Προς το περιεχόμενο

Η Audi φρόντισε να υπενθυμίζει στους ιδιοκτήτες των οχημάτων της ότι δεν αγόρασαν τον… τριζωνικό κλιματισμό


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, dasimo είπε

Πρέπει να σας πάω μια βόλτα με το Mercedes μου να δείτε ποσά δεν έχω αγοράσει, αλλά και για ποτέ προσφέρεται να σου τα πουλήσει ovet the air!

ετσι ακριβως, το ειδα σε αυτοκινητο φιλου και με επιασαν τα γελια

14 λεπτά πριν, cabdik είπε

βασικα εγω δεν καταλαβα ενα πραγμα, τελικα.  δεν με ενδιαφερει ποσως τι μηνυμα βγαζει στην οθονη...!  εμενα αλλο με εβαλε σε σκεψεις και δεν εχει καν αναφερθει..!   

 

αγορασε ο πελατης ενα προιον (αυτοκινητο) με καποια αξεσουαρ που ηθελε και μπορουσε οικονομικα. και πατωντας αυτο το κουμπι, και διαβαζοντας το μηνυμα, εμενα η απορια μου ειναι αν τελικα, ο συγκεκριμενος εξοπλισμος, προυπαρχει στο προιον και δεν ειναι ενεργοποιημενος μεχρι να πληρωθει, ή απλα βγαινει η ενδειξη χωρις να υπαρχει ο εξοπλισμος? 

γιατι αν προυπαρχει ο εξολισμος στο αυτοκινητο και ζηταει απλα μια πληρωμη Χ για να τον ενεργοποιησει, αυτοματα εμενα το μυαλο μου παει στην επομενη απορια. πως η εταιρεια εβαλε εξοπλισμο, χωρις να ειναι στην παραγγελια...???  κι αν δεν ενεργοποιηθει ποτε, αυτο καποια στιγμη δεν θα προκαλεσει καποια βλαβη λογω αχρηστιας....???? 

ΕΙναι μόδα πλεον... το hardware μπαινει ουτως ή αλλιως και στη πορεια μπορεις να πληρώσεις και να ενεργοποιησεις functions on demands OTA για 1 εβδομαδα έως μόνιμα με το αναλογο κόστος... 

 

γενικα δε το βρισκω απαραίτητα κακό, οι ίδιες οι αντιπροσωπείες (πχ Merc) σου λενε μη το βαλεις στη παραγγελια αυτο κ σου ανεβασει τους δασμους το ενεργοποιεις μόλις το παραλάβεις ή όποτε θελεις μεσω της εφαρμογής...

 

για τον τύπο του video δε ξερω γιατι παρεξηγηθηκε, ότι πληρωσες πηρες (για την ακρίβεια πηρες ενα παραπανω κουμπι και προοπτικές για το μέλλον)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, paylidis είπε

...για τον τύπο του video δε ξερω γιατι παρεξηγηθηκε, ότι πληρωσες πηρες (για την ακρίβεια πηρες ενα παραπανω κουμπι και προοπτικές για το μέλλον)

Δεν είναι έτσι... Διότι αν hardware + υπηρεσία κοστίζουν 500+500 ευρώ (η υπηρεσία για πχ. 10 χρόνια που θα το κρατήσεις), τα 500 του hardware σου τα έχει χρεώσει και τα έχεις ήδη πληρώσει με την αγορά του αυτοκινήτου. -  Καλύτερα να μην πλήρωνες αυτά τα 500 και αν κάποτε ήθελες την υπηρεσία αυτή, να πλήρωνες 1000 μαζεμένα ( γιατί πολύ απλά μπορεί να μην την θελήσεις ποτέ)... Εδώ δεν μιλάμε για μια επιβάρυνση 5 ευρώ όπως πχ. στις υπηρεσίες τηλεπικοινωνίας όπου λες "ας υπάρχει"... Είναι τριψήφια νούμερα για το κάθε επιπλέον hardware...

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Eloy είπε

Δεν είναι έτσι... Διότι αν hardware + υπηρεσία κοστίζουν 500+500 ευρώ (η υπηρεσία για πχ. 10 χρόνια που θα το κρατήσεις), τα 500 του hardware σου τα έχει χρεώσει και τα έχεις ήδη πληρώσει με την αγορά του αυτοκινήτου. -  Καλύτερα να μην πλήρωνες αυτά τα 500 και αν κάποτε ήθελες την υπηρεσία αυτή, να πλήρωνες 1000 μαζεμένα ( γιατί πολύ απλά μπορεί να μην την θελήσεις ποτέ)...

Τους ειναι πολυ πιο ευκολο κ οικονομικό να βγαλουν 100000 κομματια hardware με το εξτρα κουμπι παρα να βγαλουν μονο 10000 με το κουμπι. Απο εκει κ περα το τι εχουν χρεωσει εξτρα στην τιμη αγοράς του αυτοκινητου ποτε δε θα το μαθουμε. Όπως και ποτε δε θα μαθουμε ποσο ακριβως κοστιζει εν τελει η κατασκευη ενος αυτοκινήτου και τι περιθωρια κερδους υπάρχουν.

 

Για εμενα παντως μονο θετικο ειναι το να υπάρχει το Hardware καθως παντοτε αργα ή γρηγορα θα υπάρχουν εμμεσες λυσεις ενεργοποιησης του (βλ. Obdeleven για τα VAG)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τους ειναι πολυ πιο ευκολο κ οικονομικό να βγαλουν 100000 κομματια hardware με το εξτρα κουμπι παρα να βγαλουν μονο 10000 με το κουμπι.

Αυτούς προφανώς τους βολεύει - δεν χρειάζονται καν να χωρίσουν την γραμμή παραγωγής σε επιμέρους γραμμές ανάλογα με το τι περιλαμβάνεται στο αυτοκίνητο... Αλλά αυτή την διευκόλυνσή τους την πληρώνει νταβατζιλίδικα ο αγοραστής... Αν δίνουν το εξτρα hardware δωρεάν και ελπίζουν να σου τα πάρουν όταν ενεργοποιήσεις την λειτουργία, πάω πάσο... Αλλά κατα 99% είναι καταχωρημένο έξοδο μέσα στην λίστα των εξαρτημάτων του αυτοκινήτου που καθορίζουν την τελική τιμή του.

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλα   πραγματα  σε   "σπρωχνουν"   να  αγορασεις  και  να  χωσεις   λεφτα   ακομα

και  σε  τυχον   αχρηστα   πραγματα. Ενα  απ  αυτα   ειναι   και  το   κουμπι.

Ειναι   και  φτηνιαρηδες   καθοτι   το   hardware   πιθανον   να   στοιχιζει   κινεζικες

πενταροδεκαρες   και   το  χωνουν   για  να   γλυτωνουν   την  μετεπειτα   φασαρια.

Οπως   εκαναν  δηλ  και  πριν   35-40   χρονια  οταν   σου  ελεγαν  οτι   υπαρχει   

προεγκατασταση   για  τα  στερεοφωνικα   και   αν  εβλεπες  τα  καλωδια  που

εβαζαν   σ  επιαναν  τα  γελια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κατάλαβα καλά είναι το κουμπί συγχρονισμού των ζωνών μέσα την καμπίνα,   να φέρνει όλες τις ζώνες ίδιες με τη ζώνη του οδηγού. Το λεγόμενο dual σε άλλα μοντέλα. Έχει γραφικά ή φυσικά πλήκτρα για κάθε ζώνη που τις ρθυμίζεις. Το hardware υπάρχει και ελέγχει τον κλιματισμό (δεν κοστίζει κάτι). Ίσως με τις ζώνες όταν είναι μόνος ο οδηγός να ανάβει μόνο για αυτόν και να κάνει οικονομία, ενώ αν έχει επιβάτες τότε να το ενεργοποιούν.

Απορώ που αυτή την λειτουργία την χρεώνουν, πιό λογικό θα ήταν να χρεώνουν τις ζώνες...

 

Υ.Γ. Πάντα θεωρούσαν ότι οι χώνες είναι άχρηστες και το έξτρα που έχει το δικό μου και ρυθμίζεις διαφορετικά δεν κάνει και τρομερή δουλειά (οδηγού συνοδηγού ρυθμίζεις, οι πίσω δεν έχω ιδέα...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμήθηκα τώρα, πριν κάποιες δεκαετίες, στους 4τροχούς σε άρθρο, μάλλον του Κώστα Καβαθά, για τις νέες τεχνολογίες στα αυτοκίνητα,

το πως θα είναι τα έξυπνα αυτοκίνητα του μέλλοντος και η αλληλεπίδραση των οχημάτων με τους ιδιοκτήτες.

Έγραφε, με χιούμορ φυσικά

''Αυτοκίνητο σκότωσε τον ιδιοκτήτη του γιατί άργησε να του αλλάξει λάδια΄΄

''Ιδιοκτήτης έκαψε το αυτοκίνητό του γιατί του έβρισε την μάνα'' 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μήνυμα που βγάζει αν και είναι άκομψο είναι θέμα χρόνου και μάρκετινγκ να αλλάξει. Είναι σύνηθες οι βόρειες χώρες να είναι λιγότερο διπλωματικές όταν θέλουν να σου πουν κάτι. Δεν συμφωνώ με τον τρόπο τους απλά τον διαπιστώνω.

Αντίστοιχες τακτικές έχουμε δει εδώ και πολλά χρόνια στους υπολογιστές με κλειδωμένους πυρήνες ή χρονισμούς σε CPU/GPU. Αυτό γίνεται γιατί είναι πολύ πιο φτηνό να παράγεις και να συντηρείς έναν κωδικό προϊόντος (πχ R&D,Design,Production, Replacement Parts) όταν έχεις μαζική παραγωγή ή ακόμα και αν το αγοράζεις να έχεις καλύτερες τιμές και αποθέματα.

Ο τελικός καταναλωτής είναι θεωρητικά κερδισμένος αν αγοράσει μετά από λίγα χρόνια την λειτουργικότητα σε χαμηλότερη τιμή και χωρίς να επισκεφτεί το service.  

Το ηθικό ζήτημα είναι αν θα έπρεπε να το δίνει σε όλους ή να κάνει κλειδώματα. Είναι δύσκολο να απαντηθεί αφού δεν γνωρίζουμε αν από πριν έχει υπολογιστεί στην τιμή χονδρικής ή εν λόγω "λειτουργία". Επίσης είναι λογικό κάποιος να πει αφού του κοστίζει λιγότερο η μαζική παραγωγή γιατί δεν το βάζει standard παντού παρά κοιτάει να βγάλει εξτρά κέρδος.

Προσωπικά δεν γνωρίζω απλά κατέθεσα αυτά που αντιλαμβάνομαι χωρίς να είμαι κάποια αυθεντία στον χώρο της παραγωγής,

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dimitris_1981 είπε

Το μήνυμα που βγάζει αν και είναι άκομψο είναι θέμα χρόνου και μάρκετινγκ να αλλάξει. Είναι σύνηθες οι βόρειες χώρες να είναι λιγότερο διπλωματικές όταν θέλουν να σου πουν κάτι. Δεν συμφωνώ με τον τρόπο τους απλά τον διαπιστώνω....

Ακόμα δεν έχεις δει τίποτα... Κάτσε και θα δεις οτι κάποια στιγμή θα αρχίσουν να τα δίνουν με πλήρως ξεκλείδωτη - αλλά δοκιμαστική χρήση για 2-3 μήνες - για να σε γλυκάνουν... Μετά θα σου βγάζει "free trial expired"...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμένα το πρόβλημα είναι ότι μια Ευρωπαϊκή εταιρεία προσφέρει ένα χαρακτηριστηκό αρκετά σημαντικό φαντάζομαι ως στανταρτ στην Αμερική ενώ στην ίδια την Ευρώπη πρέπει να πληρώσεις αδρά για να το αποκτήσεις. Αυτό είναι τουλάχιστον αστείο. Τώρα το ότι νοιώθει ο άλλος προσβεβλημένος γιατι του βγάζει ενημέρωση-ειδοποίηση ότι δεν έχει πληρώσει το συγκεκριμένο ενώ ξέρει ήδη ότι δεν το έχει αγοράσει τι να πω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, odys03 είπε

Δεν έδειξε όμως ότι το Audi μπορεί να το κάνει overclocked, και να έχει περισσότερους ίππους..... 

Φιλε μη μπερδευεσαι, περισσοτερα αλογα παιρνεις μονο με αυτοκολλητο apple 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...