Προς το περιεχόμενο

Απάτες με τραπεζικούς λογαριασμούς και ebanking. Tι να κάνετε αν σας συμβεί, πώς να προφυλαχτείτε


marinna

Προτεινόμενες αναρτήσεις

37 λεπτά πριν, navigator0 είπε

Αυτό να υποθέσω ότι είναι κανονικό? 😛 

Το νου σας! Έχουν ξεφύγει! 

IMG_20240501_101336.jpg

Δεν το λες και έχουν ξεφύγει, πλέον κάτι τέτοια είναι άλλη μία τρίτη απόγευμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς η αδερφή μου πάνω στον ενθουσιασμό της έβαλε τα στοιχεία της χρεωστικής κάρτας της σε μία φόρμα απάτης από ένα διαφημιστικό post στο FB: https://rainfriday.com/best-games-amazon-alexa-google-home?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR326qpodRBepgxfNBHdDVVSfC52AWnQqn-MqAJSnJRCmj_WXPOsOHDDIv8_aem_tMy9pER0VnsdUN6Gp5ddXA

Κλειδώσαμε αμέσως την κάρτα μέσω του e-banking. Να επικοινωνήσουμε με την τράπεζα ώστε να την ακυρώσουμε και να ζητήσουμε έκδοση νέας;

(Σε περίπτωση που παίζει ρόλο, όταν έβαλε τα στοιχεία της κάρτας και πάτησε το κουμπί ολοκλήρωσης της έβγαζε μήνυμα λάθους ότι η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε.)

Επεξ/σία από Kosmas70
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Kosmas70 είπε

Δυστυχώς η αδερφή μου πάνω στον ενθουσιασμό της έβαλε τα στοιχεία της χρεωστικής κάρτας της σε μία φόρμα απάτης στην οποία οδηγήθηκε από ένα διαφημιστικό post στο FB, συγκεκριμένα αυτή: https://rainfriday.com/best-games-amazon-alexa-google-home?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR326qpodRBepgxfNBHdDVVSfC52AWnQqn-MqAJSnJRCmj_WXPOsOHDDIv8_aem_tMy9pER0VnsdUN6Gp5ddXA

Κλειδώσαμε αμέσως την κάρτα μέσω του e-banking. Τώρα να επικοινωνήσουμε με την τράπεζα για να την ακυρώσουμε και να ζητήσουμε έκδοση νέας;

(Σε περίπτωση που παίζει ρόλο, όταν έβαλε τα στοιχεία της κάρτας και πάτησε το κουμπί ολοκλήρωσης της έβγαζε μήνυμα λάθους ότι η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε.)

κυτταξε δεν νομιζω να επαθες τιποτε

αλλα για εξι ευρω η 3 ευ. νομιζω μεσω ebanking επανεκδοσης της καρτας

δεν θα το διακινδυνευα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μήνυμα λάθους δεν παίζει κανένα ρόλο

Αν ήταν phishing σελίδα θα υπάρξει προσπάθεια χρέωσης αργότερα, πιθανώς σε έμπορο που δεν εφαρμόζει 2fa (3dsecure).

Επανεκδοση κάρτας με νέο αριθμό.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Kosmas70 είπε

Σε περίπτωση που παίζει ρόλο, όταν έβαλε τα στοιχεία της κάρτας και πάτησε το κουμπί ολοκλήρωσης της έβγαζε μήνυμα λάθους ότι η διαδικασία δεν ολοκληρώθηκε

Μπορεί να τους έχουν πάρει είδηση και να μην περνάνε οι συναλλαγές.

Αν βάλατε όλα τα στοιχεία της κάρτας και το 3ψηφιο CVV2 είναι σαν να έχουν την κάρτα διαθέσιμη για ηλεκτρονικές συναλλαγές. Σε περίπτωση που απαιτείται επιβεβαίωση από την τράπεζα πχ push notification και εισαγωγή pin δεν υπάρχει φόβος, εφόσον γίνεται υπεύθυνη χρήση.

Τουλάχιστον να σας γίνει μάθημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Πως διαγράφω έναν αποθηκευμένο κωδικό πρόσβασης σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό στον Chrome? Μου τον αποθήκευσε ενώ το απέρριψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Mhdenistis είπε

Πως διαγράφω έναν αποθηκευμένο κωδικό πρόσβασης σε κάποιον τραπεζικό λογαριασμό στον Chrome? Μου τον αποθήκευσε ενώ το απέρριψα.

Πρέπει να μπεις στη διαχείριση κωδικών και να το διαγράψεις από εκεί.

Μπορείς επίσης να διαγράψεις  μόνο το username ή το password ή να βάλεις άσχετα, μόνο και μόνο για να είσαι σίγουρος ότι μπαίνεις στη σωστή σελίδα κάθε φορά (δηλαδή αν μπαίνεις όντως στο σάιτ της τράπεζας θα εμφανίζονται αυτοί οι κωδικοί και εσύ θα τους αλλάζεις ή θα τους συμπληρώνεις). Έτσι δεν θα βάλεις κατά λάθος τους κωδικούς σου σε phishing σελίδα 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, marinna είπε

Πρέπει να μπεις στη διαχείριση κωδικών και να το διαγράψεις από εκεί.

Μπορείς επίσης να διαγράψεις  μόνο το username ή το password ή να βάλεις άσχετα, μόνο και μόνο για να είσαι σίγουρος ότι μπαίνεις στη σωστή σελίδα κάθε φορά (δηλαδή αν μπαίνεις όντως στο σάιτ της τράπεζας θα εμφανίζονται αυτοί οι κωδικοί και εσύ θα τους αλλάζεις ή θα τους συμπληρώνεις). Έτσι δεν θα βάλεις κατά λάθος τους κωδικούς σου σε phishing σελίδα 

Μπήκα αλλά δεν μπόρεσα να το διαγράψω από εκεί, όταν ξαναπάω θα σου γράψω αναλυτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα μια συναλλαγη μεσω του app της εθνικης αλλα οταν πηγα να κανω αποστολη αποδειξης μου εβγαλε μυνημα 'Συνεβη ενα αναπαντεχο λαθος'.

Πηγα να μπω μεσω του browser και δεν φορτωνει η σελιδα τους, απο chrome. Εχει κανεις αλλος θεμα;

Χτες παλι ειχε θεματα και δεν ανοιγε η εφαρμογη στο κινητο, πηρα τηλεφωνο και μου ειπανε, πως εχουν προβλημα αυτοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Liverpool89 είπε

Εκανα μια συναλλαγη μεσω του app της εθνικης αλλα οταν πηγα να κανω αποστολη αποδειξης μου εβγαλε μυνημα 'Συνεβη ενα αναπαντεχο λαθος'.

Πηγα να μπω μεσω του browser και δεν φορτωνει η σελιδα τους, απο chrome. Εχει κανεις αλλος θεμα;

Χτες παλι ειχε θεματα και δεν ανοιγε η εφαρμογη στο κινητο, πηρα τηλεφωνο και μου ειπανε, πως εχουν προβλημα αυτοι.

Και μένα χτες τα ίδια έκανε. Μην αγχώνεσαι. Τίποτα brute force τους έχουν ταράξει και πέφτουν οι σερβερς!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

προσφατα μου χακαραν την εθνικη χρεωστικη μεσω acs phishing.αφου μου καταργησαν την καρτα περιμενα να γινουν εκκαθαριση και καλεσα για να αναφερω αμσβητηση συναλλαγων.παραθετω παρακατω το ξεφτυλισμενο e-mail απαντησης τους.με ξεπεταξαν μολις σε 24 ωρες.μπορω να κανω κατι περισσοτερο? 

Αξιότιμε κε

Σε συνέχεια των με αρ. --- και----- αιτημάτων αμφισβήτησης συναλλαγών, που έχετε γνωστοποιήσει στην Τράπεζα την 31/07/2024, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, η Εθνική Τράπεζα, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες, που προσφέρει η τεχνολογία, παρέχει τη δυνατότητα διενέργειας ανέπαφων συναλλαγών σε POS μέσω κινητού τηλεφώνου.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα παρέχει ευκολία, ταχύτητα, αλλά, και ασφάλεια στον κάτοχο της κάρτας και του κινητού τηλεφώνου, αφού η ολοκλήρωση της συναλλαγής είναι αδύνατη, χωρίς την εισαγωγή δαχτυλικού αποτυπώματος (TouchID) ή του 4ψήφιου κωδικού NFC, που ο κάτοχος έχει ορίσει κατά την εισαγωγή της κάρτας του στην υπηρεσία.
Στο πλαίσιο αυτό και συγκεκριμένα για τις συναλλαγές, που πραγματοποιήθηκαν την 27/07/2024, τις οποίες αμφισβητείτε, η επιχείρηση SumUp *MadameLove έχει στην κατοχή της όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωσή τους.
Επιπλέον, οι συναλλαγές έχουν διενεργηθεί με πιστοποίηση κατόχου, σύμφωνα με τα ως άνω περιγραφόμενα, και, ως εκ τούτου, δε δύναται να διεκδικηθούν, με βάση τους κανονισμούς των Διεθνών Οργανισμών.
Κατόπιν των ανωτέρω, δυστυχώς, δεν είναι δυνατή η ικανοποίηση των αιτημάτων σας και η απαλλαγή σας από τα ποσά που αντιστοιχούν στις εν λόγω συναλλαγές.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία και παραμένουμε στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση.

 

 

 

Σε συνέχεια των με αρ. ------------------------------- αιτημάτων αμφισβήτησης συναλλαγών, που έχετε γνωστοποιήσει στην Τράπεζα την 31/07/2024, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, για τις αγορές στο διαδίκτυο με τη χρήση καρτών σε πιστοποιημένα ηλεκτρονικά καταστήματα, τηρούνται υποχρεωτικά οι προδιαγραφές της υπηρεσίας ισχυρής ταυτοποίησης του κατόχου, με στόχο τη διενέργεια ασφαλών συναλλαγών, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου.
Η Εθνική Τράπεζα, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες, που προσφέρει η τεχνολογία παρέχει, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα στους κατόχους συσκευών, οι οποίες υποστηρίζουν τις εφαρμογές Google Pay και Apple Pay, να εντάξουν τις κάρτες τους, εκδόσεως Εθνικής, στο σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών της Apple και της Google, για τη διενέργεια ανέπαφων συναλλαγών, με χρήση κινητού τηλεφώνου, μέσω λειτουργίας NFC και συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα παρέχει ευκολία, ταχύτητα, αλλά, και ασφάλεια στον κάτοχο της κάρτας, αφού η ολοκλήρωση της συναλλαγής είναι αδύνατη, χωρίς ισχυρή ταυτοποίηση με έναν από τους τρόπους, που υποστηρίζει η εκάστοτε συσκευή (δακτυλικό αποτύπωμα, 4ψήφιος κωδικός NFC ή αναγνώριση προσώπου), που ο κάτοχος έχει ορίσει κατά την εισαγωγή της κάρτας του στην υπηρεσία.
Στο πλαίσιο αυτό και συγκεκριμένα για τις συναλλαγές, που πραγματοποιήθηκαν την 27/07/2024 και την 28/07/2024 στα ηλεκτρονικά καταστήματα Busbud και efood αντίστοιχα, τις οποίες αμφισβητείτε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, αυτές πραγματοποιήθηκαν με χρήση της ανωτέρω υπηρεσίας και πιστοποιήθηκαν, σύμφωνα με τα ως άνω περιγραφόμενα, και, ως εκ τούτου, δε δύναται να διεκδικηθούν, με βάση τους κανονισμούς των Διεθνών Οργανισμών.

 
Επεξ/σία από alexisnik19911
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Επιπλέον, οι συναλλαγές έχουν διενεργηθεί με πιστοποίηση κατόχου,

Αυτό πάνω κάτω σημαίνει αν καταλαβαίνω καλά ότι σου ήρθαν ειδοποιήσεις στο κινητό για επιβεβαίωσης συναλλαγής και εσύ έδωσες την έγκριση σου. Σωστά;

Μόλις με κάλεσε ένα ένας αυτόματος τηλεφωνητής απ' το νούμερο +30 6908295813 προσφωνώντας μου στα Αγγλικά ότι έγινε μια συναλλαγή 600€ απ' τον paypal μου. Φυσικά κατάλαβα εξ' αρχής ότι πρόκειται περί scam αλλά μ' αρέσει να παίζει με την φωτιά.

Στην απέναντι γραμμή αν κατάλαβα καλά απ' την προφορά ήρθε ένας Ινδός. Αφού μου είπε ότι προσπαθούν να αγοράσουν bitcoints απ' τον λογαριασμό μου και άλλα τέτοια, μου ζήτησε να κατεβάσω το anydesk στο κινητό μου και να του δώσω πρόσβαση για προστατέψει τον λογαριασμό μου. Είπα να σταματήσω μέχρι εκεί και του το έκλεισα. Νομίζω όλοι ξέρουμε πάνω κάτω την συνέχεια. xD

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αυτό πάνω κάτω σημαίνει αν καταλαβαίνω καλά ότι σου ήρθαν ειδοποιήσεις στο κινητό για επιβεβαίωσης συναλλαγής και εσύ έδωσες την έγκριση σου. Σωστά;

Μόλις με κάλεσε ένα ένας αυτόματος τηλεφωνητής απ' το νούμερο +30 6908295813 προσφωνώντας μου στα Αγγλικά ότι έγινε μια συναλλαγή 600€ απ' τον paypal μου. Φυσικά κατάλαβα εξ' αρχής ότι πρόκειται περί scam αλλά μ' αρέσει να παίζει με την φωτιά.

Στην απέναντι γραμμή αν κατάλαβα καλά απ' την προφορά ήρθε ένας Ινδός. Αφού μου είπε ότι προσπαθούν να αγοράσουν bitcoints απ' τον λογαριασμό μου και άλλα τέτοια, μου ζήτησε να κατεβάσω το anydesk στο κινητό μου και να του δώσω πρόσβαση για προστατέψει τον λογαριασμό μου. Είπα να σταματήσω μέχρι εκεί και του το έκλεισα. Νομίζω όλοι ξέρουμε πάνω κάτω την συνέχεια. xD

Εγώ πάντως τον πιστεύω 🤣🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...