peart Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Καλημέρα σας, Έχω μια απλή ερώτηση ,που ελπίζω να έχει και απλή απάντηση... Στην πολυκατοικία, υπήρξε μια έκτακτη βλάβη στην πόρτα του υπόγειου πάρκινγκ. Ο διαχειριστής προχώρησε σε αποκατάστασης της βλάβης,(200 ευρώ)οπότε μέχρι εδώ όλα καλά... Ανακοίνωσε ωστόσο ότι την βλάβη πρέπει να την πληρώσουν μόνο οι ιδιοκτήτες και όχι οι ενοικιαστές. Η εταιρεία που βγάζει τα κοινόχρηστα (είπε ο διαχειριστής), ότι αυτό γράφει το καταστατικό της πολυκατοικίας... Είναι λογικό να γίνει αυτό; Από την στιγμή που όλοι χρησιμοποιούμε την πόρτα και το πάρκινγκ; Επίσης ο διαχειριστής δεν κράτησε απόδειξη για την βλάβη... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων....
mihanikos1 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Οι βλάβες πάνε σε όλους τους ιδιοκτητες, η συντήρηση πάει σε όλους τους ενοίκους άσχετα αν είναι ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές. 2
chrisgav Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 17 λεπτά πριν, peart είπε Είναι λογικό να γίνει αυτό; Ναι, αν αυριο φυγει ο ενοικιαστης θα εχει πληρωσει μια πορτα που δεν ειναι δικια του διαφορετικα. 18 λεπτά πριν, peart είπε Επίσης ο διαχειριστής δεν κράτησε απόδειξη για την βλάβη... Πρακτικα μπορεις να μην πληρωσεις χωρις προσκομιση αποδειξης. Αν πιστευεις οτι δεν εβαλε τσεπη απο τα 200, θα σου λεγα απλα πληρωσε τα και πες του πως ειναι η τελευταια φορα που πληρωνω καποιο μεγαλο ποσο χωρις αποδειξη. 2
lary7 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Η βλάβη αφορά την υποδομή που ανήκει στον ιδιοκτήτη, απλά ο ενοικιαστής την χρησιμοποιεί, οπότε και η δαπάνη πάει στον ιδιοκτήτη. Το ρεύμα όμως για την χρήση της πόρτας πάει στον ενοικιαστή. 2
Joshua21 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, peart είπε Καλημέρα σας, Έχω μια απλή ερώτηση ,που ελπίζω να έχει και απλή απάντηση... Στην πολυκατοικία, υπήρξε μια έκτακτη βλάβη στην πόρτα του υπόγειου πάρκινγκ. Ο διαχειριστής προχώρησε σε αποκατάστασης της βλάβης,(200 ευρώ)οπότε μέχρι εδώ όλα καλά... Ανακοίνωσε ωστόσο ότι την βλάβη πρέπει να την πληρώσουν μόνο οι ιδιοκτήτες και όχι οι ενοικιαστές. Η εταιρεία που βγάζει τα κοινόχρηστα (είπε ο διαχειριστής), ότι αυτό γράφει το καταστατικό της πολυκατοικίας... Είναι λογικό να γίνει αυτό; Από την στιγμή που όλοι χρησιμοποιούμε την πόρτα και το πάρκινγκ; Επίσης ο διαχειριστής δεν κράτησε απόδειξη για την βλάβη... Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.... Κατά τη γνώμη μου λογικό είναι, μπορεί να τα χρησιμοποιείτε όλοι αλλά ανήκουν στους ιδιοκτήτες, οι ενοικιαστές πληρώνουν ενοίκιο για να έχουν το δικαίωμα χρήσης. Όχι πως έχει και πολύ σημασία η προσωπική άποψη του καθενός (και η δική μου φυσικά), αλλά απάντησα μια και ρώτησες. Βασικά είναι θέμα συμφωνίας ιδιοκτήτη και ενοικιαστή, ισχύει ότι ακριβώς έχουν συμφωνήσει στο μισθωτήριο, το καταστατικό και ο διαχειριστής ούτε γνωρίζουν τι ακριβώς έχουν συμφωνήσει ιδιοκτήτης και ενοικιαστής, ούτε τους πέφτει λόγος. Το καταστατικό απλά προβλέπει το πως κατανέμονται τα έξοδα σε κάθε διαμέρισμα. Αν δεν υπάρχει πρόβλεψη στο μισθωτήριο τότε δεν υπάρχει κάποια νομοθεσία που να τα ορίζει αυτά, αλλά έχει επικρατήσει ότι τα τακτικά έξοδα (πχ συντήρηση, καθαρισμός κτλ) τα χρεώνεται ο ενοικιαστής, και τα έκτακτα (πχ βλάβες) ο ιδιοκτήτης. Όσο για τη μη ύπαρξη παραστατικού για τη συγκεκριμένη δαπάνη, θα πρέπει ο διαχειριστής να έχει υπόψιν πως χωρίς παραστατικό δεν μπορεί να έχει απαίτηση για τη συγκεκριμένη δαπάνη από τους ιδιοκτήτες. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2022 από Joshua21 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα