Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαiρεται έχω ένα Clio LPG αγορασμένο καινούργιο τον Ιούλιο του '21. Αισίως έχω διανύσει 13.000 κμ και διαβάζοντας το εγχειρίδιο και τα εγγραφα που μου είχε δώσει η αντιπροσωπεία, δηλώνει ως 1ο service στις 30.000κμ. Μου φαίνεται κάπως υπερβολικό, ενώ έχω αρχίσει και ακούω λίγο πιο έντονα τη μηχανή και κάποιους μικρο-θορύβους. Σκέφτομαι να το πάω για ένα γενικό check up παρά τα όσα λέει η αντιπροσωπεία. Τι λέτε;

Επεξ/σία από JimxxZe
  • Απαντ. 166
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μπορείς να πας και να ζητήσεις μια αλλαγή λαδιών, καλό θα κάνει κακό όχι. Βέβαια πλέον δεν είναι τα 30χιλχλμ το μόνο κριτήριο. Μπορεί να υπολογίζει ώρες λειτουργίας ή και ημερολογιακό έτος. 

Μπορείς να δεις στο manual αν γράφει π.χ. 30χιλχλμ ή 2 έτος και να έχει και ένα αστερίσκο που να λέει σε περίπτωση χρήσης πόλης κάτι διαφορετικό π.χ. 1 έτος ή 20χιλχλμ.

Αν σου αρνηθούν πας σε ένα εξειδικευμένο συνεργείο και αλλάζεις λάδια και φίλτρο με αυτά που προτείνει το εργοστάσιο κατασκευής και περιμένεις να φτάσεις τα χλμ ή κάποια ένδειξη. Δεν είναι δύσκολη δουλειά και αν δεν είναι τσαπατσούλιδες δύσκολα να γίνει ζημιά (μόνο τα σπειρώματα πρέπει να προσέξουν τίποτα άλλο)...

Δημοσ.

Λάδια το πολύ κάθε 10.000 φίλε και πολύ τα έχεις αφήσει δεν υπάρχει λάδι που να κρατάει τόσα χιλιόμετρα αυτά τα λένε οι εταιρίες για να κάνουν κάνα rebuild.

Άλλαξες λάδια στα πρώτα 3000 χιλιόμετρα;

Τι μοτέρ έχει;;

  • Like 8
  • Confused 2
Δημοσ.

Κοίτα, αν ακολουθήσεις όσα λέει η αντιπροσωπεία, πιθανότατα δε θα 'χεις θέμα στα χρόνια της εγγύησης. Τώρα αν σκοπεύεις να το κρατήσεις περισσότερο, ίσως πρέπει να το συντηρείς σωστά :P

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλέον οι αλλαγές είναι βάσει ημερολογιακου έτους ή 15.000χλμ(ότι παρέλθει πρώτο) στα πλαίσια της ορθής λειτουργίας του κινητήρα και των λοιπών εξαρτημάτων, φίλτρα αέρος, λαδιού, έλεγχο καλής λειτουργίας κτλ 

Επίσης επειδή έχεις lpg χρήζει αλλαγών φίλτρων lpg τα οποία έχουν συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλαγής βάσει διανυθεντων χλμ 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fordakias7 είπε

Λάδια το πολύ κάθε 10.000 φίλε και πολύ τα έχεις αφήσει δεν υπάρχει λάδι που να κρατάει τόσα χιλιόμετρα αυτά τα λένε οι εταιρίες για να κάνουν κάνα rebuild.

Άλλαξες λάδια στα πρώτα 3000 χιλιόμετρα;

Τι μοτέρ έχει;;

Σώπα ρε, μέχρι 10.000 αυστηρά, ούτε ένα παραπάνω ; Φαντάζομαι τα πιάνεις με το δάχτυλο και καταλαβαίνεις τη κατάσταση έτσι ;

  • Like 6
Δημοσ.

Εγώ πάλι από τη στιγμή που δεν τους πιστεύουμε για τα διαστήματα της συντήρησης δεν βλέπω το λόγο να τους πιστεύουμε για τα υπόλοιπα. 

Γιατί να βάλουμε το λάδι ή τα μπουζί που μας λένε για παράδειγμα? 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fordakias7 είπε

Λάδια το πολύ κάθε 10.000 φίλε και πολύ τα έχεις αφήσει δεν υπάρχει λάδι που να κρατάει τόσα χιλιόμετρα αυτά τα λένε οι εταιρίες για να κάνουν κάνα rebuild.

Άλλαξες λάδια στα πρώτα 3000 χιλιόμετρα;

Τι μοτέρ έχει;;

Ο καθένας έχει δικαίωμα να πετάει τα χρήματα του όπου θέλει,να βάζει ότι αναλώσιμα γουστάρει.  

Σε καινούριο αμαξι, κάθε 10.000χλμ το πολύ. Οκ. Ειπώθηκε και αυτό στο insomnia. 

Προφανώς αυτοί που μελέτησαν και κατασκεύασαν το αμάξι, εβαλαν έτσι στη τύχη τι είναι το σωστό. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Δεν μπαίνω σε νούμερα αλλά όσο συχνότερα αλλάζουμε λάδια το μόνο "κακό" που κάνουμε αφορά την τσέπη μας. Από την άλλη μόνο καλό κάνουμε στην μηχανή.

Προσωπικά θα τα είχα αλλάξει τα πρώτα σε λίγες χιλιάδες πχ 2 - 3 αφού θα είχε πλυθεί το μοτέρ και θα έφευγαν τα ρινίσματα και μετά κάθε 10.000χλμ. 

Φουλ συνθετικά αλλαγή κάθε 10.000 χλμ για τον φόβο των Ιουδαίων αν και αντέχουν παραπάνω σίγουρα. 

Ημισυνθετικά κάθε 7500 χλμ. 

Όταν τσιμπάει λάδι κάθε 5000 χλμ. 

Πάντα με αλλαγή φίλτρου. 

Το παραπάνω πλάνο δεν είναι κανόνας βέβαια απλά το ακολουθώ χρόνια μετά από εμπειρίες. 

1 λεπτό πριν, jmmys είπε

Ο καθένας έχει δικαίωμα να πετάει τα χρήματα του όπου θέλει. 

Σε καινούριο αμαξι, κάθε 10.000χλμ το πολύ. Οκ. 

Προφανώς αυτοί που μελέτησαν και κατασκεύασαν το αμάξι, εβαλαν έτσι στη τύχη τι είναι το σωστό. 

Δεν διαφωνώ στην ουσία του μηνύματος σου και σαφέστατα γνωρίζουν αυτοί που το κατασκεύασαν και όχι εγώ και εσύ. Αν όμως τους ακολουθούμε τυφλά τότε θα πρέπει να ήμαστε οκ και με όσα άλλα γράφουν στο manual πχ 800ml στα 1000χλμ κατανάλωση λαδιού είναι εντός προδιαγραφών (ένα παράδειγμα αναφέρω). 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν είπα να ακολουθούμε τυφλά,αλλά σε λογικά πλαίσια. 

Στο ένα αμάξι, που είναι το παλιό και το εχω 19 χρόνια, το clk, λάδια αλλάζω πάντα στα 15.000-17.000χλμ ή ανά 2-2.5 χρόνια. Δεν εχανε ποτέ ούτε χάνει ακόμα ούτε ένα ml λάδι. Συντήρηση πάντα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. 

 

Δημοσ.

 Όσο το όχημα είναι σε εργοστασιακή εγγύηση πρέπει να ακολουθεί το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή,για να ισχύει η εγγύηση. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Χαiρεται έχω ένα Clio LPG αγορασμένο καινούργιο τον Ιούλιο του '21. Αισίως έχω διανύσει 13.000 κμ και διαβάζοντας το εγχειρίδιο και τα εγγραφα που μου είχε δώσει η αντιπροσωπεία, δηλώνει ως 1ο service στις 30.000κμ. Μου φαίνεται κάπως υπερβολικό, ενώ έχω αρχίσει και ακούω λίγο πιο έντονα τη μηχανή και κάποιους μικρο-θορύβους. Σκέφτομαι να το πάω για ένα γενικό check up παρά τα όσα λέει η αντιπροσωπεία. Τι λέτε;

Κοιτα προσωπικα σε καινουργιο μοτερ δεν θα εκανα τοσα πολλα χλμ με τα ιδια λαδια! Μπορεις να το πας σε οποιοδηποτε συνεργειο(αδεια-νομιμο) να σου αλλαξουν τα λαδια με τα ιδια ή αλλα εφάμιλλης ποιοτητας χωρις να χασεις καμια εγγυηση!

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Κοιτα προσωπικα σε καινουργιο μοτερ δεν θα εκανα τοσα πολλα χλμ με τα ιδια λαδια! Μπορεις να το πας σε οποιοδηποτε συνεργειο(αδεια-νομιμο) να σου αλλαξουν τα λαδια με τα ιδια ή αλλα εφάμιλλης ποιοτητας χωρις να χασεις καμια εγγυηση!

Έτσι ακριβώς συνεργείο με ΑΦΜ και αναλώσιμα αντίστοιχα με αυτά του κατασκευαστή και η εγγύηση παραμένει ως έχει. Δηλαδή αν πάω στις 15.000 χλμ για αλλαγή ενώ αυτοί γράφουν 30.000 χλμ και βάλω πχ Liqui moly και όχι οπελίσιο λάδι θα μου πουν αργότερα αν βγει κάτι μέσα στην εγγύηση ότι όχι την έχασες γιατί δεν έκανες σωστά το service σου; δεν ισχύουν παιδιά αυτά. Ακόμα και ανταλλακτικά μπορούμε να τους πάμε από έξω και ας στραβώσουν. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakinen είπε

Έτσι ακριβώς συνεργείο με ΑΦΜ και αναλώσιμα αντίστοιχα με αυτά του κατασκευαστή και η εγγύηση παραμένει ως έχει. Δηλαδή αν πάω στις 15.000 χλμ για αλλαγή ενώ αυτοί γράφουν 30.000 χλμ και βάλω πχ Liqui moly και όχι οπελίσιο λάδι θα μου πουν αργότερα αν βγει κάτι μέσα στην εγγύηση ότι όχι την έχασες γιατί δεν έκανες σωστά το service σου; δεν ισχύουν παιδιά αυτά. Ακόμα και ανταλλακτικά μπορούμε να τους πάμε από έξω και ας στραβώσουν

Ετσι εκανα και γω! Τους πηγα τα λαδια γιατι χρεωναν 21ε/λ και εγω τα πηρα με 10ε/λ!  Μου λενε χανεις ομως την προσφορα.. Τα εβαλα κατω ακομα και τσι γλυτωσα 20ευρω!

  • Like 5
Δημοσ.

Τα προτεινόμενα διαστήματα από τους κατασκευαστές είναι για συνθήκες σε ανοιχτό δρόμο , και όχι για το μποτιλιάρισμα της πόλης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...