Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

τι μου έκατσε

παράγγειλα με χρεωστική κάρτα εναν ενισχυτή αφου πήραν τα λεφτα μου έστειλαν ενημέρωση οτι η παραγγελία προχωράει μετα απο μερικές μέρες με πηραν τηλ οτι δεν μπορουν να παραδώσουν και ακύρωσα την παραγγελία με διαβεβαιώσαν οτι θα επιστραφούν τα χρήματα και εβαλαν ακύρωση στο online πεδίο 

έχουν περάσει 10ήμερες τους εχω πάρει 3 τηλ τα χρήματα δεν έχουν δωσει εντολή για επιστροφή έκανα αιτηση στην τράπεζα για επιστροφή θέλουν 20 εργάσιμες δλδ 10 + 30 ήμερες κρατάνε τα λεφτά σου 40 ήμερες και σε πληρώνουν με το επόμενο κορόιδο  

Δημοσ.
26 minutes ago, Aris_ said:

τι μου έκατσε

παράγγειλα με χρεωστική κάρτα εναν ενισχυτή αφου πήραν τα λεφτα μου έστειλαν ενημέρωση οτι η παραγγελία προχωράει μετα απο μερικές μέρες με πηραν τηλ οτι δεν μπορουν να παραδώσουν και ακύρωσα την παραγγελία με διαβεβαιώσαν οτι θα επιστραφούν τα χρήματα και εβαλαν ακύρωση στο online πεδίο 

έχουν περάσει 10ήμερες τους εχω πάρει 3 τηλ τα χρήματα δεν έχουν δωσει εντολή για επιστροφή έκανα αιτηση στην τράπεζα για επιστροφή θέλουν 20 εργάσιμες δλδ 10 + 30 ήμερες κρατάνε τα λεφτά σου 40 ήμερες και σε πληρώνουν με το επόμενο κορόιδο  

αίτηση στη τράπεζα εννοείς ότι έκανες αμφισβήτηση συναλλαγής ??? ...η αμφισβήτηση συναλλαγής παίρνει κάποιες μέρες  οπότε θα περιμένεις........εκτός αν εννοείς κάτι άλλο

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Aris_ είπε

τι μου έκατσε

παράγγειλα με χρεωστική κάρτα εναν ενισχυτή αφου πήραν τα λεφτα μου έστειλαν ενημέρωση οτι η παραγγελία προχωράει μετα απο μερικές μέρες με πηραν τηλ οτι δεν μπορουν να παραδώσουν και ακύρωσα την παραγγελία με διαβεβαιώσαν οτι θα επιστραφούν τα χρήματα και εβαλαν ακύρωση στο online πεδίο 

έχουν περάσει 10ήμερες τους εχω πάρει 3 τηλ τα χρήματα δεν έχουν δωσει εντολή για επιστροφή έκανα αιτηση στην τράπεζα για επιστροφή θέλουν 20 εργάσιμες δλδ 10 + 30 ήμερες κρατάνε τα λεφτά σου 40 ήμερες και σε πληρώνουν με το επόμενο κορόιδο  

Δεν είναι απάτη αυτό, τέλος πάντων.

  • Haha 1
Δημοσ.

Σήμερα μου ήρθε scam sms ότι πρέπει να ενημερώσω τα στοιχεία μου στην ALPHA... Το αξιοπερίεργο, είναι ότι με κάποια τεχνική έχουν καταφέρει και εμφανίζεται στην ίδια συνομιλία, με τα legit SMS της alpha!!! Απλά πρόσεξα το link ότι δεν είναι alpha.gr.

 Βέβαια το πάτησα, και στα πεδία έγραψα μπινελίκια!!! Τώρα σκέφτομαι για διασκέδαση, να φτιάξω bot να spamάρει με μπινελίκια τον scammer.

Screenshot_20250310-133329.png

Δημοσ.
2 minutes ago, mechpanos said:

... κάποια τεχνική ...

 

λέγεται Spoofing και ειναι χρόνια στο κουρμπέτι βασικά ειναι υπεύθυνη η alpha που δεν φυλάει σωστά 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Aris_ είπε

ειναι υπεύθυνη η alpha που δεν φυλάει σωστά 

Μαζί σου να τα "ψάλλουμε" ομαδικά στις τράπεζες για 1000 λόγους. Αλλά να λέμε ότι η τράπεζα είναι υπεύθυνη για το παγκοσμίως outdated σύστημα τηλεφωνίας και μηνυμάτων που επιτρέπει το spoofing είναι επιστημονική φαντασία.

Δυστυχώς το λειτουργικό του κινητού προσπαθεί και αυτό να "βοηθήσει" και βάζει στο ίδιο chat όλα τα μηνύματα από τον ίδιο "αποστολέα", είτε είναι αριθμός τηλεφώνου είτε αλφαριθμητικό στοιχείο (sender id). Οπότε σε έναν ανυποψίαστο φαίνονται όλα legit.

Θα έλεγε κάποιος, μήπως τότε δε θα έπρεπε να βασίζεται η τράπεζα στα sms και να πάει σε κάτι πιο ασφαλές? Αυτό είναι άλλη συζήτηση.

 

Επεξ/σία από Engimek
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Engimek είπε

Αλλά να λέμε ότι η τράπεζα είναι υπεύθυνη για το παγκοσμίως outdated σύστημα τηλεφωνίας και μηνυμάτων που επιτρέπει το spoofing είναι επιστημονική φαντασία.

 

15 λεπτά πριν, Engimek είπε

Θα έλεγε κάποιος, μήπως τότε δε θα έπρεπε να βασίζεται η τράπεζα στα sms και να πάει σε κάτι πιο ασφαλές? Αυτό είναι άλλη συζήτηση.

Αν φέρεις την συζήτηση προς τα εκεί τότε δεν θα είναι επιστημονική φαντασία το να κατηγορήσεις τις τράπεζες που διάλεξαν ένα outdated μέσο για να στηρίξουν την ασφάλεια τους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που λέω είναι ότι η τράπεζα δεν έχει τη δύναμη να ελέγξει/περιορίσει/μπλοκάρει τα ψεύτικα sms από το να εμφανιστούν στη συσκευή του χρήστη όπως εννοήθηκε σε σχόλιο πιο πάνω.

Αν ανοίξουμε τη συζήτηση για το μέσο ταυτοποίησης που χρησιμοποιείται (sms) μπορούμε να πούμε πολλά πράγματα και νομίζω θα χρειαζόταν ξεχωριστό θέμα. Εδω θα πω ότι αναγνωρίζω ότι δεν είναι το ιδανικό μέσο, αλλά προς το παρόν αναγκαίο κακό, κυρίως λόγω του επιπέδου του τεχνολογικού αναλφαβητισμού του κόσμου.

Επεξ/σία από Engimek
Δημοσ.

@Doubt Τυχερός που έμειναν στα 1000 ευρώ. Μειώστε όλα τα όριά σας σε όσο χαμηλότερα είναι λογικό για τις καθημερινές σας συναλλαγές. Καλύτερα να σπαστεί κάποιος επειδή για τη μία και μοναδική φορά που θα χρειαστεί να αγοράσει/μεταφέρει κάτι με μεγαλύτερο ποσό θα φάει αρχικά άκυρο μέχρι να θυμηθεί ότι πρέπει προσωρινά να τα ανεβάσει, παρά να κινδυνεύει.

Για τον ίδιο λόγο, κλείστε όλες τις λειτουργίες που δεν χρειάζονται στις κάρτες, όπως αγορές στο εξωτερικό κτλ. 

Φοβάμαι ότι δεν θα τα πάρεις πίσω αυτά τα χρήματα αν έδωσες otp και πήγε στο wallet - αν τη γλίτωσες εκεί και δεν έγινε αυθεντικοποίηση συσκευής, ίσως κάτι να γίνει.

Η κατάσταση έχει ξεφύγει εντελώς, πιστεύω ότι πολύ σύντομα θα ψάχνουμε την κινητή μας περιουσία όλοι - το μόνο που σώζει τους περισσότερους είναι ότι είναι ήδη ταπί και ψύχραιμοι και δεν έχουν καταθέσεις. 

Φοβάμαι απείρως και το gov που πρέπει να είναι πιο τρύπιο κι από ελβετικό τυρί. Επίσης η διασύνδεσή του με τράπεζες είναι κι αυτή επικίνδυνη. Εδώ το είχατε γράψει ή το διάβασα αλλού ότι ακόμα και σε έναν που δεν είχε καταθέσεις, μπήκαν και μέσω gov πήραν δάνειο στο όνομά του; (οκ, αυτό είναι πιο φρίκη από το να σου πάρουν τα έτοιμα)

Δημοσ.

Εγώ πάντως και το έγραψα και στην αρχή, έλαβα χρήματα, υπάρχει η συναλλαγή στο λογαριασμό μου, μέσω IRIS από τράπεζα Π..... Εκεί την πάτησα 100%.

Εν τω μεταξύ την αντιμετώπιση από eurobank δεν ξέρω πως να την χαρακτηρίσω. Άλλαξα κωδικό μόλις κατάλαβα τι έγινε, πήρα στην τηλεφωνική τους εξυπηρέτηση, με ταυτοποίησαν, τους εξήγησα τι έγινε και μου είπαν να πάω σε κατάστημα για τα περεταίρω κατόπιν ραντεβού. 4 του μήνα η συναλλαγή μέσω κάρτας, τα λεφτά έφυγαν από το λογαριασμό μου 5 του μήνα και το ραντεβού ήταν 6/3 το πρωί. Αφού μου ζήτησαν εκκαθαριστικό για να εκδοθεί η νέα κάρτα, τους το έστειλα, βγάλαμε την κάρτα, ενεργοποιήθηκε ξανά το ebanking mobile banking και ζήτησα αποδεικτικό της αμφισβήτησης συναλλαγής. Έγινε μέσω phone banking μου απάντησαν, αν χρειάζεστε κάτι ζητήστε το από εκεί. Τηλέφωνο ξανά το απόγευμα, όχι λέει ο υπάλληλος, μόνο σε κατάστημα ή συμπληρώνετε τη φόρμα που υπάρχει online και τη στέλνετε στο [email protected]. Έξαλλος εγώ πηγαίνω μαζεύω την παλιά κάρτα μου από τα σκουπίδια, συμπληρώνω φόρμα και στην αποστολή βλέπω πως έχουν κάνει blacklist το mail που έχω στο ebanking και γυρίζει πίσω αυτόματα.

Την επομένη πάλι σε κατάστημα (άλλο) γίνεται η αμφισβήτηση και στέλνω παράπονο στο [email protected] το οποίο ανάλογα με την απάντηση που θα πάρω θα προωθηθεί και αλλού. 8/3 αστυνομικό τμήμα της περιοχής, κατάθεση και υποβολή μήνυσης. Εκκρεμεί η κίνηση του λογαριασμού που μου ζητήθηκε και θα την πάω κι αυτή τις επόμενες μέρες.

1 ώρα πριν, marinna είπε

Μειώστε όλα τα όριά σας σε όσο χαμηλότερα είναι λογικό για τις καθημερινές σας συναλλαγές.

Όντως, το όριο της κάρτας με γλίτωσε από τα χειρότερα, όπως επίσης πως δεν έδωσα το mail που έχω στο ebanking αλλά άλλο mail, κι επίσης κάποιες κινήσεις που έκανα εγώ προς ρεβολουτ όταν άρχισε κάτι να μη μου αρέσει κι έκανα δοκιμές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...