Προς το περιεχόμενο

365shop.gr


Alexper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Την πάτησα και εγώ με macbook air. Θα κινηθώ κατά του καταστήματος και κατά του skroutz που φέρει μεγάλη ευθύνη (έχω και σχετική αλληλογραφία) Το εν λόγω κατάστημα μεταβιβάστηκε στο τέλος Μαρτίου και η νέα έδρα που ανΑφέρεται στο καταστατικό είναι ανύπαρκτη (από σχετική έρευνα στο ΓΕΜΗ) Καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή (κατά 365shop και skroutz), μήνυση για υπεξαίρεση και απάτη κατά του πρώην διαχειριστή και του σημερινού (είναι μονοπρόσωπη ΙΚΕ) και αγωγή κατά 365shop, διαχειριστών και skroutz. ¨Οποιος θέλει επικοινωνεί για να κινηθούμε ομαδικά. Ευχαριστώ

11 ώρες πριν, tzotzo είπε

Μπορει να ζητήσει μια εγγυητική επιστολή, ως προϋπόθεση για εγγραφή στην πλατφόρμα. Λύσεις υπάρχουν. Υπό την ανοχή του Σκρουτζ γίνονται όλα αυτά. Τουλάχιστον 4 μαγαζιά γνωρίζω που έχουν κάνει την ίδια απατη τα τελευταία τρία χρόνια. Είναι ΒΕΒΑΙΟ ότι έχει ευθύνες. Να βρεθεί ένας π@π@ρ@τος δικηγόρος να τρέχει και να μη φτάνει.

 

Για την ιστορια ο τύπος στην Ελευσίνα έχει δύο panamera ένα m8 και τα οχήματα του κοστίζουν 1.5 εκατομμύριο ευρώ.

 

 

έχετε απόλυτο δίκιο. Την πάτησα και εγώ και θα κυνηγήσω τόσο αυτούς όσο και το skroutz όσο δεν πάει. ΔΙκηγόρος είμαι. Ο τύπος στην Ελευσίνα ποιος είναι;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 654
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, παθούσα και εγώ!!!

δικηγόρος στο επάγγελμα, έκανα μια παραγγελία 15 ημέρες πριν για ηλεκτρονικό εξοπλισμό για το δικηγορικού μου γραφείου.

Έχω ήδη ξεκινήσει δικαστικές ενέργειες κατά της εν λόγω εταιρείας   

Επεξ/σία από marinatsolakidu
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, baspetr είπε

Καλησπερα σας, 

Παρομοια περιπτωση κι εγω με τον χρηστη @Katmpar

Εκανα κατάθεση την επόμενη μερα. Εχω στείλει στο support του skroutz και αναμενω. 

Με τραπεζα που μιλησα, θα κινηθω σε αμφισβήτηση συναλλαγής. Μου ειπαν δεν υπάρχει χρονικο οριο. 

@Dimth οντως το να κινηθούμε ολοι μαζι θα ειναι πιο αποτελεσματικό. 

Υπάρχει κάποιος που γνωρίζει ΑΦΜ κλπ στοιχεία της εταιρίας; 

https://www.businessregistry.gr/publicity/show/150449748000

Η νέα έδρα είναι ανύπαρκτη. Το κατάστημα πουλήθηκε πριν λίγες ημέρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, iosifidise είπε

Ο φίλος τα είπε όλα. Εύκολο είναι να κρίνεις εκ του ασφαλούς και χωρίς να έχεις πλήρη εικόνα μίας κατάστασης.

Στο δια ταύτα τώρα πως κινούμαστε; Βλέπω ήδη δύο τρία διαφορετικά groups και αυτόνομες ενέργειες.

Στην περίπτωση μου προς το παρόν έκανα αμφισβήτηση της συναλλαγής προς την Τράπεζα και επικοινώνησα με την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος. 

Αν δεν σας αρέσει να σας λένε και την άλλη άποψη, μην σχολιάζετε σε δημόσιο φόρουμ. Είναι τόσο απλό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα συμφορίτες

(δυστυχώς αυτό ταιριάζει σ' όσους έστειλαν λεφτά στο 365shop)

Επειδή πολλά ακούγονται κατά του skroutz και επειδή θέλω να είμαι δίκαιος έχω να πω ότι το skroutz ΔΕΝ ευθύνεται για την υπόθεση που λέμε για τους εξής λόγους:

1. Είναι αδύνατον για τον οποιονδήποτε skroutz να ελέγξει και να προλάβει κάποιον που αποφασίζει να γυρίσει μια επιχείρηση από κανονική επι 2-3 χρόνια σε απατεώνα. 

2. Την πώληση της όποιας εταιρίας ΔΕΝ έχει τρόπο ΚΑΝΕΙΣ να γνωρίζει αν δεν του γνωστοποιηθεί με κάποιον τρόπο. Το skroutz ΔΕΝ είχε κανέναν τρόπο να γνωρίζει ότι άλλαξε το μετοχικό καθεστώς εκτός αν κάποιος του το υποδείξει. Η δημοσιότητα ΓΕΜΗ είναι υπηρεσία κατ' έγκληση δηλ. πρέπει να μπεις στο portal και να ψάξεις χειροκίνητα την κάθε εταιρεία. Φανταστείτε το όποιο skroutz να πρέπει καθημερινά να ψάχνει 14.000 επιχειρήσεις αν μεταβλήθηκε το καθεστώς τους.

3. Επιπλέον ακόμη και αν μάθαινε την αλλαγή μετόχου τι θα έπρεπε να κάνει το Skroutz? Προληπτικά να τον κλείσει χωρίς να έχει κανέναν λόγο; Θα είχε νομικά θέματα με τους ιδιοκτήτες. Μην ξεχνάμε ότι οι αγοραπωλησίες μετοχών είναι ΝΟΜΙΜΟ και δεν έχει κανείς δικαίωμα να τις απαγορεύσει ή να τις περιορίσει χωρίς νόμιμη αιτία.

Αν θέλετε κάπου να ρίξετε τις ευθύνες αυτές ανήκουν στο κράτος (δηλ. σ' εμάς τους πολίτες που ψηφίζουμε) καθώς το ατελές νομικό μας σύστημα αλλά και η αδυναμία οργανωμένου ελέγχου επιτρέπει σε απατεώνες να κλέβουν είτε τους ιδιώτες είτε το κράτος (δηλ. όλους μας). Εχετε σκεφτεί ότι ο 365shop μπορεί να έχει φεσώσει και το κράτος κατά κάποιες δεκάδες ή εκατοντάδες χιλ ευρώ με ΦΠΑ κλπ; 

Από την άλλη λυπάμαι που το λέω αλλά ευθύνες έχουμε και εμείς οι καταναλωτές. Πρέπει να ξέρουμε να φυλαγόμαστε και να μην τρέχουμε κάθε φορά που βλέπουμε το τυρί (τιμή) χωρίς να σκεφτούμε την φάκα (απάτη). Οπως έγραψα και σε άλλο post ποτέ ΔΕΝ ψωνίζω πράγματα αξίας πάνω από 100-150 ευρώ από μαγαζί που ΔΕΝ ξέρω προσωπικά. Ο λόγος δεν είναι μόνο το να μη χάσω τα λεφτά μου από την αρχή, αλλά για να έχω και υπηρεσίες aftersales με εγγύηση κλπ.

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Αν δεις στο τελος, επεσε το προστιμο.

Γενικα δεν γινεται μονο στην Ελλαδα. Απλα καποιοι δεν εχετε την ικανοτητα να ξεχωρισετε ενα legit καταστημα απο ενα scam. Τα ιδια και εδω, απλα βλεπετε καλες τιμες και ορματε. Κατα 99%, αν και αναφερει στους τροπους πληρωμης την αντικαταβολη, δεν ηταν διαθεσιμη στο τελος και αυτο ειναι ενα σημαδι για αυτα τα καταστηματα

 

btw για να μην γινει μπερδεμα, το shop365 ειναι legit καταστημα. Προσφατα αγορασα κατι (elden ring), δεν παρελαβα τελικα και επεστρεψαν τα χρηματα κανονικα. Το αναφερω γιατι μερικες φορες στοχευμενα χρησιμοποιουν παρομοια ονοματα καταστηματων

Και να δίκιο, κάποιοι δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε το καλό κατάστημα από το scam. Οχι απαραιτητα το Shop365 αλλα σε κατι προηγούμενα, φαινοταν απο χιλιόμετρα οτι είναι είναι όλο το μαγαζί απάτη/βιτρίνα.

Εγώ θα πω, αυτό είναι ένα καλό μάθημα. 

Πολλοί νομίζετε ότι γνωρίζετε από πλοήγηση Internet η πως δουλεύουν οι υπολογιστές, κλπ, και όταν κάτι σας στραβώσει έρχεστε εδώ και φωνάζετε. 

Ε, υπάρχουν άπειρα βίντεο και φόρουμ πάνω σε σχετικά θέματα (ακόμα και ελληνικά). Δεν πρέπει να είναι δύσκολο να παραδεχθούμε ότι δεν ξέρουμε αλλά πρέπει να μάθουμε. 

Όταν βλέπετε 4-10 παράδοση η 30+ (ναι κάποιοι αγοράζετε με κατάθεση σε 30+ μέρες παράδοσης) είναι scam απο μιλια, εκτος και αν ειναι απο τους γνωστους μεγαλους (kavatza, Msystems, κλπ.)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, iosifidise είπε

To αυτό ισχύει και για εσένα. Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να ακούσω άλλη άποψη, αλλά έχεις μια περίεργη διάθεση να καταστρέψεις το νημμα και θα σε παρακαλούσα να σταματήσεις γιατί κάποιοι έχουν σοβαρό πρόβλημα. 

Ξαναλέω αν δεν σου/σας αρέσει να σας λένε την αλήθεια ότι την πατήσατε γιατί φταίτε και δεν θέλετε να ακούσετε και συμβουλές να μάθετε, πηγαίνετε σε άλλο φόρουμ η στο Facebook. 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, insomniac01 είπε

Και να δίκιο, κάποιοι δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε το καλό κατάστημα από το scam. Οχι απαραιτητα το Shop365 αλλα σε κατι προηγούμενα, φαινοταν απο χιλιόμετρα οτι είναι είναι όλο το μαγαζί απάτη/βιτρίνα.

Εγώ θα πω, αυτό είναι ένα καλό μάθημα. 

Πολλοί νομίζετε ότι γνωρίζετε από πλοήγηση Internet η πως δουλεύουν οι υπολογιστές, κλπ, και όταν κάτι σας στραβώσει έρχεστε εδώ και φωνάζετε. 

Ε, υπάρχουν άπειρα βίντεο και φόρουμ πάνω σε σχετικά θέματα (ακόμα και ελληνικά). Δεν πρέπει να είναι δύσκολο να παραδεχθούμε ότι δεν ξέρουμε αλλά πρέπει να μάθουμε. 

Όταν βλέπετε 4-10 παράδοση η 30+ (ναι κάποιοι αγοράζετε με κατάθεση σε 30+ μέρες παράδοσης) είναι scam απο μιλια, εκτος και αν ειναι απο τους γνωστους μεγαλους (kavatza, Msystems, κλπ.)

Παιδιά διευκρίνιση

το μαγαζί με το το πρόβλημα είναι το 365shop όχι το shop365. Τα ονόματα μπερδεύουν.

To 2o είναι κανονικό μαγαζί με έδρα την Αττική. Εχω ψωνίσει από αυτό αρκετές φορές χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα χτες και εγώ μπερδεύτηκα και νόμισα ότι κάτι είχε γίνει μ' αυτό και το έψαξα λίγο και είδα ότι λειτουργεί κανονικά και μάλιστα είναι Ανώνυμη Εταιρεία με 10 χρόνια λειτουργία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Από την άλλη λυπάμαι που το λέω αλλά ευθύνες έχουμε και εμείς οι καταναλωτές. Πρέπει να ξέρουμε να φυλαγόμαστε και να μην τρέχουμε κάθε φορά που βλέπουμε το τυρί (τιμή) χωρίς να σκεφτούμε την φάκα (απάτη). Οπως έγραψα και σε άλλο post ποτέ ΔΕΝ ψωνίζω πράγματα αξίας πάνω από 100-150 ευρώ από μαγαζί που ΔΕΝ ξέρω προσωπικά. Ο λόγος δεν είναι μόνο το να μη χάσω τα λεφτά μου από την αρχή, αλλά για να έχω και υπηρεσίες aftersales με εγγύηση κλπ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

Καλημέρα συμφορίτες

(δυστυχώς αυτό ταιριάζει σ' όσους έστειλαν λεφτά στο 365shop)

Επειδή πολλά ακούγονται κατά του skroutz και επειδή θέλω να είμαι δίκαιος έχω να πω ότι το skroutz ΔΕΝ ευθύνεται για την υπόθεση που λέμε για τους εξής λόγους:

1. Είναι αδύνατον για τον οποιονδήποτε skroutz να ελέγξει και να προλάβει κάποιον που αποφασίζει να γυρίσει μια επιχείρηση από κανονική επι 2-3 χρόνια σε απατεώνα. 

2. Την πώληση της όποιας εταιρίας ΔΕΝ έχει τρόπο ΚΑΝΕΙΣ να γνωρίζει αν δεν του γνωστοποιηθεί με κάποιον τρόπο. Το skroutz ΔΕΝ είχε κανέναν τρόπο να γνωρίζει ότι άλλαξε το μετοχικό καθεστώς εκτός αν κάποιος του το υποδείξει. Η δημοσιότητα ΓΕΜΗ είναι υπηρεσία κατ' έγκληση δηλ. πρέπει να μπεις στο portal και να ψάξεις χειροκίνητα την κάθε εταιρεία. Φανταστείτε το όποιο skroutz να πρέπει καθημερινά να ψάχνει 14.000 επιχειρήσεις αν μεταβλήθηκε το καθεστώς τους.

3. Επιπλέον ακόμη και αν μάθαινε την αλλαγή μετόχου τι θα έπρεπε να κάνει το Skroutz? Προληπτικά να τον κλείσει χωρίς να έχει κανέναν λόγο; Θα είχε νομικά θέματα με τους ιδιοκτήτες. Μην ξεχνάμε ότι οι αγοραπωλησίες μετοχών είναι ΝΟΜΙΜΟ και δεν έχει κανείς δικαίωμα να τις απαγορεύσει ή να τις περιορίσει χωρίς νόμιμη αιτία.

Αν θέλετε κάπου να ρίξετε τις ευθύνες αυτές ανήκουν στο κράτος (δηλ. σ' εμάς τους πολίτες που ψηφίζουμε) καθώς το ατελές νομικό μας σύστημα αλλά και η αδυναμία οργανωμένου ελέγχου επιτρέπει σε απατεώνες να κλέβουν είτε τους ιδιώτες είτε το κράτος (δηλ. όλους μας). Εχετε σκεφτεί ότι ο 365shop μπορεί να έχει φεσώσει και το κράτος κατά κάποιες δεκάδες ή εκατοντάδες χιλ ευρώ με ΦΠΑ κλπ; 

Από την άλλη λυπάμαι που το λέω αλλά ευθύνες έχουμε και εμείς οι καταναλωτές. Πρέπει να ξέρουμε να φυλαγόμαστε και να μην τρέχουμε κάθε φορά που βλέπουμε το τυρί (τιμή) χωρίς να σκεφτούμε την φάκα (απάτη). Οπως έγραψα και σε άλλο post ποτέ ΔΕΝ ψωνίζω πράγματα αξίας πάνω από 100-150 ευρώ από μαγαζί που ΔΕΝ ξέρω προσωπικά. Ο λόγος δεν είναι μόνο το να μη χάσω τα λεφτά μου από την αρχή, αλλά για να έχω και υπηρεσίες aftersales με εγγύηση κλπ.

Φίλε μου μπορεί να ζητήσει μια εγγυητική επιστολή πχ 100.000€ ως προυποθεση για να είναι στην πλατφόρμα του οποιοδήποτε κατάστημα. Ακόμα μπορεί να ζητήσει και ασφαλιστήριο συμβολαίο αστικής ευθύνης. Αυτομάτως ο επίδοξος κλέφτης αποτρέπεται. Επίσης μπορεί να θέσει ως προϋπόθεση ακόμα δυο πράγματα. Ένα, να υπάρχουν μόνο αντικαταβολή, και πιστωτική/χρεωστική ως μέθοδοι πληρωμής, και Δύο να ελαχιστοποιηθεί το διαθέσιμο απόθεμα στην εβδομάδα. 30 μέρες παραγγελία δεν διεκπεραιώνει κανένα κατάστημα στο εξωτερικό. Έχεις απόθεμα; Πουλάς. Δεν έχεις απόθεμα; Δεν πουλάς.

 

Έχει την δυνατότητα το κάνει αυτό; Φυσικά είναι ο leader της αγοράς και μπορεί να θέσει τους κανόνες. Αλλά αυτό δεν θα γίνει ποτέ γιατί το skroutz πληρώνεται με το κλικ, οπότε δεν τον συμφέρει.

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ φίλε

που προτείνεις πχ. εγγυητική 100.000 ευρώ από κάθε μαγαζί για να μπει στο skroutz σκέψου το εξής:

Για να εκδώσει μια επιχείρηση 100Κ εγγυητική αορίστου διαρκείας θα πρέπει να έχει καταθέσει ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΑ στην τράπεζα 100Κ εκτός αν είναι μεγάλη επιχείρηση και έχει ελεύθερα όρια δανείων 100Κ. Από τα 14000 μαγαζιά που έχει το skroutz ζήτημα είναι αν τα 300-400 μπορούν να το κάνουν αυτό (μπορεί να λέω και πολλά). Αρα θα έφευγαν υποχρεωτικά χιλιάδες μαγαζιά.

Η ασφάλεια στην οποία αναφέρεσαι είναι ειδικό προϊόν που πρέπει να σχεδιαστεί ειδικά για το Skroutz και αυτό δεν είναι τόσο εύκολο ούτε να γίνει ούτε να ελεγχθεί. Φυσικά ΔΕΝ είναι αδύνατον και φυσικά θα έχει κόστος (όχι μόνο στα ασφάλιστρα) αλλά και στη διαδικασία καθώς κάθε μαγαζί θα πρέπει να ελέγχεται από την ασφάλεια.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsipourinos είπε

Καλημερα, και εγω lego αξιας 37,50€ ακομα περιμενω απο 31/03/22 θα παρω την τραπεζα μηπως προλαβω τπτ...αν κανετε κατι κ μαζευτειτε πολλοι πειτε μου και μενα...

https://www.facebook.com/groups/776822586626227/?ref=share 

Γίνε μέλος έχουμε μαζευτεί εδώ 

 

1 ώρα πριν, Panofski είπε

Την πάτησα και εγώ με macbook air. Θα κινηθώ κατά του καταστήματος και κατά του skroutz που φέρει μεγάλη ευθύνη (έχω και σχετική αλληλογραφία) Το εν λόγω κατάστημα μεταβιβάστηκε στο τέλος Μαρτίου και η νέα έδρα που ανΑφέρεται στο καταστατικό είναι ανύπαρκτη (από σχετική έρευνα στο ΓΕΜΗ) Καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή (κατά 365shop και skroutz), μήνυση για υπεξαίρεση και απάτη κατά του πρώην διαχειριστή και του σημερινού (είναι μονοπρόσωπη ΙΚΕ) και αγωγή κατά 365shop, διαχειριστών και skroutz. ¨Οποιος θέλει επικοινωνεί για να κινηθούμε ομαδικά. Ευχαριστώ

έχετε απόλυτο δίκιο. Την πάτησα και εγώ και θα κυνηγήσω τόσο αυτούς όσο και το skroutz όσο δεν πάει. ΔΙκηγόρος είμαι. Ο τύπος στην Ελευσίνα ποιος είναι;

Γίνε μέλος εδώ μαζευόμαστε

https://www.facebook.com/groups/776822586626227/?ref=share

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, nova_centurion είπε

2. Την πώληση της όποιας εταιρίας ΔΕΝ έχει τρόπο ΚΑΝΕΙΣ να γνωρίζει αν δεν του γνωστοποιηθεί με κάποιον τρόπο. Το skroutz ΔΕΝ είχε κανέναν τρόπο να γνωρίζει ότι άλλαξε το μετοχικό καθεστώς εκτός αν κάποιος του το υποδείξει. Η δημοσιότητα ΓΕΜΗ είναι υπηρεσία κατ' έγκληση δηλ. πρέπει να μπεις στο portal και να ψάξεις χειροκίνητα την κάθε εταιρεία. Φανταστείτε το όποιο skroutz να πρέπει καθημερινά να ψάχνει 14.000 επιχειρήσεις αν μεταβλήθηκε το καθεστώς τους.

Αυτό βασικά είναι πολύ καλή ιδέα και μπορεί αυτοματοποιημένα να ψάχνει στην ιστοσελίδα business registry για όλα τα καταστήματά του και να βλέπει αμέσως αλλαγές. Αυτό σίγουρα μπορεί να το κάνει, δεν χρειάζεται άνθρωπος να το κάνει χειροκίνητα. Το botάκι τους να τσεκάρει αυτοματοποιημένα για όλα τα καταστήματά τους την αντίστοιχη σελίδα στο ΓΕΜΗ και να ενημερώνει σε ποιό παρατηρήθηκε αλλαγή. Τότε ζητάνε από αυτό το κατάστημα εξηγήσεις, πιθανόν να του κάνουν και μια προσωρινή απενεργοποίηση μέχρι να δώσει εξηγήσεις. Προφανώς στους όρους συνεργασίας πρέπει να γράφει ότι οποιαδήποτε αλλαγή πρέπει να αναφέρεται αμέσως στο skroutz και ότι είναι λόγος απενεργοποίησης καταστήματος η μη ενημέρωση του skroutz.

Το θέμα είναι ότι αν είδα καλά στα προηγούμενα posts η αλλαγή στο businessregistry καταχωρήθηκε στις 31 Μαρτίου (ίσως να ήταν και τελευταία μέρα προθεσμίας; π.χ. η τελευταία μέρα του επόμενου μήνα από όταν έγινε η μεταβίβαση;) και ήδη από 1/4 αναφέρθηκαν προβλήματα. Επομένως ακόμα και με αυτόν τον τρόπο δεν θα υπήρχε απολύτως κανένα περιθώριο αντίδρασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, marinatsolakidu είπε

Καλημέρα, παθούσα και εγώ!!!

δικηγόρος στο επάγγελμα, έκανα μια παραγγελία 15 ημέρες πριν για ηλεκτρονικό εξοπλισμό για το δικηγορικού μου γραφείου.

Έχω ήδη ξεκινήσει δικαστικές ενέργειες κατά της εν λόγω εταιρείας   

Γίνε μέλος εδώ μαζευόμαστε https://www.facebook.com/groups/776822586626227/?ref=share

ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΉ ΑΓΩΓΗ ΚΟΙΝΩΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ Η ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΟΜΑΔΑ ΜΠΕΊΤΕ ΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΜΠΟΡΟΎΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΗΔΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ 

https://www.facebook.com/groups/776822586626227/?ref=share

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, insomniac01 είπε

Εγώ δεν έχω πρόβλημα να ακούσω άλλη άποψη, αλλά έχεις μια περίεργη διάθεση να καταστρέψεις το νημμα και θα σε παρακαλούσα να σταματήσεις γιατί κάποιοι έχουν σοβαρό πρόβλημα. 

Ξαναλέω αν δεν σου/σας αρέσει να σας λένε την αλήθεια ότι την πατήσατε γιατί φταίτε και δεν θέλετε να ακούσετε και συμβουλές να μάθετε, πηγαίνετε σε άλλο φόρουμ η στο Facebook. 

Καταρχάς να πω ότι ειδικά για σένα ανήκεις σε αυτούς οι οποίοι γράψανε στοιχειοθετημένα post. Κ έγραψα για αυτούς που γράφουνε μία γραμμή "είστε χαζοί" χωρίς τίποτα άλλο

Θα σου πω ένα άλλο παράδειγμα. Έχω 125 θετικές αξιολογήσεις σαν πωλητής/αγοραστής, είμαι πάνω από 10 χρόνια στο Insomnia και έχω ενεργή παρουσία σε φόρουμ, κλπ.

Βάζω αγγελία και κοροϊδεύω κάποιον και αυτός βγαίνει να το πει. Ο άνθρωπος έχει δει όλα αυτά και έχει πειστεί ότι δεν είμαι τυχάρπαστος. Είμαι σίγουρος ότι θα πεταχτούν 10 από κάτω που απλά θα τον πούνε χαζό.

Έχει μεγάλη διαφορά το άτομο με τις έξι  ψεύτικες κριτικες, μηδενικη παρουσια στο φορουμ, ο οποιος πουλάει κάρτα γραφικών "σφραγισμενη" στη μισή αξία από έναν απατεώνα σαν εμένα που έχω επενδύσει χρόνο για να κάνω μία μεγάλη αρπαχτή.

Εννοείται πως κάποιοι το ψάχνουν περισσότερο, κάποιοι λιγότερο, κάποιοι την πατανε πιο εύκολα και κάποιοι πιο δύσκολα. Αλλά επίσης αδιαμφισβήτητο είναι και ότι όλοι μπορεί να την πατήσουμε κάπου.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...