Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • NT1G

    NT1G 4 αναρτήσεις

  • nvel

    nvel 2 αναρτήσεις

  • me00016

    me00016 2 αναρτήσεις

  • @11h

    @11h 2 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ας βρουν τέτοιες εναλλακτικές και για τα ΙΧ εσωτερικής καύσης. Που θέλουν να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου με τα ηλεκτρικά. 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, mariosraptor1984 είπε

Ας βρουν τέτοιες εναλλακτικές και για τα ΙΧ εσωτερικής καύσης. Που θέλουν να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου με τα ηλεκτρικά. 

υπάρχουν ήδη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με 4€ το λίτρο το ηλιέλαιο? 

Πιο πολύ συμφέρει να πας με το rx8

Επεξ/σία από adi32
Δημοσ.

It is people! Organic oil is people!

Σε αλλά νέα όταν διαβάζω ελληνα να λέει ότι θέλουν να μας πάρουν τα αυτοκίνητα/τζιμινιερες οι μασόνοι παίζει στον εγκέφαλο χάρυ κλυν και τα στιχάκια

Αχ, πώς μ’ αρέσει να ρουφάω καυσαέριο
κι εξάτμιση παλιού λεωφορείου.
Να μου γεμίζουν τα πλεμόνια φωταέριο
καπνιά και διοξείδιο του Θείου.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή υπάρχει σύγχυση για το θέμα των συνθετικών καυσίμων:

- Πρόκειται για εναλλακτικό τρόπο παραγωγής αεροπορικού καυσίμου προς το παρόν με χαμηλότερες αποδόσεις.
- Φαίνεται ότι δεν μιλάμε για το SAF με κωδικό JET-A1, το οποίο παράγεται με τη μίξη κηροζίνης (από πετρέλαιο) με κάποιο βιοκαύσιμο. Αυτό άλλωστε μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο σε κινητήρες χωρίς πολλές τροποποιήσεις, κάπως σαν το ντίζελ κίνησης που χρησιμοποιούμε στα αυτοκίνητά μας (και μας τα έχει γ...!).
- Δεν συζητάμε για κινητήρα που καίει τηγανόλαδα. Η διαδικασία παραγωγής περιλαμβάνει αρκετά στάδια με χρήση βιοαντιδραστήρων, με χημικές αντιδράσεις, φιλτραρίσματα, προσθήκη προσθέτων, βελτιωτικών κλπ. Συγκριτικά, ούτε το ορυκτό καύσιμο όμως παράγεται σαν το παρθένο ελαιόλαδο, ούτε του λείπουν όλων των ειδών τα πρόσθετα (αντιπαγωτικά, αντιαφριστικά, συντηρητικά, κ.ά.).
- Η λέξη κλειδί είναι το sustainable: βιώσιμο. Το μεγάλο στοίχημα είναι να σταματήσει η αποψίλωση των δασών για την καλλιέργεια φοίνικα και την χρήση του λίπους του σε αυτή την βιομηχανία. Εδώ η α΄ ύλη (θεωρητικά) είναι τα οργανικά απορρίμματα, χαρτιά, κλαδιά, φύλλα, τηγανόλαδα, ό,τι έχει άνθρακα και πάει για πέταμα.
- Στο μέλλον φαίνεται ότι καμιά τεχνολογία δεν θα μονοπωλήσει τον τρόπο που μετακινούμαστε, όπως έγινε στο παρελθόν με το πετρέλαιο. Οι μπαταρίες στα ΙΧ ήρθαν για να μείνουν, το υδρογόνο θα ρέει στους αγωγούς που σήμερα έχουν φυσικό αέριο για να τροφοδοτεί τις βιομηχανίες, τα συνθετικά καύσιμα θα δώσουν νέα πνοή στους κινητήρες ICE, η αμμωνία θα πάρει κι αυτή το μερίδιό της στην ναυσιπλοΐα...

Επεξ/σία από me00016
  • Like 1
Δημοσ.
22 ώρες πριν, aggelis6 είπε

Δεν ξέρω αν χρησιμοποιούν άλλη τεχνολογία, αλλά σε εταιρία διανομής με 90 σύγχρονα φορτηγά που χρησιμοποιούσε βιοκαύσιμο, μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο βούλωσαν όλα τα μπέκ και καταστράφηκαν τα τούρμπο των κινητήρων. Άσε που η ιδιόκτητη δεξαμενή των καυσίμων ήθελε κάθε μήνα καθάρισμα από τα υπολείμματα στον πάτο της....😩

Φίλε μου για αυτό το λόγο βάζω στο αυτοκίνητο μου ένα πρόσθετο για bio-diesel. Έχει και η würth και η liqui moly, και ειμαι σιγουρος οτι εχουν κ αλλες .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...