Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 ώρες πριν, rus είπε

Κανονικα ο ανιδεος γεροντας πρεπει απο μονος του να το αντιληφθει. Δεν πρεπει να εχει web banking αν ειναι διατεθειμενος να δωσει τα προσωπικα του στοιχεια στον πρωτο τυχοντα.

Πάντως το ebanking π.χ. στη Πειραιώς είναι πια υποχρεωτικό (έτυχε να δω περίπτωση).

Άρα όλοι αναγκαστικά (καλώς ή κακώς) θα έχουμε ebanking  τελικά.

Τώρα, υπάρχουν ανίδεοι με αυτογνωσία και ζητούν από συγγενικό πρόσωπο να γίνει η διαχείρηση οπότε όλα καλά. Αλλά υπάρχουν και αυτοί που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν. Καλώς ή κακώς την ανθρώπινη φύση δύσκολα θα την αλλάξεις. Γι'αυτό εξάλλου σχεδιάστηκαν και τα πρότυπα που αναφέρω πιο πάνω - για να παρακάμψουν τον ανθρώπινο παράγοντα του λάθους.

 

13 ώρες πριν, rus είπε
Στις 22/1/2023 στις 11:36 ΠΜ, Engimek είπε

Η μανα μου αν τα διαβασει αυτα θα τα περασει για κινεζικα. Εξαλλου δε ξερει ουτε αγγλικα

Ο τελικός χρήστης π.χ. η μάνα σου θα εχει ένα στικάκι usb με αναγνώστη αποτυπώματος, θα το βάζει στο pc της σαν να βάζει το κλειδί στην πόρτα και θα μπαινει στο λογαριασμό της.

Λέμε και 1-2 πράγματα παραπάνω εδω μιας και είναι τεχνολογικό φόρουμ.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, dkmaster είπε

Εξαιρετικό δεδομένο το ότι υπάρχουν "ηλίθιοι". Σου πήρε ώρα να το βρεις;

Το ποιος προσφέρει και τι ας το κρίνουν οι συμφορουμίτες στο υπάρχον θέμα. Πάντως δεν κουνάω μόνο το δάκτυλο.

Αν κάποιος είναι ανίδεος δεν είναι ικανός να αντιληφθεί από μόνος του. Τον υποχρεώνουν/θα τον υποχρεώσουν να έχει web banking. Ο γκισές δεν πρέπει να καταργηθεί για αναλήψεις μεγάλου ποσού καθώς μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά (λέξεις-φράσεις ασφαλείας π.χ.).

Και εσύ ως καλός γιος αντί να της μάθεις τι είναι αυτά θα την πεις θύμα, ανίδεη γερόντισσα (δικές σου εκφράσεις) και θα της κουνήσεις μόνο το δάκτυλο. Τέτοια προσφορά ούτε στην Black Friday.

Κατι που ειναι δεδομενο δε χρειαζεται βρεις, το γνωριζεις ηδη.

Αφου λοιπον κρινουν οι συμφορουμιτες, κι εσυ δεν κουνας το δαχτυλο, γιατι μου ειπες "να αποχωρησω γιατι δε προσφερω απολυτως τιποτα"?

Δεν υποχρεωνουν κανεναν να εχει web banking. Πόσο  μαλλον εναν γεροντα που μπορει να εχει και προβλημα ορασης. Σου εξηγησα οτι καποιοι δε γνωριζουν καν αγγλικα. Μη κρινεις με βαση τα δικα σου μετρα και σταθμα, να κοιτας και παραεξω τον υπολοιπο κοσμο.

Καμια σχεση. Οτι θες λες

6 ώρες πριν, Engimek είπε

Πάντως το ebanking π.χ. στη Πειραιώς είναι πια υποχρεωτικό (έτυχε να δω περίπτωση).

Ο τελικός χρήστης π.χ. η μάνα σου θα εχει ένα στικάκι usb με αναγνώστη αποτυπώματος, θα το βάζει στο pc της σαν να βάζει το κλειδί στην πόρτα και θα μπαινει στο

Εννοεις απο δω και περα? Εχω συνoμηλικο φιλο μου(50ρη) που δεν εχει ουτε pc. Πως θα τoν βαλεις να εξοικειωθει ξαφνικα με υπολογιστες και web baniking?

Η μανα μου η 80ρα, θα εχει στικακι που θα βαζει στο... pc της? 😄 Προς το παρον δυσκολευεται να μπει στο  κινητο για να δει ποιος πηρε.

Επεξ/σία από rus
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, rus είπε

Εννοεις απο δω και περα? Εχω συνoμηλικο φιλο μου(50ρη) που δεν εχει ουτε pc. Πως θα τoν βαλεις να εξοικειωθει ξαφνικα με υπολογιστες και web baniking?

Η μανα μου η 80ρα, θα εχει στικακι που θα βαζει στο... pc της? 😄 Προς το παρον δυσκολευεται να μπει στο  κινητο για να δει ποιος πηρε.

Ωραία. Οπότε αυτά τα άτομα που δεν χρησιμοποιούν υπολογιστή δεν θα πέσουν θύμα ηλεκτρονικής απάτης (που είναι και το θέμα του θρέντ) άρα όλα καλά.

Η μη εξοικείωση των ανθρώπων με τα ηλεκτρονικά μέσα είναι σίγουρα ένα σημαντικό ζήτημα. Εξάλλου το αντιμετωπίζω και εγώ ο ίδιος στην καθημερινότητα. Αλλά είναι εκτός θέματος σε σχέση με αυτά που εξηγούνται και συζητούνται εδώ.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, rus είπε

Αφου λοιπον κρινουν οι συμφορουμιτες, κι εσυ δεν κουνας το δαχτυλο, γιατι μου ειπες "να αποχωρησω γιατι δε προσφερω απολυτως τιποτα"?

Έχεις δίκαιο, δεν θα έπρεπε να γίνω σαν εσένα (για το συγκεκριμένο θέμα). Ζητώ συγγνώμη και δεν θα επαναληφθεί, θα σου αφήσω το μονοπώλειο.

 

8 ώρες πριν, rus είπε

Δεν υποχρεωνουν κανεναν να εχει web banking.

Έγραψα τον/θα τον υποχρεώσουν, να στο κάνω και ποιο έντονο να το δεις καλύτερα θα τον υποχρεώσουν. Οπότε ναι είτε οι τεχνολογικά αναλφάβητοι θα πρέπει να μάθουν 5 πράγματα, είτε εμείς (φορουμ, κοινωνία, rus, dkmaster, engimek, marinna κ.λπ.) θα πρέπει να τους βοηθούμε. Άλλο θέμα το να χαϊδεύεις αυτιά στο οποίο είμαι κατά, και άλλο να βοηθάς.

Επεξ/σία από dkmaster
Δημοσ.

Αυτο με το υποχρεωτικό ebanking δεν είναι καλό. Οκ όσοι είμαστε μέχρι 50 αντε 60 ναι οι μεγαλύτερης ηλικίας αν δεν έχουν παιδιά κάποιον μικρότερο τέλος πάντων τι κάνουν? Το ότι θα την πατήσουν είναι δεδομένο με μαθηματική ακρίβεια κάποια στιγμή. Απαράδεκτες τράπεζες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Arkin είπε

Αυτο με το υποχρεωτικό ebanking δεν είναι καλό. Οκ όσοι είμαστε μέχρι 50 αντε 60 ναι οι μεγαλύτερης ηλικίας αν δεν έχουν παιδιά κάποιον μικρότερο τέλος πάντων τι κάνουν? Το ότι θα την πατήσουν είναι δεδομένο με μαθηματική ακρίβεια κάποια στιγμή. Απαράδεκτες τράπεζες. 

Καλό δεν είναι για πολλούς λόγους, αλλά θα γίνει. Το θέμα είναι ότι αν γίνει με κάποιο από τα μέτρα που ανέφερε ο Engimek συν αρκετά άλλα τότε δεν θα είναι εύκολο να την πατήσουν. Δεν είναι ότι μου αρέσει αυτή η προοπτική αλλά προς τα εκεί πάει η δουλειά. 

Το καλύτερο σε περίπτωση που κάποιο άτομο μεγάλης ηλικίας δεν έχει παιδιά, συγγενείς, φίλους, γείτονες να βοηθήσουν ίσως θα ήταν να διατηρήσουν οι τράπεζες ταμεία μόνο γι' αυτούς (μεγάλης ηλικίας), γνωρίζουμε όμως ότι προσπαθούν να κόψουν θέσεις και όχι να δημιουργούν οπότε μάλλον δεν παίζει.

Εκεί ίσως μπορέσουν να βοηθήσουν τα κανάλια, να έχουν segment στο τέλος ή ενδιάμεσα και να σου λένε κωδικούς δεν δίνεις πουθενά. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι άλλο. Μην ξεχνάμε ότι στην Αμερική μεγάλης ηλικίας ανθρώπους τους βάζουν οι scammers να σηκώνουν χρήματα από το ταμείο, και χωρίς ebanking πάλι μπορούν να την πατήσουν. Γι' αυτό έβαλαν λέξεις-κλειδιά ως δικλείδα ασφαλείας στα ταμεία.

Μου ανέφερε φίλος κάτι που είχε κάνει στη μητέρα του στη Γερμανία πριν 5-6 χρόνια, υπάρχει δυνατότητα να δώσεις τη διαχείριση των οικονομικών σου σε κοινωνικό λειτουργό. Αυτό σημαίνει ότι μόλις μπει η σύνταξη θα κρατήσει για το ενοίκιο, τους λογαριασμούς, όλες τις υποχρεώσεις γενικά, και ο ηλικιωμένος θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε συγκεκριμένο ποσό.

Το μεταφέρω με επιφύλαξη γιατί εγώ δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω, αλλά ίσως κάτι τέτοιο να βοηθούσε σε αυτή την ειδική κατηγορία.

Επεξ/σία από dkmaster
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις πριν από λίγα λεπτά μου ήρθε scam mail και καλά από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ πως έχει κλειδωθεί ο λογαριασμός μου. Ο αποστολέας ήταν με ακαταλαβίστικο όνομα που τελείωνε σε .net

Το περιβάλλον έμοιαζε κατά πολύ με αυτό της Εθνικής τράπεζας, στα χρώματα, στα εικονίδια, στις περιγραφές μέχρι και στις υπογραφές στο τέλος του μηνύματος. Όλα αυτά για κάποιον που δεν γνωρίζει και δεν έχει διαβάσει όρους χρήσης της τράπεζας και σημαντικές πληροφορίες σχετικά με απάτες που εμφανίζει μπαίνοντας κάθε φορά στο e-banking.

Όμως, ένας ηλικιωμένος ή και κάποιος νεότερος που δεν γνωρίζει ούτε τα βασικά, πολύ εύκολα μπορεί να πανικοβληθεί με αποτέλεσμα το χάος.

Αυτό που αξίζει να αναφερθεί πάντως είναι πως όσες φορές έχω λάβει κάποιο mail απάτης με περίεργους συνδέσμους σχετικά με τράπεζες και ΕΛΤΑ είναι στο e-mail που χρησιμοποιώ για αγορές και μόνο, κάνοντας εγγραφή ή και ως επισκέπτης σε διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα άσχετα με τον τρόπο πληρωμής. Σε κανένα άλλo e-mail που δεν συνδέεται με ηλεκτρονικές αγορές δεν έχω λάβει το παραμικρό (εννοώ σε e-mail συνδρομών, δουλειάς, προσωπικό).

Θεωρώ λοιπόν πως πρόκειται ή για τρελή σύμπτωση ή για κάποια διαρροή δεδομένων κάποιου καταστήματος (σε ακραία περίπτωση και εσκεμμένα) όπου και μόνο με το να γνωρίζει κάποιος το e-mail μπορεί να στήσει ολόκληρη κομπίνα και να προκληθούν σοβαρές απάτες σε μεγάλο βαθμό.

Επεξ/σία από d4mage
  • Like 4
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, d4mage είπε

Μόλις πριν από λίγα λεπτά μου ήρθε scam mail και καλά από την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ πως έχει κλειδωθεί ο λογαριασμός μου. Ο αποστολέας ήταν με ακαταλαβίστικο όνομα που τελείωνε σε .net

Το περιβάλλον έμοιαζε κατά πολύ με αυτό της Εθνικής τράπεζας, στα χρώματα, στα εικονίδια, στις περιγραφές μέχρι και στις υπογραφές στο τέλος του μηνύματος όλα αυτά για κάποιον που δεν γνωρίζει και δεν έχει διαβάσει όρους χρήσης της τράπεζας και σημαντικές πληροφορίες σχετικά με απάτες που εμφανίζει μπαίνοντας κάθε φορά στο e-banking.

Όμως, ένας ηλικιωμένος ή και κάποιος νεότερος που δεν γνωρίζει ούτε τα βασικά, πολύ εύκολα μπορεί να πανικοβληθεί με αποτέλεσμα το χάος.

Αυτό που αξίζει να αναφερθεί πάντως είναι πως όσες φορές έχω λάβει κάποιο mail απάτης με περίεργους συνδέσμους σχετικά με τράπεζες και ΕΛΤΑ είναι στο e-mail που χρησιμοποιώ για αγορές και μόνο, κάνοντας εγγραφή ή και ως επισκέπτης σε διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα άσχετα με τον τρόπο πληρωμής. Σε κανένα άλλo e-mail που δεν συνδέεται με ηλεκτρονικές αγορές δεν έχω λάβει το παραμικρό (εννοώ σε e-mail συνδρομών, δουλειάς, προσωπικό).

Θεωρώ λοιπόν πως πρόκειται ή για τρελή σύμπτωση ή για κάποια διαρροή δεδομένων κάποιου καταστήματος (σε ακραία περίπτωση και εσκεμμένα) όπου και μόνο με το να γνωρίζει κάποιος το e-mail μπορεί να στήσει ολόκληρη κομπίνα και να προκληθούν σοβαρές απάτες σε μεγάλο βαθμό.

Ακριβώς γιατί αυτά τα σάιτ τα πουλάνε σε τρίτες "εταιρείες"  σπίτια με 2 δωμάτια χωρίς να πατάει καθαριστήρια. Δούλεψε μια γνωστή μου για 2 μήνες μέχρι που έφυγε. Στην αρχή συμμαζευε το σάιτ. "Διαφημιστική εταιρεία" βλέπεις.

Ύστερα, καθημερινά περνούσε σε excel ονοματεπώνυμο, επιχείρηση αν ήταν, email, τηλέφωνο κτλπ (αν τα είχαν). Email ήταν στάνταρ όμως.

Της έλεγαν σε έξι μήνες πρέπει να έχεις περάσει τουλάχιστον 1εκατομμυριο διευθύνσεις, για να πούνε ότι έγινε δουλειά. 

Τώρα οι τύποι ποιος ξέρει τι σου έστελναν εσένα, εμένα και γιατί να έχει την διεύθυνση μου και ποιος του την έδωσε; Με το gdpr πώς λέγεται απαγοηρεύεται κανονικά...

Όλα έτσι λειτουργούν. Κακώς που έχω το ίδιο email από φοιτητής και το έχω χωμένο στα πάντα. Διότι τώρα χωρίς email και κινητό αριθμό, τον έχεις πιεί. Πόσο μάλλον να τα αλλάξεις, πάρα πολύ δύσκολο. Ειδικά με το e-banking... Πρέπει να έχεις έναν κλώνο email να στα πετάει όλα εκεί....

 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που θα πω ίσως να μην ισχύει τόσο για Ελλάδα αλλά χρησιμοποιείται για συλλογή δεδομένων. Επηρεάζει σίγουρα άτομα που ψάχνουν δουλειά και μπαίνουν σε ομάδες εύρεσης εργασίας στο FB, ίσως και σε κάποιες μη αξιόπιστες σελίδες με αυτή τη θεματολογία. Όλες οι αγγελίες ζητούν CV, εκεί υπάρχει σίγουρα e-mail και τηλέφωνο, ίσως και διεύθυνση. Πρόκειται για έναν από τους πιο εύκολους τρόπους για να συλλέξει κάποιος αυτές τις πληροφορίες.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/1/2023 στις 11:15 ΜΜ, Engimek είπε

Ωραία. Οπότε αυτά τα άτομα που δεν χρησιμοποιούν υπολογιστή δεν θα πέσουν θύμα ηλεκτρονικής απάτης (που είναι και το θέμα του θρέντ) άρα όλα καλά.

Το προβλημα δημιουργειται οταν αυτα τα ατομα θελησουν να χρησιμοποιησουν υπολογιστη. Εκει γινονται οι ζημιες

Στις 25/1/2023 στις 5:06 ΠΜ, dkmaster είπε

Έχεις δίκαιο, δεν θα έπρεπε να γίνω σαν εσένα (για το συγκεκριμένο θέμα). Ζητώ συγγνώμη και δεν θα επαναληφθεί, θα σου αφήσω το μονοπώλειο.

Έγραψα τον/θα τον υποχρεώσουν, να στο κάνω και ποιο έντονο να το δεις καλύτερα θα τον υποχρεώσουν. Οπότε ναι είτε οι τεχνολογικά αναλφάβητοι θα πρέπει να μάθουν 5 πράγματα, είτε εμείς (φορουμ, κοινωνία, rus, dkmaster, engimek, marinna κ.λπ.) θα πρέπει να τους βοηθούμε. Άλλο θέμα το να χαϊδεύεις αυτιά στο οποίο είμαι κατά, και άλλο να βοηθάς.

Ποιο μονοπωλιο, εγω δε προτρεπω τους συμφορουμιτες να αποχωρησουν απο ενα θρεντ. Συγχωρεμενος, παντως.

Με τα "θα" γινονται μόνο υποθεσεις. Η δικη μου υποθεση ειναι οτι ποτέ δε θα συμβει αυτο, για τους λογους που ανεφερα ηδη πολλες φορες.

Επεξ/σία από rus
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, rus είπε

Το προβλημα δημιουργειται οταν αυτα τα ατομα θελησουν να χρησιμοποιησουν υπολογιστη. Εκει γινονται οι ζημιες

Ποιο μονοπωλιο, εγω δε προτρεπω τους συμφορουμιτες να αποχωρησουν απο ενα θρεντ. Συγχωρεμενος, παντως.

Με τα "θα" γινονται μόνο υποθεσεις. Η δικη μου υποθεση ειναι οτι ποτέ δε θα συμβει αυτο, για τους λογους που ανεφερα ηδη πολλες φορες.

Η αλήθεια είναι ότι έχεις δίκαιο, με τα "θα" γίνονται μόνο υποθέσεις. Αυτό που γνωρίζω πάντως είναι ότι έχω 6 άτομα του περιβάλλοντός μου να εργάζονται σε τράπεζες και τα καταστήματα να έκλειναν κατά εκατοντάδες και γιατί σπρώχνονται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές και προσπαθούν να βάλουν και τον κόσμο σε αυτό το τρυπάκι. Εδώ που βρίσκομαι πάντως το ebanking είναι κυρίαρχο την τελευταία 10ετία και πλέον ανακοινώθηκε πως φέτος θα κλείσουν πάρα πολλά καταστήματα τραπεζών καθώς θέλουν να αφήσουν 2 ταμεία για αναλήψεις-καταθέσεις και 1 γραφείο για τα υπόλοιπα. 

Η οδηγία εδώ είναι όσοι πάνε σε κατάστημα να εξυπηρετηθούν οι υπάλληλοι να τους δείχνουν πρώτα πώς να κάνουν αυτό που θέλουν σε atm και στην εφαρμογή της τράπεζας και μετά να τους αφήσουν να περάσουν στο ταμείο ή στο γραφείο.

Το ίδιο γινόταν, σε μικρότερο βαθμό, στην Αυστρία μέχρι το 2019 τουλάχιστον που έφυγα. Οπότε, παρότι όντως πρόκειται για υπόθεση βασίζεται σε πολύ καλά θεμέλια. Το αν μου αρέσει ή όχι αυτό είναι άλλο θέμα και μας απασχολεί.

Και ένα ενδιαφέρον άρθρο, Τέλος στη μείωση του αριθμού καταστημάτων των τραπεζών | Capital

Παραθέτω απόσπασμα:

Η ψηφιοποίηση "κλείνει" τα καταστήματα

Στόχος του κλάδου είναι να στρέψει τους πελάτες -ιδιώτες και επιχειρήσεις- στα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης -e-banking και mobile banking. Για τον λόγο αυτό, διέθεσαν σημαντικούς πόρους ενισχύοντας τα τμήματα IT, απορροφώντας start-ups με αντικείμενο τις ψηφιακές υπηρεσίες και την εμπειρία χρήστη και ανέπτυξαν εύχρηστες εφαρμογές που διαρκώς βελτιώνονται αναβαθμίζοντας την εμπειρία των πελατών τους.

 

Το δεύτερο στοίχημα, μετά την ανάπτυξη των εφαρμογών, είναι η εκτέλεση όσο το δυνατόν περισσότερων τραπεζικών εργασιών μέσω των ηλεκτρονικών μέσων, ώστε να αποφορτιστεί το δίκτυο καταστημάτων. Σημαντική ώθηση προς αυτή την κατεύθυνση έδωσε η πανδημική κρίση που κράτησε τους πελάτες μακριά από τα καταστήματα, εκτοξεύοντας παράλληλα τις εγγραφές στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.

Στόχος του κλάδου είναι τα τραπεζικά καταστήματα να λειτουργούν ως σημεία συμβουλευτικής και όχι ως σημεία εξυπηρέτησης και διεκπεραίωσης συναλλαγών -οι οποίες, μάλιστα, κοστίζουν πλέον σημαντικά ακριβότερα όταν γίνονται στα φυσικά καταστήματα.

Επεξ/σία από dkmaster
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

στο viber και whatssap αν αποκτησει προσβαση καποιος τι μπορει να κανει,

 

απεγκατεστησα το viber  καιεχω μονο το whatssapp,

 

 

επισης σε συγκενικα μου προσωπα σταλθηκαν μηνυματα sms στα οποια φαινοταν αποστολεας οτι ηταν ο αριθμος μου αλλα εσταλησαν απο αλλο αριθμο.

Επεξ/σία από George56
Δημοσ.
12 ώρες πριν, rus είπε

Το προβλημα δημιουργειται οταν αυτα τα ατομα θελησουν να χρησιμοποιησουν υπολογιστη. Εκει γινονται οι ζημιες

Μαζί σου..  αν αυτά τα άτομα θέλουν να χρησιμοποιήσουν υπολογιστή τώρα για ebanking μπορεί να γίνει ζημιά.

Με τις αλλαγές που περιεγραψα ζημιά δεν θα μπορεί να γίνει. Αν η διαδικασία είναι "δύσχρηστη" απλώς δεν θα μπορούν να κάνουν συναλλαγή. Ε θα ρωτήσουν και θα μαθουν. Απαξ και μάθουν θα είναι ασφαλείς γιατί τα scams σε επίπεδο ηλεκτρονικής ασφάλειας δεν θα πιάνουν. Αυτό λέμε εδώ και τόσα ποστς.

Απάτες πάντα θα υπάρχουν πχ θα δούμε την παραλλαγή του 'το παιδί σου χτύπησε στείλε λεφτά σε αυτό το iban'. Ε εκεί δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι εκτός από πληροφόρηση.

 

5 ώρες πριν, George56 είπε

στο viber και whatssap αν αποκτησει προσβαση καποιος τι μπορει να κανει,

Συγκεκριμένα για το viber αν το μετακινησουν σε άλλη συσκευή, μπορούν να παρακάμψουν το 2fa (επαλήθευση 2 παραγόντων) του ebanking εφόσον έχουν πρόσβαση και σε άλλα στοιχεία που από λάθος τους έδωσες.

 

Όσο για την ερώτησή σου σχετικά με τα sms υπάρχει το λεγόμενο sms spoofing αλλά με προβληματίζει πως ήξεραν να κάνουν spoof τον δικό σου αριθμό στα συγγενικά πρόσωπα. Ποιό ήταν το περιεχόμενο των sms?

Δημοσ.
14 ώρες πριν, dkmaster είπε

Στόχος του κλάδου είναι τα τραπεζικά καταστήματα να λειτουργούν ως σημεία συμβουλευτικής και όχι ως σημεία εξυπηρέτησης και διεκπεραίωσης συναλλαγών -οι οποίες, μάλιστα, κοστίζουν πλέον σημαντικά ακριβότερα όταν γίνονται στα φυσικά καταστήματα.

Μα ξεκάθαρα αυτός είναι ο σκοπός, ότι συμβαίνει σε πολύ αναπτυγμένες χώρες εδώ και αρκετά χρόνια (στις τράπεζες ένα ήρεμο περιβάλλον με κάποια γραφεία στα οποία ένας πελάτης θα συζητάει για κάποιο δάνειο ή  κάποιο επιχειρηματικό πλάνο). 

Το παραπάνω κόνσεπτ αφορά όλους εμάς που μπαινοβγαίναμε στα καταστήματα για απλά πράγματα, για όλους τους άλλους που έχουν ένα ικανοποιητικό χρηματικό ποσό υπάρχει χρόνια τώρα διαφορετική γραμμή υποστήριξης δεν καλεί κάποιος από αυτούς στα 6ψήφια νούμερα, ούτε περιμένει σε κάποια ουρά. Στην Πειραιώς άνω των 25.000€ κατάθεση πάει χωρίς αναμονή σε δωμάτιο, όχι ταμείο, άρα πόσο μάλλον για κάποιο που έχει να κάνει με ποσά.

Κάτι αντίστοιχο παρουσιάζουν τώρα όλες οι τράπεζες με κάτι Business Banking Plus τις Πειραιώς όπου με χρώση θα έχεις κάποια πλεονεκτήματα στην εξυπηρέτηση κλπ...

Σε ότι αφορά τις συναλλαγές που γίνονται στα καταστήματα και όχι ηλεκτρονικά... κοστίζουν ακριβότερα στους μισθούς των τραπεζών και στον όγκο των εργασιών που θέλουν να μειώσουν στους υπαλλήλους των καταστημάτων. Παρόλα αυτά η Ελλάδα δεν είναι καθόλου έτοιμη για κάτι φουλ ψηφιακό απλά το τελευταίο διάστημα υπάρχει μια επιθετική κίνηση που φαίνεται ότι κάτι πάει να γίνει σε ότι αφορά τις περισσότερες δυνατότητες που μπορεί να έχει κάποιος μέσα από το ebanking. Φέτος ας πούμε βάλανε αλλαγές πίν, άνοιγμα λογαριασμού, ανανέωση των στοιχείων μέσω gov και πολλά άλλα... όπως εκτός την Eurobank όλες οι άλλες στο wallet του ApplePay.

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, d4mage είπε

Μα ξεκάθαρα αυτός είναι ο σκοπός, ότι συμβαίνει σε πολύ αναπτυγμένες χώρες εδώ και αρκετά χρόνια (στις τράπεζες ένα ήρεμο περιβάλλον με κάποια γραφεία στα οποία ένας πελάτης θα συζητάει για κάποιο δάνειο ή  κάποιο επιχειρηματικό πλάνο). 

Εγώ το γνωρίζω, απλά για κάποιους είναι θα και δεν πρόκειται να γίνει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...