Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, cumulus είπε

Εγώ που περιμένω το audi q3 ,ρώτησα τον  πωλητή κάθε πότε θέλει σέρβις και μου απάντησε "η audi λέει κάθε 2 χρόνια ,αλλά κατά τη γνώμη καλυτερ α,ρωτήστε στο insomnia,αυτοί σαφώς ξέρουν καλύτερα από τον κατασκευαστή "

αχαχαχαχα!

Respect για την απαντηση σου.

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, cumulus είπε

Εγώ που περιμένω το audi q3 ,ρώτησα τον  πωλητή κάθε πότε θέλει σέρβις και μου απάντησε "η audi λέει κάθε 2 χρόνια ,αλλά κατά τη γνώμη καλυτερ α,ρωτήστε στο insomnia,αυτοί σαφώς ξέρουν καλύτερα από τον κατασκευαστή "

Ελπιζω μονο το πωλητη να τον ρωτησες Παρασκευη.Μονο αυτη τη μερα δινονται υπευθυνες απαντησεις σε σοβαρες ερωτησεις.

  • Like 3
Δημοσ.

@JimxxZe θα ήταν καλό να ρίξεις μια ματιά στο www.greekrenaultclub.gr . Γράψου, διάβασε για τα προβλήματα του μοντέλου σου (Clio 5),  είτε στο αμάξωμα είτε στα μηχανικά κτλ

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, cumulus είπε

Εγώ που περιμένω το audi q3 ,ρώτησα τον  πωλητή κάθε πότε θέλει σέρβις και μου απάντησε "η audi λέει κάθε 2 χρόνια ,αλλά κατά τη γνώμη καλυτερ α,ρωτήστε στο insomnia,αυτοί σαφώς ξέρουν καλύτερα από τον κατασκευαστή "

καλά κάνεις γιατί μπορεί να μη σου πει ο πωλητής οτι το αμάξι στρώνει στα 5000χλμ και καίει μέχρι μισό λίτρο / 1000χλμ και να μην κοιτάς στάθμες , ή να μη σου πει οτι η αλλαγή εξαρτάται απο τη χρήση που του κάνεις κτλ

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ.

εγω παλι αλλαζω τα λαδια καθε 9823 χλμ

ετσι, δεν γουσταρω στρογγυλους αριθμους

 

επισης ποτε δεν καταλαβα τις ιδιαιτερα απαιτητικες συνθηκες της Αθηνας και της κινησης της

Αλλες χωρες δεν εχουν 40αρια και κινηση? Πχ Ιταλια-Ισπανια-Γαλλια-Τουρκια τι γινεται?

Ο κατασκευαστης δεν εχει προβλεψει για αυτες τις συνθηκες? Τοσο ευαισθητα ειναι αυτα τα μοτερ που δεν μπορουν να δουλεψουν σε φυσιολογικες συνθηκες καλοκαιριου?

Επειτα, δεν εχεις συνεχεια 40αρια. Το μεγαλυτερο μερος των ζεστων μηνων ειναι ξερωγω 30αρια-35αρια. Εκει ειμαστε οκ?

 

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Ο κατασκευαστης δεν εχει προβλεψει για αυτες τις συνθηκες?

ναι , γιαυτό και αναφέρουν τη συχνότερη αλλαγή σε τέτοιες συνθήκες

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, korakios είπε

καλά κάνεις γιατί μπορεί να μη σου πει ο πωλητής οτι το αμάξι στρώνει στα 5000χλμ και καίει μέχρι μισό λίτρο / 1000χλμ και να μην κοιτάς στάθμες , ή να μη σου πει οτι η αλλαγή εξαρτάται απο τη χρήση που του κάνεις κτλ

Εισαι μηχανικός ? Η ερώτηση είναι χωρις ιχνος ειρωνιας.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, tsaltinho είπε

Εισαι μηχανικός ? Η ερώτηση είναι χωρις ιχνος ειρωνιας.

όχι , απλά κατέβασα το manual που τα αναφέρει

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, korakios είπε

ναι , γιαυτό και αναφέρουν τη συχνότερη αλλαγή σε τέτοιες συνθήκες

Ποιο ακριβως κατασκευαστες? Για να μην τσουβαλιαζουμε

Πχ η Οπελ γραφει στο μανιουαλ επακριβως σερβις καθε 20.000 χλμ / 1 χρόνος, χωρις αστερισκους

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Ποιο ακριβως κατασκευαστες? Για να μην τσουβαλιαζουμε

Πχ η Οπελ γραφει στο μανιουαλ επακριβως σερβις καθε 20.000 χλμ / 1 χρόνος, χωρις αστερισκους

για το clio γράφει ανα χρόνο ή δύο (ανάλογα το μοντέλο) και το άλλο

για το q3

Αναφορά σε κείμενο

— The engine oil consumption may be up to
0.5 quart/600 miles (0.5 liter/1,000 km),
depending on driving style and operating
conditions. Consumption may be higher dur-
ing the first 3,000 miles (5,000 km). The
engine oil level must be checked regularly.
It is best to check each time you refuel your
vehicle and before long drives.
— Because of the lubrication and cooling of
the engine, combustion engines consume
oil. The oil consumption varies depending
on the engine and may change during the
service life of the engine. Engines generally
consume more oil at the beginning during
the break-in period. Then oil consumption
stabilizes after the break-in period.
— Under normal conditions, oil consumption
depends on the quality and viscosity of the
oil, the engine RPM, the climate conditions,
and the road conditions. The dilution of oil
from condensation or fuel residue as well as
the age of the oil also play a role. Because
engine wear increases with mileage, oil con-
sumption will increase again over time until
it may be necessary to replace worn compo-
nents.

_____________________________________________________

The engine oil should be changed more frequent-
ly under certain circumstances. Have the oil
changed more frequently if you often drive short
distances, your vehicle is predominantly in stop-
and-go traffic situations, is in very dusty environ-
ments, or is operated for long periods of time in
temperatures below zero.

 

ποιο μοντέλο opel λες ?

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

Αυτός που θέλει για τους δικούς του λόγους να αλλάζει κάθε 5000, 10000 και πάει λέγοντας σας ήρθε να σας ζητήσει δανεικά για το service; ή μήπως σας είπε ότι είναι επιστημονικά αποδεδειγμένα σωστή η συχνότητα αυτών των αλλαγών;

Είπαμε ο καθένας κάνει ότι νομίζει με το αμάξι που δούλεψε και αγόρασε. 

Σε ένα αυτοκίνητο που υπολογίζει ο εγκέφαλος την χρήση, θερμοκρασίες, σκόνη, κοντινές αποστάσεις, ρελαντί μποτιλιάρισμα κτλ και βγάζει ο αλγόριθμος συμπέρασμα για την ποιότητα - κατάσταση του λαδιού τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα και απλά. Στα παλαιότερα οχήματα κάποιοι θέλουμε να έχουμε - νιώθουμε περισσότερη "σιγουριά" και πράττουμε ανάλογα. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakinen είπε

ή μήπως σας είπε ότι είναι επιστημονικά αποδεδειγμένα σωστή η συχνότητα αυτών των αλλαγών;

Οταν βγαινουν και λενε με βεβαιοτητα οτι αν κανεις αλλαγη λαδιων αργοτερα απο τα 15000χλμ πας καρφι για rebuild κτλ,τους ζητας ερευνες η στατιστικα και κανουν τους κινεζους, τι παραπανω να πεις?

Εξαρχης το εχω γραψει.Να βγει να πει καποιος εγω γουσταρω να αλλαζω ανα 500χλμ λαδια γιατι νιωθω ωραια να το κανω,κανενα προβλημα δε θα πω τιποτα.

Αλλα να προσπαθησει να δικαιολογησει την ανασφαλεια του (γιατι περι ανασφαλειας προκειται) λεγοντας οτι το μοτερ θα σκασει και ολα τα αλλα που εχουν ειπωθει, ειναι ανυποστατη μπαρουφολογια. 

Προφανως ο καθενας κανει οτι γουσταρει με το αυτοκινητο του,αλλα οταν μπαινει καποιος και ρωταει ,να υπαρχουν απαντησεις με βαση επιχειρηματα και αποδειξεις και οχι ενδειξεις περι "σιγουριας" και "εμπειριας".

  • Like 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dantε είπε

Οταν βγαινουν και λενε με βεβαιοτητα οτι αν κανεις αλλαγη λαδιων αργοτερα απο τα 15000χλμ πας καρφι για rebuild κτλ,τους ζητας ερευνες η στατιστικα και κανουν τους κινεζους, τι παραπανω να πεις?

Εξαρχης το εχω γραψει.Να βγει να πει καποιος εγω γουσταρω να αλλαζω ανα 500χλμ λαδια γιατι νιωθω ωραια να το κανω,κανενα προβλημα δε θα πω τιποτα.

Αλλα να προσπαθησει να δικαιολογησει την ανασφαλεια του (γιατι περι ανασφαλειας προκειται) λεγοντας οτι το μοτερ θα σκασει και ολα τα αλλα που εχουν ειπωθει, ειναι ανυποστατη μπαρουφολογια. 

Προφανως ο καθενας κανει οτι γουσταρει με το αυτοκινητο του,αλλα οταν μπαινει καποιος και ρωταει ,να υπαρχουν απαντησεις με βαση επιχειρηματα και αποδειξεις και οχι ενδειξεις περι "σιγουριας" και "εμπειριας".

Συμφωνώ. 

Τίποτα δεν είναι απόλυτο όμως. Μπορεί να ακολουθήσει κάποιος το manual και να πάει για άνοιγμα κινητήρα και το ίδιο να συμβεί σε κάποιον που αλλάζει κάθε 5000. Παίζουν πολλά το ρόλο τους. Επειδή αλλάζει κάποιος συχνά δεν σημαίνει ότι θα οδηγάει ένα απλό της σειράς αυτοκίνητο λες και είναι Porsche. Ύστερα υπάρχει και η ατυχία της αστοχίας υλικού άλλωστε μηχανή είναι. Εκτός της αστοχίας είναι και η κακή κατασκευή πχ θέμα με ελατήρια κτλ. Όλοι έχουμε ρε παιδιά εμπειρίες. Ο θείος μου συνταξιούχος άνθρωπος από αυτούς που μόλις φτάσει η ώρα του service το επόμενο πρωί είναι στην αντιπροσωπεία σε opel insignia 1.6 ατμοσφαιρικό το οποίο 80% της χρήσης ήταν Εγνατία έφτασε να καίει 500ml /1000 χλμ τώρα τι κουβέντα να ανοίξουμε σε αυτό; 

Δημοσ.

Εγω θα βαλω μια εμπειρια,οχι κανονα,απο δικια μου πλευρα.Ο πατερας μου εχει ενα Vectra 1,8 του 08 βενζινη με 350,000χλμ και εγω ενα starlet με κανα 500χιλ χλμ.Στο opel τα service(λαδοφιλτρα κλπ) γινονται συμφωνα με κατασκευαστη κλπ ανα 15.000χλμ με τα χλμ να γινονται σε επαρχιακους δρομους ως επι το πλειστον και με κανενα θεμα μεχρι και σημερα.Εγω στο starlet κανω αλλαγες ανα 5000χλμ γιατι ομως,1ον το μοτερ το εχω κανει ρεκτιφιε 2 φορες λογω φλαντζας,2ο λογω συνολικων χλμ και ταλαιπωριας του κινητηρα,3ον γιατι ειναι κατι φτηνο σαν συντηρηση για το συγκεκριμενο αμαξι και επειδη λογω συνολικης ταλαιπωριας του κινητηρα τα λαδακια τα κανει μαυριδερα σχετικα συντομα.Ειναι απλα αποψη/γνωμη εμπειρικη και δεν νομιζω οτι εχει εφαρμογη στα καινουργια αυτοκινητα.

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Gatilaras είπε

Εγω θα βαλω μια εμπειρια,οχι κανονα,απο δικια μου πλευρα.Ο πατερας μου εχει ενα Vectra 1,8 του 08 βενζινη με 350,000χλμ και εγω ενα starlet με κανα 500χιλ χλμ.Στο opel τα service(λαδοφιλτρα κλπ) γινονται συμφωνα με κατασκευαστη κλπ ανα 15.000χλμ με τα χλμ να γινονται σε επαρχιακους δρομους ως επι το πλειστον και με κανενα θεμα μεχρι και σημερα.Εγω στο starlet κανω αλλαγες ανα 5000χλμ γιατι ομως,1ον το μοτερ το εχω κανει ρεκτιφιε 2 φορες λογω φλαντζας,2ο λογω συνολικων χλμ και ταλαιπωριας του κινητηρα,3ον γιατι ειναι κατι φτηνο σαν συντηρηση για το συγκεκριμενο αμαξι και επειδη λογω συνολικης ταλαιπωριας του κινητηρα τα λαδακια τα κανει μαυριδερα σχετικα συντομα.Ειναι απλα αποψη/γνωμη εμπειρικη και δεν νομιζω οτι εχει εφαρμογη στα καινουργια αυτοκινητα.

Στο Starlet να βάλεις Valvoline max life 10w40 (το κόκκινο μπουκάλι). Το συστήνω σε όλους με παλιά μοτέρ σε καλή ή όχι κατάσταση. 

  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...