Προς το περιεχόμενο

365shop.gr


Alexper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Panofski είπε

Την πάτησα και εγώ με macbook air. Θα κινηθώ κατά του καταστήματος και κατά του skroutz που φέρει μεγάλη ευθύνη (έχω και σχετική αλληλογραφία) Το εν λόγω κατάστημα μεταβιβάστηκε στο τέλος Μαρτίου και η νέα έδρα που ανΑφέρεται στο καταστατικό είναι ανύπαρκτη (από σχετική έρευνα στο ΓΕΜΗ) Καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή (κατά 365shop και skroutz), μήνυση για υπεξαίρεση και απάτη κατά του πρώην διαχειριστή και του σημερινού (είναι μονοπρόσωπη ΙΚΕ) και αγωγή κατά 365shop, διαχειριστών και skroutz. ¨Οποιος θέλει επικοινωνεί για να κινηθούμε ομαδικά. Ευχαριστώ

έχετε απόλυτο δίκιο. Την πάτησα και εγώ και θα κυνηγήσω τόσο αυτούς όσο και το skroutz όσο δεν πάει. ΔΙκηγόρος είμαι. Ο τύπος στην Ελευσίνα ποιος είναι;

Καλησπέρα,

να πούμε μερικά πράγματα εδώ για να γίνουμε λίγο πιο σοφοί όλοι μας.

1) Κανένα Σκρουτζ δεν μπορεί να ζητήσει μια εγγυητική επιστολή και καμία αξία δεν θα έχει έτσι και αλλιώς. Υπενθυμίζω εδώ οτι στο παρελθόν είχαν γίνει ανάλογες καταστάσεις με τις μηχανές αναζήτησης με καταστήματα τέτοιου είδους που απο τις δικογραφίες και την έρευνα των αρχών προέκυψε οτι τα χρήματα σε κάποιες περιπτώσεις ήταν πάρα πολλά. (mobilepoint, a-mobile κλπ) Καμία μηχανή αναζήτησης δεν μπορεί να ξέρει τι ύψος μπορεί να πάρει μια απάτη και καμία εγγυητική επιστολή δεν μπορεί να είναι ο σίγουρος τρόπος για την επίλυση ενός τέτοιου θέματος. Άλλωστε αν πάρεις εγγυητική επιστολή 100.000 ευρώ όπως αναφέρθηκε και το φέσι ειναι 200.000 ή 1.000.000 δεν λύνεις το πρόβλημα σε κανέναν. Επίσης να πούμε και την αλήθεια καμία νέα επιχείρηση δεν θα μπορούσε να εκδόσει μια τέτοια εγγυητική επιστολή. Και καμία μηχανή αναζήτησης δεν θα μπορούσε να ρίξει πόρτα σε μια μικρή επιχείρηση για τέτοιο λόγο θα ήταν αθέμητος ανταγωνισμός κατά των νέων - μικρών και υπέρ των μεγάλων - παλιών.

2) Ακόμα και να λέγαμε οτι η λύση είναι αυτή στην προκειμένη περίπτωση δεν θα μπορούσε να ζητηθεί εγγυητική επιστολή. Το κατάστημα αυτό συμμετέχει στο Skroutz από το 2019. Στις 9/2/2022 όπως θα δείτε στο γεμή , πουλήθηκε η εταιρεία σε άλλον ιδιοκτήτη. Η εμφάνιση αυτής της αλλαγής στο ΓΕΜΗ στο αρμόδιο όργανο από όπου κάποιος μπορεί να αντλήσει πληροφορίες έγινε στις 31/3/2022. Μέχρι τότε αν ο ίδιος δεν είχε ενημερώσει για την αλλαγή (που υποθέτω οτι δεν θα το είχε κάνει, γιατί αν το είχε κάνει μάλλον το σκρουτζ θα έτρεχε την διαδικασία πιστοποίησης την οποία έχει θεσπίσει και δεν θα τον αφηνε να συμμετέχει στην μηχανή αναζήτησης του https://merchants.skroutz.gr/merchants/support/guidelines/requirements) το skroutz δεν θα μπορούσε να ξέρει την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος για να αντιδράσει πριν δημοσιευθεί στο ΓΕΜΗ.

3) Όπως θα διαπιστώσετε 31/3 ήταν ημέρα Πέμπτη. Δευτέρα 4/4 το skroutz απενεργοποίησε όπως το ίδιο λέει στα μηνύματα του την υπηρεσία προς το κατάστημα , είτε γιατί αντιλήφθηκε την αλλαγή αυτή είτε γιατί κάποιοι χρήστες θα διαμαρτυρήθηκαν για καθυστέρηση παραλαβής παραγγελιών είτε και για τους δύο παραπάνω λόγους.

4)   Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι , όπως εχει αναφερθεί εδώ σε κάποιο άλλο post το κατάστημα είχε 4 τραπεζικούς λογαριασμούς σε 4 διαφορετικές συστημικές τράπεζες, οι οποίες δέχονταν κανονικά καταβολές χρημάτων και επίσης και ένα σύστημα online συναλλαγών με κάρτες το οποίο δεχονταν κανονικά συναλλαγές. Υπενθυμίζω εδώ για την ιστορία ότι σε περίπτωση αλλαγής διαχειριστή και μετόχου μίας εταιρείας οι τράπεζες με το που ενημερωθούν μπλοκάρουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς και προχωρούν στην διαδικασία KYC για τον νέο διαχειριστή και μέτοχο της εταιρείας. Αυτή η διαδικασία απαιτεί αρκετές μέρες για να ολοκήρωθεί. Θα είχε πολύ μεγάλη αξία να γνωρίζαμε όλοι αν οι 4 τράπεζες είχαν ενημερωθεί από τις 9/2/2022 για την αλλαγή του νομίμου εκπροσώπου και του διαχειριστή της εταιρείας έτσι ώστε να κάνουν τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό δεν θα είχε γίνει γιατί το κατάστημα δεν θα δούλευε από τις 9/2 και μετά για αρκετές μέρες.

5) Όσον αφορά τα ασφαλιστήρια αστικής ευθύνης να διευκρινίσω και εδώ ότι αυτό επίσης δεν είναι λύση, μια και ενα τέτοιο ασφαλιστήριο μπορεί να γίνει σήμερα το πρωί, και αύριο το πρωί να ακυρωθεί και να μην το μάθει επίσης κανείς αν ο ασφαλιζόμενος δεν το αναφέρει στους εμπλεκόμενους.

6) Ενδιαφέρον δε έχει ότι ακόμα και η σύσταση της εταιρείας που θα έπρεπε να είχε δημοσιευθεί στο ΓΕΜΗ την 7 ή τον 8 του 2019 αναρτήθηκε σε αυτό στις 29/3/2022. Τυχαίο δεν νομίζω !!!! Επίσης για κανένα έτος δεν έχουν δημοσιευθεί οικονομικές καταστάσεις ούτε για το 2019 ούτε για το 2020 δεν ξέρω βέβαια αυτό αν εχει ιδιαίτερη σημασία απλά το αναφέρω.

Η μόνη λύση που υπάρχει για όλους είναι σε τέτοιες περιπτώσεις η συναλλαγή να γίνεται με κάρτα (πιστωτική η χρεωστική) έτσι ώστε να μπορεί να γίνει αμφισβήτηση. Σε αυτή την περίπτωση κανείς δεν μπορεί να σου αρνηθεί την αμφισβήτηση και για κανέναν λόγο. Ακόμα και αν ο λογαριασμός του εμπόρου δεν έχει χρήματα , θα σε καλύψει η τράπεζα και στην συνέχεια θα κυνηγήσει τον επιχειρηματία αυτή για απάτη. Ο δεύτερος πιο ασφαλής τρόπος είναι η αντικαταβολή με την προϋπόθεση ότι δεν θα παραλαμβάνεις το δέμα αν δεν εισαι σίγουρος οτι μέσα έχει αυτό που παράγγειλες. Αν δεν είσαι σίγουρος για οποιοδήποτε λόγο απλά αρνήσε την παραλαβή και δεν δίνεις ούτε cent.  Οπότε και πάλι θα έλεγα χιλιες φορές κάρτα. Σημαντική λεπτομέρεια. Καμία τράπεζα δεν μπορεί να σου αρνηθεί την αμφισβήτηση για οποιοδήποτε λόγω. Αμφισβητείς με αιτιολογία μην παραλαβής του προϊόντος. Σε 2 μήνες θα έχεις τα χρήματα σου πίσω στην κάρτα. Τέλος. Αν κάποιος υπάλληλος πει μα μου μανταλάκια , απλά του λες να μιλήσεις αμεσα με τον προϊσταμενο του και ότι αν συνεχίσουν να επιμένουν για το δικαίωμα που η κάρτα σου δίνει και το σήμα της θα απευθυνθείς α) στον εισαγγελέα β) στην Visa, Mastercard οπότε κάπου έκει αλλάζει το τροπάρι 100%.

 

ΠΟΤΕ , ΠΟΤΕ , ΠΟΤΕ ,ΠΟΤΕ ,ΠΟΤΕ ,ΠΟΤΕ δεν πληρώνουμε σε τραπεζικό λογαριασμό .-

 

Τέλος κάντε όλοι μια καταγγελία στην Γενική γραμματεία καταναλωτή ειδικά όσοι δεν μπορείτε να αμφισβητήσετε την συναλλαγη που έχει γίνει με κάρτα. Νομίζω κάπου εδώ έχει δοθεί ένα σχετικό  λινκ. Αυτό μπορεί να βοηθήσει αν τελικά όλο αυτό αποδειχτεί απάτη να μπορείτε να διεκδικήσετε κάτι με την εμπλοκή των αρχών.

 

 

 

 

 

 

  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 654
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Το σκεπτικό μου είναι ότι σε περίπτωση που δεν βρουν χρήματα και περιουσιακά στοιχεία στους εν δυνάμει απατεώνες, το skroutz θα πρέπει να επιστρέψει την προμήθεια που πήρε λόγο άκυρων/ μη ολοκληρωμένων παραγγελιών στο κατάστημα και εν συνεχεία το κατάστημα να το διανείμει στους πελάτες.

Αγαπητέ, το σκεπτικό σου δεν έχει νόημα γιατί:

α) Το Σκρουτζ δεν έχει κανένα οικονομικό πάρε δώσε με τον πελάτη του πελάτη, δηλαδή όσους έχουν κάνει αγορά από το κατάστημα.

β) Άντε και να είχε, τι σχέση έχουν τα εκατοντάδες χιλιάρικα αγορών με το 500αρι-1000ρικο προμήθειας που θα πάρει το Σκρουτζ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Καλησπέρα,

να πούμε μερικά πράγματα εδώ για να γίνουμε λίγο πιο σοφοί όλοι μας.

1) Κανένα Σκρουτζ δεν μπορεί να ζητήσει μια εγγυητική επιστολή και καμία αξία δεν θα έχει έτσι και αλλιώς. Υπενθυμίζω εδώ οτι στο παρελθόν είχαν γίνει ανάλογες καταστάσεις με τις μηχανές αναζήτησης με καταστήματα τέτοιου είδους που απο τις δικογραφίες και την έρευνα των αρχών προέκυψε οτι τα χρήματα σε κάποιες περιπτώσεις ήταν πάρα πολλά. (mobilepoint, a-mobile κλπ) Καμία μηχανή αναζήτησης δεν μπορεί να ξέρει τι ύψος μπορεί να πάρει μια απάτη και καμία εγγυητική επιστολή δεν μπορεί να είναι ο σίγουρος τρόπος για την επίλυση ενός τέτοιου θέματος. Άλλωστε αν πάρεις εγγυητική επιστολή 100.000 ευρώ όπως αναφέρθηκε και το φέσι ειναι 200.000 ή 1.000.000 δεν λύνεις το πρόβλημα σε κανέναν. Επίσης να πούμε και την αλήθεια καμία νέα επιχείρηση δεν θα μπορούσε να εκδόσει μια τέτοια εγγυητική επιστολή. Και καμία μηχανή αναζήτησης δεν θα μπορούσε να ρίξει πόρτα σε μια μικρή επιχείρηση για τέτοιο λόγο θα ήταν αθέμητος ανταγωνισμός κατά των νέων - μικρών και υπέρ των μεγάλων - παλιών.

2) Ακόμα και να λέγαμε οτι η λύση είναι αυτή στην προκειμένη περίπτωση δεν θα μπορούσε να ζητηθεί εγγυητική επιστολή. Το κατάστημα αυτό συμμετέχει στο Skroutz από το 2019. Στις 9/2/2022 όπως θα δείτε στο γεμή , πουλήθηκε η εταιρεία σε άλλον ιδιοκτήτη. Η εμφάνιση αυτής της αλλαγής στο ΓΕΜΗ στο αρμόδιο όργανο από όπου κάποιος μπορεί να αντλήσει πληροφορίες έγινε στις 31/3/2022. Μέχρι τότε αν ο ίδιος δεν είχε ενημερώσει για την αλλαγή (που υποθέτω οτι δεν θα το είχε κάνει, γιατί αν το είχε κάνει μάλλον το σκρουτζ θα έτρεχε την διαδικασία πιστοποίησης την οποία έχει θεσπίσει και δεν θα τον αφηνε να συμμετέχει στην μηχανή αναζήτησης του https://merchants.skroutz.gr/merchants/support/guidelines/requirements) το skroutz δεν θα μπορούσε να ξέρει την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος για να αντιδράσει πριν δημοσιευθεί στο ΓΕΜΗ.

3) Όπως θα διαπιστώσετε 31/3 ήταν ημέρα Πέμπτη. Δευτέρα 4/4 το skroutz απενεργοποίησε όπως το ίδιο λέει στα μηνύματα του την υπηρεσία προς το κατάστημα , είτε γιατί αντιλήφθηκε την αλλαγή αυτή είτε γιατί κάποιοι χρήστες θα διαμαρτυρήθηκαν για καθυστέρηση παραλαβής παραγγελιών είτε και για τους δύο παραπάνω λόγους.

4)   Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι , όπως εχει αναφερθεί εδώ σε κάποιο άλλο post το κατάστημα είχε 4 τραπεζικούς λογαριασμούς σε 4 διαφορετικές συστημικές τράπεζες, οι οποίες δέχονταν κανονικά καταβολές χρημάτων και επίσης και ένα σύστημα online συναλλαγών με κάρτες το οποίο δεχονταν κανονικά συναλλαγές. Υπενθυμίζω εδώ για την ιστορία ότι σε περίπτωση αλλαγής διαχειριστή και μετόχου μίας εταιρείας οι τράπεζες με το που ενημερωθούν μπλοκάρουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς και προχωρούν στην διαδικασία KYC για τον νέο διαχειριστή και μέτοχο της εταιρείας. Αυτή η διαδικασία απαιτεί αρκετές μέρες για να ολοκήρωθεί. Θα είχε πολύ μεγάλη αξία να γνωρίζαμε όλοι αν οι 4 τράπεζες είχαν ενημερωθεί από τις 9/2/2022 για την αλλαγή του νομίμου εκπροσώπου και του διαχειριστή της εταιρείας έτσι ώστε να κάνουν τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό δεν θα είχε γίνει γιατί το κατάστημα δεν θα δούλευε από τις 9/2 και μετά για αρκετές μέρες.

5) Όσον αφορά τα ασφαλιστήρια αστικής ευθύνης να διευκρινίσω και εδώ ότι αυτό επίσης δεν είναι λύση, μια και ενα τέτοιο ασφαλιστήριο μπορεί να γίνει σήμερα το πρωί, και αύριο το πρωί να ακυρωθεί και να μην το μάθει επίσης κανείς αν ο ασφαλιζόμενος δεν το αναφέρει στους εμπλεκόμενους.

6) Ενδιαφέρον δε έχει ότι ακόμα και η σύσταση της εταιρείας που θα έπρεπε να είχε δημοσιευθεί στο ΓΕΜΗ την 7 ή τον 8 του 2019 αναρτήθηκε σε αυτό στις 29/3/2022. Τυχαίο δεν νομίζω !!!! Επίσης για κανένα έτος δεν έχουν δημοσιευθεί οικονομικές καταστάσεις ούτε για το 2019 ούτε για το 2020 δεν ξέρω βέβαια αυτό αν εχει ιδιαίτερη σημασία απλά το αναφέρω.

Η μόνη λύση που υπάρχει για όλους είναι σε τέτοιες περιπτώσεις η συναλλαγή να γίνεται με κάρτα (πιστωτική η χρεωστική) έτσι ώστε να μπορεί να γίνει αμφισβήτηση. Σε αυτή την περίπτωση κανείς δεν μπορεί να σου αρνηθεί την αμφισβήτηση και για κανέναν λόγο. Ακόμα και αν ο λογαριασμός του εμπόρου δεν έχει χρήματα , θα σε καλύψει η τράπεζα και στην συνέχεια θα κυνηγήσει τον επιχειρηματία αυτή για απάτη. Ο δεύτερος πιο ασφαλής τρόπος είναι η αντικαταβολή με την προϋπόθεση ότι δεν θα παραλαμβάνεις το δέμα αν δεν εισαι σίγουρος οτι μέσα έχει αυτό που παράγγειλες. Αν δεν είσαι σίγουρος για οποιοδήποτε λόγο απλά αρνήσε την παραλαβή και δεν δίνεις ούτε cent.  Οπότε και πάλι θα έλεγα χιλιες φορές κάρτα. Σημαντική λεπτομέρεια. Καμία τράπεζα δεν μπορεί να σου αρνηθεί την αμφισβήτηση για οποιοδήποτε λόγω. Αμφισβητείς με αιτιολογία μην παραλαβής του προϊόντος. Σε 2 μήνες θα έχεις τα χρήματα σου πίσω στην κάρτα. Τέλος. Αν κάποιος υπάλληλος πει μα μου μανταλάκια , απλά του λες να μιλήσεις αμεσα με τον προϊσταμενο του και ότι αν συνεχίσουν να επιμένουν για το δικαίωμα που η κάρτα σου δίνει και το σήμα της θα απευθυνθείς α) στον εισαγγελέα β) στην Visa, Mastercard οπότε κάπου έκει αλλάζει το τροπάρι 100%.

 

ΠΟΤΕ , ΠΟΤΕ , ΠΟΤΕ ,ΠΟΤΕ ,ΠΟΤΕ ,ΠΟΤΕ δεν πληρώνουμε σε τραπεζικό λογαριασμό .-

 

Τέλος κάντε όλοι μια καταγγελία στην Γενική γραμματεία καταναλωτή ειδικά όσοι δεν μπορείτε να αμφισβητήσετε την συναλλαγη που έχει γίνει με κάρτα. Νομίζω κάπου εδώ έχει δοθεί ένα σχετικό  λινκ. Αυτό μπορεί να βοηθήσει αν τελικά όλο αυτό αποδειχτεί απάτη να μπορείτε να διεκδικήσετε κάτι με την εμπλοκή των αρχών.

 

 

 

 

 

 

Συμφωνώ απόλυτα σε όλα. 

Κρατώ μια μικρή επιφύλαξη αν η τράπεζα οφείλει να σου γυρίσει τα χρήματα επειδή έκανες αμφισβήτηση και μετά να κυνηγάει τον έμπορο. Δε μου φαίνεται και τόσο δίκαιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Το Σκρουτζ δεν έχει κανέναν λόγο να σας επιστρέψει προμήθειες, επειδή δεν τις πήρε από εσάς. 

Μου θυμίζετε σαν εκείνο το άρθρο σχετικά με τις κουριερ που εντός καραντίνας είχαν καθυστερήσεις, και ο πελάτης δικαιούταν επιστροφή χρημάτων. Μόνο που σε εκείνη την περίπτωση πελάτης των κουριερ ήταν τα καταστήματα, με τους καταναλωτές να είναι πελάτες των καταστημάτων. 

Φίλε έχεις δίκιο

Από νομικής (*) άποψης το skroutz δεν υποχρεούται να επιστρέψει τις προμήθειες . ΟΜΩΣ πέρα από τον νόμο οι σοβαρές εταιρείες προβαίνουν και σε ενέργειες κοινωνικού χαρακτήρα.  Το skroutz έχει εισπράξει προμήθειες από κάποιον απατεώνα που ξεγέλασε τους καταναλωτές που μπήκαν στην πλατφόρμα. Θεωρώ ότι κατ' ελάχιστον θα πρέπει:

α. Να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες στους εξαπατηθέντες καταναλωτές.

β. Να χρησιμοποιήσει πχ. τις προμήθειες που πήρε για κάποια μορφή νομικής κάλυψης.

γ. Να βοηθήσει στην οργάνωση ομαδικής αγωγής και να είναι διάδικος στη δίκη.

Τέτοια συμπεριφορά ενδεχομένως να απέτρεπε και μελλοντικούς απατεώνες από το να μπουν στην πλατφόρμα του.

Αντί αυτών από ότι αναφέρουν οι παθόντες το παίζει "Πόντιος Πιλάτος" με γενικόλογη αποποίηση ευθυνών και χωρίς καμία διάθεση να βοηθήσει. Αυτή η συμπεριφορά κατά τη γνώμη μου δείχνει ότι ΔΕΝ έχει αναπτύξει την αίσθηση ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ που οι μεγάλες εταιρείες οφείλουν να έχουν.

Παρατήρηση.

Το (*) το έβαλα διότι αυτό ισχύει εκ πρώτης όψεως. Το γεγονός ότι η σχέση του με τα καταστήματα είναι πολύ πιο στενή από ότι πχ. του google του αυξάνει πιθανώς τις υποχρεώσεις και τις δεσμεύσεις. Συγκεκριμένα :

Σε κάθε μαγαζί έχει εγκαταστήσει κώδικα που παρακολουθεί και καταγράφει το ΣΥΝΟΛΟ των πωλήσεων του (ακόμη και αυτές που δεν είναι από το skroutz). Λαμβάνει ποσοστιαία προμήθεια πλέον από τα περισσότερα προϊόντα και όχι απλό κλικ όπως το google. Ο απόλυτος έλεγχος της πλατφόρμας όπου ανεβοκατεβάζει μαγαζιά κατά την απόλυτη κρίση του. Αυτά και άλλα πολλά για έναν καλό νομικό ενδέχεται να ανοίγει πεδίο διεκδικήσεων. Μην γελιόμαστε όμως. Δεν είναι αυτόματη η ευθύνη του skroutz. Θα είναι ένας δύσκολος νομικός αγώνας με αβέβαιο αποτέλεσμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Ας προστεθώ κι εγώ στους παθόντες. Αγορά στις 31/3 με εταιρική χρεωστική προιόντος αξίας 770€. Υπέβαλα καταγγελία και στην Προστασία Καταναλωτή. Συμφωνώ για οποιαδήποτε νομική κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Φίλε έχεις δίκιο

Από νομικής (*) άποψης το skroutz δεν υποχρεούται να επιστρέψει τις προμήθειες . ΟΜΩΣ πέρα από τον νόμο οι σοβαρές εταιρείες προβαίνουν και σε ενέργειες κοινωνικού χαρακτήρα.  Το skroutz έχει εισπράξει προμήθειες από κάποιον απατεώνα που ξεγέλασε τους καταναλωτές που μπήκαν στην πλατφόρμα. Θεωρώ ότι κατ' ελάχιστον θα πρέπει:

α. Να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες στους εξαπατηθέντες καταναλωτές.

β. Να χρησιμοποιήσει πχ. τις προμήθειες που πήρε για κάποια μορφή νομικής κάλυψης.

γ. Να βοηθήσει στην οργάνωση ομαδικής αγωγής και να είναι διάδικος στη δίκη.

Τέτοια συμπεριφορά ενδεχομένως να απέτρεπε και μελλοντικούς απατεώνες από το να μπουν στην πλατφόρμα του.

Καμία εταιρεία δεν τα κάνει αυτά, σοβαρευτείτε. 

Επισης, θα το πάω ένα βήμα παραπέρα. Ειπώθηκε πριν ότι και καλά το Σκρουτζ έχει τα στοιχεία σας για την περίπτωση αξιολόγησης (αφού ζητάει αριθμό παραγγελίας). Εγώ θα πω ότι δεν τα έχει, και είτε τραβάει τα στοιχεία στην συνέχεια, ή το κατάστημα σε συνδιασμό με το Σκρουτζ έχουν πρόσβαση στην αξιολόγηση πριν δημοσιευτεί, ώστε το κατάστημα μόνο να εγκρίνει τον αριθμό παραγγελίας και το Σκρουτζ όλα τα άλλα. 

Ο λόγος? Gdpr. 

Το Σκρουτζ δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντι σας επειδή δεν είστε πελάτες του. Πληρώνεται με την υποβολή της παραγγελίας, όχι και την εκπλήρωση της 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μόνο best price είναι πιο εντάξει ,

ίσως να το ψάχνουν πιο πολύ για τις συνεργασίες που κάνουν.

Και στο προηγούμενο κανόνι του καλοκαιριού με τις τηλεοράσεις για όποιον θυμάται , το best price δεν τον είχε στην λίστα του.

Επεξ/σία από makis269
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, thanospetr είπε

Αγαπητέ, το σκεπτικό σου δεν έχει νόημα γιατί:

α) Το Σκρουτζ δεν έχει κανένα οικονομικό πάρε δώσε με τον πελάτη του πελάτη, δηλαδή όσους έχουν κάνει αγορά από το κατάστημα.

β) Άντε και να είχε, τι σχέση έχουν τα εκατοντάδες χιλιάρικα αγορών με το 500αρι-1000ρικο προμήθειας που θα πάρει το Σκρουτζ?

Δηλαδή το skroutz θα κρατήσει προμήθεια που χρέωσε στο κατάστημα για παραγγελίες μη ολοκληρωμένες? Αυτές οι προμήθειες πρέπει να επιστραφούν στο κατάστημα και εν συνεχεία οι αρχές να δεσμεύσουν αυτά τα ποσά για να δοθούν στους πελάτες.

Επεξ/σία από Kostasallinone
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, thanospetr είπε

Αγαπητέ, το σκεπτικό σου δεν έχει νόημα γιατί:

α) Το Σκρουτζ δεν έχει κανένα οικονομικό πάρε δώσε με τον πελάτη του πελάτη, δηλαδή όσους έχουν κάνει αγορά από το κατάστημα.

β) Άντε και να είχε, τι σχέση έχουν τα εκατοντάδες χιλιάρικα αγορών με το 500αρι-1000ρικο προμήθειας που θα πάρει το Σκρουτζ?

Φίλε μια παρατήρηση

οι προμήθειες του skroutz δεν είναι μικρές του επιπέδου 0,5% που λες. Ανάλογα με τα προϊόντα ξεπερνούν το 12-13% της Λιανικής Τιμής του προϊόντος. Στα προϊόντα τεχνολογίας έχει συνήθως 3% Σε 100 χιλ ευρώ (με το ΦΠΑ) που οι προμήθειες του Skroutz είναι εύκολα για προϊόντα τεχνολογίας πάνω από 3 χιλ. Αν το φέσι είναι ΄>300-400 χιλ (από ότι αθροίζω εδώ μέσα) που καταλαβαίνω οι προμήθειες του skroutz θα ξεπερνούν τα 10 χιλ. Δεν είναι ευκαταφρόνητο ποσό ιδιαίτερα όταν όλοι οι άλλοι είναι θύματα. Θα μπορούσε πχ. να τα διαθέσει στη νομική υποστήριξη των θυμάτων. 

Επεξ/σία από nova_centurion
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/4/2022 στις 12:53 ΜΜ, baspetr είπε

Καλησπερα σας, 

Παρομοια περιπτωση κι εγω με τον χρηστη @Katmpar

Εκανα κατάθεση την επόμενη μερα. Εχω στείλει στο support του skroutz και αναμενω. 

Με τραπεζα που μιλησα, θα κινηθω σε αμφισβήτηση συναλλαγής. Μου ειπαν δεν υπάρχει χρονικο οριο. 

@Dimth οντως το να κινηθούμε ολοι μαζι θα ειναι πιο αποτελεσματικό. 

Υπάρχει κάποιος που γνωρίζει ΑΦΜ κλπ στοιχεία της εταιρίας; 

Επωνυμία : 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε
Δραστηριότητα: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΕΙΔΩΝ, ΜΕ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ Η ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη 11, Τ.Κ. 60100, Κατερίνη, Πιερία
ΑΦΜ: 801159278
ΔΟΥ: ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ [4711]
Διοίκηση: ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΙΛΟΥΚΑΤΖΗΣ

https://www.businessregistry.gr/publicity/index?gemiNumber=150449748000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Καμία εταιρεία δεν τα κάνει αυτά, σοβαρευτείτε. 

Επισης, θα το πάω ένα βήμα παραπέρα. Ειπώθηκε πριν ότι και καλά το Σκρουτζ έχει τα στοιχεία σας για την περίπτωση αξιολόγησης (αφού ζητάει αριθμό παραγγελίας). Εγώ θα πω ότι δεν τα έχει, και είτε τραβάει τα στοιχεία στην συνέχεια, ή το κατάστημα σε συνδιασμό με το Σκρουτζ έχουν πρόσβαση στην αξιολόγηση πριν δημοσιευτεί, ώστε το κατάστημα μόνο να εγκρίνει τον αριθμό παραγγελίας και το Σκρουτζ όλα τα άλλα. 

Ο λόγος? Gdpr. 

Το Σκρουτζ δεν έχει καμία υποχρέωση απέναντι σας επειδή δεν είστε πελάτες του. Πληρώνεται με την υποβολή της παραγγελίας, όχι και την εκπλήρωση της 

Απλός αντίλογος.

Η Αττική οδός δίνει τα 2 χιλ αποζημίωση χωρίς νομική υποχρέωση. Ο λόγος είναι ότι πιέστηκε από την κατακραυγή και την πολιτική πίεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nova_centurion είπε

Απλός αντίλογος.

Η Αττική οδός δίνει τα 2 χιλ αποζημίωση χωρίς νομική υποχρέωση. Ο λόγος είναι ότι πιέστηκε από την κατακραυγή και την πολιτική πίεση.

Το αμάξι που πέρασε τα διόδια είναι πελάτης της Αττικής οδού. Εκεί είναι η διαφορά. Εσύ δεν είσαι πελάτης του σκρουτζ το οποίο έχει προ πληρωθεί για την υποβολή της παραγγελίας, και το οποίο δεν έχει τα στοιχεία σου. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά,

Μπορεί όντως το Skroutz.gr να μην φέρει ευθύνη για παραγγελίες που δεν έχουν πραγματοποιηθεί μέσω του Skroutz. Ωστόσο, νομίζω ότι έχει αξία να ζητήσουμε τη συνδρομή του για το θέμα, μιας και πλήττεται ανεπανόρθωτα η αξιοπιστία του. Εγώ τουλάχιστον και όσοι δικοί μου γνωρίζουν τι συνέβη θα σκεφτούν πολύ σοβαρά αν θα ξαναπραγγείλουν προϊόντα μεγάλης αξίας μέσω Skroutz (εγώ σίγουρα όχι). Ας επικοινωνήσει ο κάθε παθών ξεχωριστά με το skroutz σε αυτό το πνεύμα. Εγώ το έκανα ήδη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Portia είπε

Εγώ τουλάχιστον και όσοι δικοί μου γνωρίζουν τι συνέβη θα σκεφτούν πολύ σοβαρά αν θα ξαναπραγγείλουν προϊόντα μεγάλης αξίας μέσω Skroutz (εγώ σίγουρα όχι)

Μα, δεν παραγγείλατε μέσω σκρουτζ. Σε εκείνη την περίπτωση θα είχατε το καλάθι του σκρουτζ. Απλά σας έδωσε μια λίστα καταστημάτων, με το προϊόν που σας ενδιαφέρει, σε αύξουσα σειρά. 

100% στην επόμενη σου αγορά, θα αναζητήσεις μέσω σκρουτζ την χαμηλότερη τιμή. Αν πας google, προφανώς θα σου βγάλει πρώτες τις γνωστές αλυσίδες γιατί πληρώνουν στην google να εμφανίζονται πρώτοι. 

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Portia είπε

Επωνυμία : 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε
Δραστηριότητα: ΛΙΑΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΕΙΔΩΝ, ΜΕ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ Η ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Διεύθυνση: Κολοκοτρώνη 11, Τ.Κ. 60100, Κατερίνη, Πιερία
ΑΦΜ: 801159278
ΔΟΥ: ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ [4711]

ΤΣΕΣΜΕΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ - Διαχειριστής από 09/02/2022 εως 14/05/2039
ΤΣΕΣΜΕΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ - Μοναδικός Εταίρος και Διαχειριστής από 31/03/2022

Βασικά διόρθωση: ΤΣΕΣΜΕΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ - Διαχειριστής από 09/02/2022 εως 14/05/2039
ΤΣΕΣΜΕΤΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ - Μοναδικός Εταίρος και Διαχειριστής από 31/03/2022

Επεξ/σία από Portia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...