καταγράφει και πωλήσεις σε πελάτες που δεν έχουν έλθει από το σκρουτζ. Υπήρξε μεγάλη αντίδραση τότε αλλά το σκρουτζ την κατέπνιξε με το να κατεβάσει όποια καταστήματα δεν είχαν εγκαταστήσει το λογισμικό καταγραφής. Δες εδω https://developer.skroutz.gr/analytics/

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μία ερώτηση, έχει περάσει ένα τριήμερο και θέλω να κάνω αμφισβήτηση πληρωμής αλλά στην αίτηση της τράπεζας

ζητάει την ημερομηνία παραλαβής. Τώρα εγω να κάνω την αίτηση ή να περιμένω κανά 10ήμερο; Η εκτιμώμενη παράδοση ήταν 10 ημέρες.

Υ.Γ.

Η τράπεζα έιναι alphabank

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, bullysteris είπε

Μία ερώτηση, έχει περάσει ένα τριήμερο και θέλω να κάνω αμφισβήτηση πληρωμής αλλά στην αίτηση της τράπεζας

ζητάει την ημερομηνία παραλαβής. Τώρα εγω να κάνω την αίτηση ή να περιμένω κανά 10ήμερο; Η εκτιμώμενη παράδοση ήταν 10 ημέρες.

Υ.Γ.

Η τράπεζα έιναι alphabank

κανε τώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

1) Σε αγορές b2b με απαλλαγή μια χαρά θα μπορούσες να πληρώσει με κάρτα και ΟΧΙ με κατάθεση αν ο έμπορος απλά είχει συνδεθεί με το API του 39Α του GSIS. Η πιστοποίηση σου οτι δικαιούσε απαλλαγής γίνεται ηλεκτρονικά , η αποφορολόγηση επίσης ηλεκτρονικά και πληρώνεις επιτόπου με την κάρτουλα σου. (https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a). Αν κάποιος έμπορος δεν το έχει υλοποιήσει στην ιστοσελίδα του και σου ζητάει να αποστέλεις χαρτιά και οτι θα χρειαστεί 30 μέρες για να τα ελέγξει και να σου πει μετά από λίγο καιρό ενδεχομένος (α λυπάμαι το προϊόν εξαντλήθηκε) να είσαι υποψιασμένος ότι απλά θέλει κατάθεση και ότι παίζει να τα κλάψεις τα χρήματα σου. Οπότε ψάξε να βρεις τον επόμενο σε τιμή που το έχει υλοποιήσει αυτό για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. By the way αυτό το έχει κάνει το Skroutz στο καλάθι του το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές.

2) Έχεις φαντάζομαι κάποια πληροφόρηση ότι δεν ανέβαζε αρνητικές για αυτό το κατάστημα για να το λες. Εγώ προσωπικά έχω κάνει δεκάδες αρνητικές στο σκρουτζ. Αρκετές φορές μου ζήτησαν να αλλάξω κάποιους χαρακτηρισμούς ή κάποια κομμάτια της αξιολόγησης μου που μπορεί να μην ηταν αποδεκτά απο τους όρους τους ή τεσπα να μην είχα τρόπο να αποδείξω αυτά που λέω πχ συνομιλίες τηλεφωνικές , σε κάποιες περιπτώσεις και με βοήθησαν να καταλάβω ότι όσο δίκιο και να έχω το να ουρλιάζω εν βρασμό ψυχής μπορεί να ειναι και κακό για εμένα αλλά ποτέ μα ποτέ δεν μου έκοψαν αξιολόγηση αρνητική που πληρούσε τους όρους τους ή που διόρθωσα κατόπιν δικης τους υποδειξης κάποιες προτάσεις που ενδεχομένος να ήταν λίγο υποερβολικές για αυτούς. Βy the way  για εμένα καθόλου υπερβολικές. Όταν έκανα τις σχετικές όμως διορθώσεις αναγνωρίζοντας οτι πρέπει να τηρήσω κάποιους κανόνες όσο και αν αυτοί δεν μου άρεσαν μια χαρά τις ανέβασαν.Θα βρείς δεκάδες αξιολογήσεις αρνητικές που διαμαρτύρονται χρήστες για το 1 που λέω με την χαρτούρα για το 39Α,  για αρκετά μαγαζιά και προφανώς δεν τις έχουν κόψει.

Επίσης από ότι βλέπω το κατάστημα πια δεν είναι στην λίστα των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Παίζει να μην πρόλαβαν να ανέβουν αξιολογήσεις όσον έκαναν σε σχέση με τα τελευταία γεγονότα μια και το κατάστημα διαγράφηκε από την λίστα του. Ενδεχομένως να διαγράφηκε το κατάστημα με του που έπεσαν και μερικές αρνητικές αξιολογήσεις για μη παράδοση προϊόντος έτσι ώστε να μην την πατήσουν και άλλοι.

1) Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες, δεν τα γνώριζα και θα φανούν χρήσιμα στις επόμενες παραγγελίες

2) ναι, υπάρχουν οι κριτικές που δε δημοσίευσε με αποτέλεσμα να μπαίνουν κι άλλες παραγγελίες στον απατεώνα

Επίσης έχω προσωπική εμπειρία, όπου είχα αφήσει πριν χρόνια αρνητική κριτική σε άλλο κατάστημα λόγω πολύ άσχημης εμπειρίας μου και ενώ η κριτική δεν παραβίαζε κανέναν όρο χρήσης της πλατφόρμας (δεν έβριζε, δε συκοφαντούσε και πάταγε πάνω στα γεγονότα) μετά από μέρες αφότου την υπέβαλα για έλεγχο, μου έστειλαν μεηλ να την αλλάξω λίγο και όταν ρώτησα τι παραβιάζω μου είπαν ευθέως ότι τα μαγαζιά είναι συνεργάτες τους και ότι δε μπορούν να δεχτούν τόσο αρνητικά διατυπωμένες κριτικές, πάνε χρόνια αλλά το θυμάμαι γιατί μου έκανε τεράστια εντύπωση τότε.

Όχι, το 3 δεν ισχύει. Το κατάστημα έμεινε αρκετές μέρες στο σκρουτζ χωρίς να ανεβαίνουν οι αρνητικές κριτικές. Το σκρουτζ συνήθως δημοσιοποιεί τις κριτικές σε μία άντε 2 εργάσιμες. Τρίτη κατέβηκε από το σκρουτζ αν θυμάμαι καλά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, kstgr είπε

Όχι, το 3 δεν ισχύει. Το κατάστημα έμεινε αρκετές μέρες στο σκρουτζ χωρίς να ανεβαίνουν οι αρνητικές κριτικές. Το σκρουτζ συνήθως δημοσιοποιεί τις κριτικές σε μία άντε 2 εργάσιμες. Τρίτη κατέβηκε από το σκρουτζ αν θυμάμαι καλά

Παραθέτω τους όρους του Skroutz  για τις αρνητικές :

Πότε δημοσιεύονται οι αρνητικές αξιολογήσεις;
Οι αρνητικές αξιολογήσεις αμέσως μετά τον έλεγχο τους από τους διαχειριστές του Skroutz, εφόσον πληρούν τους όρους της σελίδας, κοινοποιούνται στο κατάστημα το οποίο αφορούν. Οι υπεύθυνοι του καταστήματος έχουν το δικαίωμα, εντός 10 ημερών, να τοποθετηθούν περιγράφοντας τα γεγονότα από τη δική τους σκοπιά, έτσι ώστε να μπορούν οι υπόλοιποι χρήστες και επισκέπτες της σελίδας να διαβάσουν την άποψη και των δύο πλευρών. Η αξιολόγησή θα δημοσιευτεί μετά την παρέλευση των 10 ημερών ανεξάρτητα εάν απάντησε ή όχι το κατάστημα. Εφόσον το κατάστημα απαντήσει σε αρνητική αξιολόγηση σου, έχεις τη δυνατότητα να βαθμολογήσεις και την ανταπόκριση του καταστήματος επί της αξιολόγησης σου ολοκληρώνοντας τη διαδικασία.
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τυχαία χθες βράδυ διαβάζω για το συμβάν.

Σήμερα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής. 

Και ρωτάω, εφόσον το skroutz ξέρει για την συναλλαγή μου δεν θα έπρεπε να στείλει τουλάχιστον μια ειδοποίηση;

Είμαι συνδρομητής και στο skroutz plus παρεμπιπτόντως και η απογοήτευση μου ειναι μεγάλη. 

 

Θα πρέπει Δευτέρα τώρα να τρέχω στην τράπεζα να αλλάζω κάρτα. Και ταλαιπωρία και χρεωμένος... 

Επεξ/σία από ftso
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, karaLRS είπε

Η αφέλεια του κόσμου είναι ανατριχιαστικα ακριβής όντως 

Κάτσε βρε άνθρωπε και εσύ μιλάμε για νόμιμα ιδρυμένο κατάστημα το οποίο εμφανίζεται από μηχανή αναζήτησης για καταστήματα και το οποίο πληρούσε όλες τις νόμιμες προδιαγραφές.

Κάποιος εδώ μέσα τα έγραψε πιο σωστά από όλους. Από τη στιγμή που το κράτος επιτρέπει να ανοίξεις κατάστημα με μόνο ένα ευρώ και χωρίς καμία συνέπεια αν το κλείσεις ξαφνικά.

Από τη στιγμή που οι τράπεζες σου επιτρέπουν να διατηρείς λογαριασμούς εταιρικούς για συναλλαγές με πελάτες χωρίς να κάνουνε cross check και να έχουνε δικλείδες που όταν παρατηρούν απότομη αύξηση συναλλαγών και μεταφορά ποσών να κόβουν τότε φταίει ο καταναλωτής;

Παιδιά ξεκολλάτε Δεν μιλάμε για αγγελία ιδιώτη. Μιλάμε για ένα νόμιμο e-shop. Εννοείται πως κόσμος αν δει καλή τιμή θα μπει να ψωνίσει.

Ναι έχετε απόλυτο δίκιο που λέτε να γίνονται οι συναλλαγές μόνο με κάρτες paypal η αντικαταβολή. Εννοείται πως πρέπει να συμβουλέψετε τον κόσμο να είναι υποψιασμένος.

Αλλά πιστέψτε με περισσότερο θα πρεπε να κατηγορείτε το νομικό πλαίσιο παρά τον άνθρωπο που σαν καταναλωτής θέλει να ψωνίσει.

Δηλαδή αν κάποιος μπει σε ένα φυσικο κατάστημα (όχι από πάγκο στο δρόμο) αγοράσει με μετρητά κάτι φύγει πάει σπίτι του τα ανοίξει και τον έχουν εξαπατήσει και γυρίσει και το κατάστημα έχει κλείσει ρολά πάλι θα γυρίσετε να του πείτε ότι είναι κορόιδο αφελης και ότι φταίει αυτός;

Όχι παιδιά δεν φταίει αυτός που εξαπατήθηκε φταίει ο απατεώνας που τον εξαπάτησε. Από εκεί και πέρα σίγουρα μπορεί κάποιος να τον συμβουλέψει ώστε να είναι πιο υποψιασμένος στο μέλλον.

Όλοι είδατε ότι με την κινητοποίηση που έγινε το skroutz αν και δεν ήταν υποχρεωμένο έδωσε κουπόνια στους ανθρώπους που πλήρωσαν με λογαριασμό αυτό δεν σας λέει ότι ο καταναλωτής έχει δύναμη; Και ότι αν δεν προστατεύεται επαρκώς αυτό θα επηρεάσει όλους τους εμπόρους εξαφανίζοντας τους μικρούς και τους μεσαίους και αφήνοντας μόνο τα μονοπώλια;

Σκεφτείτε να μας διαβάζει κανένα τίμιο μικρό κατάστημα που ο άνθρωπος έχει 1-2 χρόνια λειτουργίας και προσπαθεί να επιπλεύσει και να βλέπει τους "ειδήμονες" να αποκαλούν όλη αυτή την κατηγορία απατεώνες.

 

Επεξ/σία από vste
  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/4/2022 στις 1:34 ΜΜ, Vlodril είπε

Έκανα αμφισβήτιση αλλά ειναι χρεωστική οπότε δεν ξέρω κατα πόσο μπορεί να γίνει τίποτα.

 

Δύο φορές αμφισβήτηση συναλλαγής με χρεωστική (ΕΤΕ), δύο φορές τα πήρα πίσω εντός 15-20 ημερών. 

Μιλάω πάντα, για διαφορετικές επιχειρήσεις και διακριτικές μεταξύ τους χρονικές φάσεις. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ftso είπε

Τυχαία χθες βράδυ διαβάζω για το συμβάν.

Σήμερα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής. 

Και ρωτάω, εφόσον το skroutz ξέρει για την συναλλαγή μου δεν θα έπρεπε να στείλει τουλάχιστον μια ειδοποίηση;

Είμαι συνδρομητής και στο skroutz plus παρεμπιπτόντως και η απογοήτευση μου ειναι μεγάλη. 

 

Θα πρέπει Δευτέρα τώρα να τρέχω στην τράπεζα να αλλάζω κάρτα. Και ταλαιπωρία και χρεωμένος... 

Καλημέρα

για να σου απαντήσουμε αν έχεις δίκιο, θα σου δώσουμε τις εξής εναλλακτικές:

α. Αν αποθήκευσες την παραγγελία σου στο skroutz (με τον μηχανισμό που δίνει όταν βάζεις παραγγελία σε άλλο κατάστημα) τότε το skroutz μπορούσε να σε έχει ειδοποιήσει. Μόνη δικαιολογία είναι ότι είναι πρωτόγνωρο για αυτούς και δεν έχουν έτοιμο το μηχανισμό.

β. Αν δεν αποθήκευσες την παραγγελία σου στο skroutz  τότε το λογισμκο του skroutz καταγράφει μεν την παραγγελία σου αλλά anonymous δηλ. έχει μόνο τον αριθμό παραγγελίας και τα είδη χωρίς τα στοιχεία σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Καλημέρα

για να σου απαντήσουμε αν έχεις δίκιο, θα σου δώσουμε τις εξής εναλλακτικές:

α. Αν αποθήκευσες την παραγγελία σου στο skroutz (με τον μηχανισμό που δίνει όταν βάζεις παραγγελία σε άλλο κατάστημα) τότε το skroutz μπορούσε να σε έχει ειδοποιήσει. Μόνη δικαιολογία είναι ότι είναι πρωτόγνωρο για αυτούς και δεν έχουν έτοιμο το μηχανισμό.

β. Αν δεν αποθήκευσες την παραγγελία σου στο skroutz  τότε το λογισμκο του skroutz καταγράφει μεν την παραγγελία σου αλλά anonymous δηλ. έχει μόνο τον αριθμό παραγγελίας και τα είδη χωρίς τα στοιχεία σου. 

Ισχύει το α. 

Το skroutz έχει αποθηκεύσει την παραγγελία με συγκεκριμένο κωδικό στον λογαριασμό μου. 

Αν δεν υπάρχει μηχανισμός αναλαμβάνεις τουλάχιστον χειρονακτικά και μετά το φτιάχνεις. 

Δεν νομίζω να πάρει πάνω από 30 λεπτά να εξάγεις απο την βάση δεδομένων σου τους users που έχουν κάνει συναλλαγή τον τελευταίο μήνα απο το εν λόγω κατάστημα. 

Επίσης δεν θα πάρει πάνω από 10 λεπτά να στείλεις ενα mail ή notification. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα αν και δεν είμαι παθών με το συγκεκριμένο κατάστημα θα ήθελα να ρωτήσω οι παραγγελίες γίνονταν με redirection στη σελίδα του καταστήματος ή μέσω του Σκρουτζ market place?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...