gfloras Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Γεια σας, το 2017 άλλαξα πάροχο και από ΟΤΕ πήγα Βονταφον. Οταν ενεργοποιήθηκε η γραμμή (αφού δεν είχα τλφ και ιντερνετ για 10 ημέρες) διαπίστωσα αμέσως ότι είχα άλλο αριθμό και ειδοποίησα την Βόνταφον την ίδια ημέρα. Το πρόβλημα κράτησε 12 ημέρες έως ότου το φτιάξουν και με ενημερώσει ο τεχνικός της Βόνταφον (εγώ τον κάλεσα) ότι ο ΟΤΕ είχε βάλει λάθος τα καλώδια. Επί 12 ημέρες καλούσα από το τηλέφωνο του άλλου συνδρομητή και αυτός από το δικό μου. Το ίδιο και το ίντερνετ. Επιπλέον δεν έκαναν καθόλου εκτροπή των εισερχομένων του άλλου συνδρομητή στο κινητό του και σε εμένα το έκαναν μετά από 3 ημέρες. Δηλαδή η απόλυτη παραβίαση του απορρήτου των τηλεπικοινωνιών. Εκανα άμεσα καταγγελία στην ΑΔΑΕ και τελικά τον Σεπτέμβριο του 2021 τους τιμώρησε και τους δυο για παραβίαση του απορρήτου των τηλεπικοινωνιών. Τον ΟΤΕ γιατί έβαλε λάθος τα καλώδια και γιατί άργησε χαρακτηριστικά για να το διορθώσει. Την Βόνταφον γιατί δεν έκανε φραγή στις εξερχόμενες και στις εισερχόμενες (ιδίως του άλλου συνδρομητή). Ο ΟΤΕ τα ρίχνει στη Βόνταφον και σε δικό της "ανθρώπινο λάθος" (ο τεχνικός της έκανε λέει λάθος μικτονόμηση στον Γενικό Κατανεμητή), αλλά ο τεχνικός της δεν υπέστη καμία κύρωση από την ΟΤΕ. Η Βόνταφον τα ρίχνει στον ΟΤΕ (λάθος μικτονόμηση) και σε εμένα (!!!) γιατί λέει μου είπε να βάλω εγώ φραγή και δεν έβαλα (ψευδές). Στην πορεία διαπίστωσα ότι η Βόνταφον έχει καταδικαστεί πρόσφατα και πάλι από την ΑΔΑΕ, για την ίδια αιτία, και εκεί λέει τα ίδια, ότι ειδοποίησε την συνδρομήτρια να βάλει φραγή εξερχομένων (όσο είχε πρόβλημα) αλλά δεν το έκανε. Επικοινωνώ μαζί σας για να ρωτήσω πόσο εύκολο είναι να γίνει λάθος μικτονόμηση στον Γενικό Κατανεμητή από τον ΟΤΕ (σε μια περίπτωση σαν την δική μου) και πόσο εύκολο είναι να διαπιστωθεί το πρόβλημα στη συνέχεια, αφού τους δήλωσα εξαρχής ότι είχα άλλο αριθμό. Προφανώς το πρόβλημα είναι μεγάλο. Σας ευχαριστώ πολύ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Λαθος μικτονόμηση μπορει να γινει πολύ εύκολα. Η διαπιστωση του λάθους γίνεται συνήθως απο τον πελάτη με ανακοινωση βλάβης τότε μπαινει αμεσα και η φραγή απο τον πάροχο. Αν το είχε καταλάβει ο τεχνικός που την έκανε δεν θα την έπαιρνες είδηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gfloras Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Μέλος Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 10 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Λαθος μικτονόμηση μπορει να γινει πολύ εύκολα. Η διαπιστωση του λάθους γίνεται συνήθως απο τον πελάτη με ανακοινωση βλάβης τότε μπαινει αμεσα και η φραγή απο τον πάροχο. Αν το είχε καταλάβει ο τεχνικός που την έκανε δεν θα την έπαιρνες είδηση. σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ενα ακόμα ερώτημα αν ξέρεις. Κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά όταν διαπίστωσα ότι είχα άλλο αριθμό, όχι τον δικό μου (είχε προηγηθεί η διακοπή για 10 μέρες για να πάω από τον έναν πάροχο στον άλλον). Αμέσως δήλωσα στην Βονταφον (ο νεος πάροχος) ότι έχω άλλο αριθμό, έδωσα την βλάβη δλδ. Η απορία μου είναι, αυτό που δήλωσα ("έχω άλλο αριθμό") οδηγεί αμέσως την σκέψη τους στο ότι έχει γίνει λάθος μικτονόμηση? Ή μπορει να συμβεί να έχεις ξαφνικά άλλο αριθμό και από άλλη αιτία (όχι δηλαδή μόνο από λάθος μικτονόμηση). Σε ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα