epp Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 συνηθως τα ορια ειναι τυπου 1 ετος ή Χ χιλιομετρα, οτι ερθει πρωτο, επισης συχνα οι κατασκευαστες γραφουν οτι για εντονη χρηση χρειαζεται πιο νωρις. 1
NikosKallithea Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δεν ξερω τι λεει το δικο σου βιβλιο σέρβις, αλλα τα περισσότερα λενε τα χιλιόμετρα και ο χρόνος, οποίο έρθει πρώτο, αυτο να τηρείς και είσαι οκ.
liakinen Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Παιδιά ο καθένας κάνει αυτό που νομίζει καλύτερο για το αυτοκίνητο του. Όπως γράφουν και οι φίλοι παραπάνω ο κατασκευαστής δεν νομίζω στα διαστήματα που προτείνει να μπορεί να καλύψει όλες τις συνθήκες πχ πόλη, ανοιχτό δρόμο, θερμοκρασίες (πχ Γερμανία - Αφρική) κτλ.
Joshua21 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, JimxxZe είπε Χαiρεται έχω ένα Clio LPG αγορασμένο καινούργιο τον Ιούλιο του '21. Αισίως έχω διανύσει 13.000 κμ και διαβάζοντας το εγχειρίδιο και τα εγγραφα που μου είχε δώσει η αντιπροσωπεία, δηλώνει ως 1ο service στις 30.000κμ. Μου φαίνεται κάπως υπερβολικό, ενώ έχω αρχίσει και ακούω λίγο πιο έντονα τη μηχανή και κάποιους μικρο-θορύβους. Σκέφτομαι να το πάω για ένα γενικό check up παρά τα όσα λέει η αντιπροσωπεία. Τι λέτε; Ξέρεις δεν είμαστε πλέον στην δεκαετία του 70-80 που οι κατασκευαστές όριζαν σέρβις κάθε 5.000 χλμ. Επίσης δεν νομίζω να ισχύει αυτό στα bold, τουλάχιστον όχι όπως ακριβώς το διατυπώνεις, σε όσες περιπτώσεις ξέρω λένε "κάθε τόσους μήνες ή κάπου τόσες χιλιάδες χλμ, όποιο έρθει πρώτο. Επιπροσθέτως μειώνουν τα διαστήματα σέρβις όταν το λειτουργείς σε δύσκολες συνθήκες, περιγράφουν όμως με ακρίβεια ποιες θεωρούν δύσκολες. Για τον αυξημένο θόρυβο από τον κινητήρα και τους μικροθορύβους, φυσικά και να το πας για έλεγχο. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από Joshua21 2
PLACEBO_89 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Εγω κραταω οτι ο ts ειναι ακομα απων! Οποτε οταν θα μπει ξεκινανε οι περγαμηνες..!!!
geopro Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Γνωστό και παλαιό το ζήτημα της λίπανσης προ και μετά ίντερνετ. Αν θέλεις να ακούσεις άκου. Ιδανικό είναι να γίνονται οι αλλαγές κάθε 10Κ, νωρίτερα είναι άσκοπο. Μέγιστο αλλά εντός κανονικότητας κάθε 12,5Κ Μετά τις 15Κ επικίνδυνο για το κινητήρα. Μετά τις 20Κ είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Αυτά σε γενικές γραμμές. Σαφώς και παίζει ρόλο αν κινούμαστε σε ανοιχτό δρόμο , με φορτίο χωρίς φορτίο , μέσα στην πόλη. Μην ακούς την αντιπροσωπεία επ'αυτού γιατί δεν έχετε τα ίδια συμφέροντα . Επιλέξτε ένα κατάλληλο λιπαντικό στο σωστό ιξώδες μιας καλής μάρκας πχ liqui Molly και να αγοράζετε μόνοι σας τα σωστά αναλώσιμα στην σωστή τιμή. Μην αφήνετε άλλους να το κάνουν για εσάς διότι υπάρχει συμφέρον να μην το κάνουν προς όφελος σας. 3
dkstopo Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 4 ώρες πριν, JimxxZe είπε Χαiρεται έχω ένα Clio LPG αγορασμένο καινούργιο τον Ιούλιο του '21. Αισίως έχω διανύσει 13.000 κμ και διαβάζοντας το εγχειρίδιο και τα εγγραφα που μου είχε δώσει η αντιπροσωπεία, δηλώνει ως 1ο service στις 30.000κμ. Μου φαίνεται κάπως υπερβολικό, ενώ έχω αρχίσει και ακούω λίγο πιο έντονα τη μηχανή και κάποιους μικρο-θορύβους. Σκέφτομαι να το πάω για ένα γενικό check up παρά τα όσα λέει η αντιπροσωπεία. Τι λέτε; εαν δουλευει κατι μην το φτιαξεις και κανε οτι σου λεει το προγραμμα του αυτοκινητου.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Πλέον το "αλλαγή οπωσδήποτε κάθε 2,000χλμ αλλιώς το μοτέρ στο χέρι" vs "αλλαγή όταν λέει ο κατασκευαστής" είναι πιο κλασικό (κι επαναλαμβανόμενο) δίλημμα στο Insomnia κι απο το iOS vs Android 2
Ukforthemoment Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Το ότι λεει αλλαγή ανα Χ χιλιόμετρα δεν σημαίνει ότι δεν ανοίγουμε και το καπό να δουμε λάδια νερά.
ideal09 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 3 ώρες πριν, liakinen είπε πχ 2 - 3 αφού θα είχε πλυθεί το μοτέρ και θα έφευγαν τα ρινίσματα και μετά κάθε 10.000χλμ. Τα ρινίσματα από που προκύπτουν
Dantε Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Υποθετω ολοι οσοι λετε με σιγουρια το λαδια ανα 10Κ,15Κ η οτιδηποτε αλλο,εχετε βγαλει λαδια,τα εχετε παει για αναλυση και εχετε δει οτι οντως μετα απο αυτα τα χλμ ειναι σε κακη κατασταση και οντως χρειαζονται αλλαγη,ετσι? Επισης για rebuild κτλ που αναφερθηκε,υποθετω εχει γινει στατιστικη ερευνα και αλλαζοντας λαδι πιο νωρις στατιστικα δεν εσπασε κατι ε? Τι ,οχι?Τι εννοεις οτι αυτα ,ειναι που μας λεει ο μπαρμπα μητσος 40 χρονια γιατι τα λαδια ειναι τα πιο ευκολα λεφτα που βγαζουν ποτε και οτι τα μοτερ εχουν προχωρησει μισο αιωνα και φτιαχνονται με αλλες προδιαγραφες και τροπους? Ε σε λιγο θα μας πεις οτι και το τηγανελαιο εχει διαφορα απο το φουλ συνθετικο των 20 ευρω! ΥΓ.Random thoughts. 6 1
mp123 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, ideal09 είπε Τα ρινίσματα από που προκύπτουν Απο το εξωτερικο coating ( επιστρωση ) των ελατηριων. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2022 από mp123
NikosKallithea Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 4 λεπτά πριν, ideal09 είπε Τα ρινίσματα από που προκύπτουν Ολοι οι κατασκευστες σου λένε, αλλαξε λαδια στα πρώτα χιλια δυο χιλιαδες χλμ, ο λογος ειναι οτι μεσα στο μοτερ μπορει να υπαρχουν ρινίσματα ή καποια αλλα υλικα απο το μονταρισμα του κινητήρα. Παλια ηταν συχνότερο το φαινόμενο, σημερα έχει λιγοστέψει εως εξαφανιστεί, αλλα η οδηγία παραμένει για την αποφυγή εστω και του παραμικρου λάθους στο εργοστασιο.
mp123 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε Ολοι οι κατασκευστες σου λένε, αλλαξε λαδια στα πρώτα χιλια δυο χιλιαδες χλμ, ο λογος ειναι οτι μεσα στο μοτερ μπορει να υπαρχουν ρινίσματα ή καποια αλλα υλικα απο το μονταρισμα του κινητήρα. Παλια ηταν συχνότερο το φαινόμενο, σημερα έχει λιγοστέψει εως εξαφανιστεί, αλλα η οδηγία παραμένει για την αποφυγή εστω και του παραμικρου λάθους στο εργοστασιο. Αδιαβαστος και το σεπτεμβρη με τον κηδεμόνα σου. 56 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Πλέον το "αλλαγή οπωσδήποτε κάθε 2,000χλμ αλλιώς το μοτέρ στο χέρι" vs "αλλαγή όταν λέει ο κατασκευαστής" είναι πιο κλασικό (κι επαναλαμβανόμενο) δίλημμα στο Insomnia κι απο το iOS vs Android Iphone για κλησεις ,ebanking , για πρωτο κινητο και ενα android φτηνο στο σπιτι για serfing. Τοσο απλα. 1 1
ideal09 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 Δημοσ. 5 Απριλίου 2022 10 λεπτά πριν, mp123 είπε Απο το εξωτερικο coating ( επιστρωση ) των ελατηριων. Δηλαδή στο εργοστάσιο που δουλεύονται οι κινητήρες αυτα τα "ρινίσματα" ΑΝ υπάρχουν, δεν φεύγουν, και θα φύγουν στα 1000χλμ αφού οδηγηθεί το αυτοκίνητο... 10 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Ολοι οι κατασκευστες σου λένε, αλλαξε λαδια στα πρώτα χιλια δυο χιλιαδες χλμ, ο λογος ειναι οτι μεσα στο μοτερ μπορει να υπαρχουν ρινίσματα ή καποια αλλα υλικα απο το μονταρισμα του κινητήρα. Παλια ηταν συχνότερο το φαινόμενο, σημερα έχει λιγοστέψει εως εξαφανιστεί, αλλα η οδηγία παραμένει για την αποφυγή εστω και του παραμικρου λάθους στο εργοστασιο. Όλοι ε; είσαι σίγουρος ; 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα