Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα καταλήγουμε πως ουσιαστικά μου λέτε δε διάβασα τα μηνύματα καθαρά.

Οκ.

Εγώ περιέγραψα ακριβώς τι έκανα με κάθε λεπτομέρεια,πιθανόν να μπέρδεψα κάποιους αλλά η διαδικασία του πως μπήκα,τι μηνύματα μου ήρθαν,πως με πήραν απο την Κυβερνοασφάλεια της Άλφα και τι κινήσεις έκανα άμεσα,ήταν σαφείς.

Επεξ/σία από vlafo
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vlafo είπε

Άρα καταλήγουμε πως ουσιαστικά μου λέτε δε διάβασα τα μηνύματα καθαρά.

Οκ.

Εγώ περιέγραψα ακριβώς τι έκανα με κάθε λεπτομέρεια,πιθανόν να μπέρδεψα κάποιους αλλά η διαδικασία του πως μπήκα,τι μηνύματα μου ήρθαν,πως με πήραν απο την Κυβερνοασφάλεια της Άλφα και τι κινήσεις έκανα άμεσα ήταν σαφείς.

Καταλήγουμε πως χωρίς τη σελίδα, τα μηνύματα και video replay δεν βγαίνει άκρη δυστυχώς.

Στης marina ήταν φως φανάρι τι έγινε με σχετική ακρίβεια.

Κοινό σημείο (και ίσως καθοριστικό) δεν υπήρχε εγκατεστημένη η εφαρμογή της τράπεζας.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν προστέθηκε συσκευή OTP, δεν θα εμφανίζεται κάπου στο λογαριασμό; Και αν την αφαίρεσαν αμέσως μετά, δεν θα υπάρχει κάπου καταγεγραμμένο;  Ίσως η τράπεζα να μπορεί να απαντήσει.

Edit: ναι, φαίνονται στις ρυθμίσεις ασφαλείας, κάτω κάτω - Διαχείριση συνδεδεμένων συσκευών

Επεξ/σία από infidel
Δημοσ.
13 ώρες πριν, marinna είπε

Πολύ. Πάρα πολύ. Λείπει τουλάχιστον ένα ΠΡΟΣΟΧΗ ! Αλλά τουλάχιστον τώρα έχει αναφορά στο κινητό, κάτι που ίσως σώσει αρκετούς. 

Οκ, το "Προσοχή" θα το έκανε πιο έντονο, οπότε δεν θα έβλαπτε να υπάρχει.
Από την άλλη βέβαια, αν χρειαζόμαστε το "Προσοχή" και το κάθε "Προσοχή", για να μπούμε στον κόπο να διαβάσουμε τρεις-τέσσερις σειρές μήνυμα που αφορά τα χρήματά μας και τους κόπους μας, το οποίο μάλιστα αναγράφει τον κωδικό προς το τέλος του και όχι στην αρχή, τότε το πρόβλημα δεν το έχει σίγουρα η τράπεζα και η κάθε τράπεζα. Αν το μήνυμα το είχε στείλει κανένα υποψήφιο ραντεβού, θα το είχαμε διαβάσει και ξαναδιαβάσει δεκαπέντε φορές.

Γενικά πρέπει να καταλάβουμε ότι απαιτείται η ανάλογη προσοχή, όταν μπαίνουμε στο web banking μας, όπως θα δείχναμε και την ανάλογη προσοχή κι εγρήγορση αν παραλαμβάναμε από το ταμείο της τράπεζας κάποια χρήματα. Να μην έχουμε μόλις ξυπνήσει, να μην είμαστε κουρασμένοι και κλείνουν τα μάτια μας, να μην κάνουμε παράλληλα άλλες δουλειές, να μη ρίχνουμε κλεφτές ματιές στην ταινία που παίζει στην τηλεόραση, να μην είμαστε με παρέα και χαζογελάμε παράλληλα και, βεβαίως, να μη βιαζόμαστε. Διαβάζουμε προσεκτικά τις ειδοποιήσεις που μας έρχονται και σκεφτόμαστε διπλά τις επόμενες ενέργειές μας.
Αν δεν μπορούν να καλυφθούν όλες οι παραπάνω παράμετροι (κάτι που θεωρώ λογικό σε πληθώρα περιπτώσεων) και νιώθουμε ότι δεν διαθέτουμε την ανάλογη εμπειρία και παρατηρητικότητα για να αποφύγουμε κακοτοπιές, τότε το να καταφύγουμε στη χρήση της mobile εφαρμογής για τις απλές συναλλαγές μας είναι μάλλον το πιο ενδεδειγμένο. 

Αυτό με το προσεκτικό διάβασμα πρέπει να το λάβουμε σοβαρά υπόψη μας όλοι μας. Άλλοι δεν έχουμε ανοίξει ποτέ ξανά βιβλίο ή εφημερίδα/περιοδικό έστω μετά το σχολικά χρόνια ή δεν έχουμε ποτέ μπει στη διαδικασία να διαβάσουμε ένα ολοκληρωμένο άρθρο στο ίντερνετ, παρόλο που δαπανούμε άπειρες ώρες σε αυτό. Άλλοι πάλι έχουμε βάλει στην άκρη τα άπειρα καλά του διαδικτύου κι έχουμε αποχαυνωθεί από μηχανικές κινήσεις, όπως το συνεχές "σκρολάρισμα" στα social media, το "κλικάρισμα" συνδέσμων και την κατανάλωση εύπεπτου περιεχομένου δίχως ουσία και ανάγκη για σκέψη, όπως τα stories/tiktok.shorts/reels κτλ. Με αποτέλεσμα να μας φαίνεται κόπος να διαβάσουμε προσεκτικά ένα μήνυμα λίγων σειρών και να βαριόμαστε να αναλύσουμε τι ακριβώς γράφει, αλλά να μας φταίει το αν έχει παρόμοιο φορμάτ με τα υπόλοιπα. Ας μας το στέλνει το 112 την επόμενη φορά άμα είναι, για να το ακούμε κιόλας και να μη μπαίνουμε στον κόπο να το διαβάσουμε.
Δείτε λίγο το ίδιο μας το φόρουμ. Άνθρωποι με υπερδεκαετή συμμετοχή σε τεχνολογικό φόρουμ και θέτουν ερωτήματα που απαντώνται με αναζήτηση τριάντα δευτερολέπτων στο google, περιμένοντας να τους απαντήσει κάποιος μετά από μέρες ή βδομάδες, αντί να βάλουν λίγο το μυαλό τους να ξεκολλήσει από το ρελαντί. Δείτε το τόπικ του Fuel Pass II. Ανά δύο σελίδες να βρίσκεται κάποιος να πει πάλι τα βήματα της διαδικασίας και στην επόμενη πάλι να ρωτάνε τα ίδια. Αν μάλιστα κάποιοι τους παρέπεμπαν σε προηγούμενα ποστ που έχει απαντηθεί το ερώτημά τους, διαμαρτύρονταν πως σιγά μην κάτσουν να ψάξουν τόσες σελίδες, λες και θα πάθουν τίποτα (θα τους έπαιρνε πολύ λιγότερο χρόνο από το να γράψουν το ερώτημα και να μπουν στον κόπο να απαντήσουν ξανά και ξανά). Τους έλεγες όλα όσα πρέπει να προσέξουν αναλυτικά και σου ζητούσαν σε προσωπικό μήνυμα να τους τα ξαναπείς, αντί να κάτσουν να διαβάσουν και να σκεφτούν τι χρειάζεται να κάνουν. Μασημένη τροφή και απόλυτη ευκολία παντού. Κάποιοι επέλεγαν τα περισσότερα χρήματα του επιδόματος, χωρίς φυσικά να διαβάσουν τις οδηγίες και τις διευκρινήσεις, και μετά κλαίγονταν που δεν έχουν συμβατή συσκευή για την κάρτα (αυτό, οκ, πες πως το καταλαβαίνω μέχρι κάποιο σημείο, αν και θα έπρεπε να μπουν στον κόπο να ψάξουν πρώτα τι είναι το NFC) και άλλοι ζητούσαν να βρουν τρόπους να ξοδέψουν τα λεφτά εκτός πρατηρίων βενζίνης, παρόλο που ήταν σαφές ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει μόνο στην περίπτωση της χρήσης του iban. Μαντέψτε για όλους αυτούς ποιος ευθυνόταν για την ταλαιπωρία τους. Οποιοσδήποτε άλλος πλην εκείνων και όσοι έσπευδαν να τους το υπενθυμίσουν, φυσικά, ήταν οι κακοί που χαίρονται με τη δυστυχία των άλλων (και όχι ότι θέλουν να τους βοηθήσουν να αποφύγουν τα ίδια λάθη την επόμενη φορά).
Ας βάλουμε όλοι μας λίγο το ρημάδι το μυαλό μας να δουλέψει κι επειδή όλοι κάπου, κάπως, κάποτε θα την πατήσουμε με τον έναν τρόπο ή τον άλλον, ας φροντίσουμε να είμαστε όσο πιο υπεύθυνοι και υποψιασμένοι μπορούμε.

Για να μην παρεξηγηθώ, μιλάω για την γενική εικόνα που δείχνουμε σχεδόν όλοι μας και εννοείται πως δεν επιτίθεμαι προσωπικά ούτε σε εσένα, marinna, ούτε στον vlafo (άλλωστε εκείνος έχει αναφέρει πως έγιναν τα πράγματα διαφορετικά). Μακάρι να πάρετε πίσω τα χρήματά σας και να ξαναβρείτε το χαμόγελό σας, γιατί από τα λάθη μας καλό είναι να μας μένει μακροπρόθεσμα μόνο η εμπειρία και όχι η στεναχώρια.

  • Like 8
  • Thanks 4
Δημοσ.
Στις 13/9/2022 στις 4:18 ΜΜ, infidel είπε

Όταν προσθέτεις νέα συσκευή η παλιά εξακολουθεί να ισχύει;

Η alpha τουλάχιστον δεν επιτρέπει να αντικατασταθεί η συσκευή που εγκρίνει τις μεταφορές/αλλαγές αν πρώτα δε διαγραφεί η προηγούμενη μέσω του web banking. 
επιπλέον δεν μπορείς να κανείς login σε δεύτερη συσκευή στο mobile app τους αν δε διαγραφεί η πρώτη όπως παραπάνω. 
 

Αντίθετα η Εθνική επιτρέπει το mobile app login και από 2η συσκευή. Για τις συσκευές που δίνουν έγκριση δεν γνωρίζω ακριβώς τι ισχύει όπως μα της alpha. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Θεσσαλονίκη: «Παγίδα» σε τρία ΑΤΜ τραπεζών – Έκλεβαν τα PIN εκατοντάδων καρτών

Συνελήφθησαν (2) αλλοδαποί μέλη εγκληματικής οργάνωσης που δραστηριοποιείται στην υποκλοπή στοιχείων τραπεζικών καρτών (skimming) - Οι δράστες είχαν παγιδεύσει τρία (3) μηχανήματα αυτόματης ανάληψης (ΑΤΜ) στη Θεσσαλονίκη με σκοπό την υποκλοπή στοιχείων και την κατασκευή αντιγράφων καρτών - 

Ειδικότερα, οι δράστες με σκοπό την υποκλοπή δεδομένων τραπεζικών λογαριασμών και την κατασκευή αντιγράφων καρτών – κλώνων τοποθετούσαν έναν μηχανισμό παγίδευσης στον καρτο-υποδοχέα του ΑΤΜ, καθώς και ένα πλαστικό κάλυμμα στο οποίο είχε προσαρμοστεί κατάλληλα μικροκύκλωμα και κάμερα, το οποίο επικολλούσαν στο επάνω πλαστικό περίβλημα του ΑΤΜ για την καταγραφή του κωδικού PIN που πληκτρολογούσε ο κάτοχος της κάρτας κατά τη χρήση της (SKIMMING).

 

Στο πλαίσιο διερεύνησης σχετικής καταγγελίας διαπιστώθηκε από ανωτέρω αστυνομικούς ότι οι δράστες κατά το χρονικό διάστημα από 16 έως 18 Σεπτεμβρίου 2022 είχαν τοποθετήσεις τρεις (3) μηχανισμούς παγίδευσης σε ΑΤΜ τραπεζικών υποκαταστήματων σε περιοχές της δυτικής και ανατολικής Θεσσαλονίκης, υποκλέπτοντας έτσι δεδομένα τουλάχιστον εξακοσίων εξήντα πέντε (665) τραπεζικών καρτών, οι οποίες και ακυρώθηκαν εγκαίρως από τα τραπεζικά υποκαταστήματα, με την αποτραπείσα ζημία να υπερβαίνει το χρηματικό ποσό των (665.000) ευρώ, ενώ παράλληλα προστατεύθηκε μεγάλος αριθμός κατόχων χρεωστικών/πιστωτικών καρτών από τη δημιουργία καρτών – κλώνων.

 

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Παντως δεν ειναι ολα απάτες. Εδω καποιος προσφερει 9,350,000$ εαν τον διευκολυνεις. Εγγυημενο κερδος

 

fraud.png

Δημοσ.

Καλημέρα @marinna. Πρόσφατα μου συνέβη και εμένα και από ότι καταλαβαίνω με τον ίδιο τρόπο που συνέβη σε σας. Έχετε πάει σε δικηγόρο; Έχετε ξεκινήσει αγωγή κατά της τράπεζας;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, spa2022 είπε

Καλημέρα @marinna. Πρόσφατα μου συνέβη και εμένα και από ότι καταλαβαίνω με τον ίδιο τρόπο που συνέβη σε σας. Έχετε πάει σε δικηγόρο; Έχετε ξεκινήσει αγωγή κατά της τράπεζας;

Δεν έχουμε ξεκινήσει αγωγή ακόμη, στείλαμε μόνο ένα εξώδικο προκειμένου να ευαρεστηθουν να μας απαντήσουν έστω, 5 μήνες μετά, στην αμφισβήτηση συναλλαγών (φυσικά η απάντηση ρίχνει όλη την ευθύνη σε μας). Η δικηγόρος μου έψαχνε για ομαδική, ώστε να μειωθούν τα έξοδα που θα είναι αρκετά, αλλά πρέπει οι περιπτώσεις να είναι όντως ίδιες. Σου στέλνω μην 

Δημοσ.

Προχθες ελαβα 5-6 απανωτα μηνύματα απο την nbg  στο email (κοιταξα τον αποστολεα ηταν σωστο , δεν ηταν nbggg ngb ή κατι παρομοιο) οτι ξεχασα τον κωδικο μου.

Αμεσως ανοιξα απο browser το e bank να μπω και ελεγε χρήστης κλείδωμενος. Οκ νταξ το ξεκλειδωσα, αλλα κάποιος ήξερε το μειλ μου και προσπαθουσε συνεχεια να μαντεψει τον κωδικο...

Εννοειται οτι ανοιξα browser και δεν πατησα τπτ απ το mail . Παιδια όσοι δεν ειστε υποψιασμένοι ή τοσο έμπειροι χρηστες προσοχη που βαζετε ακομα και το mail σας !

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, panosno1com είπε

Παιδια όσοι δεν ειστε υποψιασμένοι ή τοσο έμπειροι χρηστες προσοχη που βαζετε ακομα και το mail σας !

Παρότι σε γενικές γραμμές έχεις δίκαιο, αυτό δεν είναι απαραίτητο. Χακάρονται και εταιρείες και βγαίνουν τα mail μας. Ένα από τα mail μου είχε βγει σε λίστα με τον κωδικό και το κινητό μου τηλέφωνο στο pastebin μετά από επίθεση στην adobe. Από τότε και μέχρι σήμερα βλέπω να γίνονται προσπάθειες να μπουν στο mail και στον nas μου.

Επεξ/σία από dkmaster
Δημοσ.
16 ώρες πριν, panosno1com είπε

αλλα κάποιος ήξερε το μειλ μου και προσπαθουσε συνεχεια να μαντεψει τον κωδικο...

Ειχες βαλει το email σαν username; Νομιζω οτι υπαρχει επιλογη να αλλαξεις και username, εκτος απο κωδικο, και να βαλεις κατι πιο τυχαιο. Το default username στο ibank καποιων τραπεζων ειναι ενα string αριθμων η καποιο email (αναλογα τον τροπο εγγραφης), σιγα το τυχαιο. Θεωρητικα, μπορει καποιος να πιασει ολους τους αριθμους η να βρει μια λιστα ελληνικων emails, να βαζει 3-4 φορες "1234" για κωδικο και να κλειδωνει λογαριασμους. Δλδ, αυτος δεν θα παει καταναγκην για να βουτηξει λεφτα απο λογαριασμους, αλλα για να σου κανει την μ*λακια. Εχει βιτσια ο κοσμος.

Γενικα, η δυνατοτητα του "ξεχασα τον κωδικο μου" παρεχει μια ελευθεριοτητα, το οποιο εχει μια λογικη, αλλα ρε ανθρωπε, ζητα και καποιο επιπλεον στοιχειο, εστω ενα ΑΦΜ, εναν αριθμο ταυτοτητας κατι, πριν αρχιζες να "μηδενιζεις" κωδικους λογαριασμων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...