Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο φόρουμ! Δεν ξέρω τι να κάνω πια με έχει αρρωστήσει αυτή η κατάσταση. Στις 4/3/2022 μου ήρθε μια παραγγελία που είχα κάνει από μια σελίδα στο ίνσταγκραμ Stock_shop.gr για ένα ζευγάρι παπούτσια. Αυτά που μου ήρθαν δεν είχαν καμία σχέση με αυτά στην φωτογραφία που είχα ζητήσει να μου δείξουν, πολύ κακής ποιότητας που δεν τα έχουν για παραγγελία στη σελίδα τους. Μου λένε έγινε λάθος η παραγγελία θα σας έρθει το σωστό δέμα σε λίγες ημέρες. 2 εβδομάδες αργότερα και χωρίς να έχει έρθει τίποτα ζητάω επιστροφή χρημάτων και όπως καταλαβαίνεται ακόμα περιμένω. Πλέον ούτε τηλέφωνα απαντάνε. Πριν από 2 εβδομάδες έκανα καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή αλλά ακόμα δεν έχουν απαντήσει, τι απατεώνες που κυκλοφορούν. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Kitty-likesto-scratch είπε

ίνσταγκραμ

Σταμάτησα να διαβαζω εκει που λεει το παραπανω.

Κριμα τοσα θεματα εδω μεσα και ατελείωτες συζητησεις και να την πατάτε έτσι, αυτο το σιτε που αναφέρεις δεν υπαρχει καν σαν παρουσία στο ίντερνετ

 

https://www.scamadviser.com/check-website/stock_shop.gr

 

Δημοσ.

Αυτό εδώ είναι? Μπήκα στους χάρτες στη διεύθυνση που αναγράφει και είδα ένα υπερπολυτελές κατάστημα 😅

18 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

αυτο το σιτε που αναφέρεις δεν υπαρχει καν σαν παρουσία στο ίντερνετ

Νομίζω ότι έχει τον ίδιο προμηθευτή με Santa Barbara

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Kitty-likesto-scratch είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ! Δεν ξέρω τι να κάνω πια με έχει αρρωστήσει αυτή η κατάσταση. Στις 4/3/2022 μου ήρθε μια παραγγελία που είχα κάνει από μια σελίδα στο ίνσταγκραμ Stock_shop.gr για ένα ζευγάρι παπούτσια. Αυτά που μου ήρθαν δεν είχαν καμία σχέση με αυτά στην φωτογραφία που είχα ζητήσει να μου δείξουν, πολύ κακής ποιότητας που δεν τα έχουν για παραγγελία στη σελίδα τους. Μου λένε έγινε λάθος η παραγγελία θα σας έρθει το σωστό δέμα σε λίγες ημέρες. 2 εβδομάδες αργότερα και χωρίς να έχει έρθει τίποτα ζητάω επιστροφή χρημάτων και όπως καταλαβαίνεται ακόμα περιμένω. Πλέον ούτε τηλέφωνα απαντάνε. Πριν από 2 εβδομάδες έκανα καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή αλλά ακόμα δεν έχουν απαντήσει, τι απατεώνες που κυκλοφορούν. 

Περαστικά :)

Τόσα επίσημα καταστήματα υπάρχουν, απορώ γιατί ψωνίζουν ορισμένοι μέσα από τα Social Media...

Επεξ/σία από kormos
Δημοσ.

Εμένα περισσότερο με σοκάρει το γεγονός ότι παρέλαβες παπούτσια, έστω κι αν είναι διαφορετικά από αυτά που παρήγγειλες.

Συνήθως είναι scam και απλά σου τρώνε λεφτά. Κι ευχαριστώ να λες που δεν κυκλοφορείς ξυπόλητη. :lol:

Δημοσ.
8 hours ago, Kitty-likesto-scratch said:

Καλησπέρα στο φόρουμ! Δεν ξέρω τι να κάνω πια με έχει αρρωστήσει αυτή η κατάσταση. Στις 4/3/2022 μου ήρθε μια παραγγελία που είχα κάνει από μια σελίδα στο ίνσταγκραμ Stock_shop.gr για ένα ζευγάρι παπούτσια. Αυτά που μου ήρθαν δεν είχαν καμία σχέση με αυτά στην φωτογραφία που είχα ζητήσει να μου δείξουν, πολύ κακής ποιότητας που δεν τα έχουν για παραγγελία στη σελίδα τους. Μου λένε έγινε λάθος η παραγγελία θα σας έρθει το σωστό δέμα σε λίγες ημέρες. 2 εβδομάδες αργότερα και χωρίς να έχει έρθει τίποτα ζητάω επιστροφή χρημάτων και όπως καταλαβαίνεται ακόμα περιμένω. Πλέον ούτε τηλέφωνα απαντάνε. Πριν από 2 εβδομάδες έκανα καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή αλλά ακόμα δεν έχουν απαντήσει, τι απατεώνες που κυκλοφορούν. 

τετοιο καταστημα δεν βρισκω παντως. δεν ανοιγει καποιο site. αλλα οπως το λες επεσες σε μαγαζι που σημερα υπαρχει αυριο οχι.κακη επιλογη fb και insta για να αγοραζεις

Δημοσ.

Γενικά η προστασία του καταναλωτή απαντάει μέσα στον μήνα; Ή απαντάει βασικά σε μερικές από τις καταγγελίες; 

Δημοσ.

Δυστυχώς, η αντικαταβολή είναι η νέα απάτη που κυκλοφορεί. Το λέω και το ξαναλέω μέχρι έστω και ένας να επωφεληθεί, διαδικτυακές αγορές μόνο με χρήση κάρτας. Σε περίπτωση απάτης κάνεις μια αμφισβήτηση συναλλαγής και είσαι καλυμμένος, καλυμμένη.

Τώρα δυστυχώς θα πρέπει να απευθυνθείς σε άλλους φορείς για να βρεις το δίκαιο σου.

Δημοσ.

Στο σενάριο της αμφισβήτησής συναλλαγής, τι λόγο αμφισβήτησης βάζω; 

Δημοσ.
2 hours ago, Kitty-likesto-scratch said:

Στο σενάριο της αμφισβήτησής συναλλαγής, τι λόγο αμφισβήτησης βάζω; 

Ότι δεν παρέλαβες αυτό που αγόρασες. 

Δημοσ.
Στις 4/4/2022 στις 1:06 ΜΜ, Kitty-likesto-scratch είπε

Πριν από 2 εβδομάδες έκανα καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή αλλά ακόμα δεν έχουν απαντήσει

 

Στις 6/4/2022 στις 2:39 ΜΜ, Kitty-likesto-scratch είπε

Γενικά η προστασία του καταναλωτή απαντάει μέσα στον μήνα;

Είναι κανονική επιχείρηση ή ιδιώτης? Σου έστειλε απόδειξη?

3 ώρες πριν, Kitty-likesto-scratch είπε

Στο σενάριο της αμφισβήτησής συναλλαγής, τι λόγο αμφισβήτησης βάζω; 

Πως πλήρωσες? 

Δημοσ.
Στις 7/4/2022 στις 5:16 ΜΜ, Nabuko είπε

 

Είναι κανονική επιχείρηση ή ιδιώτης? Σου έστειλε απόδειξη?

Πως πλήρωσες? 

Ιδιώτης χωρίς απόδειξη, πλήρωσα με κάρτα και χάρη στον αγαπητό @Hapatingo έκανα και αμφισβήτηση συναλλαγής! 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
On 08/04/2022 at 18:41, Kitty-likesto-scratch said:

Ιδιώτης χωρίς απόδειξη, πλήρωσα με κάρτα και χάρη στον αγαπητό @Hapatingo έκανα και αμφισβήτηση συναλλαγής! 

εβγαλες ακρη?επισης δεν γινεται να ειναι ιδιωτης και να πληρωσες με καρτα.για να δεχεται καρτες πρεπει να ειναι εταιρεια ασχετα που η εταιρεια ειναι σε ονομα καποιου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...