Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Μπορείς να μου κάνεις quote που ακριβώς είπα να αλλάζει στις 30000 ανεξάρτητα από τις συνθήκες? 

Επίσης ακόμα δεν μας είπε κανείς από που βγαίνουν τα παραπάνω τυχαία νούμερα που παρέθεσα. 

Λάθος μου εν μέρη δεν είπες αυτό αλλά ειρωνεύτηκες οταν λες Πάω να ενημερώσω το δικό μου που κάνει αλλαγές βάση οδηγιών της εταιρείας ότι έπρεπε να έχει χαλάσει από το 2014. Εσένα το μανουαλ μπορεί να λεει καθε 15κ το οποίο είναι ας πούμε ενα φυσιολογικό νούμερο για ατμοσφαιρικό και με χρήση εθνικής-ανοιχτών δρόμων.

Τα νούμερα βγαίνουν απο διάφορες μελέτες υπάρχουν χιλιάδες άρθρα στο ιντερνετ ότι τα λιπαντικά αποδίδουν τις μέγιστες λιπαντικές ιδιότητες τους μέχρι τα 15000!

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Τα αυτοκινητα αναφερουν και μεχρι πόσες στροφες θα το πηγαίνεις στα πρωτα χλμ, τωρα εσεις πείτε οτι θέλετε ή πάρτε νεο αυτοκινητο και καρφώσετε το στροφόμετρο μέχρι οσο πάει, λεφτα σας είναι το βάζετε φωτια και το καίτε

 

Υψηλες στροφες αρα θα καεί περισσοτερο. Εδω οι 99,9 % υπολογιζουν και το 0.1 παραπανω καταναλωση ,χωρια που αλλαζουν ταχυτητα το πολυ στις 2000 rpm  . Σιγα μην πανε το στροφομετρο στα κοκκινα.

 

9 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Άνοιξε μου τα μάτια δάσκαλε! 

Ελα πλακα κανω. Αντε να σου πω λιγα 

Τα ελατήρια ειναι πιο μαλακα γιατι ειναι πιο φτηνα και πιο ευκολα για αλλαγη.  Φυσικα όμως και το χιτωνιο η το μπλοκ ( αν ειναι μαζι κσι οχι αφαιρετα ) εχει φθορες αλλα πολυ λιγοτερες απο το χιτωνιο. Αμα ανοιγει το χιτωνιο αρα θα ανοιγουν τα ελατηρια και τα καυσαερια θα περνανε στον στροφαλοθαλαμο    Αυτα τα λιγα μονο για αρχη ,βαριεμε να γραφω σεντονι.  

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

Τα νούμερα βγαίνουν απο διάφορες μελέτες υπάρχουν χιλιάδες άρθρα στο ιντερνετ ότι τα λιπαντικά αποδίδουν τις μέγιστες λιπαντικές ιδιότητες τους μέχρι τα 15000!

Ε δωσε μας και τις διαφορες μελετες! Εκτος και αν ειναι μελετες στυλ "26 κατασκευαστες πλυντηριων προτεινουν..."

Οχι αρθρα, γιατι στη πλειοψηφια ειναι ανθρωποι ασχετοι με μηχανολογικα που γραφουν αποψεις.Και μια παροιμια λεει κατι για τις αποψεις.

Εν τω μεταξυ εχω διαβασει για ατομο σε μηχανη που προτεινεται αλλαγη καθε 10000χλμ και εβγαλε τα λαδια στις 6000χλμ και τα πηγε για αναλυση και το αποτελεσμα ηταν πως ηταν σα καινουργια!

Επισης βαλτε τα μαθηματικα κατω (το εχω κανει) και δειτε οτι το να κανεις αλλαγες 2 η και 3 φορες πιο συντομα, εχει ως αποτελεσμα ενα κοστος τοσο μεγαλο που στη 10ετια θα εχεις πληρωσει παραπανω απο μια ενδεχομενη ζημια (εαν δηλαδη προκληθει ζημια επειδη εκανες αραιες αλλαγες,που ειναι τελειως ανυποστατο αυτο, αλλα λεμε τωρα)

Δηλαδη σε καθε περιπτωση δεν εχει λογικη.Αλλα ειπαμε,αφου το λεει ο μπαρμπα Μητσος γιατι ειναι τα ευκολοτερα λεφτα που βγαζει,ε να μη του χαλασουμε το χατηρι...

Εν τω μεταξυ ποσα συνεργεια ,οταν δουν οτι τους το πας για αλλαγες στα 8-10Κ αντι για 20-25-30Κ παιζει να μη σου αλλαζουν καν λαδια,γιατι ξερουν οτι δεν εχουν θεμα. Εχουν συμβει ουκ ολιγα περιστατικα.

Η τσεπη του καθενος δικια του ειναι.Μη βγαινετε να γραφετε ομως πως αν κανει αλλαγες στα 20Κ θα θελει rebuild ,θα καιει λαδια,θα πεσει μετεωριτης στη Γη κτλ...Γραφτε οτι εγω για να νιωθω καλα,αλλαζω καθε 10Κ και τελος.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dantε είπε

Ε δωσε μας και τις διαφορες μελετες! Εκτος και αν ειναι μελετες στυλ "26 κατασκευαστες πλυντηριων προτεινουν..."

Οχι αρθρα, γιατι στη πλειοψηφια ειναι ανθρωποι ασχετοι με μηχανολογικα που γραφουν αποψεις.Και μια παροιμια λεει κατι για τις αποψεις.

Εν τω μεταξυ εχω διαβασει για ατομο σε μηχανη που προτεινεται αλλαγη καθε 10000χλμ και εβγαλε τα λαδια στις 6000χλμ και τα πηγε για αναλυση και το αποτελεσμα ηταν πως ηταν σα καινουργια!

Επισης βαλτε τα μαθηματικα κατω (το εχω κανει) και δειτε οτι το να κανεις αλλαγες 2 η και 3 φορες πιο συντομα, εχει ως αποτελεσμα ενα κοστος τοσο μεγαλο που στη 10ετια θα εχεις πληρωσει παραπανω απο μια ενδεχομενη ζημια (εαν δηλαδη προκληθει ζημια επειδη εκανες αραιες αλλαγες,που ειναι τελειως ανυποστατο αυτο, αλλα λεμε τωρα)

Δηλαδη σε καθε περιπτωση δεν εχει λογικη.Αλλα ειπαμε,αφου το λεει ο μπαρμπα Μητσος γιατι ειναι τα ευκολοτερα λεφτα που βγαζει,ε να μη του χαλασουμε το χατηρι...

Εν τω μεταξυ ποσα συνεργεια ,οταν δουν οτι τους το πας για αλλαγες στα 8-10Κ αντι για 20-25-30Κ παιζει να μη σου αλλαζουν καν λαδια,γιατι ξερουν οτι δεν εχουν θεμα. Εχουν συμβει ουκ ολιγα περιστατικα.

Η τσεπη του καθενος δικια του ειναι.Μη βγαινετε να γραφετε ομως πως αν κανει αλλαγες στα 20Κ θα θελει rebuild ,θα καιει λαδια,θα πεσει μετεωριτης στη Γη κτλ...Γραφτε οτι εγω για να νιωθω καλα,αλλαζω καθε 10Κ και τελος.

Είπα εαν αλλάζει καθε 30κ πιθανών μετά απο 6-7 χρόνια να θέλει rebuild πόσο μάλλον αν ειναι κανα τουρμπάτο μοτέρ και δουλεύει ολη την ώρα μεστην πόλη συμπληρώνω τώρα!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fordakias7 είπε

Είπα εαν αλλάζει καθε 30κ πιθανών μετά απο 6-7 χρόνια να θέλει rebuild πόσο μάλλον αν ειναι κανα τουρμπάτο μοτέρ και δουλεύει ολη την ώρα μεστην πόλη συμπληρώνω τώρα!

Τρολ εισαι,αδικα ασχολουμαστε μαζι σου,αλλα τα γραφουμε μπας και κανας αλλος ανθρωπος τα δει και δε σπαταλαει τα χρηματα του.

Πρωτον αν δουλευει ολη την ωρα μεστην πολη,δε θα αλλαξει στις 30Κ γιατι απλουστατα ο κατασκευαστης σου λεει να κανεις συντομοτερα αλλαγη.

Δευτερον ,μελετες που ειπες θα μας βαλεις?Αυτα τα 6-7 χρονια πως προεκυψαν θα μας πεις?

Επειδη υποθετω πως ποτε δε θα παρω απαντηση,συνεχισε να γραφεις τις παραφιλολογιες σου.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα λάδια κοστίζουν 40-50 ευρώ και 10 ευρώ το φίλτρο λαδιού οπότε αν τα αλλάζεις καθε 12κ στα 100κ χιλιόμετρα έχεις δώσει λιγότερα απο 500 ευρώ και έχεις εναν κινητήρα ευλαβικά συντηρημένο ο οποίος θα είναι σαν καινούργιος με σωστή χρήση.

Τα 100κ χλμ για να γίνουν αν υποθέσουμε ότι ενα αμάξι κάνει 15κ τον χρόνο θα γίνουν σε 7 χρόνια

Ε σε 7 χρόνια να έχεις δώσει 400-500 ευρώ σε αλλαγές λαδιών είναι τίποτα φίλε μου..

5 λεπτά πριν, Dantε είπε

Τρολ εισαι,αδικα ασχολουμαστε μαζι σου,αλλα τα γραφουμε μπας και κανας αλλος ανθρωπος τα δει και δε σπαταλαει τα χρηματα του.

Πρωτον αν δουλευει ολη την ωρα μεστην πολη,δε θα αλλαξει στις 30Κ γιατι απλουστατα ο κατασκευαστης σου λεει να κανεις συντομοτερα αλλαγη.

Δευτερον ,μελετες που ειπες θα μας βαλεις?Αυτα τα 6-7 χρονια πως προεκυψαν θα μας πεις?

Επειδη υποθετω πως ποτε δε θα παρω απαντηση,συνεχισε να γραφεις τις παραφιλολογιες σου.

 

Ναι σωστά το μάντεψες τρολ είμαι!

Το είπα αυτό ότι πολλά service manual έχουν εναν αστερίσκο που λέει αν κάνεις αυτην την χρήση τότε αλλαγή στον μισό χρόνο απο ότι λέει,τώρα στο μανουαλ του κλιο δεν ξέρω αν το αναφέρει.

Παρεέθεσα 2 αρθρα δεν θα μπω σε αυτήν την διαδικασία να ποστάρω συνεχώς.

Και όμως την πήρες!

7 λεπτά πριν, Dantε είπε

Τρολ εισαι,αδικα ασχολουμαστε μαζι σου,αλλα τα γραφουμε μπας και κανας αλλος ανθρωπος τα δει και δε σπαταλαει τα χρηματα του.

 

 

Αν θεωρείς ότι ειναι υπερβολή μια φορά τον χρόνο να αλλάζεις τα λάδια σου για 50 ευρώ ρε φίλε δεν ξέρω τι άλλο να πω τα έχω δει όλα

Επεξ/σία από Fordakias7
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fordakias7 είπε

Τα λάδια κοστίζουν 40-50 ευρώ και 10 ευρώ το φίλτρο λαδιού οπότε αν τα αλλάζεις καθε 12κ στα 100κ χιλιόμετρα έχεις δώσει λιγότερα απο 500 ευρώ και έχεις εναν κινητήρα ευλαβικά συντηρημένο ο οποίος θα είναι σαν καινούργιος με σωστή χρήση.

Τα 100κ χλμ για να γίνουν αν υποθέσουμε ότι ενα αμάξι κάνει 15κ τον χρόνο θα γίνουν σε 7 χρόνια

Ε σε 7 χρόνια να έχεις δώσει 400-500 ευρώ σε αλλαγές λαδιών είναι τίποτα φίλε μου..

Αλλαγη στις 12Κ τωρα?Πριν λεγατε πως οτιδηποτε πανω απο 10Κ ,σε παει για rebuild σιγουρο.

Επισης εδω μιλαμε για τη περιπτωση που κανεις αρκετα χλμ το χρονο ,καθως σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση σε πιανουν οι προυποθεσεις του κατασκευαστη και κανεις αλλαγη λαδιων.

Με 60Ε την αλλαγη λοιπον αυτος που κανει 30Κ θα κανει 1 αλλαγη ενω ο αλλος 3.Στο χρονο δηλαδη 120Ε εξτρα. Στη 10ετια 1200 ευρω.Ειναι ποσο που καλυπτει ακομα και περιπτωση να χρειαστει να βγαλεις κεφαλη για φλατζα,πλαναρισμα και αλλαγη τσιμουχακια εαν καιει λαδια.

Εαν κανει καποιος λιγα χλμ προφανως δεν εχει νοημα η συζητηση γιατι θα τα αλλαξει στο χρονο ,αφου ο ιδιος κατασκευαστης λεει οτι εαν κανεις αραιη χρηση,αλλαζε στο χρονο.Πχ στο δικο μου ουσιαστικα αλλαζω λαδια καθε 6-7000χλμ για τον απλουστατο λογο οτι κανω πολυ αραιη χρηση και ουτε καν σε πολη και με πιανει ο χρονος.

Εδω αλλοι δεν αλλαζουν λαδι ποτε και δε παθαινουν τιποτα τα μοτερ.Δε γνωριζω ουτε ενα περιστατικο ζημιας σε κινητηρα επειδη εκανε αλλαγες οπως λεει ο κατασκευαστης (οχι να τα αφηνει 6 χρονια μεσα τα λαδια και 50000χλμ).

Δημοσ.

Είπα και σε προηγούμενο ποστ ότι μέχρι 15κ ειναι φουλ κομπλέ για αλλαγή μέσα στα επιτρεπτά όρια δηλαδή και του κατασκευαστή κάθε λιπαντικού. Ένα αμάξι τον χρόνο κάνει 10-15κ οπότε ναι μια αλλαγή τον χρόνο αν τσιγκουνεύεσαι το 50αρικο τότε καλύτερα μην έχεις αμάξι.

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Αν θεωρείς ότι ειναι υπερβολή μια φορά τον χρόνο να αλλάζεις τα λάδια σου για 50 ευρώ ρε φίλε δεν ξέρω τι άλλο να πω τα έχω δει όλα

Ναι ειναι.Γιατι δε χρειαζεται.Με την ιδια λογικη κανε συντηρηση στο λεβητα σου 2 φορες το χρονο,ε γιατι κακο δε κανει,το ιδιο στα κλιματιστικα κοκ.

Σας το εχουν πιπιλησει στο μυαλο οι μαστορες και το τρωτε.Αν γινει και στα υπολοιπα προιοντα που θελουν συντηρηση αυτο,θα δουλευετε για να πληρωνετε συντηρησεις.

Τωρα παμε στα 15Κ δηλαδη.Ξεκινησαμε απο τα 5Κ και σιγα σιγα ανεβαινουμε...

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dantε είπε

 

Με 60Ε την αλλαγη λοιπον αυτος που κανει 30Κ θα κανει 1 αλλαγη ενω ο αλλος 3.Στο χρονο δηλαδη 120Ε εξτρα. Στη 10ετια 1200 ευρω.Ειναι ποσο που καλυπτει ακομα και περιπτωση να χρειαστει να βγαλεις κεφαλη για φλατζα,πλαναρισμα και αλλαγη τσιμουχακια εαν καιει λαδια.

 

Λάθος το μεγύτερο ποσοστό κατανάλωσης λαδιού είναι απο τον κύλινδρο παίρνει ανοχές εκτος προδιαγραφών (εαν αλλάξεις ελατήρια πιστονιού θα στρώσει ίσως) Κοινώς μια επισκευή θέλει ρεκτιφιέ και καινούργια πιστόνια για είναι σωστή την έχω πατήσει και ξέρω....

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fordakias7 είπε

Λάθος το μεγύτερο ποσοστό κατανάλωσης λαδιού είναι απο τον κύλινδρο παίρνει ανοχές εκτος προδιαγραφών (εαν αλλάξεις ελατήρια πιστονιού θα στρώσει ίσως) Κοινώς μια επισκευή θέλει ρεκτιφιέ και καινούργια πιστόνια για είναι σωστή την έχω πατήσει και ξέρω....

Αρα θα γνωριζεις πως στα καινουργια αυτοκινητα τα χιτωνια δε παιρνουν ρεκτιφιε πλεον.

Ολα αυτα που περιγραφεις γινοντουσαν σε αυτοκινητα προηγουμενη εικοσαετιας.Αυτοκινητα αυτης της δεκαετιας δεν εχουν τετοια θεματα ουτε για πλακα.Και αν καινε λαδι,ειναι λογω κατασκευαστικου ελαττωματος (βλεπε 1.4 TSI) οπου οσες αλλαγες λαδιων και αν εκανες,το αποτελεσμα θα ηταν παλι ιδιο.

  • Like 2
Δημοσ.

Καλημέρα. Βλέπω μια επιθετικότητα. Τί σας έχει πιάσει; Λίγο ηρεμία.

Όσοι έχετε μικρούς κινητήρες, με Turbo και άμεσου ψεκασμού, δείτε λίγο το παρακάτω video

 

  • Like 3
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Dantε είπε

Αρα θα γνωριζεις πως στα καινουργια αυτοκινητα τα χιτωνια δε παιρνουν ρεκτιφιε πλεον.

 

Σωστός είσαι

16 λεπτά πριν, Dantε είπε

 

Ολα αυτα που περιγραφεις γινοντουσαν σε αυτοκινητα προηγουμενη εικοσαετιας.Αυτοκινητα αυτης της δεκαετιας δεν εχουν τετοια θεματα ουτε για πλακα.Και αν καινε λαδι,ειναι λογω κατασκευαστικου ελαττωματος (βλεπε 1.4 TSI) οπου οσες αλλαγες λαδιων και αν εκανες,το αποτελεσμα θα ηταν παλι ιδιο.

Ναι είναι γνωστό το θέμα με αυτά τα μοτέρ, εγω είπα μακροχρόνια ότι πιθανών θα αρχίσει να καίει λάδι στα 6-7 χρόνια αν κάνεις αλλαγές λαδιών ανα 30κ δλδ πάνω απο τα 120κ χιλιόμετρα.

Better safe than sorry προσέχουμε για να έχουμε δεν αλλάζεις λάδι στα 10κ η στα 12κ μόνο για ψυχολογικούς σκοπούς μόνο καλό θα του κάνεις.

17 λεπτά πριν, liakjim είπε

Καλημέρα. Βλέπω μια επιθετικότητα. Τί σας έχει πιάσει; Λίγο ηρεμία.

Όσοι έχετε μικρούς κινητήρες, με Turbo και άμεσου ψεκασμού, δείτε λίγο το παρακάτω video

 

Η λύση είναι soda blasting σε αυτά τα μοτέρ

Είδα τις προάλλες ένα μαγαζί στο φβ που κάνει soda blasting σε ενα peugeot 208 με τον 1.2 puretech στα 40κ είχε αρρυθμίες,μειωμένη απόδοση,και αυξημένη κατανάλωση βενζίνης αν δείτε φωτογραφία θα τρελαθείτε ούτε εγώ το πίστευα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Η λύση είναι soda blasting σε αυτά τα μοτέρ

Είδα τις προάλλες ένα μαγαζί στο φβ που κάνει soda blasting σε ενα peugeot 208 με τον 1.2 puretech στα 40κ είχε αρρυθμίες,μειωμένη απόδοση,και αυξημένη κατανάλωση βενζίνης αν δείτε φωτογραφία θα τρελαθείτε ούτε εγώ το πίστευα 

Την έχω ακούσει τη συγκεκριμένη μέθοδο. Προσωπικά είμαι επιφυλακτικός. Τουλάχιστον μέχρι να δω κάποια μελέτη.

Πάντως από τη στιγμή που τα σύγχρονα λάδια έχουν πρόσθετα που κάνουν μεταξύ άλλων και τη δουλειά αφαίρεσης των επικαθίσεων που δημιουργούνται στους συγκεκριμένους κινητήρες, προσωπικά θα ακολουθούσα την πιο τακτική αλλαγή λαδιών.

Ευτυχώς έχω απλό καλό ατμοσφαιρικό κινητήρα 😛

Επεξ/σία από liakjim
Δημοσ.

Να ξέρετε ότι τέτοια θέματα είναι φλεγόμενα , που να δείτε τί γίνεται στα εξειδικευμένα φόρουμ.

Ιδανικό είναι να γίνονται οι αλλαγές κάθε 10Κ,  νωρίτερα είναι άσκοπο.

Μέγιστο (αλλά εντός κανονικότητας) κάθε 12,5Κ

Μετά τις 15Κ επικίνδυνο για το κινητήρα.

Μετά τις 20Κ είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Να ξέρετε ότι το λιπαντικό πέρα από την λίπανση έχει και άλλες δουλειές να κάνει.

Έχει και άλλες ιδιότητες όπως αντιδιαβρωτικές και καθαριστικές.

Πώς νομίζετε ότι καθαρίζεται ένας κινητήρας από την βρωμιά;

Η βρωμιά αποβάλλεται με το λιπαντικό , οπότε η αλλαγή του είναι ζωτικής σημασίας.

Μην γίνεστε τόσο πειθήνιοι σ' αυτά που λένε οι κατασκευαστές. Έχουν συμφέρον να δηλώνουν ότι τα σέρβις μπορούν να γίνονται αραιά γιατί παρουσιάζουν έτσι τεχνητά μικρό κόστος χρήσης. Και στην δεκαετία σου λένε ότι το αμάξι σου πάλιωσε.

Είναι πάγια πολιτική τους να χειραγωγούν το κοινό. Τα ίδια κάνουν με την αλλαγή βαλβολινης στο κιβώτιο. Πολύ απλά λένε ότι δεν προβλέπεται αλλαγή παρά μόνο έλεγχος.

Ας μην μιλήσουμε για τά μπουζί.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...