NikosKallithea Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 1 λεπτό πριν, ideal09 είπε Δηλαδή στο εργοστάσιο που δουλεύονται οι κινητήρες αυτα τα "ρινίσματα" ΑΝ υπάρχουν, δεν φεύγουν, και θα φύγουν στα 1000χλμ αφού οδηγηθεί το αυτοκίνητο... Όλοι ε; είσαι σίγουρος ; Για οσα αυτοκίνητα εχω πάρει και μοτοσυκλέτες μέχρι σήμερα ναι.
ideal09 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 15 λεπτά πριν, Dantε είπε Υποθετω ολοι οσοι λετε με σιγουρια το λαδια ανα 10Κ,15Κ η οτιδηποτε αλλο,εχετε βγαλει λαδια,τα εχετε παει για αναλυση και εχετε δει οτι οντως μετα απο αυτα τα χλμ ειναι σε κακη κατασταση και οντως χρειαζονται αλλαγη,ετσι? Επισης για rebuild κτλ που αναφερθηκε,υποθετω εχει γινει στατιστικη ερευνα και αλλαζοντας λαδι πιο νωρις στατιστικα δεν εσπασε κατι ε? Τι ,οχι?Τι εννοεις οτι αυτα ,ειναι που μας λεει ο μπαρμπα μητσος 40 χρονια γιατι τα λαδια ειναι τα πιο ευκολα λεφτα που βγαζουν ποτε και οτι τα μοτερ εχουν προχωρησει μισο αιωνα και φτιαχνονται με αλλες προδιαγραφες και τροπους? Ε σε λιγο θα μας πεις οτι και το τηγανελαιο εχει διαφορα απο το φουλ συνθετικο των 20 ευρω! ΥΓ.Random thoughts. Τα βλέπουν με το μάτι, τα μυρίζουν λιγάκι, τα γαργαλάνε αναμεσα στον δεικτη και τον αντιχειρα και καταλαβαινουν την υφή, ειδικα μολις γραψουν 10k αλλαζει συμπεριφορα ο κινητηρας, δουλευει πιο αγρια . Τι εργαστηρια μας λες και συ τωρα. 2
mp123 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 2 λεπτά πριν, ideal09 είπε Δηλαδή στο εργοστάσιο που δουλεύονται οι κινητήρες αυτα τα "ρινίσματα" ΑΝ υπάρχουν, δεν φεύγουν, και θα φύγουν στα 1000χλμ αφού οδηγηθεί το αυτοκίνητο... Δεν με καταλαβες. Εγω απαντησα απο που μπορει να προέρχονται τα ρινισματα. Και εγω στα τεσσερα τελευταια αυτοκινητα, στο πρωτο το πηγα στα 3000 χλμ για λαδια και με διωξανε . 15000 χλμ η χρονο μου ειπαν. Εγω ποτε δεν κανω πανω απο 15000 χλμ. Κάθε χρονο τα παω. 1
Gatilaras Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Απο το site της Renault: Προγραμματισμένη συντήρηση Το πρόγραμμα περιοδικής συντήρησης των αυτοκινήτων Renault περιλαμβάνει πλήρες service στα 30.000 χλμ. ή κάθε 2 έτη (όποιο επέλθει πρώτο). Ωστόσο, συνιστάται η αλλαγή λαδιών σε ενδιάμεσα διαστήματα (δηλαδή στα 15.000 χλμ. ή ένα έτος, στα 45.000 χλμ ή 3 έτη κ.ο.κ.) στην περίπτωση ιδιαίτερων συνθηκών χρήσης (π.χ. οδήγηση στην πόλη, υψηλές θερμοκρασίες κ.λπ.). Η ετήσια επίσκεψη συνιστάται επίσης, αφού κατά τη διάρκειά της πραγματοποιείται μια σειρά ενδελεχών ελέγχων που διασφαλίζουν τον πελάτη σε κάθε περίπτωση για την άριστη λειτουργική κατάσταση του αυτοκινήτου του. Το πρόγραμμα συντήρησης παραδίδεται αποκλειστικά για κάθε πλαίσιο στα χέρια του πελάτη, μέσω του φύλλου εγγύησης και υπηρεσιών κατά την παράδοση του καινούργιου αυτοκινήτου. 4 2
JimxxZe Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) Εγώ όταν το πήρα τους ρώτησα μάλιστα θέλει στρώσιμο ο κινητήρας; Απάντηση όχι, δε χρειάζεται στα καινούργια αμάξια. Για service κλπ του λέω κάθε πότε. Μου λέει, σου έχω δώσει εγχειρίδιο που αναγράφει ανά πόσα χλμ θα το πηγαίνεις για service. Ε λοιπόν στα χαρτιά το πρώτο service δηλώνεται στα 30κ χλμ. Υπόψιν έχω το μοντέλο με εργοστασιακό Lpg και βενζίνη. (έχω σωθεί απο αποψη οικονομίας) Απλά επειδή πρώτη φορά πήρα καινούργιο αμάξι και είχα υπόψιν μου και εγώ το μύθο περί 10.000 χλμ για αυτό έκανα την ερώτηση εδώ. Λέω να πάω με τη συνταγή της αντιπροσωπείας και ότι προκύψει θα είναι στην εγγύηση οπότε κακό δικό τους. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από JimxxZe
thanasisxask Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 51 λεπτά πριν, mp123 είπε Απο το εξωτερικο coating ( επιστρωση ) των ελατηριων. Ποια ελατήρια; συμπίεσης; αυτά είναι ποιο σκληρά από τον κύλινδρο και οι κοπές τους είναι τέτοιες ώστε να μην χρειάζεται στρώσιμο ο κινητήρας. 1
bezan Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 και ομως ειμαστε ακομα εδω, συνεχιζουμε )))) εβγαινε ενα μοντελο της λαντσια, εκαιγε τοσο λαδι που μονιμα μεσα στο μοτερ ηταν φρεσκο απο τα συμπληρωματα και κατι ειδικες εκδοσεις Punto GT που τα εχουν λιγοι και ξερουν τα μυστικα τους, και αυτα ετσι ειναι φτιαγμενα επιτηδες
korakios Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, JimxxZe είπε Για service κλπ του λέω κάθε πότε. Μου λέει, σου έχω δώσει εγχειρίδιο που αναγράφει ανά πόσα χλμ θα το πηγαίνεις για service. Ε λοιπόν στα χαρτιά το πρώτο service δηλώνεται στα 30κ χλμ. μόνο εσύ ξέρεις πως κινείς το αμάξι πχ αν είσαι κολλημένος στην κίνηση καθημερινά χειμώνα καλοκαίρι ή το δουλεύεις φορτωμένο ή στους κόφτες , προφανώς δεν είναι φυσιολογική χρήση Απλά δες αν γράφει αλλαγή ανα έτος 1 ώρα πριν, JimxxZe είπε Εγώ όταν το πήρα τους ρώτησα μάλιστα θέλει στρώσιμο ο κινητήρας; Απάντηση όχι, δε χρειάζεται στα καινούργια αμάξια. εξαρτάται , στο δικό μου έγραφε 4000χλμ το στρώσιμο 1 ώρα πριν, JimxxZe είπε Υπόψιν έχω το μοντέλο με εργοστασιακό Lpg και βενζίνη. (έχω σωθεί απο αποψη οικονομίας) εννοείται 1 ώρα πριν, JimxxZe είπε Λέω να πάω με τη συνταγή της αντιπροσωπείας και ότι προκύψει θα είναι στην εγγύηση οπότε κακό δικό τους. το θέμα είναι μετά την εγγύηση τι παίζει και σε τι κατάσταση θα είναι.... φυσικά ,τουλάχιστον φαντάζομαι τσεκάρεις τη στάθμη Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από korakios
Black Demis Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 7 ώρες πριν, Fordakias7 είπε Λάδια το πολύ κάθε 10.000 φίλε και πολύ τα έχεις αφήσει δεν υπάρχει λάδι που να κρατάει τόσα χιλιόμετρα αυτά τα λένε οι εταιρίες για να κάνουν κάνα rebuild. Άλλαξες λάδια στα πρώτα 3000 χιλιόμετρα; Τι μοτέρ έχει;; καινούργια αυτοκίνητα με υλικά που έχουν μικρότερη τριβή με κάτι λάδια 0w30 longlife που κανουν 100 ευρω τα 5 λιτρα ναι τόσο πάνε 1
NikosKallithea Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 1 ώρα πριν, Black Demis είπε καινούργια αυτοκίνητα με υλικά που έχουν μικρότερη τριβή με κάτι λάδια 0w30 longlife που κανουν 100 ευρω τα 5 λιτρα ναι τόσο πάνε Ετσι Γαζώνουν πλέον οι κινητήρες. Η επανάσταση και εδω είναι οι υπολογιστές τα cnc και άλλα τέτοια προχωρημένα 👍
mp123 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 3 ώρες πριν, thanasisxask είπε Ποια ελατήρια; συμπίεσης; αυτά είναι ποιο σκληρά από τον κύλινδρο και οι κοπές τους είναι τέτοιες ώστε να μην χρειάζεται στρώσιμο ο κινητήρας. Αδιαβαστος. Σε αφηνω στην ιδια ταξη . Τον σεπτεμβρη και εσυ.
liakinen Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 4 ώρες πριν, ideal09 είπε Τα ρινίσματα από που προκύπτουν Τα παλαιότερα χρόνια συνέβαινε το παρακάτω: Άλλαζαν τα πρώτα λάδια σε λίγα χλμ περίπου 1500 χλμ για να φύγουν τα ρινίσματα που προέκυπταν από το τρίψιμο των φρέσκων μετάλλων. Μάλιστα αρκετές εταιρείες χρησιμοποιούσαν διαφορετικό (ειδικό) πρώτο λάδι κατάλληλο για καινούργιο κινητήρα (σφικτό). Στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πραγματικότητα ότι ο κινητήρας σε κάθε αυτοκίνητο έχει δουλέψει κάποιες ώρες και έρχεται έτοιμος. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να του πιούμε το αίμα στις πρώτες εκατοντάδες χλμ γιατί δεν παύει να είναι καινούργιος. Εγώ έχω αλλάξει τα πρώτα λάδια γρήγορα και θα το κάνω πάντα. Ούτε ανάλυση κάνω στα λάδια ούτε τίποτα. Λάθος αν κάνω με αυτήν την στάση μου την πληρώνει μόνο η τσέπη μου όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κάνω κακό στο αυτοκίνητο. Επίσης οι τακτικές αλλαγές λαδιών με δικά μου πάντα λάδια (στις σωστές προδιαγραφές βέβαια) είναι κάτι που κάνω πάντα.
aromeo Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 22 λεπτά πριν, liakinen είπε Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να του πιούμε το αίμα στις πρώτες εκατοντάδες χλμ γιατί δεν παύει να είναι καινούργιος. Αυτό με το είναι καινούριους μου θυμίζει κάτι φίλους που αγόραζαν καινούριο παπούτσι 200€ και δεν το φορούσαν για να μην λερωθεί. Αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο κινητήρας έχει δουλέψει στο εργοστάσιο, σίγουρα δεν περιμένει εμάς να του πιούμε το αίμα.
liakinen Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 3 λεπτά πριν, aromeo είπε Αυτό με το είναι καινούριους μου θυμίζει κάτι φίλους που αγόραζαν καινούριο παπούτσι 200€ και δεν το φορούσαν για να μην λερωθεί. Αν πάρουμε σαν δεδομένο ότι ο κινητήρας έχει δουλέψει στο εργοστάσιο, σίγουρα δεν περιμένει εμάς να του πιούμε το αίμα. Είναι η κατηγορία - περίπτωση που ο καθένας κάνει ότι νομίζει με το προϊόν για το οποίο έδωσε χιλιάδες ευρώ. Φιλικά το λέω.
SeriesX Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 10 ώρες πριν, JimxxZe είπε Χαiρεται έχω ένα Clio LPG αγορασμένο καινούργιο τον Ιούλιο του '21. Αισίως έχω διανύσει 13.000 κμ και διαβάζοντας το εγχειρίδιο και τα εγγραφα που μου είχε δώσει η αντιπροσωπεία, δηλώνει ως 1ο service στις 30.000κμ. Μου φαίνεται κάπως υπερβολικό, ενώ έχω αρχίσει και ακούω λίγο πιο έντονα τη μηχανή και κάποιους μικρο-θορύβους. Σκέφτομαι να το πάω για ένα γενικό check up παρά τα όσα λέει η αντιπροσωπεία. Τι λέτε; Τα λαδια πανε με τις ωρες λειτουργιας του μοτερ, απλα κανουν μια αναγωγη σε χλμ για να ειναι πιο κατανοητο. Προσεξε η αντιπροσωπεια σου λεει 30.000 χλμ καθως αυτα υπολογιζονται με συγκεκριμενη μεση ωριαια ταχυτητα τα 60 χλμ ανα ωρα. Το trip computer μετραει και το ρελαντι. Οποτε εαν εισαι στην πολη δηλαδη 25 χλμ, πας στα 13.000 χλμ για service.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα