Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

είμαι προς αναζήτηση ενός μεταχειρισμένου Fiat 500 και συγκεκριμένα με τον κινητήρα των 900 cc / 90 bhp

τα αυτοκίνητα που βρίσκω (σε τιμή που μπορώ να ανταπεξέλθω) είναι 8-10 ετών, γύρω στις 90.000χλμ

Θα ήθελα να μάθω από κάποιον κάτοχο:

- τι ζημιές βγάζει

- τι θα πρέπει να προσέξω πριν την αγορά του και σχετικά με τη συντήρηση του μετέπειτα

- οτιδήποτε άλλο που θα ήταν καλό να ξέρω ως κάτοχος, με τη λογική ότι θα είναι σχεδόν αποκλειστικά για χρήση εντός πόλης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, kakofonixx είπε

είμαι προς αναζήτηση ενός μεταχειρισμένου Fiat 500 και συγκεκριμένα με τον κινητήρα των 900 cc / 90 bhp

875cc είναι , δε νομίζω να έβγαλε με 90 άλογα , ή 85 αν είναι πρόσφατο eyro6 ή 105

αν πας για tuning ,όσο το έψαξα ενώ υπάρχουν έτοιμα κιτ , είχε άλλη τουρμπίνα και διαφορές στο καπάκι , άρα είναι επίφοβο κάπως

9 λεπτά πριν, kakofonixx είπε

- τι ζημιές βγάζει

σπάνια να βγάλει, ακριβή μονάδα multiair (>200000χλμ)

9 λεπτά πριν, kakofonixx είπε

- τι θα πρέπει να προσέξω πριν την αγορά του και σχετικά με τη συντήρηση του μετέπειτα

να είχε συχνές αλλαγές λαδιών , τσιμπά εκ φύσεως , για συντήρηση πάλι καλά λάδια και συχνές αλλαγές

9 λεπτά πριν, kakofonixx είπε

- οτιδήποτε άλλο που θα ήταν καλό να ξέρω ως κάτοχος, με τη λογική ότι θα είναι σχεδόν αποκλειστικά για χρήση εντός πόλης

παίρνει υγραέριο , αν βρήκες με τα 105 άλογα θα είσαι >8λ/100χλμ χαλαρά

Επεξ/σία από korakios
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kakofonixx είπε

- τι ζημιές βγάζει

ξέχασα το πιο συνηθισμένο (και σε panda, punto) , πάγωμα τιμονιού ,κόστος απο 50-300€ (ανάλογα τι ακριβώς έχει)

Δημοσ.

O κινητήρας 1200 είναι σαφώς πιο οδηγήσιμος και εύκολος στην πόλη. O Τwinair κρεμάει στις χαμηλές στροφές και θέλει πάνω από 2000-2500 αλλιώς είναι ψόφιος και δυσκολεύει την κίνηση ειδικά στα στενά.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, kalmik είπε

O κινητήρας 1200 είναι σαφώς πιο οδηγήσιμος και εύκολος στην πόλη. O Τwinair κρεμάει στις χαμηλές στροφές και θέλει πάνω από 2000-2500 αλλιώς είναι ψόφιος και δυσκολεύει την κίνηση ειδικά στα στενά.

Ο 1200 είναι ο ποιο αξιόπιστος μακράν, αλλά μουλάρι!!!

Δημοσ.

το ταμπλο του συνοδηγου φουσκώνει λόγω κακης συναρμογης του αεροσακου.

8/10 fiat 500 εχουν αυτο το προβλημα ( για να μην πω ολα αυτης της γενειας )

Δημοσ.
15 ώρες πριν, kalmik είπε

O κινητήρας 1200 είναι σαφώς πιο οδηγήσιμος και εύκολος στην πόλη. O Τwinair κρεμάει στις χαμηλές στροφές και θέλει πάνω από 2000-2500 αλλιώς είναι ψόφιος και δυσκολεύει την κίνηση ειδικά στα στενά.

στο panda που είναι πιο βαρύ δεν κατάλαβα κάτι τέτοιο πάντως και η όλη ροπή είναι απο τις 1800

σίγουρα σα δικύλινδρο δεν έχει άνεση , αλλά δε με προβλημάτισε (βέβαια σε cng είναι έντονο και ίσως σε βενζίνη μου φαίνεται οτι είναι οκ)

  • Like 1
Δημοσ.

Κάτοχος φιατ πάντα 2010 είναι το ίδιο πάτωμα και ίδια μηχανικά με το 500.θα συμβούλευα να προτιμήσεις ατμοσφαιρικό 1250 cc. Έχω κάνει 230.000 χιλιόμετρα με τα περίπου 180.000με υγραέριο το 8βαλβιδο δεν 3χει προβλήματα. Από καινούργιο θέλει λάδι συμπλήρωμα κάθε 1000 Χιλ. Περίπου μισό λίτρο αλλάζω πάντα κάθε 5000 προσοχή στα λάδια σασμάν θέλουν αλλαγή κάθε 50,60000 Χιλ. Χιλ. Αλλιώς πας για σασμάν τα μόνα προβλήματα που έχω λόγω γκαζιου θέλει τακτική αλλαγή ή Τρόμπα Βενζι ης έχω γίνει εξπέρ στην αλλαγή τρόμπας έχω φτιάξει πατέντα κλειδί για ξεβίδωμα βιδωμα Κάθε 100.000θελει σετ ιμάντες και Τρόμπα νερού πακέτο αυτά 

1 λεπτό πριν, Gama63 είπε

Κάτοχος φιατ πάντα 2010 είναι το ίδιο πάτωμα και ίδια μηχανικά με το 500.θα συμβούλευα να προτιμήσεις ατμοσφαιρικό 1250 cc. Έχω κάνει 230.000 χιλιόμετρα με τα περίπου 180.000με υγραέριο το 8βαλβιδο δεν 3χει προβλήματα. Από καινούργιο θέλει λάδι συμπλήρωμα κάθε 1000 Χιλ. Περίπου μισό λίτρο αλλάζω πάντα κάθε 5000 προσοχή στα λάδια σασμάν θέλουν αλλαγή κάθε 50,60000 Χιλ. Χιλ. Αλλιώς πας για σασμάν τα μόνα προβλήματα που έχω λόγω γκαζιου θέλει τακτική αλλαγή ή Τρόμπα Βενζι ης έχω γίνει εξπέρ στην αλλαγή τρόμπας έχω φτιάξει πατέντα κλειδί για ξεβίδωμα βιδωμα Κάθε 100.000θελει σετ ιμάντες και Τρόμπα νερού πακέτο αυτά 

ΥΓ δεν πατάς την επιλογή City στο τιμόνι δε χρειάζεται και πολλά φιατ βγάζουν πρόβλημα στο ηλεκτρικό τιμόνι στην normal επιλογή δουλεύει τελεια μετά από 12 χρόνια που το έχω τώρα στην ηλικία του αρχίζουν κάποια πλαστικα να σπάνε το χρώμα αν και μεταλλικό χάλασε ξεφλούδισμα στα 6,7...χρόνια 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...