Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
45 minutes ago, Fordakias7 said:

Αν θες το μοτέρ σου να έχει ημερομηνία λήξης φίλε μου άλλαζε τα κάθε 30κ που λέει η εταιρία στην 6ετια κατα πασα πιθανότητα θα θες επισκευή απο το λάδι που θα καίει.

Πάω να ενημερώσω το δικό μου που κάνει αλλαγές βάση οδηγιών της εταιρείας ότι έπρεπε να έχει χαλάσει από το 2014.

47 minutes ago, Fordakias7 said:

Έχει υποθεί άπειρες φορές ότι γράφουνε αυτά τα χιλιόμετρα στα service book λόγω leasing να έχει το αυτοκίνητο ημερομηνία λήξης στα 5-7 χρόνια,

Από ποιον? 

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Πάω να ενημερώσω το δικό μου που κάνει αλλαγές βάση οδηγιών της εταιρείας ότι έπρεπε να έχει χαλάσει από το 2014.

Μιλάω συγκεκριμένα για τα 30 που δίνει η εταιρία στο συγκεκριμένο όχημα ,εάν αλλάζεις κάθε 15 είναι φυσιολογικό φίλε μου!

Δημοσ.
47 minutes ago, Fordakias7 said:

Μέχρι και το βιβλιαράκι έχει εναν μικρό αστερίσκο που λέει χρήση εντός πόλης η δύσκολων συνθηκών αλλαγή στα μισά.

Άρα λοιπόν έχει ήδη προβλέψει η εταιρεία να ενημερώσει ανάλογα τις συνθήκες. 

Κανείς δεν είπε, ή τουλάχιστον δεν είδα εγώ κάτι τέτοιο, να τα κρατάνε τα λάδια 30000 χιλιόμετρα έτσι χύμα. 

Να ακούν την εκάστοτε εταιρεία είπαν. 

Just now, Fordakias7 said:

Μιλάω συγκεκριμένα για τα 30 που δίνει η εταιρία στο συγκεκριμένο όχημα ,εάν αλλάζεις κάθε 15 είναι φυσιολογικό φίλε μου!

Τα 30 τα δίνει για συγκεκριμένες συνθήκες. Κυρίως για χρήση χωρίς ιδιαίτερη κίνηση για παράδειγμα. 

Αν λοιπόν είναι σε αυτές τις συνθήκες τα χιλιόμετρα κρατάνε τόσο. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Εγώ όταν το πήρα τους ρώτησα μάλιστα θέλει στρώσιμο ο κινητήρας; Απάντηση όχι, δε χρειάζεται στα καινούργια αμάξια. Για service κλπ του λέω κάθε πότε. Μου λέει, σου έχω δώσει εγχειρίδιο που αναγράφει ανά πόσα χλμ θα το πηγαίνεις για service. Ε λοιπόν στα χαρτιά το πρώτο service δηλώνεται στα 30κ χλμ. Υπόψιν έχω το μοντέλο με εργοστασιακό Lpg και βενζίνη.  (έχω σωθεί απο αποψη οικονομίας)

  Απλά επειδή πρώτη φορά πήρα καινούργιο αμάξι και είχα υπόψιν μου και εγώ το μύθο περί 10.000 χλμ για αυτό έκανα την ερώτηση εδώ. Λέω να πάω με τη συνταγή της αντιπροσωπείας και ότι προκύψει θα είναι στην εγγύηση οπότε κακό δικό τους.

Αν στις κρυες εκκινησεις ακουγεται περισσοτερο απ οσο θυμασαι πηγαινε αλλαξε τα!

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, geopro said:

Αν θέλεις να ακούσεις άκου.

Ιδανικό είναι να γίνονται οι αλλαγές κάθε 10Κ,  νωρίτερα είναι άσκοπο.

Μέγιστο αλλά εντός κανονικότητας κάθε 12,5Κ

Μετά τις 15Κ επικίνδυνο για το κινητήρα.

Μετά τις 20Κ είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Και γιατί να μην είναι τα νούμερα 7.5Κ, 10.78Κ, 13.675Κ και 16.42Κ αντίστοιχα? 

Πως βγήκαν τα νούμερα που αναφέρεις? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NickTG είπε

Και γιατί να μην είναι τα νούμερα 7.5Κ, 10.78Κ, 13.675Κ και 16.42Κ αντίστοιχα? 

Πως βγήκαν τα νούμερα που αναφέρεις? 

Τρόλ* ;

*Στη γλώσσα του Διαδικτύου η λέξη τρολ (troll) περιγράφει κάποιον χρήστη του Ίντερνετ με πονηρά προκλητικές, σκόπιμα ανόητες ή επιτηδευμένα εκτός θέματος θέσεις και απόψεις σε μία online ανοιχτή κοινότητα, όπως ένα φόρουμ συζήτησης, mailing list, chat room ή μπλογκ, με πρωταρχική πρόθεση να προκαλέσει και να ερεθίσει άλλους χρήστες ή με κάθε τρόπο να επιφέρει διαταραχή σε μια διαδικτυακή συζήτηση για οποιοδήποτε θέμα και να πετύχει μια αλυσίδα αντιδράσεων από άλλους χρήστες. Η συμπεριφορά αυτή που λέγεται τρολάρισμα (trolling) πολλές φορές συνοδεύεται από αμφιλεγόμενη διαμάχη των υπολοίπων περί του σκοπού του.

Δημοσ.
Just now, geopro said:

Τρόλ* ;

*Στη γλώσσα του Διαδικτύου η λέξη τρολ (troll) περιγράφει κάποιον χρήστη του Ίντερνετ με πονηρά προκλητικές, σκόπιμα ανόητες ή επιτηδευμένα εκτός θέματος θέσεις και απόψεις σε μία online ανοιχτή κοινότητα, όπως ένα φόρουμ συζήτησης, mailing list, chat room ή μπλογκ, με πρωταρχική πρόθεση να προκαλέσει και να ερεθίσει άλλους χρήστες ή με κάθε τρόπο να επιφέρει διαταραχή σε μια διαδικτυακή συζήτηση για οποιοδήποτε θέμα και να πετύχει μια αλυσίδα αντιδράσεων από άλλους χρήστες. Η συμπεριφορά αυτή που λέγεται τρολάρισμα (trolling) πολλές φορές συνοδεύεται από αμφιλεγόμενη διαμάχη των υπολοίπων περί του σκοπού του.

Ο "Δεν έχω επιχειρήματα". 

Είτε στο διαδίκτυο είτε εκτός σημαίνει το ίδιο οπότε είμαστε εντάξει. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, NickTG είπε

 

Αν λοιπόν είναι σε αυτές τις συνθήκες τα χιλιόμετρα κρατάνε τόσο. 

Εγώ διαφωνώ όπως και πάρα πολλά αρθρα,ιδιοκτήτες σε φορουμ κτλ και με όσους μηχανικούς-γνώστες έχω νταλαβεριστεί.

Κάθε 15κ όπως και να χει είναι η άποψη των περισσοτέρων και η πιο λογική κατά την γνώμη μου.

Σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος κηφισσού κίνησης και ολα τα συναφή κάθε 10-12κ για ατμοσφαιρικό πάντα.

Δεν μας είπε νομίζω ο φίλος που ξεκίνησε το θέμα για πιο μοτέρ μιλάμε;

9 λεπτά πριν, NickTG είπε

Και γιατί να μην είναι τα νούμερα 7.5Κ, 10.78Κ, 13.675Κ και 16.42Κ αντίστοιχα? 

Πως βγήκαν τα νούμερα που αναφέρεις? 

Το ξεφτυλίζουμε το θέμα φίλε

  • Like 1
Δημοσ.

Γειά σας και από εμένα, κάτοχος νέου αυτοκίνητου και έχω να πω ότι ένα φίλτρο λαδιού, ένα 4κιλο Liqui moly /motul/valvoline etc κοστίζουν 45-55€, οποίος έχει κάνει επένδυση 15-20-30-40κ και τα τσιγκουνευται η πιστεύει ότι το τμήμα μάρκετινκ της Χ Ψ εταιρείας έβαλε σέρβις ανά 30κ γιατί αυτή ξέρουν είναι άξιος της μοίρας του. 

(πάρτε λάδια από έξω και πάντε στις αντιπροσωπείες για κανονικά σέρβις εντός εγγύησης και όλα... ήθελαν να πλήρωσω τα eneos με api sn! 90€ το 4L δν σφάξανε...)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
43 minutes ago, Fordakias7 said:

Το ξεφτυλίζουμε το θέμα φίλε

Όταν πετάτε έτσι τυχαία νούμερα ναι, το ξέρω ότι το ξεφτυλιζετε. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NickTG είπε

Όταν πετάτε έτσι τυχαία νούμερα ναι, το ξέρω ότι το ξεφτυλιζετε. 

Στο αμάξι σου μπορείς να αλλάζεις κάθε 30000 βάση των οδηγιών του κατασκευαστή, μην λες σε εναν ανθρωπο που έχει δωσει 20κ για την αγορά του αυτοκινήτου να αλλάζει λάδια στα 30 σε συνθήκες πόλεις με χιλιάδες ζεσταματα κρυώματα και 2 χρόνια χρήσης του ίδιου λιπαντικού.Ναι μεν μπορεί να μην γίνει λάσπη αλλά έχει χάσει τις περισσότερες λιπαντικές ιδιότητες του.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, aromeo είπε

Αυτό με το είναι καινούριους μου θυμίζει κάτι φίλους που αγόραζαν καινούριο παπούτσι 200€ και δεν το φορούσαν για να μην λερωθεί. 

Αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο κινητήρας έχει δουλέψει στο εργοστάσιο, σίγουρα δεν περιμένει εμάς να του πιούμε το αίμα.

Εν τω μεταξύ παίζει και να τον έχουν δουλέψει τον κινητήρα τέρμα κόφτη για να δούνε αν είναι κομπλέ και εμείς φοβόμαστε να τον πάμε πάνω από 2500 στροφές γιατί τον στρώνουμε....

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, SinAkuma είπε

Εν τω μεταξύ παίζει και να τον έχουν δουλέψει τον κινητήρα τέρμα κόφτη για να δούνε αν είναι κομπλέ και εμείς φοβόμαστε να τον πάμε πάνω από 2500 στροφές γιατί τον στρώνουμε....

 

Έχεις δίκιο είναι λάθος αυτό 

Δημοσ.
8 minutes ago, Fordakias7 said:

Στο αμάξι σου μπορείς να αλλάζεις κάθε 30000 βάση των οδηγιών του κατασκευαστή, μην λες σε εναν ανθρωπο που έχει δωσει 20κ για την αγορά του αυτοκινήτου να αλλάζει λάδια στα 30 σε συνθήκες πόλεις με χιλιάδες ζεσταματα κρυώματα και 2 χρόνια χρήσης του ίδιου λιπαντικού.Ναι μεν μπορεί να μην γίνει λάσπη αλλά έχει χάσει τις περισσότερες λιπαντικές ιδιότητες του.

Μπορείς να μου κάνεις quote που ακριβώς είπα να αλλάζει στις 30000 ανεξάρτητα από τις συνθήκες? 

Επίσης ακόμα δεν μας είπε κανείς από που βγαίνουν τα παραπάνω τυχαία νούμερα που παρέθεσα. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...