Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, geopro είπε

 

Ας μην μιλήσουμε για τά μπουζί.

Έχουν πέσει ουκ ο λίγες ακίδες μέσα στον κύλινδρο με καταστροφικά αποτελέσματα επειδή η εταιρία λέει αλλαγή μπουζί κάθε 60000 σωστός!

5 λεπτά πριν, liakjim είπε

Την έχω ακούσει τη συγκεκριμένη μέθοδο. Προσωπικά είμαι επιφυλακτικός. Τουλάχιστον μέχρι να δω κάποια μελέτη.

Πάντως από τη στιγμή που τα σύγχρονα λάδια έχουν πρόσθετα που κάνουν μεταξύ άλλων και τη δουλειά αφαίρεσης των επικαθίσεων που δημιουργούνται στους συγκεκριμένους κινητήρες, προσωπικά θα ακολουθούσα την πιο τακτική αλλαγή λαδιών.

Ευτυχώς έχω απλό καλό ατμοσφαιρικό κινητήρα 😛

Είναι legit φίλε μου.

Δεν έχει μεγάλη σημασία ατμοσφαιρικός η τούρμπο είναι εμμεσου η αμμεσου ψεκασμού;

  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Δεν έχει μεγάλη σημασία ατμοσφαιρικός η τούρμπο είναι εμμεσου η αμμεσου ψεκασμού;

Έχει σημασία γιατί οι συνθήκες της καύσης είναι πολύ διαφορετικές.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Έχει σημασία γιατί οι συνθήκες της καύσης είναι πολύ διαφορετικές.

Σωστό οι ατμοσφαιρικοί απλά θα αργήσουν παραπάνω να αναπτύξουν τις επικαθίσεις αν μπεις και δεις 1.6 και 2.0 fsi ατμοσφαιρικοί στα 100κ θέλουν soda blasting 

Φωτογραφία απο polo 1.4 fsi κοντά στα 110κ χιλιόμετρα

soda blasting.jpg

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Σωστό οι ατμοσφαιρικοί απλά θα αργήσουν παραπάνω να αναπτύξουν τις επικαθίσεις αν μπεις και δεις 1.6 και 2.0 fsi ατμοσφαιρικοί στα 100κ θέλουν soda blasting 

Φωτογραφία απο polo 1.4 fsi κοντά στα 110κ χιλιόμετρα

soda blasting.jpg

Το fsi τι σημαίνει; Είναι άμεσου ψεκασμού;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο καταστευαστής εχει βγαλει κάποιες οδηγιες και αυτες θα πρεπει να ακολουθουνται.

Αν καποιος εχει διαφορετική αποψη απο τον καταστευαστη, και η τσεπη του αντέχει, μπορει να αλλαζει λάδια και καθε 1,000 χλμ.

Συμφωνω με τον Dante ακόμα και στα σημεία στιξης και προσθέτω ότι πλεον τα λαδια είναι full συνθετικα, και ο νοών νοείτω.

Άραγε αυτοί που προχωρουν σε αλλαγη λαδιου καθε λιγα χιλιομετρα, βαζουν τον ιδιο τυπο λαδιου???

Ο μαστορας που τους προτείνει αλλαγη καθε 10Κ, κανει flushing του συστήματος ???

Επεξ/σία από tsaltinho
  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Σωστό οι ατμοσφαιρικοί απλά θα αργήσουν παραπάνω να αναπτύξουν τις επικαθίσεις αν μπεις και δεις 1.6 και 2.0 fsi ατμοσφαιρικοί στα 100κ θέλουν soda blasting 

Φωτογραφία απο polo 1.4 fsi κοντά στα 110κ χιλιόμετρα

soda blasting.jpg

Οτι αργούν οι επικαθίσεις να εμφανιστούν αργούν, αλλά θα τις δείς σε κάποια φάση μπροστά σου. Δεν ξέρω εαν έχει καμιά πατέντα oil catch στα ατμοσφαιρικά που θα έλυναν κατά πολύ το ζήτημα.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Αν στις κρυες εκκινησεις ακουγεται περισσοτερο απ οσο θυμασαι πηγαινε αλλαξε τα!

Το θόρυβο που φαίνεται να προέρχεται κάπου από κάτω από τη καρέκλα του οδηγού ή κάπου στη μέση της πλατφόρμας του αμαξιού μου τον κάνει όταν εκκινώ με πρώτη για τα πρώτα 5-10χλμ. μετα οταν αλλαζω σχεσεις εξαφαναίζεται. Κια ναι αυτό το κάνει στις κρύες εκκινήσεις οπότε θέλω αλλαγή λαδιών από ότι καταλαβαίνω.

  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, JimxxZe είπε

Το θόρυβο που φαίνεται να προέρχεται κάπου από κάτω από τη καρέκλα του οδηγού ή κάπου στη μέση της πλατφόρμας του αμαξιού μου τον κάνει όταν εκκινώ με πρώτη για τα πρώτα 5-10χλμ. μετα οταν αλλαζω σχεσεις εξαφαναίζεται. Κια ναι αυτό το κάνει στις κρύες εκκινήσεις οπότε θέλω αλλαγή λαδιών από ότι καταλαβαίνω.

Δηλαδη οσο ειναι κρυο και μονο στο ξεκινημα?  Οταν ειναι κρυο το μοτερ και το βαλεις μπροστα, απο την στιγμη που θα παρει μπρος και για τα επομενα 10δευτ βγαζει προσθετους μεταλλικους θορυβους που πριν δεν τους ειχες???  Και αν ειναι ετσι,εκεινη την στιγμη αν πατησεις λιγο γκαζι (νεκρα) οι θορυβοι αυξανονται..???

 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Fordakias7 είπε

100 ευρώ τα χρεώνουν σε εξειδικευμένα συνεργεία και αντιπροσωπείες αν κάνεις μια σωστή έρευνα αγοράς τα και καλά ''longlife'' λάδια έχουν τα ίδια λεφτά με αυτά που δεν φέρουν τον συγκεκριμένο τίτλο 50-60 ευρώ τα 5 λίτρα.

Άσε τα λάδια σου 30κ χιλιόμετρα επειδή έχουν τον ''longlife'' τίτλο.

100 ευρώ τα 5 λίτρα ούτε τα amsoil δν έχουν είχα αγοράσει τα 0 40 με 75 ευρώ.

Εύγε!

Δεν ξέρω τι λες εγώ liqui moly long life από το επισιμο μετάπολίτη της liquimoly 0w30 longlife τα παίρνω 88 ευρώ με μεταφορικά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Dantε είπε

Ε δωσε μας και τις διαφορες μελετες! Εκτος και αν ειναι μελετες στυλ "26 κατασκευαστες πλυντηριων προτεινουν..."

Οχι αρθρα, γιατι στη πλειοψηφια ειναι ανθρωποι ασχετοι με μηχανολογικα που γραφουν αποψεις.Και μια παροιμια λεει κατι για τις αποψεις.

Εν τω μεταξυ εχω διαβασει για ατομο σε μηχανη που προτεινεται αλλαγη καθε 10000χλμ και εβγαλε τα λαδια στις 6000χλμ και τα πηγε για αναλυση και το αποτελεσμα ηταν πως ηταν σα καινουργια!

Επισης βαλτε τα μαθηματικα κατω (το εχω κανει) και δειτε οτι το να κανεις αλλαγες 2 η και 3 φορες πιο συντομα, εχει ως αποτελεσμα ενα κοστος τοσο μεγαλο που στη 10ετια θα εχεις πληρωσει παραπανω απο μια ενδεχομενη ζημια (εαν δηλαδη προκληθει ζημια επειδη εκανες αραιες αλλαγες,που ειναι τελειως ανυποστατο αυτο, αλλα λεμε τωρα)

Δηλαδη σε καθε περιπτωση δεν εχει λογικη.Αλλα ειπαμε,αφου το λεει ο μπαρμπα Μητσος γιατι ειναι τα ευκολοτερα λεφτα που βγαζει,ε να μη του χαλασουμε το χατηρι...

Εν τω μεταξυ ποσα συνεργεια ,οταν δουν οτι τους το πας για αλλαγες στα 8-10Κ αντι για 20-25-30Κ παιζει να μη σου αλλαζουν καν λαδια,γιατι ξερουν οτι δεν εχουν θεμα. Εχουν συμβει ουκ ολιγα περιστατικα.

Η τσεπη του καθενος δικια του ειναι.Μη βγαινετε να γραφετε ομως πως αν κανει αλλαγες στα 20Κ θα θελει rebuild ,θα καιει λαδια,θα πεσει μετεωριτης στη Γη κτλ...Γραφτε οτι εγω για να νιωθω καλα,αλλαζω καθε 10Κ και τελος.

BMW 116D μοντελο 2014, δηλαδη 8 ετων με 8 αλλαγες λαδιων, κοντευω τα 200.000 χλμ! 😁Το αμαξι παει μονο αντιπροσωπεια.

Προβληματα ? Μηδεν! Καιει λαδι ? Ουτε σταγονα!

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, SeriesX είπε

BMW 116D μοντελο 2014, δηλαδη 8 ετων με 8 αλλαγες λαδιων, κοντευω τα 200.000 χλμ! 😁Το αμαξι παει μονο αντιπροσωπεια.

Προβληματα ? Μηδεν! Καιει λαδι ? Ουτε σταγονα!

Ελα αστα ψεμματα,εχεις κανει τουλαχιστον 3 ανακατασκευες μεχρι τωρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ελα αστα ψεμματα,εχεις κανει τουλαχιστον 3 ανακατασκευες μεχρι τωρα.

Aσε σημερα θα παω αντιπροσωπεια Σφακιανακη καθως μου αναψε λαμπακι και ενδειξη στην οθονη οτι τελειωνει η μπαταρια στο κλειδι του αυτοκινητου  μετα απο 8 χρονια....😁

Μπαταρια για το οχημα ακομα δεν εχω αλλαξει....

 Οι αλλαγες που κανεις ειναι:

- αλλαγη λαδιων ανα 30.000 χλμ (ή 2 χρονια)

- φιλτρο αερα καθε 60.000 χλμ (ή 4 χρονια)

- φιλτρο καμπινας ανα 30.000 χλμ (ή 2 χρονια)

- φιλτρο πετρελαιου ανα 60.000 χλμ (ή 4 χρονια) 

- τακακια για αλλαγη σε ενημερωνει το οχημα καθως εχει αισθητηρες. 

Εχω αλλαξει μια φορα δισκοπλακες μπροστα και πισω. Ειμαι στο 3ο ζευγαρι τακακια μπρος πισω. Αυτα....

Γενικα ψηλο τσαμπα κατασταση.  

Επεξ/σία από SeriesX
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, SeriesX είπε

Aσε σημερα θα παω αντιπροσωπεια Σφακιανακη καθως μου αναψε λαμπακι και ενδειξη στην οθονη οτι τελειωνει η μπαταρια στο κλειδι του αυτοκινητου  μετα απο 8 χρονια....😁

Μπαταρια για το οχημα ακομα δεν εχω αλλαξει....

 Οι αλλαγες που κανεις ειναι:

- αλλαγη λαδιων ανα 30.000 χλμ (ή 2 χρονια)

- φιλτρο αερα καθε 60.000 χλμ (ή 4 χρονια)

- φιλτρο καμπινας ανα 30.000 χλμ (ή 2 χρονια)

- φιλτρο πετρελαιου ανα 60.000 χλμ (ή 4 χρονια) 

- τακακια για αλλαγη σε ενημερωνει το οχημα καθως εχει αισθητηρες. 

Εχω αλλαξει μια φορα δισκοπλακες μπροστα και πισω. Ειμαι στο 3ο ζευγαρι τακακια μπρος πισω. Αυτα....

Γενικα ψηλο τσαμπα κατασταση.  

Επιβεβαιωνω σαν κατοχος 3 διαφορετικών αυτοκινητων απο το 2008 του ιδιου ομιλου, οτι ουδεποτε ειχα προβλημα με του κινητήρες. Οι αλλαγες λαδιών γίνονταν ΠΑΝΤΑ καθε 2 χρόνια καθώς ποτέ δεν συμπληρωνα νωρίτερα τα 25,000 χλμ.

Πολυ πιο ακριβο το σερβις στη αντιπροσωπεία, αλλα καθε 2 χρονια. Οποτε ερχοταν πιο οικονομικα σε ετησια βαση, σε σχεση με το opel της γυναικας μου

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα σε καινούριο i20 το πρώτο service το οποίο και έκανα, άλλαξαν μόνο λάδια και φίλτρο.

Ο κατασκευαστής λέει για τον 1ο χρόνο ή 15.000χλμ μόνο λάδι/φίλτρο.

Αυτό για τα 2 πρώτα χρόνια. Στον 3ο ή 4ο (δεν θυμάμαι) λέει για αλλαγή φίλτρου αέρα και λάδια(λάδια κάθε χρόνο).

Μπουζί αναφέρει αλλαγή στα 75.000(!) ή κάμποσους πολλούς μήνες, δεν θυμάμαι πόσους σίγουρα μετά την εγγύηση(5 έτη).

Για στρώσιμο ανέφερε ότι για τα πρώτα 1000 ή 1500 χλμ όχι μεγάλα ζόρια με υψηλές στροφές ή ρυμούλκηση φορτίου.

 

Να προσθέσω ότι όταν τους ρώτησα για γρήγορη αλλαγή στα πρώτα λάδια μου είπαν δεν χρειάζεται. Το βιβλιαράκι επίσης δεν αναφέρει τίποτα.

Επεξ/σία από nemesiskp
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

 

Depending on the vehicle, the mileage before an oil change varies according to the driving style (frequent driving at low speed, door-to-door journeys, extensive use at idling speed, towing a trailer, etc.). The distance remaining until the next oil change can therefore decrease more quickly in some cases than the actual distance travelled.

 

 

Επεξ/σία από korakios

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...