Προς το περιεχόμενο

365shop.gr


Alexper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 654
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν πέσει η σελίδα μπήκα στο Σκρουτζ να κάνω αρνητική κριτική Κ ουσιαστικά έγραψα ότι με έκλεψαν και ότι είναι εταιρεία φάντασμα... Δεν ανέβηκε γιατι το Σκρουτζ έγραψε αυτό από κάτω κάτω από την αξιολόγηση μου "Η αξιολόγησή σου έχει αποσταλεί στο κατάστημα και αναμένουμε την τοποθέτηση του καταστήματος. "

Και την το ίδιο βράδυ καπουτ το σάιτ...

Συγκεκριμένα έγραψα: "Δεν θα πρότεινα σε κανέναν αυτό το κατάστημα! Απλα κλεβουν λεφτα, παράγγειλα κάτι δεν το έλαβα ποτε! Παίρνω τηλέφωνο συνέχεια αλλά δεν απαντάτε μόνο μουσική βάζουν... Δυστυχώς το πληρωσα με κάρτα κ κλαίω τα χρήματα...Έστειλα μέιλ την πρώτη φορά μου στείλανε πίσω ότι το στείλανε με κούριερ... Ποτέ δεν μου έστειλαν αριθμό αποστολής κ ποτέ δεν το παρέλαβα... Σε επόμενο μέιλ που έστειλα δεν απαντάνε, όπως κ στα τηλέφωνα... Δεν μπορώ να τους βρω πουθενά!!!
Εταιρεία φάντασμα...
Κρίμα πολύ κρίμα... Που υπάρχει κ μέσα στο Σκρουτζ..."

Επεξ/σία από Xara_alfa147
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα

 

Παθων απο αλλο site μεσω σκρουτζ.

Τα λεφτα τα πηρα πισω επειδη η αγορα ηταν μεσω βιζα διαφορετικα θα τα εχανα.

Το σκρουτζ εχει ευθηνη και κανονικα δεν απαλασετε.

Δουλεια του ειναι να ελεγχει τους προμηθευτες εαν θελει να λεγεται αξιοπιστη εταιρεια.

Θεωρω ολοι οτι θα πρεπει να σταματησουν τις αγορες μεσω σκρουτζ οπως και να παρακολουθουν την σελιδα.

Οποιος βέβαια θελει να κινιθει νομικά κατα του σκρουτζ με χαρα να συμμετάσχω και εγω.

Βλεπεις παιζει και ψυχικη οδυνη.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dimtene είπε

Καλησπερα

 

Παθων απο αλλο site μεσω σκρουτζ.

Τα λεφτα τα πηρα πισω επειδη η αγορα ηταν μεσω βιζα διαφορετικα θα τα εχανα.

Το σκρουτζ εχει ευθηνη και κανονικα δεν απαλασετε.

Δουλεια του ειναι να ελεγχει τους προμηθευτες εαν θελει να λεγεται αξιοπιστη εταιρεια.

Θεωρω ολοι οτι θα πρεπει να σταματησουν τις αγορες μεσω σκρουτζ οπως και να παρακολουθουν την σελιδα.

Οποιος βέβαια θελει να κινιθει νομικά κατα του σκρουτζ με χαρα να συμμετάσχω και εγω.

Βλεπεις παιζει και ψυχικη οδυνη.

σε ποσο καιρο πηρες τα λεφτα πισω αφου εκανες την αμφισβητηση συναλλαγης ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/4/2022 στις 11:14 ΠΜ, nova_centurion είπε

Αγαπητέ φίλε

καταλαβαίνω την αγωνία σου για να προστατευόμαστε από απατεώνες. ΟΜΩΣ πρέπει να μάθουμε να ζητάμε ρεαλιστικά πράγματα. Εξηγούμαι:

α. Υπόθεση εργασίας. Εγγυητική 10-20% του τζίρου. Διαφυγή απατεώνα κοινή πρακτική. Κάνει τζίρο 20-30 χιλ τον μήνα. Βγάζει εγγυητική λες 10% επι του ετήσιου τζίρου φαντάζομαι. Δηλ. 35000 ευρώ. Φυσικά πάλι με κατάθεση μετρητών στην τράπεζα (αν τα έχει ένα κανονικό κατάστημα). Αποφασίζει να κάνει την απάτη. Μέσα σε 10-15 ημέρες με πολλές προσφορές κάνει αρπαχτή  2 ή 3 φορές τον συνηθισμένο τζίρο του δηλ. 100 χιλ. Αρα θα φάει την διαφορά. Αρα δεν είναι λύση.

β. Ασφάλεια που αναφέρεις. Ειδικό προϊόν με κόστος και από την ασφάλιση αλλά και για την λειτουργία. Ποιος θα το πληρώσει; Θα αυξήσει και άλλο τις προμήθειες το skroutz και θα πληρώνουμε όλοι ακριβότερα τα προϊόντα που αγοράζουμε. Μην φαντάζεσαι ότι το skroutz θα μειώσει τα κέρδη του επειδή το λέμε εμείς εδώ.

Μόνο ρεαλιστικό σενάριο για εμένα είναι το εξής: 

Το skroutz γνωρίζει ποιες παραγγελίες βάζουν οι πελάτες ειδικά σε προϊόντα τεχνολογίας. Οταν δει μαγαζί που αυξάνει το τζίρο του πάνω από 10-20% (ή κάποιο ποσοστό) από το συνηθισμένο τότε να ενεργοποιεί δικλείδες ασφαλείας με ελέγχους κλπ. Αν το κάνει ήδη καλό θα ήταν να μας το πει.

Επιπλέον υπάρχει ένα θέμα που δεν το έχει αναφέρει κανείς. Το skroutz έχει ήδη εισπράξει προμήθεια από τις πωλήσεις του μαγαζιού. Αυτές θα πρέπει να τις επιστρέψει στους δικαιούχους που εξαπατήθηκαν. Θα μου πείτε 3-7% ανάλογα με τα προϊόντα. Τουλάχιστον αυτό το οφείλει

Δεν νομιζω οτι το σκρουτζ λειτουργει ετσι. Το σκρουτζ πληρωνεται ανα κλικ πανω στο προϊόν. Δεν νομιζω οτι γνωριζει ποσο τζιρο κανει ενα μαγαζι. 

 

EDIT Οντως εχει αλλαξει ο τροπος υπολογισμου της προμηθειας, ζητω συγγνωμη για το παραπανω σχολιο. 

Επεξ/σία από mourouzis2005
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα ξεκινάει από τις ΙΚΕ γενικά. Όταν ο νομοθέτης σου επιτρέπει να ξεκινήσεις μια εταιρεία με 1 ευρώ χωρίς να έχεις κάποια επίπτωση όταν θα βαρέσεις κανόνι, είναι δεδομένο ότι κάποιος θα το εκμεταλλευτει. 

Τελικά η κάρτα είναι πλέον αναγκαία όσο και αν δεν θέλουν κάποιοι να το παραδεχτούν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλος ένας που την πάτησε. Κάλεσα Πειραιώς και μου είπαν ότι πρέπει να περάσουν 15 μέρες για αμφισβήτηση συναλλαγής, ισχύει ή έπεσα σε κανέναν άσχετο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dimtene είπε

Καλησπερα

 

Παθων απο αλλο site μεσω σκρουτζ.

Τα λεφτα τα πηρα πισω επειδη η αγορα ηταν μεσω βιζα διαφορετικα θα τα εχανα.

Το σκρουτζ εχει ευθηνη και κανονικα δεν απαλασετε.

Δουλεια του ειναι να ελεγχει τους προμηθευτες εαν θελει να λεγεται αξιοπιστη εταιρεια.

Θεωρω ολοι οτι θα πρεπει να σταματησουν τις αγορες μεσω σκρουτζ οπως και να παρακολουθουν την σελιδα.

Οποιος βέβαια θελει να κινιθει νομικά κατα του σκρουτζ με χαρα να συμμετάσχω και εγω.

Βλεπεις παιζει και ψυχικη οδυνη.

Λοιπόν για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους και να μην πετάμε στη κερκίδα ότι μας κατέβει στο κεφάλι να διευκρινίσουμε κάποια πράγματα.

1) Νομικά μπορείς να κινηθεί κάποιος στο ποινικό σκέλος με μήνυση δηλαδή για εξαπάτηση μόνο εις βάρος αυτού που έκανε την απάτη και όχι εις βάρος κάποιου τρίτου που πχ τον διαφήμισε. Αν ρωτήσετε ενα δικηγόρο η ακόμα και την αστυνομία θα σας το επιβεβαιώσει.  Αν κάποιος κάνει αγωγή  (αστική διαδικασία δηλαδη και όχι ποινική) τότε ενδεχομένος μπορεί να προσφύγει και κατά του διαφημιστή του απατεώνα αλλά κατά 99.99% αν ο διαφημιστής αυτός αποδείξει ότι και αυτός εξαπατήθηκε από τον απατεώνα (που τα στοιχεία της περίπτωσης αυτής συναινούν σε αυτό και έκανε ότι μπορούσε στα πλαίσια των δυνατοτήτων που ο νόμος του δίνει για να προλάβει κάτι τέτοιο χωρίς τελικά να τα καταφέρει) τότε καμία απολύτως απόφαση κατά του δεν θα βγεί. Αντιθέτως μπορεί να επιφέρει δικαστικά έξοδα για άσκοπη δίωξη από αυτόν που προσέφυγε εναντίον τρίτου που τελικά  δεν είχε  την ευθύνη.

2) Το Σκρουτζ και άλλες μηχανές αναζήτησης εδώ και αρκετά χρόνια όχι μόνο ελέγχουν τα καταστήματα , κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα από ότι κάνει το ίδιο το κράτος για να ανοίξει πχ μια επιχείρησης. Ακριβώς επειδή τα προηγούμενα χρόνια πολλοί ανάλογοι επιχειροματοαπατεώνες εμφανίζονταν και εξαφανίζονταν, έχουν θεσπίσει όπως θα διαπιστώσετε τρομερούς κανόνες για την εισαγωγή μιας νέας επιχείρησης. Προκαλώ όποιος αμφισβητεί αυτό που λέω να διαβάσει τους όρους συμμετοχής καταστημάτων και για το Skroutz και για το Bestprice που κατά καιρούς έχουν βρεθεί ως μηχανές σε ανάλογες καταστάσεις. Ακόμα καλύτερα δοκιμάστε να κάνετε μια αίτηση εμπόρου για την μηχανή τους και να δείτε τι θα σας ζητήσουν για να προχωρήσει η αίτηση ...

3) Οι μηχανές αναζήτησης είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι όχι μόνο ελέγχουν τα καταστήματα συχνά πυκνά , αλλά είναι και σε ανοιχτή επικοινωνία με τις αρχές και δίνουν πληροφορίες για τα πάντα ,σε πολλές περιπτώσεις πριν γίνει κάποιο κακό και σε πολλές δυστυχώς αφού γίνει. Επίσης θα διαπιστώσετε οτι το αναφέρουν στις επικοινωνίες τους με τους χρήστες , τους πελάτες τους αλλά το αναφέρουν και στους ίδιους τους όρους τους. Απλά μην έχετε ψευδεσθείσεις , οι έλεγχοι που μπορούν να κάνουν είναι στα πλαίσα των πληροφοριών που έχουν πρόσβαση Taxis, ΓΕΜΗ κλπ. Αν αυτά ενημερώνονται με καθυστέρηση 2-3 μηνών τότε αυτό δεν βοηθάει όπως άλλωστε συνέβει και στην προκειμένη περίπτωση. Ακόμα και στην περίπτωση που θα μπορούσαν να ελέγχουν τα πάντα άμεσα  αυτό δεν σημαίνει , οτι δεν μπορεί κάποιος επιχειρηματίας που κατά τους ελέγχους ήταν άψογος , η που τα προηγουμενα 5 χρόνια ήταν αγγελούδι, δεν μπορεί ο ίδιος ένα πρωί να το κλείσει και να καταχραστεί τα χρήματα των πελατών του. Όσοι γνωρίζετε απο πληροφορική μπορούμε να αναφέρουμε βαρύγδουπα μεγαλό ονόματα που ενα πρωί έκλεισαν φαισόνοντας πελάτες και προμηθευτές τους (Microchip ,  Zacks , Megamarket και πολλά πολλά ακόμα μερικά από αυτά αν τα ψάξαετε θα βρείτε και στεχικά threads  εδώ απο το παρελθόν).

4) Η αλήθεια είναι όσο και αν δεν μας αρέσει ότι  καμία ευθύνη δεν είχε το Skroutz και αν τελικά αποφάσισε να δίνει κουπόνια δεν το κάνει επειδή έχει ευθύνη το κάνει προφανώς γιατί θέλει να το κάνει και γιατί μπορεί να το κάνει. Αν δεν ήθελε και δεν μπορούσε δεν θα το έκανε. Οι λόγοι προφανώς ειναι δικοί τους αυτοί ξέρουν αλλά να κατανοήσουμε όλοι οτι επειδή το κάνουν δεν σημαίνει οτι αναγνωρίζουν νομική ευθύνη τους. Ενδεχομένως να αναγνωρίζουν ότι εχουν την δυνατότητα να καλύψουν ένα χρήστη που έχασε τα χρήματα του απο κάποιον που εξαπάτησε και τους ίδιους θεωρώντας οτι προφανώς η ζημιά ενός χρήστη είναι πολύ σημαντική για αυτόν. Αυτό προφανώς δεν ισχύει στην περίπτωση παραγγελίας απο το καλάθι του. Στην περίπτωση αυτή αν συνέβαινε κάτι αντίστοιχο, την ευθύνη την αναλαμβάνει πλήρως μια και η συναλλαγή περνάει μέσα απο αυτό.

5) Επειδή λέμε και ξανα λέμε οτι αυτό έχει γίνει και είναι σίγουρο οτι θα ξαναγίνει είτε εμπλέκονται μηχανές αναζήτησης είτε όχι σΔΕΝ ,ΔΕΝ ,ΔΕΝ πληρώνουμε ΠΟΤΕ  μα ΠΟΤΕ με κατάθεση. Πολύ περισσότερο αν αυτό το ζητάει ένα κατάστημα για να σου δώσει την μεγάλη ευκαιρία. Κατά 99% αν κάποιος απαιτεί μονο κατάθεση για να σου δώσει έκπτωση και δεν δέχεται πχ κάρτα , τότε να είσαι σίγουρος οτι μάλον ουτε την ευκαιρία θα πάρεις , ούτε τα λεφτά σου ΠΟΤΕ. Επιτέλους ας το μάθουμε... Το συζητάμε τα τελευταία 10 χρόνια αυτό. ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ!!!!!!!

6) Οποιος πληρωσε με κάρτα είναι πλήρως εξασφαλισμένος από την τράπεζα και το σήμα της κάρτας του (visa, mastercard). Ότι και να λέει ο κάθε υπάλληλος της τράπεζας άσχετος ή πονηρός δεν έχει σημασία, δικαιούμαστε επιστροφή χρημάτων απο την στιγμή που δεν παραλάβαμε τίποτε. Τελεία και παύλα. Κάνουμε αμφισβήτηση στην τράπεζα μας το αργότερα σε 2 μήνες θα έχουν επιστραφεί τα χρήματα (στην κάρτα είτε είναι χρεωστική είτε πιστωτική είτε prepaid). Δεν διαπραγματεύεται αυτό όποιος σας λέει κάτι άλλο είναι ή άσχετος ή πονηρός. Μια φωνή μια απειλή για καταγγελία στο σήμα ή στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και την Τράπεζα της Ελλάδος και εκεί τελειώνει η όποια διαφορετική του άποψη.

7) Όσον για την ψυχική οδύνη (αν και δεν πέθανε κανείς) ή ηθική βλάβη τέλος πάντων , έτσι για την ιστορία το λέω , αυτοί οι νομικοί όροι , στα ελληνικά δικαστήρια είναι βαρύγδουποι και δεν έχουν πραγματικά καμία περίπτωση να αποφέρουν κάτι. Ακόμα και όροι τύπου διαφυγόντα κέρδη, συκοφάντηση κλπ κλπ θα πρέπει αυτός που κάνει την όποια αγωγή να αποδείξει α) οτι δεν ειχε καμία μερίδα ευθύνης ο ίδιος β) με έμπρακτα στοιχεία να αποδείξει την όποια ζημία έπαθε είτε απο την ψυχική οδύνη/ηθική βλάβη είτε από την συκοφάντηση κλπ κλπ κοινώς καλή τύχη σε 5 χρόνια στα δικαστήρια και να είσαι σίγουρος ότι αν τελικά δεν δικαιωθείς, παίζει να πληρώσεις και τα δικαστικά έξοδα που έκανε αυτός ο οποίος εσύ κυνήγησες και δεν είχε τελικά νομική ευθύνη. Αν είσαι τυχερός και δικαιωθείς τότε θα πάρεις πίσω τα χρήματα σου αντε και κάνα 1000άρικο ακόμα για τον δικηγόρο σου.

8) Τέλος αξίζει να σημειωθεί εδώ , ότι αυτοί οι "απατεώνες" είναι Ελληνικές Επιχειρήσεις , με Αριθμό Φορολογικού Μητρώου  από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, με καρτέλα στον ΕΦΚΑ ώς ελεύθεροι επαγγελματίες , με Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας από την Ελληνική Αστυνομία, με καταχωρημένα στοιχεία στο ΓΕΜΗ , με τραπεζικούς λογαριασμούς σε συστημικές τράπεζας έχοντας περάσει την διαδικασία Know Your Customer διαδικασία που απαιτεί να δώσεις ΔΕΚΟ του σπιτιου που μένεις και Εκκαθαριστικό Εφορίας (και όχι της εταιρείας που έχεις για να ειναι ξεκάθαρο) , ενδεχομένως έχουν και κάποιο  epos  από κάποια τράπεζα για να χρεώνουν κάρτες έχοντας περάσει την ίδια διαδικασία ξανά και ξανά, και βέβαια ριπορτάρουν τις πωλήσεις τους κάθε μήνα στην ΑΑΔΕ και πληρώνουν (μάλλον) ΦΠΑ και αν δεν πληρώνουν καταθέτουν την λεγόμενη περιοδική δήλωση. Όποιος πιστεύει ότι αυτός που κατάφερε να εξαπατήσει όλα τα παραπάνω να φτιάξει εταιρεία νόμιμη για να λειτουργεί και να φάει τα λεφτά του κοσμάκι ενδεχομένως και μερικών ακόμα εφορίας κλπ , δεν θα μπορέσει να εξαπατήσει με διάφορες ματσακολιές τους όρους των μηχανών σύγκρισης τιμών , το Google , to Facebook Markeplace και δεν ξέρω ποιον άλλον ιδιώτη τι να πώ μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνουμε όλοι. Πάντως να πούμε και εδώ οτι για να υπάρχει αυτός ο 365 το κράτος τον πιστοποίησε οτι ειναι επιχείρηση και του έδωσε ότι χρειάζεται για να είναι αυτό πιστευτό σε όλους μας.

 

 

26 λεπτά πριν, mastorinho είπε

Άλλος ένας που την πάτησε. Κάλεσα Πειραιώς και μου είπαν ότι πρέπει να περάσουν 15 μέρες για αμφισβήτηση συναλλαγής, ισχύει ή έπεσα σε κανέναν άσχετο;

Σε άσχετο έπεσε, αν δεν εχει online  διαδικασία , πρωί πρωι τη Δευτέρα στο κατάστημα που συνεργάζεσαι με ένα αντίγραφο της συναλλαγής και απαίτησε την άμεση αμφισβήτηση της γιατι δεν έχει λάβει κάτι και μάλλον δεν θα λάβεις γιατί διάβασες οτι το κατάστημα κανόνιασε. Αν σου πει μα, μου ζήτα το διευθυντή , η πάρε επιτόπου μπροστα του την εξυπηρέτηση της Πειραιώς και δώσε τον να τους μιλήσει να συνενοηθούν μεταξύ τους .

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Like 7
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα

απλά για να ξέρουμε, μπορεί κάποιος παθών με κάρτα να μας πει τον εκκαθαριστή καρτών του μαγαζιού; Εννοώ το με ποιο σύστημα καρτών ήταν συνδεδεμένο το μαγαζί. Συνήθως στέλνουν ένα email ως απόδειξη της συναλλαγής.

Επεξ/σία από nova_centurion
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Λοιπόν για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους και να μην πετάμε στη κερκίδα ότι μας κατέβει στο κεφάλι να διευκρινίσουμε κάποια πράγματα.

1) Νομικά μπορείς να κινηθεί κάποιος στο ποινικό σκέλος με μήνυση δηλαδή για εξαπάτηση μόνο εις βάρος αυτού που έκανε την απάτη και όχι εις βάρος κάποιου τρίτου που πχ τον διαφήμισε. Αν ρωτήσετε ενα δικηγόρο η ακόμα και την αστυνομία θα σας το επιβεβαιώσει.  Αν κάποιος κάνει αγωγή  (αστική διαδικασία δηλαδη και όχι ποινική) τότε ενδεχομένος μπορεί να προσφύγει και κατά του διαφημιστή του απατεώνα αλλά κατά 99.99% αν ο διαφημιστής αυτός αποδείξει ότι και αυτός εξαπατήθηκε από τον απατεώνα (που τα στοιχεία της περίπτωσης αυτής συναινούν σε αυτό και έκανε ότι μπορούσε στα πλαίσια των δυνατοτήτων που ο νόμος του δίνει για να προλάβει κάτι τέτοιο χωρίς τελικά να τα καταφέρει) τότε καμία απολύτως απόφαση κατά του δεν θα βγεί. Αντιθέτως μπορεί να επιφέρει δικαστικά έξοδα για άσκοπη δίωξη από αυτόν που προσέφυγε εναντίον τρίτου που τελικά  δεν είχε  την ευθύνη.

2) Το Σκρουτζ και άλλες μηχανές αναζήτησης εδώ και αρκετά χρόνια όχι μόνο ελέγχουν τα καταστήματα , κάνουν πολύ περισσότερα πράγματα από ότι κάνει το ίδιο το κράτος για να ανοίξει πχ μια επιχείρησης. Ακριβώς επειδή τα προηγούμενα χρόνια πολλοί ανάλογοι επιχειροματοαπατεώνες εμφανίζονταν και εξαφανίζονταν, έχουν θεσπίσει όπως θα διαπιστώσετε τρομερούς κανόνες για την εισαγωγή μιας νέας επιχείρησης. Προκαλώ όποιος αμφισβητεί αυτό που λέω να διαβάσει τους όρους συμμετοχής καταστημάτων και για το Skroutz και για το Bestprice που κατά καιρούς έχουν βρεθεί ως μηχανές σε ανάλογες καταστάσεις. Ακόμα καλύτερα δοκιμάστε να κάνετε μια αίτηση εμπόρου για την μηχανή τους και να δείτε τι θα σας ζητήσουν για να προχωρήσει η αίτηση ...

3) Οι μηχανές αναζήτησης είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι όχι μόνο ελέγχουν τα καταστήματα συχνά πυκνά , αλλά είναι και σε ανοιχτή επικοινωνία με τις αρχές και δίνουν πληροφορίες για τα πάντα ,σε πολλές περιπτώσεις πριν γίνει κάποιο κακό και σε πολλές δυστυχώς αφού γίνει. Επίσης θα διαπιστώσετε οτι το αναφέρουν στις επικοινωνίες τους με τους χρήστες , τους πελάτες τους αλλά το αναφέρουν και στους ίδιους τους όρους τους. Απλά μην έχετε ψευδεσθείσεις , οι έλεγχοι που μπορούν να κάνουν είναι στα πλαίσα των πληροφοριών που έχουν πρόσβαση Taxis, ΓΕΜΗ κλπ. Αν αυτά ενημερώνονται με καθυστέρηση 2-3 μηνών τότε αυτό δεν βοηθάει όπως άλλωστε συνέβει και στην προκειμένη περίπτωση. Ακόμα και στην περίπτωση που θα μπορούσαν να ελέγχουν τα πάντα άμεσα  αυτό δεν σημαίνει , οτι δεν μπορεί κάποιος επιχειρηματίας που κατά τους ελέγχους ήταν άψογος , η που τα προηγουμενα 5 χρόνια ήταν αγγελούδι, δεν μπορεί ο ίδιος ένα πρωί να το κλείσει και να καταχραστεί τα χρήματα των πελατών του. Όσοι γνωρίζετε απο πληροφορική μπορούμε να αναφέρουμε βαρύγδουπα μεγαλό ονόματα που ενα πρωί έκλεισαν φαισόνοντας πελάτες και προμηθευτές τους (Microchip ,  Zacks , Megamarket και πολλά πολλά ακόμα μερικά από αυτά αν τα ψάξαετε θα βρείτε και στεχικά threads  εδώ απο το παρελθόν).

4) Η αλήθεια είναι όσο και αν δεν μας αρέσει ότι  καμία ευθύνη δεν είχε το Skroutz και αν τελικά αποφάσισε να δίνει κουπόνια δεν το κάνει επειδή έχει ευθύνη το κάνει προφανώς γιατί θέλει να το κάνει και γιατί μπορεί να το κάνει. Αν δεν ήθελε και δεν μπορούσε δεν θα το έκανε. Οι λόγοι προφανώς ειναι δικοί τους αυτοί ξέρουν αλλά να κατανοήσουμε όλοι οτι επειδή το κάνουν δεν σημαίνει οτι αναγνωρίζουν νομική ευθύνη τους. Ενδεχομένως να αναγνωρίζουν ότι εχουν την δυνατότητα να καλύψουν ένα χρήστη που έχασε τα χρήματα του απο κάποιον που εξαπάτησε και τους ίδιους θεωρώντας οτι προφανώς η ζημιά ενός χρήστη είναι πολύ σημαντική για αυτόν. Αυτό προφανώς δεν ισχύει στην περίπτωση παραγγελίας απο το καλάθι του. Στην περίπτωση αυτή αν συνέβαινε κάτι αντίστοιχο, την ευθύνη την αναλαμβάνει πλήρως μια και η συναλλαγή περνάει μέσα απο αυτό.

5) Επειδή λέμε και ξανα λέμε οτι αυτό έχει γίνει και είναι σίγουρο οτι θα ξαναγίνει είτε εμπλέκονται μηχανές αναζήτησης είτε όχι σΔΕΝ ,ΔΕΝ ,ΔΕΝ πληρώνουμε ΠΟΤΕ  μα ΠΟΤΕ με κατάθεση. Πολύ περισσότερο αν αυτό το ζητάει ένα κατάστημα για να σου δώσει την μεγάλη ευκαιρία. Κατά 99% αν κάποιος απαιτεί μονο κατάθεση για να σου δώσει έκπτωση και δεν δέχεται πχ κάρτα , τότε να είσαι σίγουρος οτι μάλον ουτε την ευκαιρία θα πάρεις , ούτε τα λεφτά σου ΠΟΤΕ. Επιτέλους ας το μάθουμε... Το συζητάμε τα τελευταία 10 χρόνια αυτό. ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ!!!!!!!

6) Οποιος πληρωσε με κάρτα είναι πλήρως εξασφαλισμένος από την τράπεζα και το σήμα της κάρτας του (visa, mastercard). Ότι και να λέει ο κάθε υπάλληλος της τράπεζας άσχετος ή πονηρός δεν έχει σημασία, δικαιούμαστε επιστροφή χρημάτων απο την στιγμή που δεν παραλάβαμε τίποτε. Τελεία και παύλα. Κάνουμε αμφισβήτηση στην τράπεζα μας το αργότερα σε 2 μήνες θα έχουν επιστραφεί τα χρήματα (στην κάρτα είτε είναι χρεωστική είτε πιστωτική είτε prepaid). Δεν διαπραγματεύεται αυτό όποιος σας λέει κάτι άλλο είναι ή άσχετος ή πονηρός. Μια φωνή μια απειλή για καταγγελία στο σήμα ή στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και την Τράπεζα της Ελλάδος και εκεί τελειώνει η όποια διαφορετική του άποψη.

7) Όσον για την ψυχική οδύνη (αν και δεν πέθανε κανείς) ή ηθική βλάβη τέλος πάντων , έτσι για την ιστορία το λέω , αυτοί οι νομικοί όροι , στα ελληνικά δικαστήρια είναι βαρύγδουποι και δεν έχουν πραγματικά καμία περίπτωση να αποφέρουν κάτι. Ακόμα και όροι τύπου διαφυγόντα κέρδη, συκοφάντηση κλπ κλπ θα πρέπει αυτός που κάνει την όποια αγωγή να αποδείξει α) οτι δεν ειχε καμία μερίδα ευθύνης ο ίδιος β) με έμπρακτα στοιχεία να αποδείξει την όποια ζημία έπαθε είτε απο την ψυχική οδύνη/ηθική βλάβη είτε από την συκοφάντηση κλπ κλπ κοινώς καλή τύχη σε 5 χρόνια στα δικαστήρια και να είσαι σίγουρος ότι αν τελικά δεν δικαιωθείς, παίζει να πληρώσεις και τα δικαστικά έξοδα που έκανε αυτός ο οποίος εσύ κυνήγησες και δεν είχε τελικά νομική ευθύνη. Αν είσαι τυχερός και δικαιωθείς τότε θα πάρεις πίσω τα χρήματα σου αντε και κάνα 1000άρικο ακόμα για τον δικηγόρο σου.

😎 Τέλος αξίζει να σημειωθεί εδώ , ότι αυτοί οι "απατεώνες" είναι Ελληνικές Επιχειρήσεις , με Αριθμό Φορολογικού Μητρώου  από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, με καρτέλα στον ΕΦΚΑ ώς ελεύθεροι επαγγελματίες , με Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας από την Ελληνική Αστυνομία, με καταχωρημένα στοιχεία στο ΓΕΜΗ , με τραπεζικούς λογαριασμούς σε συστημικές τράπεζας έχοντας περάσει την διαδικασία Know Your Customer διαδικασία που απαιτεί να δώσεις ΔΕΚΟ του σπιτιου που μένεις και Εκκαθαριστικό Εφορίας (και όχι της εταιρείας που έχεις για να ειναι ξεκάθαρο) , ενδεχομένως έχουν και κάποιο  epos  από κάποια τράπεζα για να χρεώνουν κάρτες έχοντας περάσει την ίδια διαδικασία ξανά και ξανά, και βέβαια ριπορτάρουν τις πωλήσεις τους κάθε μήνα στην ΑΑΔΕ και πληρώνουν (μάλλον) ΦΠΑ και αν δεν πληρώνουν καταθέτουν την λεγόμενη περιοδική δήλωση. Όποιος πιστεύει ότι αυτός που κατάφερε να εξαπατήσει όλα τα παραπάνω να φτιάξει εταιρεία νόμιμη για να λειτουργεί και να φάει τα λεφτά του κοσμάκι ενδεχομένως και μερικών ακόμα εφορίας κλπ , δεν θα μπορέσει να εξαπατήσει με διάφορες ματσακολιές τους όρους των μηχανών σύγκρισης τιμών , το Google , to Facebook Markeplace και δεν ξέρω ποιον άλλον ιδιώτη τι να πώ μάλλον κάτι δεν καταλαβαίνουμε όλοι. Πάντως να πούμε και εδώ οτι για να υπάρχει αυτός ο 365 το κράτος τον πιστοποίησε οτι ειναι επιχείρηση και του έδωσε ότι χρειάζεται για να είναι αυτό πιστευτό σε όλους μας.

 

 

Σε άσχετο έπεσε, αν δεν εχει online  διαδικασία , πρωί πρωι τη Δευτέρα στο κατάστημα που συνεργάζεσαι με ένα αντίγραφο της συναλλαγής και απαίτησε την άμεση αμφισβήτηση της γιατι δεν έχει λάβει κάτι και μάλλον δεν θα λάβεις γιατί διάβασες οτι το κατάστημα κανόνιασε. Αν σου πει μα, μου ζήτα το διευθυντή , η πάρε επιτόπου μπροστα του την εξυπηρέτηση της Πειραιώς και δώσε τον να τους μιλήσει να συνενοηθούν μεταξύ τους .

 

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, 2 επισημάνσεις:

 

1) σε αγορές b2b με κοπή τιμολογίου κατά κανόνα γίνεται πληρωμή με τραπεζική κατάθεση.

2) Τ σκρουτζ έχει ευθύνη και μεγάλη στο ότι δεν ανέβαζε αρνητικές κριτικές προς το συγκεκριμένο κατάστημα που θα είχαν προειδοποιητική αξία για την απάτη. Μιλάμε για κριτικές που προβλέπονται με βάση τους όρους του ίδιου του σκρουτζ, δεν πρόκειται για κάτι εκτός πλαισίου χρήσης της πλατφόρμας σύγκρισης τιμων. Μπορεί αυτό να εξηγεί και την ανακοίνωση που έβγαλε σήμερα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, kstgr είπε

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ, 2 επισημάνσεις:

 

1) σε αγορές b2b με κοπή τιμολογίου κατά κανόνα γίνεται πληρωμή με τραπεζική κατάθεση.

2) Τ σκρουτζ έχει ευθύνη και μεγάλη στο ότι δεν ανέβαζε αρνητικές κριτικές προς το συγκεκριμένο κατάστημα που θα είχαν προειδοποιητική αξία για την απάτη. Μιλάμε για κριτικές που προβλέπονται με βάση τους όρους του ίδιου του σκρουτζ, δεν πρόκειται για κάτι εκτός πλαισίου χρήσης της πλατφόρμας σύγκρισης τιμων. Μπορεί αυτό να εξηγεί και την ανακοίνωση που έβγαλε σήμερα

 

1) Σε αγορές b2b με απαλλαγή μια χαρά θα μπορούσες να πληρώσει με κάρτα και ΟΧΙ με κατάθεση αν ο έμπορος απλά είχει συνδεθεί με το API του 39Α του GSIS. Η πιστοποίηση σου οτι δικαιούσε απαλλαγής γίνεται ηλεκτρονικά , η αποφορολόγηση επίσης ηλεκτρονικά και πληρώνεις επιτόπου με την κάρτουλα σου. (https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a). Αν κάποιος έμπορος δεν το έχει υλοποιήσει στην ιστοσελίδα του και σου ζητάει να αποστέλεις χαρτιά και οτι θα χρειαστεί 30 μέρες για να τα ελέγξει και να σου πει μετά από λίγο καιρό ενδεχομένος (α λυπάμαι το προϊόν εξαντλήθηκε) να είσαι υποψιασμένος ότι απλά θέλει κατάθεση και ότι παίζει να τα κλάψεις τα χρήματα σου. Οπότε ψάξε να βρεις τον επόμενο σε τιμή που το έχει υλοποιήσει αυτό για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. By the way αυτό το έχει κάνει το Skroutz στο καλάθι του το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές.

2) Έχεις φαντάζομαι κάποια πληροφόρηση ότι δεν ανέβαζε αρνητικές για αυτό το κατάστημα για να το λες. Εγώ προσωπικά έχω κάνει δεκάδες αρνητικές στο σκρουτζ. Αρκετές φορές μου ζήτησαν να αλλάξω κάποιους χαρακτηρισμούς ή κάποια κομμάτια της αξιολόγησης μου που μπορεί να μην ηταν αποδεκτά απο τους όρους τους ή τεσπα να μην είχα τρόπο να αποδείξω αυτά που λέω πχ συνομιλίες τηλεφωνικές , σε κάποιες περιπτώσεις και με βοήθησαν να καταλάβω ότι όσο δίκιο και να έχω το να ουρλιάζω εν βρασμό ψυχής μπορεί να ειναι και κακό για εμένα αλλά ποτέ μα ποτέ δεν μου έκοψαν αξιολόγηση αρνητική που πληρούσε τους όρους τους ή που διόρθωσα κατόπιν δικης τους υποδειξης κάποιες προτάσεις που ενδεχομένος να ήταν λίγο υποερβολικές για αυτούς. Βy the way  για εμένα καθόλου υπερβολικές. Όταν έκανα τις σχετικές όμως διορθώσεις αναγνωρίζοντας οτι πρέπει να τηρήσω κάποιους κανόνες όσο και αν αυτοί δεν μου άρεσαν μια χαρά τις ανέβασαν.Θα βρείς δεκάδες αξιολογήσεις αρνητικές που διαμαρτύρονται χρήστες για το 1 που λέω με την χαρτούρα για το 39Α,  για αρκετά μαγαζιά και προφανώς δεν τις έχουν κόψει.

Επίσης από ότι βλέπω το κατάστημα πια δεν είναι στην λίστα των συνεργαζόμενων καταστημάτων. Παίζει να μην πρόλαβαν να ανέβουν αξιολογήσεις όσον έκαναν σε σχέση με τα τελευταία γεγονότα μια και το κατάστημα διαγράφηκε από την λίστα του. Ενδεχομένως να διαγράφηκε το κατάστημα με του που έπεσαν και μερικές αρνητικές αξιολογήσεις για μη παράδοση προϊόντος έτσι ώστε να μην την πατήσουν και άλλοι.

Επεξ/σία από theavenger2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας τις παρατηρήσεις όλων έχω καταλήξει ότι ιεραρχικά μετά φυσικά τον απατεώνα οι ευθύνες κατηγοριοποιούνται στα εξής:

α. Μέγιστη ευθύνη έχει το κράτος που η αντιμετώπιση της απάτης είναι τόσο ήπια και τόσο δύσκολο να τιμωρηθεί που επιτρέπει σε πολλούς να εξαπατούν χωρίς ουσιαστικές συνέπειες. Περιπτώσεις σαν αυτή θα έπρεπε να καταλήγει στο Οικονομικό έγκλημα  να διώκεται αυτεπαγγέλτως και με αυστηρές ποινές. 

β. Ευθύνη έχουν οι τράπεζες και ο εκκαθαριστής καρτών διότι από ότι έχει φανεί το κατάστημα παρουσίασε ασυνήθιστου ύψους συναλλαγές τις τελευταίες 15 ημέρες. Θα έπρεπε την 2η-3 ημέρα να τον έχουν θέσει σε αναστολή μέχρι να ξεκαθαρίσει το πράγμα. Επιπλέον είναι βέβαιο ότι κάθε βράδυ ο τύπος θα "σκούπιζε" τους λογαριασμούς μεταφέροντας τα ποσά σ' άλλους. Αρα ένα επιπλέον στοιχείο για να κινητοποιηθούν οι τράπεζες και ο εκκαθαριστής καρτών.

γ. Ευθύνη έχει το skroutz καθώς ΓΝΩΡΙΖΕ και αυτό την απότομη αλλαγή του ύψους των καθημερινών παραγγελιών αφού είναι γνωστό σ' όλους ότι με το λογισμικό που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ εγκαθιστά σ' όλα τα μαγαζιά παρακολουθεί και καταγράφει το σύνολο των πωλήσεων μέσα από το site. Με δεδομένο ότι πριν λίγο καιρό είχε συμβεί σε 4-5 μαγαζιά ΟΦΕΙΛΕ να έχει θέσει σε λειτουργία λογισμικό που όταν ανιχνεύει απότομες αλλαγές συμπεριφοράς να κινητοποιεί μηχανισμούς ελέγχου και αποτροπής. Σε 2-3 ημέρες έπρεπε το μαγαζί να είναι σε αναστολή. Κατά τη γνώμη μου ο συνδυασμός αρνητικής δημοσιότητας, η διασπορά της πληροφορίας στο κοινό για το πως χρεώνει το skroutz και το τι καταγράφει το ανάγκασε να κάνει την αναδίπλωση του. Είναι φανερό ότι δεν θα το έκανε αν δεν υπήρxε αυτό το forum.

δ. Σχετική ευθύνη έχουν και εκείνοι που πλήρωσαν με κατάθεση ιδιαίτερα αφού το προϊόν ήταν μη διαθέσιμο δηλ. 4-10 ημέρες. Δικαιολογούνται ΟΜΩΣ καθώς ΔΕΝ είναι επαγγελματίες της αγοράς και δεν μπορούν να τα γνωρίζουν όλα και να τα υποψιάζονται όλα.

 

5 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

1) Σε αγορές b2b με απαλλαγή μια χαρά θα μπορούσες να πληρώσει με κάρτα και ΟΧΙ με κατάθεση αν ο έμπορος απλά είχει συνδεθεί με το API του 39Α του GSIS. Η πιστοποίηση σου οτι δικαιούσε απαλλαγής γίνεται ηλεκτρονικά , η αποφορολόγηση επίσης ηλεκτρονικά και πληρώνεις επιτόπου με την κάρτουλα σου. (https://www.aade.gr/epiheiriseis/forologikes-ypiresies/fpa/yperesia-arthroy-39a). Αν κάποιος έμπορος δεν το έχει υλοποιήσει στην ιστοσελίδα του και σου ζητάει να αποστέλεις χαρτιά και οτι θα χρειαστεί 30 μέρες για να τα ελέγξει και να σου πει μετά από λίγο καιρό ενδεχομένος (α λυπάμαι το προϊόν εξαντλήθηκε) να είσαι υποψιασμένος ότι απλά θέλει κατάθεση και ότι παίζει να τα κλάψεις τα χρήματα σου. Οπότε ψάξε να βρεις τον επόμενο σε τιμή που το έχει υλοποιήσει αυτό για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. By the way αυτό το έχει κάνει το Skroutz στο καλάθι του το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές.

2) Έχεις φαντάζομαι κάποια πληροφόρηση ότι δεν ανέβαζε αρνητικές για αυτό το κατάστημα για να το λες. Εγώ προσωπικά έχω κάνει δεκάδες αρνητικές στο σκρουτζ. Αρκετές φορές μου ζήτησαν να αλλάξω κάποιους χαρακτηρισμούς ή κάποια κομμάτια της αξιολόγησης μου που μπορεί να μην ηταν αποδεκτά απο τους όρους τους ή τεσπα να μην είχα τρόπο να αποδείξω αυτά που λέω πχ συνομιλίες τηλεφωνικές , σε κάποιες περιπτώσεις και με βοήθησαν να καταλάβω ότι όσο δίκιο και να έχω το να ουρλιάζω εν βρασμό ψυχής μπορεί να ειναι και κακό για εμένα αλλά ποτέ μα ποτέ δεν μου έκοψαν αξιολόγηση αρνητική που πληρούσε τους όρους τους ή που διόρθωσα κατόπιν δικης τους υποδειξης κάποιες προτάσεις που ενδεχομένος να ήταν λίγο υποερβολικές για αυτούς. Βy the way  για εμένα καθόλου υπερβολικές. Όταν έκανα τις σχετικές όμως διορθώσεις αναγνωρίζοντας οτι πρέπει να τηρήσω κάποιους κανόνες όσο και αν αυτοί δεν μου άρεσαν μια χαρά τις ανέβασαν.Θα βρείς δεκάδες αξιολογήσεις αρνητικές που διαμαρτύρονται χρήστες για το 1 που λέω με την χαρτούρα για το 39Α,  για αρκετά μαγαζιά και προφανώς δεν τις έχουν κόψει. (

Γενικά συμφωνώ. Μια παρατήρηση όμως. Το φαινόμενο με τα μαγαζιά που περιγράφεις για το άρθρο 39Α κατά τη γνώμη μου δεν σημαίνει ότι το μαγαζί έχει σκοπό να ρίξει τον πελάτη. Το στήσιμο του μαγαζιού μάλλον παραπέμπει στο να φάει τον ΦΠΑ (άλλου είδους κομπίνα). Τα μαγαζιά αυτά αντιδρούν στο 39Α διότι χωρίς να φάνε τον ΦΠΑ δεν "βγαίνουν". Από αυτά δεν πρέπει να ψωνίζουμε ΔΙΟΤΙ ρίχνουν όλη την κοινωνία όπως κάνουν όλοι όσοι δεν εκδίδουν απόδειξη.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Γενικά συμφωνώ. Μια παρατήρηση όμως. Το φαινόμενο με τα μαγαζιά που περιγράφεις για το άρθρο 39Α κατά τη γνώμη μου δεν σημαίνει ότι το μαγαζί έχει σκοπό να ρίξει τον πελάτη. Το στήσιμο του μαγαζιού μάλλον παραπέμπει στο να φάει τον ΦΠΑ (άλλου είδους κομπίνα). Τα μαγαζιά αυτά αντιδρούν στο 39Α διότι χωρίς να φάνε τον ΦΠΑ δεν "βγαίνουν". Από αυτά δεν πρέπει να ψωνίζουμε ΔΙΟΤΙ ρίχνουν όλη την κοινωνία όπως κάνουν όλοι όσοι δεν εκδίδουν απόδειξη.

Ακριβώς η ιστορία ειναι γνωστή, καταστήματα που τελικά συμψηφίζουν το ΦΠΑ με εικονικά τιμολόγια και στο τέλος δεν δίνουν ούτε σεντ για ΦΠΑ στο κράτος , υιοθετούν αυτή την πρακτική. Δεν θελουν να κόβουν τιμολόγια χωρίς ΦΠΑ αλλά μόνο αποδείξεις με ΦΠΑ , γιατί πρακτικά μετά θα πάνε στο μπογιατζή της γειτονιάς, σε κάποιον άλλο έμπορο, η δεν ξέρω που , οπότε για κάθε απόδειξη που θα κόβουν με ΦΠΑ , θα λαμβάνουν ένα τιμολόγιο αντίστοιχης αξίας για κάτι με ΦΠΑ. ΦΠΑ πώλησης με ΦΠΑ αγοράς συμψιφίζεται ως γνωστόν οπότε και πάντα βγαίνουν μηδενικοί η τέσπα αποδίδουν πολύ λιγότερο απο αυτό που θα έπρεπε. Αν δε έχουν στήσει 4-5-6 γυρω, γυρω εταιρείες άσχετες με αυτοφοράκιδες μπαγκλαντεσιανούς, ηλικιωμένους, πρεζάκια κλπ κλπ (έχουν γίνει τέτοια στο παρελθόν και έχουν αναφερθεί όλα εδώ μέσα) που κλείνουν αφού κόψουν τιμολόγια μερικών εκατομμυρίων και δεν αποδίδουν ποτέ τίποτε -ψάξε βρες τον διαχειριστή στο μπαγκλαντές- , το πράγμα είναι μεγαλύτερο ακόμα. Για όποιον δεν καταλαβαίνει τι εννοώ ας γκουκγλάρει "απάτη καρουζέλ" .

Το πρόβλημα όμως που δεν κατανοεί ο κόσμος που δεν ξέρει το παραπάνω είναι το εξής. Κάποια στιγμή η ΑΑΔΕ , ΣΔΟΕ κλπ κλπ διασταυρώνουν τα στοιχεία αυτά και αναγνωρίζουν το κύκλωμα. Οπότε καταλήγουν στον τελευταίο κρίκο της αλυσίδας το κάταστημα που δεν θέλει δηλαδή να κόβει τιμολόγια με απαλλαγή, (δυστυχώς λίγο αργά μέχρι να γίνουν οι διασταυρώσεις κλπ αν και τελευταία μάλλον φαίνεται να έχουν πιο γρήγορα αντανακλαστικά) και το ίδιο λεπτό με το ντου, δεσμεύονται οι τραπεζικοί του λογαριασμοί. Ο αυτοφοράκιας καταλήγει με μια ποινική δικογραφία απάτης κατά του δημοσίου μερικών εκατομμυρίων μαζί με όλο το συνάφι, ΑΛΛΑ ο κοσμάκης που μερικές μέρες πριν ειχε καταθέσιε χρήματα για παραγγελίες (και δεν ειχε πληρώσει με κάρτα) με δεδομένο ότι τα οποια χρήματα έχουν μείνει ειναι δεσμευμένα δεν μπορεί να πάρει πίσω τα χρήματα του. Οπότε πάλι έχουμε καταστάσεις σαν του 365shop.

Ένα case  για να διαβάσει όποιος ενδιαφέρεται να μάθει εδώ.

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, PLHROPPP είπε

Εδώ μέσα ο καθένας τυχαίος απαιτεί κατάθεση στις αγγελίες λέγοντας εγγύηση οι αξιολογήσεις μου το κατάστημα μας πείραξε;;;; 

+Επικοινωνία μόνο με πμ επειδή έχει αξιολογήσεις 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...