Ukforthemoment Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Ξερετε φαντάζομαι οτι μέχρι να το βάλετε πρώτη φορά το αμάξι σας μπροστά δεν το μεταφέρουν νεράιδες απο το εργοστάσιο.. 1
thanasisxask Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 1 ώρα πριν, mp123 είπε Αδιαβαστος. Σε αφηνω στην ιδια ταξη . Τον σεπτεμβρη και εσυ. Άνοιξε μου τα μάτια δάσκαλε!
Black Demis Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 1 ώρα πριν, liakinen είπε Τα παλαιότερα χρόνια συνέβαινε το παρακάτω: Άλλαζαν τα πρώτα λάδια σε λίγα χλμ περίπου 1500 χλμ για να φύγουν τα ρινίσματα που προέκυπταν από το τρίψιμο των φρέσκων μετάλλων. Μάλιστα αρκετές εταιρείες χρησιμοποιούσαν διαφορετικό (ειδικό) πρώτο λάδι κατάλληλο για καινούργιο κινητήρα (σφικτό). Στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πραγματικότητα ότι ο κινητήρας σε κάθε αυτοκίνητο έχει δουλέψει κάποιες ώρες και έρχεται έτοιμος. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να του πιούμε το αίμα στις πρώτες εκατοντάδες χλμ γιατί δεν παύει να είναι καινούργιος. Εγώ έχω αλλάξει τα πρώτα λάδια γρήγορα και θα το κάνω πάντα. Ούτε ανάλυση κάνω στα λάδια ούτε τίποτα. Λάθος αν κάνω με αυτήν την στάση μου την πληρώνει μόνο η τσέπη μου όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κάνω κακό στο αυτοκίνητο. Επίσης οι τακτικές αλλαγές λαδιών με δικά μου πάντα λάδια (στις σωστές προδιαγραφές βέβαια) είναι κάτι που κάνω πάντα. λέγοντας για ανάλυση..... από περιεργια εκανα ανάλυση στο μικροσκόπιο τα πρώτα λάδια (στα 3.000 χιλομετρα τα αλλάξαμε ετσι προληπτικά στο καινούργιο ibiza cng) τπτ πεντακάθαρα ήταν αυτό που έστρωσε ειναι το κιβώτιο φρένα και αναρτήσεις ο κινητήρας κατ 99% έρχεται ήδη σχεδόν στρομμενος από την άλλη μηχανή που εχω πάρει (κινεζος 650 κυβικά) διαφορα 0 με 1000 ήταν τεράστια λες και ήταν άλλη μηχανή (και στα 1000 βάση manual αλλαχτικε λάδια και φίλτρο) (και τα πρωτα 1000 χιλομτρα στο maual το ελεγε breakdown period και ειχε καποιες οδηγίες πως να την οδηγάς για στροφές κλπ) 1
for4 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Κλασικός μύθος που κάποτε ήταν αλήθεια και πλέον διαιωνίζεται και λογικά θα το μάθουν και τα εγγόνια μου. Συνήθειες άλλων εποχών όλα αυτά που γράφονται. Βέβαια κακό δεν κάνουν παρά μόνο στην τσέπη του κατόχου αλλά για να λέμε και τι ισχύει το 2022. Τα αμάξια δεν θέλουν στρώσιμο. Είναι στρωμένα. Προφανώς για τον φόβο των Ιουδαίων τα πρώτα 2000 χλμ μην το βάλετε στην πίστα, εγώ δλδ δεν θα το έβαζα κυρίως για ψυχολογικούς λόγους. Λάδια οπότε γράφει το βιβλίο. Ο γράφων έχει κάνει 410κ με αλλαγές κάθε 15-18κ και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι ούτε καύσιμο. Τι rebuild ακούω; Σε σύγχρονα αυτοκίνητα θα κάνουμε rebuild? Έχω να ακούσω τέτοια από κάτι ford escort εποχές. Και να σου ζητήσει rebuild στα 15 έτη, προφανώς πας και παίρνεις άλλο. Και τι δεν είχα ακούσει όταν έφτασα τις 200κ. Πέτα το, πουλά το, θα σε φάνε οι ζημιές, θα βγάλει τρόμπα βενζίνης σίγουρα κλπ και από τότε έχω αλλάξει μόνο λάμπες, τακάκια και λάδια. Δίσκο πλατώ ακόμα τον αρχικό φοράω. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από for4 3
Black Demis Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 3 λεπτά πριν, for4 είπε Και να σου ζητήσει rebuild στα 15 έτη, προφανώς πας και παίρνεις άλλο. ξεχασες το ποιο σημαντικο στην ελλαδα τα αυτοκινιτα τα κρατανε κρατανε και κρατανε... για αυτο ολοι φοβουνται για ολα αυτα καθος μπορει αλλου πχ γερμανια αυτοκινιτο να κρατανε καμια 7 χροανκια στην ελλαδα ανετα βαρανε 20+
korakios Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 4 λεπτά πριν, for4 είπε Τα αμάξια δεν θέλουν στρώσιμο. Είναι στρωμένα. άλλο γράφει στο manual του panda ... 1
for4 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 1 λεπτό πριν, Black Demis είπε ξεχασες το ποιο σημαντικο στην ελλαδα τα αυτοκινιτα τα κρατανε κρατανε και κρατανε... για αυτο ολοι φοβουνται για ολα αυτα καθος μπορει αλλου πχ γερμανια αυτοκινιτο να κρατανε καμια 7 χροανκια στην ελλαδα ανετα βαρανε 20+ Όχι δεν το ξέχασα για αυτό είπα 15 έτη και όχι το ευρωπαϊκό 7. Και δεν μας κατηγορώ. Η οικονομική κατάσταση μας για 15 έτη είναι δυστυχώς. Τεσπα μην χαλάμε το θέμα του TS. Η γνώμη μου είναι να διαβάσει προσεκτικά το manual και να κάνει ότι γράφει. Αν θέλει να είναι λίγο πιο αυστηρός στην αλλαγή λαδιών, κακό δεν θα κάνει στο αυτοκίνητο του, οπότε ας το κάνει να μην το έχει και άγχος. Αλλά είδα αυτό το "αλλαγή στα 5κ" ρητό που λένε πολλοί και για παρενέβη. (Δεν ανοίγω κόντρα, όποιος το κάνει καλά κάνει, αλλά δεν είναι κανόνας).
Cyber_Spartacus Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Αγορασα καινούριο Renault Kadjar εχω σέρβις στα 30 χιλιάδες η δυο χρονια πηγα μετα απο 8 χιλιαδες χιλιόμετρα να κανω το πρώτο σερβις ετσι απο φοβο συν οτι τα ειχα κανει αυτα τα χιλιόμετρα μεσα σε 23 μερες γερμανια Αθήνα και πισω και λεω κατι τα 40ρια της Αθήνας κλπ οταν πηγα μου ειπαν ελα οταν θα εχεις κανει 15 χιλιαδες δεν χρειάζεται τωρα ειδαν την στάθμη και το χρώμα και αντι να παω το αυτοκίνητο Σεπτέμβρη πηγα Μαρτιο και εκανα το πρώτο Σερβις περιπου 1 χρονο μετα την αγορα... Μου ειπαν μονο στην αρχή να μην παω τερμα μετα τα 500-600 πρωτα χιλιόμετρα ανεβα ταχύτητα χωρίς προβλημα.. Φανταστείτε μετα απο 650 χιλιομετρα που ειχα κανει εκανα 7400 στης διακοπες
NikosKallithea Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Τα αυτοκινητα αναφερουν και μεχρι πόσες στροφες θα το πηγαίνεις στα πρωτα χλμ, τωρα εσεις πείτε οτι θέλετε ή πάρτε νεο αυτοκινητο και καρφώσετε το στροφόμετρο μέχρι οσο πάει, λεφτα σας είναι το βάζετε φωτια και το καίτε 2
Dark_Nightfall Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 6 ώρες πριν, ideal09 είπε Τα βλέπουν με το μάτι, τα μυρίζουν λιγάκι, τα γαργαλάνε αναμεσα στον δεικτη και τον αντιχειρα και καταλαβαινουν την υφή, . 1
Fordakias7 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 10 ώρες πριν, ideal09 είπε Σώπα ρε, μέχρι 10.000 αυστηρά, ούτε ένα παραπάνω ; Φαντάζομαι τα πιάνεις με το δάχτυλο και καταλαβαίνεις τη κατάσταση έτσι ; Αν θες το μοτέρ σου να έχει ημερομηνία λήξης φίλε μου άλλαζε τα κάθε 30κ που λέει η εταιρία στην 6ετια κατα πασα πιθανότητα θα θες επισκευή απο το λάδι που θα καίει. ο φίλος έχει κάνει 13000 και παρατηρεί αλλαγή του ήχου στο μοτέρ πιο ΄΄τραχύς΄΄ ο ήχος,απλά δεν θέλω να σκέφτομαι πως θα κάνει στα 30000 με τα ίδια λάδια.Έχει υποθεί άπειρες φορές ότι γράφουνε αυτά τα χιλιόμετρα στα service book λόγω leasing να έχει το αυτοκίνητο ημερομηνία λήξης στα 5-7 χρόνια,μην παραπληροφορείται τον κόσμο ότι υπάρχει λάδι που να αντέχει 30κ χιλιόμετρα Μέχρι και το βιβλιαράκι έχει εναν μικρό αστερίσκο που λέει χρήση εντός πόλης η δύσκολων συνθηκών αλλαγή στα μισά.
Black Demis Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 13 λεπτά πριν, for4 είπε Όχι δεν το ξέχασα για αυτό είπα 15 έτη και όχι το ευρωπαϊκό 7. Και δεν μας κατηγορώ. Η οικονομική κατάσταση μας για 15 έτη είναι δυστυχώς. Τεσπα μην χαλάμε το θέμα του TS. Η γνώμη μου είναι να διαβάσει προσεκτικά το manual και να κάνει ότι γράφει. Αν θέλει να είναι λίγο πιο αυστηρός στην αλλαγή λαδιών, κακό δεν θα κάνει στο αυτοκίνητο του, οπότε ας το κάνει να μην το έχει και άγχος. Αλλά είδα αυτό το "αλλαγή στα 5κ" ρητό που λένε πολλοί και για παρενέβη. (Δεν ανοίγω κόντρα, όποιος το κάνει καλά κάνει, αλλά δεν είναι κανόνας). αλλαγη στα 5? εγω στα τόσο αλλάζω στην μηχανή και αυτο μόνο αν κάνω αρκετή χρήση πόλη (και ξέρεις τι γινεται στον κινητήρα μηχανής) στο αυτοκίνητο στα 5 καλα καλά ουτε προσθετα λαδιού δεν θα προλάβουν να δουλέψουν προφανώς κακό δεν κάνει αλλά αν έχει τπτ λάδια 0w30 0w40 να ετοιμάσει κάνα 100 μόνο για τα λάδια (χωρίς εργασία) εδω ακομη και στην αρχαιολογία που εχω (2012 όχημα) αλλαζω βάση book 12,000 λέει η 1 χρόνος 140,000 εχω και δεν καεί σταγόνα... και σε λίγο για απόσυρση θα πάει
Fordakias7 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 4 ώρες πριν, Black Demis είπε καινούργια αυτοκίνητα με υλικά που έχουν μικρότερη τριβή με κάτι λάδια 0w30 longlife που κανουν 100 ευρω τα 5 λιτρα ναι τόσο πάνε 100 ευρώ τα χρεώνουν σε εξειδικευμένα συνεργεία και αντιπροσωπείες αν κάνεις μια σωστή έρευνα αγοράς τα και καλά ''longlife'' λάδια έχουν τα ίδια λεφτά με αυτά που δεν φέρουν τον συγκεκριμένο τίτλο 50-60 ευρώ τα 5 λίτρα. Άσε τα λάδια σου 30κ χιλιόμετρα επειδή έχουν τον ''longlife'' τίτλο. 100 ευρώ τα 5 λίτρα ούτε τα amsoil δν έχουν είχα αγοράσει τα 0 40 με 75 ευρώ. 7 ώρες πριν, geopro είπε Γνωστό και παλαιό το ζήτημα της λίπανσης προ και μετά ίντερνετ. Αν θέλεις να ακούσεις άκου. Ιδανικό είναι να γίνονται οι αλλαγές κάθε 10Κ, νωρίτερα είναι άσκοπο. Μέγιστο αλλά εντός κανονικότητας κάθε 12,5Κ Μετά τις 15Κ επικίνδυνο για το κινητήρα. Μετά τις 20Κ είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Αυτά σε γενικές γραμμές. Σαφώς και παίζει ρόλο αν κινούμαστε σε ανοιχτό δρόμο , με φορτίο χωρίς φορτίο , μέσα στην πόλη. Μην ακούς την αντιπροσωπεία επ'αυτού γιατί δεν έχετε τα ίδια συμφέροντα . Επιλέξτε ένα κατάλληλο λιπαντικό στο σωστό ιξώδες μιας καλής μάρκας πχ liqui Molly και να αγοράζετε μόνοι σας τα σωστά αναλώσιμα στην σωστή τιμή. Μην αφήνετε άλλους να το κάνουν για εσάς διότι υπάρχει συμφέρον να μην το κάνουν προς όφελος σας. Εύγε! 1
ideal09 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε Αν θες το μοτέρ σου να έχει ημερομηνία λήξης φίλε μου άλλαζε τα κάθε 30κ που λέει η εταιρία στην 6ετια κατα πασα πιθανότητα θα θες επισκευή απο το λάδι που θα καίει. ο φίλος έχει κάνει 13000 και παρατηρεί αλλαγή του ήχου στο μοτέρ πιο ΄΄τραχύς΄΄ ο ήχος,απλά δεν θέλω να σκέφτομαι πως θα κάνει στα 30000 με τα ίδια λάδια.Έχει υποθεί άπειρες φορές ότι γράφουνε αυτά τα χιλιόμετρα στα service book λόγω leasing να έχει το αυτοκίνητο ημερομηνία λήξης στα 5-7 χρόνια,μην παραπληροφορείται τον κόσμο ότι υπάρχει λάδι που να αντέχει 30κ χιλιόμετρα Μέχρι και το βιβλιαράκι έχει εναν μικρό αστερίσκο που λέει χρήση εντός πόλης η δύσκολων συνθηκών αλλαγή στα μισά. Μηδενικά επιχειρήματα χωρίς κανένα υπόβαθρο. Πιθανότητα θα θες επισκευή στην 6ετια; Απο που και ως που, πως το αιτιολογεις ; Γιατι έτσι; Έχεις να παραθέσεις τίποτα; Έχει υποθει οτι τα γραφουνε για leasing, που εχει υποθει, ποιος το λεει, να χαμε να λεγαμε μηπως; Υπαρχει λαδι που να αντεχει 30κ χιλιομετρα. Γιατι να μην υπαρχει, με τι γνωση αντιλαμβανεσαι οτι στα 10κ ειναι οκ, και στα 30k χαλαει. Από τη μία έχουμε τη κατασκευαστρια εταιρία που προτείνει συγκεκριμένες αλλαγές, και απ΄την άλλη τους μπαρμπάδες του ινσομνια να δίνουν συμβουλές με background σαν αυτον εδω στο βιντεο. Καλά πάμε. 14 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από ideal09 2
Fordakias7 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 Δημοσ. 6 Απριλίου 2022 ο Κατασκευαστής σε αυτά τα 30000 δεν έχει υπολογίσει πόσο ρελαντί θα φάει το αμάξι στο μποτιλιάρισμα με 35 βαθμούς πόσα ζεστάματα κρυώματα μπορεί να φάει σε συνθήκες αθήνας. Κάνε μια αναζήτηση στο google is it safe to change my oil in 30000km και θα βρεις τις απαντήσεις σου http://totalcarmagazine.com/tech/2013/11/18/30k_oil_change_interval_will_it_ruin_your_engine/ Υπάρχουν απαντήσεις σε άπειρα φόρουμ του εξωτερικού και sites. Μόνο ενα άρθρο βρήκα το οποίο λέει 30000 χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής θα μπορούσε να θεωρηθεί σχετικά ΄΄ασφαλές'' σε ανοιχτό δρόμο και με πάρα πολλούς αστερίσκους παραθέτω το άρθρο: Conclusion Changing the oil at 30,000 km is probably completely “safe” if you mostly drive at constant speed on the open road, use high quality original oil and avoid all the points listed under “difficult conditions”. But Rarely has a driver been so lucky. So there is no universal / ideal mileage to change the oil. To avoid misunderstandings, read the instructions for your car and read the section on maintenance, ie changing the engine oil. Read carefully – until the end. And to emphasize – Now we’re talking about newer cars with the right engine.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα